Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.liljeroos
profiilit
a.liljeroos
a.liljeroos
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ahdistaako sua jos tapsan fanit kilvan kehuu tapsaa.on se kyll'ä niin että tapsa on suomen paras laulaja.olakin oli hyvä ja oli kai myös tapsan esimerkki ja ystävä.koettakaahan nauttia kesästä ja kuunnella sitä mikä tuntuu hyvältä niin mä ainakin teen ja se on tietysti tapsaa uuttaa ja vanhaa tuotantoa ja liput juhlakonsertiinkin on jo tilattu ja sitä odotetaan innolla.
02.06.2007 21:36
niin kauniisti taas tänään soi lapseni yhdeksännen luokan juhlassa.oma lapsuus tuli mieleen ja kyynel silmäkulmaan
02.06.2007 21:31
heippa
miks on aina pakko kirjoittaa näille sivuille jos ei pidä kansasta niin sitten ei pidä.musta tuntuu vain siltä että se loukkaa meitä tosi faneja suuresti kun aina joku haukkuu ettei tapsa osaa laulaa.tosiasiahan on että tapsa on yksi suomen parhaimmista laulajaista ,,,,,,ei oo pakko kuunnella jos ei taho. miks pilaa oman päivänsä ja vielä toistenkin kirjoittamalla näitä typeriä krittikkkejä
14.04.2007 22:05
näinhän se on että antti tuisku on nuorten suosikki , mutta tyttäreni on saaanut kuulla jo kohdussa tapsaaa joten jonkun verran pitää myös pitää hänestä.eikä tyttäreni koskaan ole häntä moittinutkaan vaikka musiikki on ihan erila
14.04.2007 21:54
tyttäreni on ollut kaksi kertaa katsomassa tapsaa ja molemmilla kerroilla ollut myös juttelemasssa tapsan kanssa ja pitänyt näkemästään vaikka hänelle antti tuisku onkin ykkönen......
12.04.2007 15:44
ei jäänyt ei.on tyttärenkin jo vanha konkari konserttien merkeissä. on käyty katsastamassa yölintu useasti .sillanpäätä, korisevaa jne.konsertit ovat siis tyttäreni ja minun harrastukseni ratsastuksen lisäksi. on vuosien varrella opittu jo kaikaenlaista vaikka tyttäreni on vasta 11v.MUTTA TAPSA ON YKKÖNEN JA SEURAAVAKSI MENEN KATSOMAAN HÄNTÄ YKSIN
08.04.2007 11:51
heippa
olin myös tyttäreni kanssa katsomasssa rautavaaran konserttia.konsertin jälkeen mentiin tietysti juttelemaan tapsan kanssa ja hakemaan nimmari uuteen levyyn kun tapsa siinä tokaisi ja sanoi tyttärelleni että et sitten nukkunutkaan kun lauloin sinistä unea vain sulle.tyttäreni totesi että en ollut nukkumaan vaan kuuntelemaan ja katselemaan
07.04.2007 15:29
odottakaa innolla lauantaista konserttia .se nimittäin oli hyvä.olin tamperetalossa sitä katsomassa ja totesin vain että se oli niin hyvä kuin muistinkin .olin nimittäin nähnyt samaisen konsertin 15.2 1988 .me kaikki fanit odotamme sitä innokkaasti.mukavaa viikkoa kaikille.
25.02.2007 16:59
toiset ne vaan jaksaa mollata.ymmärtäisivät jo että kaikkia ei kaivata täälä tapsan palstalla.odottelen innolla syksyä kun on juhlan aika ,saamme varmasti nauttia hyvästä tapsaasta.on myös tulossa jotain fani tuotteita joten eiköhän saaada vaikka kaulahuivi kaulaan niin on kerottu että sellainen tulee.viikonlopuntyöt on tehty ja vielä 3 päivää jäljellä
23.01.2007 20:33
näihnhän se kuitenkin menee että me fanit kehutaan kilvan tapsaa ja ne jotka eivät pidä kirjoittaa mitä tykkää ja kaikki eivät tykkää.odotan innolla mitä juhlavuosi tuo tullessaaan .eiköhän olisi tapsan sivuilla aika lopettaa jo joulukonserttikiertueen mainostaminen.
mukavaa viikonloppua, itse oon töissä koko viikonlopun
19.01.2007 21:34
eiköhän tapsa oo itse taituroinut kassu halosen kanssa kulkumies levynkin.
jos muuten ettepidä tapsasta niin onko pakko kirjoittaa ja haukkua häntä koko ajan.se tuntuu faneista aika pahalta ja kyllä artisteille yksityiselämäkin kuuluu.
