PelkäänpahintaAPUA

Kauheaa

Sisko ja siskon tytöt asuvat vastaanottokeskuksen vieressä.
20 mamua marsiin yhdessä aina kadulla.
Siskon tytöt eivät enää kävele kouluun vaan
he menevät taksilla kouluun.
Rukoilen Jumalaa, ettei tytöille ja siskolle tapahdu mitään.
Sisko ja siskon tytöt asuvat Vihdin ja Nummelan alueella.
Taksi maksaa 60 euroa päivässä.
Sisko maksaa itse taksimatkat.
Eikö kunnan pitäisi maksaa?

12

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasku.sinne

      Sipilän ja hallituksen kuuluisi maksaa ne.

      • Hallitusonhölmö

        Se on Sipilän hallituksen syy, että turvattomuus lisääntyy.
        Päättäjät pitää asettaa vastuuseen tästä.


    • pfopfp

      Hanki niille tytöille turvahälyttimet ja opeta käyttämään. Herättää ainakin huomiota ympäristössä ja saattaa säikyttää mahdolliset ahdistelijatkin käpälämäkeen. Verkkokaupassa alle 10 euroa.

      • eräs_ulkomaalainen

        Osta vain nen turvahälyttimet, mutta opeta tytöille olla pyörittämättä pepuan mamujen edessä. Suomalaislikat eivät välitä.


        Mamujen lähtömaissa ei sellainen käytös kuin suomalaislikoilla on, ei tulisi kuuloonkaan, siinä kyllä isät ja veljät puuttuvat asian, eikä araabilikkoilla tule mielekään tuollainen käytös.

        Alkaen siitä, että on uskomaton huono käytös tujoittaa vierasta miestä silmiin, niinkuin suomalaisilla on tapana. Se ei käy edes eteläisemmässä Euroopassakaan.


      • Mutakuonotkotiinsa
        eräs_ulkomaalainen kirjoitti:

        Osta vain nen turvahälyttimet, mutta opeta tytöille olla pyörittämättä pepuan mamujen edessä. Suomalaislikat eivät välitä.


        Mamujen lähtömaissa ei sellainen käytös kuin suomalaislikoilla on, ei tulisi kuuloonkaan, siinä kyllä isät ja veljät puuttuvat asian, eikä araabilikkoilla tule mielekään tuollainen käytös.

        Alkaen siitä, että on uskomaton huono käytös tujoittaa vierasta miestä silmiin, niinkuin suomalaisilla on tapana. Se ei käy edes eteläisemmässä Euroopassakaan.

        Suomessa tyttöjen pitää voida asua ja elää niin kuin Suomessa asutaan ja eletään. Ei täällä pidä tarvita ajatella, millaiset tavat ovat vallalla jossain törkyturpien kotimaassa.
        Jos joku törkyturpa innostuu tyttöjen käytöksestä ja alkaa ahdistella, niin kunnolla turpaan ja sen verran lujaa, että menee lopuksi elämää kyky ahdistella.
        Ei noita ahdistelijoita tänne kukaan ole kutsunut eikä niitä täällä kukaan mihinkään tarvitse. Jos deivät osaa olla maassa maan tavalla, menköön takaisin sinne mistä tulivatkin.
        Ei täällä kenenkään pidä alkaa elää pelossa sen takia, että tänne on pesiytynyt kusipäisiä mutakuonoja.


      • eräskotimainen
        eräs_ulkomaalainen kirjoitti:

        Osta vain nen turvahälyttimet, mutta opeta tytöille olla pyörittämättä pepuan mamujen edessä. Suomalaislikat eivät välitä.


        Mamujen lähtömaissa ei sellainen käytös kuin suomalaislikoilla on, ei tulisi kuuloonkaan, siinä kyllä isät ja veljät puuttuvat asian, eikä araabilikkoilla tule mielekään tuollainen käytös.

        Alkaen siitä, että on uskomaton huono käytös tujoittaa vierasta miestä silmiin, niinkuin suomalaisilla on tapana. Se ei käy edes eteläisemmässä Euroopassakaan.

        Meillä suomessa on opetettu ettei hulluja tai koiria pidä tuijottaa silmiin. Ilmeisesti on kysymys jommastakummasta, niinkö?


    • mcölkjdoiur

      God help those who help themselves!
      Jesus

    • Pyydä apua psykiatrilta. On varmaan vaikea elää tuollaisten pelkojen kanssa.

      • outo_neuvo

        Luuletko lasten turvallisuuden paranevan sillä, että vanhemmat sekoittavat päänsä pillereillä!!??


      • outo_neuvo kirjoitti:

        Luuletko lasten turvallisuuden paranevan sillä, että vanhemmat sekoittavat päänsä pillereillä!!??

        Ihmisillä voi olla aiheettomia pelkoja. Silloin on paras kääntyä asiantuntijan puoleen.


    • Historianharrastaja

      Minun siskoni asuu suuressa kerrostalossa, jossa on paljon maahanmuuttajia. Osa on vaarattomia, mutta osaa joutuu pelkäämään eikä enää voi vapaasti kävellä edes lähelläkään metsäpoluilla. Para ratkaisu olisi loppujen lopuksi, että maahanmuuttajat keskitettäisiin tietyille pienille alueille, muualla Suomessa oli sitten paljon turvallisempaa.

    • oppikaapuolustautumaan

      Naisten on opittava lyömään takaisin ja niin lujaa että se tehoaa. Jos ei muuten, niin joku käypä ase mukaan. Osasi seinäjoellakin tyttö tehdä jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe