MIGRI kertoo TAAS vääriä lukuja 11/2015

meillevalehdellaan

Migri kertoo jälleen vääriä lukuja turvapaikoista kansalaisille. Meille kerrottiin juuri Petteri Orpon suulla, että vain ehkä kolmasosa tulee saamaan turvapaikan. Toissapäivänä julkaistiin marraskuussa 2015 myönnettyjen turvapaikkojen tilasto.

Irakilaisten hylkääviä päätöksiä on annettu 89kpl ja turvapaikkoja on myönnetty 453kpl. Trendi on lisäksi koko ajan ollut nouseva myös suhdelukuna.

Viranomaiset ovat kertoneet meille täyttä valetta. Minne voin tehdä kantelun tai valituksen tällaisesta valehtelusta?

9

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kptkprst

Se on nyt tämän ajan tauti, että kaikki jotka ovat missään valtionhallintoon liittyvässä työ- tai luottamustehtävässä, saavat ja pitää valehdella niin paljon kun keksii, ja mieluummin vielä eri tavalla kuin neljä edellistä. Tähän on tyytyminen eduskunnan hajottamiseen ja uusiin vaaleihin saakka.

• eskostakantelemaan

Ja somaleiden kohdalla tilanne on täysi vitsi.

17 hylkäystä ja 413 myönnettyä turvapaikkaa. MIGRIn valehtelulla ei ole mitään rajoja.

Somali kuin somali, tänne vaan elätiksi makailemaan

• Kptkprst

Pitäisikö Orpon tehdä nyt stubit ja kadota takavasemmalle hiljaiseloa viettämään, kun jäi emävalheesta kiinni?

• Orpo-Piru

Orpo vain huokailee vaikeuksia ja valehtelee työkseen. Mitään konkreettista mamutulvan patoamiseksi hän ei tee. Kaikki ilmoitetut ns. toimenpiteet ovat poliittista teatteria, jolla hämätään suurta yleisöä.

• Jarihervo

Maahanmuuttoviraston löysä linja hämmästyttää!Viraston johto vain viihtyy lounailla ja vihreät virkailijat haluaa auttaa pakolaisia.Kukaan ei valvo Suomalaisten ja veronmaksajan etuja.Tulkkejakin jo hävettää Suomalaisten huijaaminen!Tarinat on tulijoilla niin pehmosia että miten tällaiset prosntit voi olla mahdollisia?

• uskomatonfarssi2

Se on totta. Irakilaiset tulkitkin jo ilmoittavat haastatteluissa epäilyjään keksityistä tarinoista mutta kaikki sadut menevät läpi.

• valehteluamigristä
    • Minulla on se käsitys, että Orpo tarkoitti arviota koko vuoden määrästä eikä yhden kuukauden lukuja.

• harhautusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe