Allergia?

Lapsellani 1v4kk todettiin maitoallergia ja myös kananmunaan allergia. Ollaan annettu peruna-parsakaali pilttiä ym. muita missä ei näitä allergisoivia tuotteita pitäisi olla. Aina kun lapsi on isovanhemmillansa ei ole mitään kutinaa tai muuta. Mutta kun lapsi on kotona ja pitäisi alkaa nukkumaan hän rupeaa raapimaan selkäänsä, ja vähän kaikkialta. Missä teen siis väärin? Kaikki tehdään samalla lailla kuin isovanhemmilla, ja kirjotetaan toisille viestejä että tiedetään mitä tehty milloinkin. Mutta aina tämä toistuu kun ollaan kotona. Rupeaa olemaan jo hieman avuton olo, ja lääkäreissä ei jaksa juosta.

Kiitos kaikille joilta löytyy hyviä neuvoja

7

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satu40

niin yksinkertaista, että kotona on toinen pyykinpesujauhe ja petivaatteet kutittais?

• on vaihdettu pyykinpesuaine, mutta ei auta, käytetty koko ajan allergiatestattuja aineita. Samoiten petivaatteet, on käytetty koko ajan puuvillaisia

• teillä olla

hometta? Home saattaa aiheuttaa erilaisia oireita, yhtenä juuri ihottuma.

• voisi olla, pitääkin pyytää taloyhtiötä että tulevat mittauttamaan. Mitään näkyviä merkkejä ei näy, mutta eihän sitä koskaan tiedä

• kylvyssä/suihkussa illalla?

Itseni kohdalla kaupungin vesijohtoverkoston vesi kuivattaa ihoa huomattavasti, eli joutuu aina rasvaamaan itsensä kokonaan suihkun jälkeen, mutta alkuperäisessä kodissani on lähdevesi ja rasvaa ei tarvita suihkujen jälkeen. Siinä yksi epäilyksen aihe..

Onko teillä eläimiä?

Lämpötila? Jos on liian kuuma alkaa herkemmin kutitteleen hiotessa.

Käytättekö samoja rasvoja isovanhempien kanssa?

• meillä lapsi käy joka ilta suihkussa tai kylvyssä. alun perin lapsella todettiin atooppinen ihottuma kädessä ja sen jälkeen näitä allergioita. Meillä ei ole eläimiä koska itse olen allerginen. Ja lämpötilaa vaihdellaan, vaikka välillä silti on liian kuuma tai kylmä, minulla. Mutta ei lapsella. Me ollaan käytetty lapselle lääkärin määräämiä rasvoja, ja aina kuljetettu lapsen mukana, kotiin/isovanhemmille

• biologi
        Sasa1981 kirjoitti:

meillä lapsi käy joka ilta suihkussa tai kylvyssä. alun perin lapsella todettiin atooppinen ihottuma kädessä ja sen jälkeen näitä allergioita. Meillä ei ole eläimiä koska itse olen allerginen. Ja lämpötilaa vaihdellaan, vaikka välillä silti on liian kuuma tai kylmä, minulla. Mutta ei lapsella. Me ollaan käytetty lapselle lääkärin määräämiä rasvoja, ja aina kuljetettu lapsen mukana, kotiin/isovanhemmille

Eikö lääkäri ohjeistanut teitä välttämään turhaa vedellä löträystä? Lasta ei tarvitse pestä, jos hän ei ole oikeasti likainen.

Automatkalla hionnut selkä voi kutista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      56
      10135
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      231
      2272
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      68
      1818
    4. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1585
    5. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1528
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      180
      1420
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1146
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      220
      1113
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      31
      1035
    10. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      285
      981
    Aihe