Kävin 5-vuotiaan poikani kanssa uimahallissa, ja parkkipaikalla autossa poika sitten kysyi: miksi muilla sedillä oli paljon isompi pippeli kuin sinulla? :D
Noh, lasten suusta se totuus kai tulee. Onneksi ei esittänyt kysymystään suihkutiloissa tai pukuhuoneessa... :D
Lapsen suusta totuus
17
636
Vastaukset
- Asus ihan ite
Niin no, lepokoko ei kerro mistään mitään :)
- asdvasvbadfbnfsh
Kertoohan se. Esim. 15 sentin lepopenis ei siitä ainakaan pienene erektiossa, vaikka Asus uhmaakin fysiikanlakeja täällä väittämällä toisin.
Jos 5 sentin lepopeniksestä tuskin tulee 20 senttistä erektiossa, verrattuna esim 12 sentin lepopenikseen.
Kyllä se vain lepopenis kertoo jotain, vaikka ei koko totuutta kerrokkaan. Hommahan on se että pienempi lepopenis kasvaa itseensä nähden erektiossa enemmän kuin suurempi lepopenis. - Suora lainaus
asdvasvbadfbnfsh kirjoitti:
Kertoohan se. Esim. 15 sentin lepopenis ei siitä ainakaan pienene erektiossa, vaikka Asus uhmaakin fysiikanlakeja täällä väittämällä toisin.
Jos 5 sentin lepopeniksestä tuskin tulee 20 senttistä erektiossa, verrattuna esim 12 sentin lepopenikseen.
Kyllä se vain lepopenis kertoo jotain, vaikka ei koko totuutta kerrokkaan. Hommahan on se että pienempi lepopenis kasvaa itseensä nähden erektiossa enemmän kuin suurempi lepopenis.wikipediasta:"Tavallisesti lepotilassa oleva siitin on n. 6–12 cm pitkä ja 2–4 cm paksu. Lepokoko ei anna viitteitä siittimen koosta erektiossa. Lepotilassa toista siitintä pienempi siitin saattaa erektiossa olla suurempi."
- Tiedossa on
Suora lainaus kirjoitti:
wikipediasta:"Tavallisesti lepotilassa oleva siitin on n. 6–12 cm pitkä ja 2–4 cm paksu. Lepokoko ei anna viitteitä siittimen koosta erektiossa. Lepotilassa toista siitintä pienempi siitin saattaa erektiossa olla suurempi."
Joo vaan koita se takoa näiden luusereiden kaaliin.
- asus on vajakki
Tiedossa on kirjoitti:
Joo vaan koita se takoa näiden luusereiden kaaliin.
Asus myötäilee itseä. Kyllä asia on niin että lepokoosta pystyy päättelemään jotain erektio koosta vaikka se ei koko totuutta kerrokkaan. Ei varmasti yhdelläkään erektiossa 20 cm ja päälle ole lepokoossa 6cm. Eikä esim 15 cm lepokoko ole erektiossa alle 15 senttiä. Vain vajaa on sitä mieltä ettei lepokoosta voi päätellä mitään erektiokokoon.
- tutkija-l
Suora lainaus kirjoitti:
wikipediasta:"Tavallisesti lepotilassa oleva siitin on n. 6–12 cm pitkä ja 2–4 cm paksu. Lepokoko ei anna viitteitä siittimen koosta erektiossa. Lepotilassa toista siitintä pienempi siitin saattaa erektiossa olla suurempi."
Ja Wikipediahan se on se, josta luotettavin tieto löytyy ;)
- Lepokoko ei kerro totuut
tutkija-l kirjoitti:
Ja Wikipediahan se on se, josta luotettavin tieto löytyy ;)
Ainakin luotettavampi Wikipediassakin tieto kuin Suoli24 Onko koolla väliä- palstalla, jolla yksi vähemmistön edustaja (homo) päivystää 25/8 keskustellen itsensä kanssa.
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituus Lepokoko ei kerro totuut kirjoitti:
Ainakin luotettavampi Wikipediassakin tieto kuin Suoli24 Onko koolla väliä- palstalla, jolla yksi vähemmistön edustaja (homo) päivystää 25/8 keskustellen itsensä kanssa.
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituusSekö on totuus, että ison velttomulukun nahkat kirii ja se pienenee pieneksi sitten?
Ei juuri tuon tyhmempää teoriaa voi olla. Mutta on sille naurettukin;) Kiitos siitä...h-x kirjoitti:
Sekö on totuus, että ison velttomulukun nahkat kirii ja se pienenee pieneksi sitten?
Ei juuri tuon tyhmempää teoriaa voi olla. Mutta on sille naurettukin;) Kiitos siitä...Juu. Vielä sen verran, että eikö 12.9 keskimitan väittäjälle kelpaa tuo Juhana Pihan kirjoitus. Siellä kun ei tuollaisesta minimitasta mitään puhuttu.
Muuten olen sitä mieltä, että Juhana on pihalla.- Asus ihan ite
h-x kirjoitti:
Sekö on totuus, että ison velttomulukun nahkat kirii ja se pienenee pieneksi sitten?
Ei juuri tuon tyhmempää teoriaa voi olla. Mutta on sille naurettukin;) Kiitos siitä...Se on totuus joskus :) painuppa nyt saatanan paskankatkuinen mätähammas-hinttari vittuun kitisemästä akkamaisella homoäänelläsi! Mielellään näkis kyllä livenä millainen rakkikoira siellä räkyttää? Ei ole vaan hintistä muuta kuin täällä rumaa lärviään repimään! Säälittävä hintti-pelle kiikaa täällä vuosikausia perusteetonta pascaa eri nikein, niin kyllä sun pitäis ammattiapua saada! Ota vaikka viis hahmoas mukaan jos et yksin uskalla tulla juttelemaan!
