Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laitoin tämän ylläolevan vitsin koemielessä. Banni vuotaa. Täytyy tehdä ilmoitus.
Mutta tarinani kolmentoista keskimitasta oli automaattisesti poistunut. Huomaatteko. Sitä ei näy tuossa 17.40 postaamassani huumoripläjäyksessä.
02.02.2013 17:47
Oliko tässä joskus vastauksia?
Asus on pelkkä paskanpuhuja ja tässä hyvä esimerkki siitä:
Sori kun sanon1.2.2013 23:32+1 SULJE
Asuksella täällä on vahvimmat näytöt 12.9cm puolesta, mutta H-X niin totaalinen hullu, että se juttelee itsensä kanssa 24/7. Yleensäkin: miten joku parjattu ja naureksittu homo voi olla pidetympi kuin kunnon heteroäijjä?
- Ei mitenkään. H-X juttelee itsensä kanssa! Asus ei pysty samaan intensiteettiin tällä, perheellinen ja työasäkäyvä kun on ja varmaan harrastaakin jotain. Ja riittääkö mielenkiinto samaan kuin tällä hooäxällö? Sairas homo, kuten H-X, on mt-ammattilaisillekin kova pala. Pääviat eivät ole helppoja. H-X ja vastaavat hullut kun voi laittaa koko "elämänsä" likoon pinttymäänä edustaessaan.
Niiiin...
Pääviat eivät todellakaan ole helppoja. Ne eivät kaikilla korjaannu edes 10 vuodessa.
Joku perheellinen työssäkäyvä voi olla täällä jatkuvasti itkeskelemässä lähinnä toisten pilejä ja niiden kokoa. Jännä juttu, eiks vaan?
Jännä juttu on sekin, että Oulun pallomaha on saanut itkunsa perille. Munattomat miehet kyllä itse voivat vittuilla, mutta eivät kestä itkuun pillahtamatta itseensä ansaitusti kohdistuvaa.
Koolla on väliä. Mitä pienempi pätkä, sen tyhmempi jätkä. Ei päde onneksi ihan kaikkiin:)
02.02.2013 15:47
Ei kai tällä aggreherralla ole kuukautisia edeltävä oireyhtymä, eli pms.
Pms voisi olla lyhenne jostain muustakin. Vihjeeksi annan vain syndrooman ja munan sekä pienen. Muita vihjeitä ei tule.
02.02.2013 14:31
Huomautus otettu vastaan.
Hyvännäköinenhän tuo kalu on, ja sen huomasi myös tuo homotoveri tuossa ylempänä, joka sille tarjoili 15,5 sentin mittaa. Sellaista ei oikein kyllä isoksi voi sanoa.
Kuvan laittaja voisi meitä valaista tuosta kokopuolesta, kun mielestäni tuo 15,5cm on hiukkasen alakanttiin...
Mitta häpyluuhun, mutkat suoraksi ja tulos tänne. Asus hoitaa dissauspuolen ja minä kehut.
02.02.2013 14:25
Jos minua, hööäksää tarkoitat, niin tuohan ei pidä paikkaansa.
On mulla kaljun takaosassa vielä muutama hius ja juniorina vedin Winstrollia ja Sustaa:D
Muut mitat ovat aika lähellä, tosin kolmesataa on jo puhjennut.
02.02.2013 10:07
Sanotaan silleen, että keskikokoinen miinus.
Näitä ne suurimmaksi osaksi miesten housuissa olevat ovat. Keskikokoisia ja vähän alle tai päälle.
Miehen luonnolle tekee hyvää, kun toinen mies vilpittömästi kehuu kullia kauniiksi ja myönnetään, että nätti pelihän tuo on meidän muidenkin homojen mielestä.
01.02.2013 21:45
Kyllä se ensimmäisenä tuli minunkin mieleen.
Asus-ressukalla on menossa aivan normaali denial-vaihe, joka denialismissa on yhtä hyväksytty, kuin ison miehen pallomahan alla oleva pieni finni.
En viitsi palstan hauskuuttajaa poliiseille ilmoittaa. Mitäs tässä sitten, kun ainut hupi poistuu ja pitäisi etsiä uusi palsta ja sen "kylähullu" luettavaksi.
01.02.2013 21:40
Hyvä tietoisku. Ellen tietäisi gee-zetan olevan asialla, epäilisin jonkun insinöörinörtin tuotannoksi.
Toistaiseksi paras _asiallinen_ paksuuden merkityksen huomioiva postaus.
Jossain päin internetin ihmeellistä maailmaa oli myös sellainen graafinen laskin, johon omat mitat syöttämällä pystyi vertailemaan muita ja muiden kokoja omaansa.
