Lapsellani 1v4kk todettiin maitoallergia ja myös kananmunaan allergia. Ollaan annettu peruna-parsakaali pilttiä ym. muita missä ei näitä allergisoivia tuotteita pitäisi olla. Aina kun lapsi on isovanhemmillansa ei ole mitään kutinaa tai muuta. Mutta kun lapsi on kotona ja pitäisi alkaa nukkumaan hän rupeaa raapimaan selkäänsä, ja vähän kaikkialta. Missä teen siis väärin? Kaikki tehdään samalla lailla kuin isovanhemmilla, ja kirjotetaan toisille viestejä että tiedetään mitä tehty milloinkin. Mutta aina tämä toistuu kun ollaan kotona. Rupeaa olemaan jo hieman avuton olo, ja lääkäreissä ei jaksa juosta.
Kiitos kaikille joilta löytyy hyviä neuvoja
Allergia?
7
972
Vastaukset
- satu40
niin yksinkertaista, että kotona on toinen pyykinpesujauhe ja petivaatteet kutittais?
on vaihdettu pyykinpesuaine, mutta ei auta, käytetty koko ajan allergiatestattuja aineita. Samoiten petivaatteet, on käytetty koko ajan puuvillaisia
- teillä olla
hometta? Home saattaa aiheuttaa erilaisia oireita, yhtenä juuri ihottuma.
voisi olla, pitääkin pyytää taloyhtiötä että tulevat mittauttamaan. Mitään näkyviä merkkejä ei näy, mutta eihän sitä koskaan tiedä
- kylvyssä/suihkussa illalla?
Itseni kohdalla kaupungin vesijohtoverkoston vesi kuivattaa ihoa huomattavasti, eli joutuu aina rasvaamaan itsensä kokonaan suihkun jälkeen, mutta alkuperäisessä kodissani on lähdevesi ja rasvaa ei tarvita suihkujen jälkeen. Siinä yksi epäilyksen aihe..
Onko teillä eläimiä?
Lämpötila? Jos on liian kuuma alkaa herkemmin kutitteleen hiotessa.
Käytättekö samoja rasvoja isovanhempien kanssa?meillä lapsi käy joka ilta suihkussa tai kylvyssä. alun perin lapsella todettiin atooppinen ihottuma kädessä ja sen jälkeen näitä allergioita. Meillä ei ole eläimiä koska itse olen allerginen. Ja lämpötilaa vaihdellaan, vaikka välillä silti on liian kuuma tai kylmä, minulla. Mutta ei lapsella. Me ollaan käytetty lapselle lääkärin määräämiä rasvoja, ja aina kuljetettu lapsen mukana, kotiin/isovanhemmille
- biologi
Sasa1981 kirjoitti:
meillä lapsi käy joka ilta suihkussa tai kylvyssä. alun perin lapsella todettiin atooppinen ihottuma kädessä ja sen jälkeen näitä allergioita. Meillä ei ole eläimiä koska itse olen allerginen. Ja lämpötilaa vaihdellaan, vaikka välillä silti on liian kuuma tai kylmä, minulla. Mutta ei lapsella. Me ollaan käytetty lapselle lääkärin määräämiä rasvoja, ja aina kuljetettu lapsen mukana, kotiin/isovanhemmille
Eikö lääkäri ohjeistanut teitä välttämään turhaa vedellä löträystä? Lasta ei tarvitse pestä, jos hän ei ole oikeasti likainen.
Automatkalla hionnut selkä voi kutista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815