Sisko ja siskon tytöt asuvat vastaanottokeskuksen vieressä.
20 mamua marsiin yhdessä aina kadulla.
Siskon tytöt eivät enää kävele kouluun vaan
he menevät taksilla kouluun.
Rukoilen Jumalaa, ettei tytöille ja siskolle tapahdu mitään.
Sisko ja siskon tytöt asuvat Vihdin ja Nummelan alueella.
Taksi maksaa 60 euroa päivässä.
Sisko maksaa itse taksimatkat.
Eikö kunnan pitäisi maksaa?
PelkäänpahintaAPUA
12
96
Vastaukset
- lasku.sinne
Sipilän ja hallituksen kuuluisi maksaa ne.
- Hallitusonhölmö
Se on Sipilän hallituksen syy, että turvattomuus lisääntyy.
Päättäjät pitää asettaa vastuuseen tästä.
- pfopfp
Hanki niille tytöille turvahälyttimet ja opeta käyttämään. Herättää ainakin huomiota ympäristössä ja saattaa säikyttää mahdolliset ahdistelijatkin käpälämäkeen. Verkkokaupassa alle 10 euroa.
- eräs_ulkomaalainen
Osta vain nen turvahälyttimet, mutta opeta tytöille olla pyörittämättä pepuan mamujen edessä. Suomalaislikat eivät välitä.
Mamujen lähtömaissa ei sellainen käytös kuin suomalaislikoilla on, ei tulisi kuuloonkaan, siinä kyllä isät ja veljät puuttuvat asian, eikä araabilikkoilla tule mielekään tuollainen käytös.
Alkaen siitä, että on uskomaton huono käytös tujoittaa vierasta miestä silmiin, niinkuin suomalaisilla on tapana. Se ei käy edes eteläisemmässä Euroopassakaan. - Mutakuonotkotiinsa
eräs_ulkomaalainen kirjoitti:
Osta vain nen turvahälyttimet, mutta opeta tytöille olla pyörittämättä pepuan mamujen edessä. Suomalaislikat eivät välitä.
Mamujen lähtömaissa ei sellainen käytös kuin suomalaislikoilla on, ei tulisi kuuloonkaan, siinä kyllä isät ja veljät puuttuvat asian, eikä araabilikkoilla tule mielekään tuollainen käytös.
Alkaen siitä, että on uskomaton huono käytös tujoittaa vierasta miestä silmiin, niinkuin suomalaisilla on tapana. Se ei käy edes eteläisemmässä Euroopassakaan.Suomessa tyttöjen pitää voida asua ja elää niin kuin Suomessa asutaan ja eletään. Ei täällä pidä tarvita ajatella, millaiset tavat ovat vallalla jossain törkyturpien kotimaassa.
Jos joku törkyturpa innostuu tyttöjen käytöksestä ja alkaa ahdistella, niin kunnolla turpaan ja sen verran lujaa, että menee lopuksi elämää kyky ahdistella.
Ei noita ahdistelijoita tänne kukaan ole kutsunut eikä niitä täällä kukaan mihinkään tarvitse. Jos deivät osaa olla maassa maan tavalla, menköön takaisin sinne mistä tulivatkin.
Ei täällä kenenkään pidä alkaa elää pelossa sen takia, että tänne on pesiytynyt kusipäisiä mutakuonoja. - eräskotimainen
eräs_ulkomaalainen kirjoitti:
Osta vain nen turvahälyttimet, mutta opeta tytöille olla pyörittämättä pepuan mamujen edessä. Suomalaislikat eivät välitä.
Mamujen lähtömaissa ei sellainen käytös kuin suomalaislikoilla on, ei tulisi kuuloonkaan, siinä kyllä isät ja veljät puuttuvat asian, eikä araabilikkoilla tule mielekään tuollainen käytös.
Alkaen siitä, että on uskomaton huono käytös tujoittaa vierasta miestä silmiin, niinkuin suomalaisilla on tapana. Se ei käy edes eteläisemmässä Euroopassakaan.Meillä suomessa on opetettu ettei hulluja tai koiria pidä tuijottaa silmiin. Ilmeisesti on kysymys jommastakummasta, niinkö?
- mcölkjdoiur
God help those who help themselves!
Jesus Pyydä apua psykiatrilta. On varmaan vaikea elää tuollaisten pelkojen kanssa.
- outo_neuvo
Luuletko lasten turvallisuuden paranevan sillä, että vanhemmat sekoittavat päänsä pillereillä!!??
outo_neuvo kirjoitti:
Luuletko lasten turvallisuuden paranevan sillä, että vanhemmat sekoittavat päänsä pillereillä!!??
Ihmisillä voi olla aiheettomia pelkoja. Silloin on paras kääntyä asiantuntijan puoleen.
- Historianharrastaja
Minun siskoni asuu suuressa kerrostalossa, jossa on paljon maahanmuuttajia. Osa on vaarattomia, mutta osaa joutuu pelkäämään eikä enää voi vapaasti kävellä edes lähelläkään metsäpoluilla. Para ratkaisu olisi loppujen lopuksi, että maahanmuuttajat keskitettäisiin tietyille pienille alueille, muualla Suomessa oli sitten paljon turvallisempaa.
- oppikaapuolustautumaan
Naisten on opittava lyömään takaisin ja niin lujaa että se tehoaa. Jos ei muuten, niin joku käypä ase mukaan. Osasi seinäjoellakin tyttö tehdä jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441