Siinä nakki käy aika pieneksi, kun paksun 20-senttisen (joita ei siis oikeasti ole) viereen laittaa omansa tilavuusvertailuun.
Kiitos hyvästä postista. Kukaan ohutkullinen ei kyllä kehtaisi tuota postata:D
01.02.2013 21:34
Kiitos. Ihmettelinkin, miten olen ollut niin ahkera.
01.02.2013 21:23
No jos mä etsin tuosta kuvasta jotain lyhyttä, niin se on esinahka:DDD
Kuvan laittajalta kysyisin, että paljonko tuo on persemitattuna? Sulle tulee kohta tarjous 13-15 sentin mitasta, mutta älä hyväksy sitä. Se tulee kaikille isoille ja pienillekin ihan samalla lailla.
Kiva karvoitus. Uusi kuva ja kiiwit näkyviin, niin saadaan me palstan lukuisat ukkomies(kaappi)homot matskua, että voidaan sitä sun mulukkua muistellessa rouvaakin taas naida semiveltolla. Siis ne keillä rouva on. Monet muistelee ihan yksikseen. Kiitos hyvästä kuvasta;)
01.02.2013 21:15
Onko paikalla tulkkia? Tuo vieraskielinen teksti kiihottaa minua. Siinä on tuttuja elementtejä.
01.02.2013 20:51
Ai niin. Voinhan mä vastakin.
PALJON
01.02.2013 20:47
Ja tämä mies ilmoittelee toisten posteja asiattomiksi?
Kuuleppa Asus. Menisköhän sulta paskantapaiset housuun, jos minä vuorostani ilmoittelisin sinusta?
Monet kiihottamis ja syrjintäkriteerit kyllä täyttyisivät sinun älyttömistä postauksista. Katsos, kun ne eivät kohdistu pelkästään minuun, jos sinä kiihotat itseäsi sanomalla, että homot hirteen...
Kuinkahan paljon ihmistä elämä vitutttaa, kun kehtaa tuollaista suoltaa?
01.02.2013 20:34
Pitäisikö sun peukalojarruun asentaa ABS? Liukkaalla pinnalla turvallisempi...
01.02.2013 15:12
Kiitos lohdun sanoista. Kunpa tuo uskottaisiin yleisimminkin, eikä itkettäisi jatkuvasti omaa pientä munaa...
Mutta eikös koolla ole kuitenkin väliä, jos eri ihmiset haluavat eri kokoisia pelejä kumppaneilleen?
Laitetaan silleen, että ISOLLA KOOLLA EI OLE VÄLIÄ. Se saa olla kuinka suuri tahansa, mutta pientä haluaville sitten pientä vaan.
01.02.2013 15:08
Noin helppoa se oli. Ensin kaapista ulos ja sitten totuus vielä peniksen koostakin.
Ottakaahan kaappihomot Asuksesta mallia. Hänkin ensialkuun torjui homoutensa, mutta on nyttemmin hyväksynyt myös pienen munan osaksi homouttaan. Kolminkertainen hurraahuuto yksinkertaiselle miehelle.
Muitsakaa. Pieni on kaunista;)
01.02.2013 14:07
Lisäksi on tietoa siitä mitä livenä olen nähnyt, mutta nyt ei puhuta siitä...
Kiitos sinulle Asus kerrankin luottamuksesta. Toki en ole sen arvoinen, mutta ainahan se lämmittää kun saa keskivertokullistaan kehuja.
Koska olet niin usein sanonut minun pitävän vain isoista (väärin, tykkään kaikista) niin kirjoituksesi mukaan omaanikin räpeltämällä saan tutustua isoon:D
Meillä on se yhteistä tuo ulkopuolelta hankittu tieto. Sinun tietosi pilluista on kirjastosta hankittua, mutta minä sentään, sinun mukaan, katson jopa homoelokuvia. Mitä muuten itse pidät niistä. Vai oletko enemmän sellaisia tyttöilymiehiä?
Mistä olet löytäny valtavan paskamahasi ympärille mahtuvat korsetit. Olisin Nakkilan tilalle yhdelle tammoistani tukiliivejä hankkimassa. Sekin on raskaana, joten kokoa saisi olla A,S.US.XXXXXXXXXXLL ainakin.
01.02.2013 14:00
Piirteitä itsessään, vihaa muissa;)
Siinä sulle Asus käypänen aforismi:D
31.01.2013 21:45
Kertaus tekee uskottavammaksi?
31.01.2013 21:42
Ei noin pieniä oikein löydy suuhunkaan, joten hankalahan sellaista on niellä. Et kai omaasi tarjoa nieltäväksi?
Ei kiitos.
Juu. Kyllä sä vastasit ja se on sinun tapa. Ei minun.
31.01.2013 21:39
398 / 433