17.01.2007 20:59
me kaikki fanit odotamme ilolla tapsan juhlavuotta ja toivomme saavamme paljon hyviä makuelämyksiä,kaikille faneille oikeinhyvää tapsakasta vuotta.ja tapsalle myös hyvää uutta vuotta 2007. ei fanit älkää vaivautuko kirjoittaa mitään kun niitä ei oikein jaksais lukea kun ne on niin...
31.12.2006 18:34
tapsan isä tavallinen duunari ,muistaakseni muurari tai kirvesmies.
äiti on kai ollut ihan ihan kotiäiti
18.11.2006 18:30
kyllä kuuule tapsa elättää itse itsensä ja saa niinakin vielä osansa ,kateelliset kirjoittaa tuollaisia juttuja
10.11.2006 22:05
niin siinä sitten kävi että miespuoliset voittivat.tapsalta muutama komea esitys ja niin luonnikas....on ihan ikävä koko miestä .aina saa tunteet pinnalle oli sitten tv.ssä tai livenä
hyvä tapsa onneks näkee huomenna uusintana,menee iltavuoro sitten mukavsti
10.11.2006 22:02
voi olla että oot nähnyt tapsan jonkun kansaa mutta en usko et tapsa ois homo....kaikkea tietysti voi kuvitella mutta ääneen ei kannata kaikkea lausua
08.11.2006 21:15
en usko jokkeri elevaaran listaan,sillä jokkerin aika on jo ohi .tanssipaikat ovat tyhjiä joissa jokkeri järjestää oli esiintyjä kuka tahansa.meriievarissa käy kourallinen väkeä.luulenpa että joken ja tapsan sukset ovat menneet ristiin ja niinpä tapsa ei mahdu jokkerin listaaan
tapsa vetää väkeä kuin pipoa ja toivon että ne kirjoittat jotka eivät tapsasta välitä jättäisi kirjoitukset tekemättä koska se loukkaaa meitä faneja ja myöskin itse maestroa.
mukavaa marraskuuta teille kaikille ja ne jotka pääsevät nauttimaan tapsan joulukonserteista niin nauttikaa .itse en pääse. ikävää
05.11.2006 16:20
HEIPPA
olin kyllä tosi pettynynt nevada-ohjelmaan.esiintyjät olivat tosiaan vain muutaman hetken ohjelmassa.en kyllä saanut mitään irti ekastakaan ohjelmasta ja olisin kyllä jättänyt sen katsomasta jos ei tapsa olisi ollut siinä.ohjelman tekijät voisivat kuluttaa aikaansa muutenkin kuin tekemällä kyseistä ohjelmaa ,mensivät vaikka lenkille.
tapsa kyllä lauloi tapansa mukaaan hyvin ja ensi perjantaina saaamme katsoa tapsaa taas.luultavasti se on parempi kuin eilinen.ja se betonimylläri tulee 2.12 .se on HYVÄ .olin paikanpäällä katsomassa
05.11.2006 09:32
heippa
terkut ratsastustunnilta .vielä ehditään käydä saunassa ennen illan kohokohtaa eli nevadaa.kyllä mä uskon että tapsa kerää pisteeet kotiin.toivottavasti muut ikävän kirjoittajat saavat luun kurkkuun koska tapsa on hyvä eikä sille muuta voi..uus levykin on tosi hyvä,mun mielestä paras kappale on kesäyö mutta pidän myös elokuun yöstä ja tästä kulkusmiehestä.
mukavaaa lauantaita
04.11.2006 17:51
heippa
sinä joka et tunnu niin kovasti pitävän tapsukasta ,anna meidän muiden silti pitää. luulatavasti kukaan fani ei pidä tekstistäsi ,mutta tottahan on todettava että tapsa oli erittäin rento ja hyväntuulinen eilen krisse showssa.saa nähdä miten käy lauantaina nevadassa mutta luultavasti tapsa ottaa pisteet kotiin sieltäkin.
toivottavasti löydät oman suosikkisi että pääset hehkuttamaaan terveisin yks tapsukka fani
ps.voi olla että tänään on ollut kukkahattu päälllä.
03.11.2006 18:26
8 / 9