Niinpä, kuppikoon on helppo ulkopuolisten nähdä ainakin alastomana.
Iskutilavuus sen sijaan pysyy piilossa, kunnes ollaan pesällä, on naisia jotka eivät edes tiedä olevansa horoja, sen sijaan kun mies on kohteliaisuudesta maininnut että oletpa tiukka, nainen (jopa väljä 2 ADHD:n YH) huokailee "joo mä tiiän".
Kertokaapa naiset ihan rehellisesti, kuinkä väljän taikka tiukan pesän omistatte, mahtuuko esimerkiksi koko käsi tai esimerkiksi kaupasta tuotu normaali kurkku
Mikä on iskutilavuus entäpä kuppikoko ?
16
116
Vastaukset
- Muista sit enskerral
Kiva että kerrot mun tapausta omanasi! Kertosit sitten edes oikein, se löysävittu oli sitä paitsi 18-vuotias neitokainen joka EI OLLUT synnyttänyt joka sanoi mulle tuon että "joo, mä tiiän että oon tiukka"
Seuraavasta linkistä löytyy oiva esimerkki että miehet eivät kerro löysistä, vaan mieluummin kehuvat tiukaksi löysääkin píllua.
"Kysyin suhteemme aikana Eddieltä silloin tällöin, onko vaginani tuntunut samalta synnytysten jälkeenkin. Hän aina sanoi kyllä, paitsi kerran. Ja silloin hän ilmaisi asian varsin alatyylisesti, Glanville kertoo BANG-uutistoimiston mukaan."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288536353850.html- Asus ihan ite
Ei ole olemassa isoja pilluja, on vain pieniä mulkkuja jotka mitataan väärin -kompensaatioksi. Persemittausten kompensaatioksi ja vähän niin kuin itsepetokseksi väitetään keskikokoa isommaksi, jotta omat persemittaukset olisi edes itselle uskottavia.
- Asus on PIKKUPRINSSI
Asus ihan ite kirjoitti:
Ei ole olemassa isoja pilluja, on vain pieniä mulkkuja jotka mitataan väärin -kompensaatioksi. Persemittausten kompensaatioksi ja vähän niin kuin itsepetokseksi väitetään keskikokoa isommaksi, jotta omat persemittaukset olisi edes itselle uskottavia.
Sinä et ole pillua koskaan edes saanut, joten työnnä mytomaani se prinssinakkisi vaikka hankeen ja huuda HIAWATHA!! tossa olet muuten sinä.
http://www.youtube.com/watch?v=KkNVyu2FYn0 - dhfdhfdhfdh
Asus ihan ite kirjoitti:
Yleisesti jutellaan penisten koosta, naisten värkkien koon jäädessä taka-alalle. Asiassa olisi hyvä olla tasa-arvo, eli jos tästä aiheesta nyt pitää puhua, tulisi puhua yhtä paljon kummastakin värkistä. Periaatteessa voisi ajatella, että naisten värkeistä tulisi puhua jopa enemmän, sillä naiset voivat lantionpohjalihastreenillä vaikuttaa tiukkuuteensa. Puhumalla aiheesta naisille syntyisi painetta ottaa selvää omasta tiukkuudestaan ja treenata värkkinsä sellaiseksi kuin sen kuuluisi olla.
- Asus ihan ite
Asus on PIKKUPRINSSI kirjoitti:
Sinä et ole pillua koskaan edes saanut, joten työnnä mytomaani se prinssinakkisi vaikka hankeen ja huuda HIAWATHA!! tossa olet muuten sinä.
http://www.youtube.com/watch?v=KkNVyu2FYn0Muuten hyvä, mutta mulla on siististi leikattu, lyhyt tukka, aina!
Enkä ole noin vanha ja huonohampainen :)
Ok, sovitaan muut asiat kuten sanot -sun mieliksi, niin saat vähän teoreettista tasoitusta;) - Asus ihan ite
dhfdhfdhfdh kirjoitti:
Yleisesti jutellaan penisten koosta, naisten värkkien koon jäädessä taka-alalle. Asiassa olisi hyvä olla tasa-arvo, eli jos tästä aiheesta nyt pitää puhua, tulisi puhua yhtä paljon kummastakin värkistä. Periaatteessa voisi ajatella, että naisten värkeistä tulisi puhua jopa enemmän, sillä naiset voivat lantionpohjalihastreenillä vaikuttaa tiukkuuteensa. Puhumalla aiheesta naisille syntyisi painetta ottaa selvää omasta tiukkuudestaan ja treenata värkkinsä sellaiseksi kuin sen kuuluisi olla.
Älä sinä naisten kanssa epäonnistunu ja panotaidoton katkera äijjä siellä märise. Kyllä kauniiden naisten lihaskunto on sen verran hyvä, että pilllu muotoutuu kyllä pienenkin suomimunan tupeksi ja lypsää siitä mahlay. Läskejä ja rumia en tosin ole alentunut köyrimään, että tehän sen tiedätte?
- asus ere 11,5cm ymp.
Asus ihan ite kirjoitti:
Älä sinä naisten kanssa epäonnistunu ja panotaidoton katkera äijjä siellä märise. Kyllä kauniiden naisten lihaskunto on sen verran hyvä, että pilllu muotoutuu kyllä pienenkin suomimunan tupeksi ja lypsää siitä mahlay. Läskejä ja rumia en tosin ole alentunut köyrimään, että tehän sen tiedätte?