- asus is GAYlord
Asus ihan ite kirjoitti:
Se on totuus joskus :) painuppa nyt saatanan paskankatkuinen mätähammas-hinttari vittuun kitisemästä akkamaisella homoäänelläsi! Mielellään näkis kyllä livenä millainen rakkikoira siellä räkyttää? Ei ole vaan hintistä muuta kuin täällä rumaa lärviään repimään! Säälittävä hintti-pelle kiikaa täällä vuosikausia perusteetonta pascaa eri nikein, niin kyllä sun pitäis ammattiapua saada! Ota vaikka viis hahmoas mukaan jos et yksin uskalla tulla juttelemaan!
Mitä sä tekisit tapaamisella, munaako haluat?
asus is GAYlord kirjoitti:
Mitä sä tekisit tapaamisella, munaako haluat?
Sitäpä sitä. Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja Asukselta on potkuja irronnut.
En mä kuitenkaan voi noin häilyvää miestä rakastaa...- ahjakdnmvkmadv
Asus ihan ite kirjoitti:
Se on totuus joskus :) painuppa nyt saatanan paskankatkuinen mätähammas-hinttari vittuun kitisemästä akkamaisella homoäänelläsi! Mielellään näkis kyllä livenä millainen rakkikoira siellä räkyttää? Ei ole vaan hintistä muuta kuin täällä rumaa lärviään repimään! Säälittävä hintti-pelle kiikaa täällä vuosikausia perusteetonta pascaa eri nikein, niin kyllä sun pitäis ammattiapua saada! Ota vaikka viis hahmoas mukaan jos et yksin uskalla tulla juttelemaan!
MIten sinut Asus tunnistaa tapaamisella, laitatko neilikan rintaan? Käydäänkö samalla vetäsemässä humpat parketilla? Ja jos pelaat korttisi oikein saatat saada mulukkua vielä illan päätteeksi ;)
- Asus ihan ite
ahjakdnmvkmadv kirjoitti:
MIten sinut Asus tunnistaa tapaamisella, laitatko neilikan rintaan? Käydäänkö samalla vetäsemässä humpat parketilla? Ja jos pelaat korttisi oikein saatat saada mulukkua vielä illan päätteeksi ;)
Tehdään niin, että H-X kertoo tuntomerkkinsä ja tulen sitten kertomaan hälle että olen asus ihan ite :) Älä paskanna alles.
Asus ihan ite kirjoitti:
Tehdään niin, että H-X kertoo tuntomerkkinsä ja tulen sitten kertomaan hälle että olen asus ihan ite :) Älä paskanna alles.
Sillä lailla. Kukaan muu ei enää persemittamiehelle kelpaa kuin minä. Ah lempeä.
Tuo persemittamies-nimi sopii hyvin anaalivaiheeseen jumittuneeseen persemittaajaan.
Lähes joka postissa on peräaukosta ja sen tuotoksista jotain. Sieltä puristellaan kamaa kantapäille, suu haisee sille sieltä tulevalle tavaralle ym.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anaalivaihe
btw. Perheelliseksi mieheksi ehdit hyvin väittelemään täällä homojen, joita mielestäsi kai kaikki ovat, niin melko runsaasti:)
Kiihotutko näistä keskusteluista? Seisoisiko munasi, jos se ylipäätään seisoo vielä, tässä persemittamiesten maailmassa?- Asus ihan ite
h-x kirjoitti:
Sillä lailla. Kukaan muu ei enää persemittamiehelle kelpaa kuin minä. Ah lempeä.
Tuo persemittamies-nimi sopii hyvin anaalivaiheeseen jumittuneeseen persemittaajaan.
Lähes joka postissa on peräaukosta ja sen tuotoksista jotain. Sieltä puristellaan kamaa kantapäille, suu haisee sille sieltä tulevalle tavaralle ym.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anaalivaihe
btw. Perheelliseksi mieheksi ehdit hyvin väittelemään täällä homojen, joita mielestäsi kai kaikki ovat, niin melko runsaasti:)
Kiihotutko näistä keskusteluista? Seisoisiko munasi, jos se ylipäätään seisoo vielä, tässä persemittamiesten maailmassa?Kyllä tässä hyvin ehtii sohvalta toisinaan mainoskatkoilta kirjoittaa. Meillä nainen hoitelee lapset ilta-aikaan. Itse iltaisin rauhoitun, ellen sitten ole töissä. Joo mutta nyt lähden syömään, suihkuun ja vslmistautimaan huomiseen.
Öitä. - buahahahahhah!!
Asus ihan ite kirjoitti:
Kyllä tässä hyvin ehtii sohvalta toisinaan mainoskatkoilta kirjoittaa. Meillä nainen hoitelee lapset ilta-aikaan. Itse iltaisin rauhoitun, ellen sitten ole töissä. Joo mutta nyt lähden syömään, suihkuun ja vslmistautimaan huomiseen.
Öitä."Itse iltaisin rauhoitun, "
HAHAHAHAH! Ei wittu, voin kuvitella kun Asus rauhoittuu sohvalla naama punasena kiukusta ja kirjoittaa uhkauksia ja raivoaa palstalla pientä keskikokoa! HAHAH!
Näehän Asus kauniita unia ISOMMASTA meisselistä sinne jalkoväliisi!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954