Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. "Juutalaisuus+oli+aika+puhdas+monoteisminen+uskonto.+Kristinusko+pohjautuu+pääosin+juutalaisuuteen+ja+tooraan,+mutta+siinä+on+myös+jälkiä+muista+uskonnoista.+Nykyinen+kristillisyys+on+dualistinen+uskonto+Jumalaa+ja+Saatanaa+katsottaessa.+Polyteistinen+kolmiyhteyden,+Saatanan+ja+pyhimysten+vuoksi.+Uskominen+ja+usko+ovat+melko+ketteriä+käänteissään."Raamattu?
  2. Langenneen+maailmanajan+valtioilla+ei+ole+pelastuksen+kanssa+mitään+tekemistä.+Jeesus+palaa+Jerusalemiin+vasta+kun+Hänen+omaisuuskansansa+kääntyy+ja+kutsuu+Häntä+"hoosianna".Luuk.+13:35+Katso,+'teidän+huoneenne+on+jäävä+hyljätyksi.'+Mutta+minä+sanon+teille:+te+ette+näe+minua,+ennenkuin+se+aika+tulee,+jolloin+te+sanotte:+'Siunattu+olkoon+hän,+joka+tulee+Herran+nimeen.'"Kääntymykseen+tarvitaan+kova+aika.Mark.+13:19+Sillä+niinä+päivinä+on+oleva+ahdistus,+jonka+kaltaista+ei+ole+ollut+hamasta+luomakunnan+alusta,+jonka+Jumala+on+luonut,+tähän+asti,+eikä+milloinkaan+tule.Jer:30:7 Voi!+Suuri+on+se+päivä,+ei+ole+sen+kaltaista.+Se+on+Jaakobille+ahdistuksen+aika,+mutta+hän+on+pelastuva+siitä.+30:8 Ja+sinä+päivänä,+sanoo+Herra+Sebaot,+minä+särjen+ikeen+sinun+kaulastasi+ja+katkaisen+sinun+siteesi.+Eivät+tee+enää+muukalaiset+heitä+palvelijoikseen,+30:9 vaan+he+saavat+palvella+Herraa,+Jumalaansa,+ja+Daavidia,+kuningastansa,+jonka+minä+heille+herätän.+30:10 Mutta+sinä,+minun+palvelijani+Jaakob,+älä+pelkää,+sanoo+Herra,+älä+säiky,+Israel.+Sillä+katso,+minä+pelastan+sinut+kaukaisesta+maasta,+sinun+jälkeläisesi+heidän+vankeutensa+maasta.+Ja+Jaakob+on+palajava,+elävä+rauhassa+ja+turvassa,+kenenkään+peljättämättä.+30:11 Sillä+minä+olen+sinun+kanssasi,+sanoo+Herra,+ja+pelastan+sinut.+Minä+teen+lopun+kaikista+kansoista,+joiden+sekaan+minä+olen+sinut+hajottanut;+ainoastaan+sinusta+minä+en+loppua+tee:+minä+kuritan+sinua+kohtuudella,+mutta+rankaisematta+minä+en+sinua+jätä.+Jeesus+palaa+maan+päälle.Sak:14:4 Hänen+jalkansa+seisovat+sinä+päivänä+Öljymäellä,+joka+on+Jerusalemin+edustalla+itää+kohti.+Ja+Öljymäki+halkeaa+kahtia+idästä+länteen+hyvin+suureksi+laaksoksi:+toinen+puoli+mäkeä+siirtyy+pohjoiseen+ja+toinen+puoli+etelään+päin.+14:5 Ja+te+pakenette+minun+mäkieni+väliseen+laaksoon,+sillä+mäkien+välinen+laakso+on+ulottuva+Asaliin+asti.+Te+pakenette,+niinkuin+pakenitte+maanjäristystä+Ussian,+Juudan+kuninkaan,+päivinä.+Ja+Herra,+minun+Jumalani,+tulee;+kaikki+pyhät+sinun+kanssasi.+14:6 Sinä+päivänä+ei+ole+valoa:+loistavat+tähdet+sammuvat.+14:7 Se+on+oleva+yhtämittaista+päivää+-+Herralle+on+se+tunnettu+-+ei+vaihdu+päivä+ja+yö;+ja+ehtoolla+on+oleva+valoisata.+14:8 Sinä+päivänä+elävät+vedet+virtaavat+Jerusalemista:+toiset+puolet+niistä+Idänmerta+kohti,+toiset+puolet+Länsimerta+kohti.+Niin+on+tapahtuva+kesät+ja+talvet.+14:9 Herra+on+oleva+koko+maan+kuningas.+Sinä+päivänä+on+Herra+oleva+yksi+ja+hänen+nimensä+yksi.+14:10 Koko+maa+muuttuu+tasaiseksi+kuin+Aromaa+Gebasta+Rimmoniin+asti,+Jerusalemin+eteläpuolelle.+Ja+tämä+on+oleva+korkea+ja+oleva+asuttu,+paikallansa,+Benjaminin+portista+entisen+portin+sijaan+asti,+Kulmaporttiin+ja+Hananelin-torniin+asti,+kuninkaan+viinikuurniin+asti.+14:11 He+asuvat+siellä,+eikä+vihitä+sitä+enää+tuhon+omaksi,+ja+Jerusalem+on+oleva+asuttu,+oleva+turvassa.