Miten se on mahdollista, että aina kun Asus avaa suunsa, niin sieltä ei tule mitään muuta kuin paskaa. Sinä et tosiaankaan pysty naisen naamasta tietämään píllun tiukkuutta. Se on totuus että parhaat pillut jää nussimatta jos naamaan kattoo, mutta mitäpä sinä isomahainen neitsytpoika pillusta tietäsitkään.
Sulla on 11,5cm ympärys peniksessä, joten vaikka sinä väität ettei löysiä pilluja ole, nii siltikään se ei poista sitä tosiasiaa että SUN muna on liian ohut suurimmalle osalle naisia..
Uskotko sinä Asus omia satujasi? Tuskin uskot itsekkään, eikä usko kukaan muukaan. - lsjdföjfsd
asus ere 11,5cm ymp. kirjoitti:
Miten se on mahdollista, että aina kun Asus avaa suunsa, niin sieltä ei tule mitään muuta kuin paskaa. Sinä et tosiaankaan pysty naisen naamasta tietämään píllun tiukkuutta. Se on totuus että parhaat pillut jää nussimatta jos naamaan kattoo, mutta mitäpä sinä isomahainen neitsytpoika pillusta tietäsitkään.
Sulla on 11,5cm ympärys peniksessä, joten vaikka sinä väität ettei löysiä pilluja ole, nii siltikään se ei poista sitä tosiasiaa että SUN muna on liian ohut suurimmalle osalle naisia..
Uskotko sinä Asus omia satujasi? Tuskin uskot itsekkään, eikä usko kukaan muukaan.Asus on sellainen "kaksi työntöä ja tuijotus" -tyyppi, jolle sellainen "velhon hiha" -tyyppinen wittu on paras, jotta se olis edes kolme työntöä, jotka asus kykenee suorittamaan laukeamatta.
- Voipoikarukatteitä
lsjdföjfsd kirjoitti:
Asus on sellainen "kaksi työntöä ja tuijotus" -tyyppi, jolle sellainen "velhon hiha" -tyyppinen wittu on paras, jotta se olis edes kolme työntöä, jotka asus kykenee suorittamaan laukeamatta.
Heh heh. Kylläpä kateellisia vituttaa asuksen paneminen :)
Menkää terapiaan jos asus vain pyörii mielessä.
Koville tyntuu ottavan teillä? - Mytomaani olet
Voipoikarukatteitä kirjoitti:
Heh heh. Kylläpä kateellisia vituttaa asuksen paneminen :)
Menkää terapiaan jos asus vain pyörii mielessä.
Koville tyntuu ottavan teillä?Voithan sä itsellesi uskotella että sulle ollaan kateellisia, jos tulee parempi mieli, mutta parempia satuja kertoo kuka tahansa. Tuliko monta kirjoitusvirhettä?
- Asus ihan ite
Mytomaani olet kirjoitti:
Voithan sä itsellesi uskotella että sulle ollaan kateellisia, jos tulee parempi mieli, mutta parempia satuja kertoo kuka tahansa. Tuliko monta kirjoitusvirhettä?
Ei sulla tullut virheitä, kun skarppaat ettei kukaan pääse sanomaan:)
Kova päteminen kertoo, että sulla oli vähän ankea lapsuus. - Asus on mytomaani
Asus ihan ite kirjoitti:
Ei sulla tullut virheitä, kun skarppaat ettei kukaan pääse sanomaan:)
Kova päteminen kertoo, että sulla oli vähän ankea lapsuus.Susta kertoo 10 vuotta itkua palstalla ja tappouhkaukset että sulla on vitun pieni muna joka on aiheuttanut sulle mielenvikaisuuden!!
- h-x:n kamu
Asus ihan ite kirjoitti:
No toihan olikin mielenkiintoinen väite, siis että kauniiden naisten lihaskunto on automaattisesti hyvä. Menee ehkä samaan kategoriaan seuraavien kanssa:
Rumilla miehillä on aina yli 25-senttinen
Kaljut nostavat penkistä yli 250kg
vihreäsilmäisiltä saa helpoiten h-x:n kamu kirjoitti:
No toihan olikin mielenkiintoinen väite, siis että kauniiden naisten lihaskunto on automaattisesti hyvä. Menee ehkä samaan kategoriaan seuraavien kanssa:
Rumilla miehillä on aina yli 25-senttinen
Kaljut nostavat penkistä yli 250kg
vihreäsilmäisiltä saa helpoitenKiitos kamu:)
Asiantuntevaa postailua...Mutta tarkennan.
Rumalla miehellä voi olla kyllä alle puoletkin arviostasi. Kaljut nostavat yli kolmesataa penkistä ja punapäillä on isot kulllit. Jos ne on vielä vihreäsilmäisiä, niin niiltä saa aina.
Tuo naurettava väite kauniiden naisten lihaskunnosta kertoo ajattelijansa totaalisesta pillunpuutteesta ja mahdollisesta halusta siirtyä miehiin.
- Anneli16v
olen 16 v tytteli satakunnasta, itselleni ainakin kurkku sattuu ja on tosi tiukka, kädestä mahtuu kaksi sormea.
- AnnneliSaaristo18v
joo siis mulle kurkku kondomi päällä teki ihanan orkun, vaikka seuraavana päivänä alapää oli tosi kipee hyvä että edes käveleen pääsin, nyt olen 17 vuottta ja kurkku menee jo heittämällä, mulla oli yks jätkä jolla oli tosi paksu aisa ja se teki varmaan musta niin väljän, että nykyinen poikaystäväni kyselee mustiksena kuinka moni sua on oikein pannu ku sä oot niin väljä, ennen olin huomattavasti tiukempi, no ei voi mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954