Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. miksi sinä ajattelet noin.. Miksi sinä syytät.. minkä vuoksi.. Ootko itse missä työssä.. mitä sinä teet päivät pitkät muuta kun istut netissä?

Teetkö jotain muuta? Hoidatko vanhuksia tai sairaita? Minäkin olen omin käsin tehnyt tämän taloni missä minä asun.. ottanut aikoinani velkaa.. kun ne palkat oli pieniä.. ja ei ollut niitä perintöjä.. ei ollut loistolukaaleja.. mun lapsuudessa.. kun elettiin -60 lukua..

Sä puhut tuossa nyt nuorista.. mutta entäs meidän ikäiset.. ja esim. kuten minun joka teki kuten minäkin yötä päivää työtä ja saa sairaskohtauksen ja sairastuu.. Miten sitten suu pannaan.. kun toinen puoliso on työtön.. ja on ne asuntolainatkin maksettava.. ja alaikäiset lapsetkin vielä kasvatettava. Tuohon jos mihin tarvittaisiin kansalaispalkka.. jotta se toinen puolisokin vois elää.. ja saada ruokaa ja vaatteitakin ehkä päällensä..

Sulla on se ruusuinen kuvitelma siitä hyvästä ajasta joka oli vielä jokunen vuosi sitten.. Elin minäkin sen ajan.. Kuinka moni ajattelee erinäisiä asioita tehdessään nenäänsä pitemmälle.. jäljestä päin on kyllä hyvä puhua.. ei hyvinkään moni..

Ajatteleeko lääkärit hoitovirheitä tehdessään että tuo ja tuo voi sairastua ehkä vakavastikkin.. Mitä heidän päässään silloin liikkuu? Entä noiden yritysten jotka nytkin on suurin jou koin laittaneet ihmisiä kilometri tehtaalle.. mitä n iiden johtajien päässä liikkuu silloin?

Ei oo aina oma vika.. Joskus on vikaa myös yhteiskunnassa.. Soitappa mulle oikeana ihmisenä joku kerta.. niin jutellaan tai tule käymään kahvilla.. HTZA, ihminen kait sitä sinäkin tieten olet.. Mä haluaisin näyttää sulle jotain kun tulet käymään...
  2. eli Oulun läänin eteläosien alueelta, sillä mun on pystyttävä olemaan yöt kotona..

Muutoin tuo yllä oleva pitää paikkansa..

Mulle voi toki lähettää myös sähköpostia.. osoite pirkkohie [at]suomi24.fi