  3. höh
  4. RL:+"mitä+tämä+skenaariosi+oikeastaan+sisältää..."Ensin+tempaus.+Sitten+vaivanaika.+Sitten+1000-vuotinen+valtakunta.1Tess.+4:17+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.Mark.+13:19+Sillä+niinä+päivinä+on+oleva+ahdistus,+jonka+kaltaista+ei+ole+ollut+hamasta+luomakunnan+alusta,+jonka+Jumala+on+luonut,+tähän+asti,+eikä+milloinkaan+tule.+Ilm:20:1 Ja+minä+näin+tulevan+taivaasta+alas+enkelin,+jolla+oli+syvyyden+avain+ja+suuret+kahleet+kädessään.+20:2 Ja+hän+otti+kiinni+lohikäärmeen,+sen+vanhan+käärmeen,+joka+on+perkele+ja+saatana,+ja+sitoi+hänet+tuhanneksi+vuodeksi+20:3 ja+heitti+hänet+syvyyteen+ja+sulki+ja+lukitsi+sen+sinetillä+hänen+jälkeensä,+ettei+hän+enää+kansoja+villitsisi,+siihen+asti+kuin+ne+tuhat+vuotta+ovat+loppuun+kuluneet;+sen+jälkeen+hänet+pitää+päästettämän+irti+vähäksi+aikaa.+20:4 Ja+minä+näin+valtaistuimia,+ja+he+istuivat+niille,+ja+heille+annettiin+tuomiovalta;+ja+minä+näin+niiden+sielut,+jotka+olivat+teloitetut+Jeesuksen+todistuksen+ja+Jumalan+sanan+tähden,+ja+niiden,+jotka+eivät+olleet+kumartaneet+petoa+eikä+sen+kuvaa+eivätkä+ottaneet+sen+merkkiä+otsaansa+eikä+käteensä;+ja+he+virkosivat+eloon+ja+hallitsivat+Kristuksen+kanssa+tuhannen+vuotta.+Vaivanajassa+toiset+ottavat+"merkin".+Heistä+tulee+pedon+orjia.+Toiset+eivät+ota+"merkkiä".+Heitä+vainotaan+ja+mestataan.Ilm:13:16 Ja+se+saa+kaikki,+pienet+ja+suuret,+sekä+rikkaat+että+köyhät,+sekä+vapaat+että+orjat,+panemaan+merkin+oikeaan+käteensä+tai+otsaansa,+13:17 ettei+kukaan+muu+voisi+ostaa+eikä+myydä+kuin+se,+jossa+on+merkki:+pedon+nimi+tai+sen+nimen+luku.+Biblia+(1776)+Ilm.+20:4+...niiden+sielut,+jotka+Jesuksen+todistuksen+ja+Jumalan+sanan+tähden+MESTATUT+olivat,+ja+jotka+ei+petoa+kumartaneet+eikä+hänen+kuvaansa,+ja+ei+ottaneet+hänen+merkkiänsä...
  5. JC:+"Geenitutkimus+on+evoilua+ja+varoitan+sinua+vakavasti+uskomasta+siihen."Taannoin+paavi+esti+ihmisiä+tutkimasta+luomakuntaa.+Lutherin+protestiliike+avasi+tietä+luonnontutkimukselle.+Raamattu+kertoo+kadonneista+heimoista.+Se+on+kiinnostava+tutkimusaihe.http://fkf.net/Kadonneet/Kansoilla+on+juurensa.+Jumala+lupasi+viedä+siunauksen+pakanoille+Jaakobin+siemenen+välityksellä.1Moos.+28:14+Ja+sinun+jälkeläistesi+paljous+on+oleva+kuin+maan+tomu,+ja+sinä+leviät+länteen+ja+itään,+pohjoiseen+ja+etelään,+ja+sinussa+ja+sinun+siemenessäsi+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä.5Moos.+32:8+Kun+Korkein+jakoi+perinnöt+kansoille,+kun+hän+erotteli+ihmisten+lapset,+silloin+hän+määräsi+kansojen+rajat+israelilaisten+luvun+mukaan.http://jarmo10.org/kartat.htmBiblia+(1776)+1Moos.+49:14+Isaskar+on+luja+aasi,+ja+sioittaa+itsensä+rajain+välille.+Suomi/Isaskar+(45:39)https://youtu.be/EtXbzO4xl_c?t=45m39sYm.+Etsivä+löytää:)