Mittasin velton kullini!!

Asus ihan ite

Tämä on tarkoitettu vain asiallisille kommenteille, eli H-X ja muut jakautuneet persoonat jatkakaa matkaa.

Mutta ihan veraiilun vuoksi: Mikä on kullisi koko lepotilassa?
Itse mittasin naperoni velttona, ja pituus 12cm. Paksuus; tero 10.5cm, tyvi 11cm ja keski 10cm. Ei oilut ihan täydessä lepomitassa. Nahkat totta kai takana, niin kuin aina ;(

Stondikseen nuo paksuudet menee niin, että terska paksunee huomattavasti, samoin varsi, mutta tyvi ei ole kyllä KAIT paksumpi. Pituus voi parhaillaan olla 14cm velttona -väittäisin.

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asus 11 mahtieressä

Laita kuva, muuten puheesi ovat pelkkää mytomaanin paskanjauhantaa!! Varaa kuitenkin lääkäri aika kärkeen!!

• Muuten lähes oikein, mutta nuo mitat olivat kovan ponnistelun takana vielä täyserektiossakin...

Muitsa rehellisyys. Tuo persemittailu ja kusettaminen on kyllä verissäsi, mutta koita päästä siitä eroon.
      Kuinkahan montaa nuo sinun mielikuvitusmitat kiinnostaa? Ja nahat takana. Mahtaa olla lyhyet nahat, jos ei lyhyen kullin päälle yllä. Ilmeisesti silvottu huonon hygienian vuoksi.

• Asus ihan ite

Voi voi katkeraa pikkusta hinttiä :) katkeruus on kovaa.

• Asus ihan ite kirjoitti:

Voi voi katkeraa pikkusta hinttiä :) katkeruus on kovaa.

Totuus sattuu Asus. Sulle se on kerrottu jo aiemminkin.

Menepä taas persemittaamaan. Työnnä syvemmälle mitta, niin saat tuloksia...

• raunoas

haista sinä persemittaaja homo vitttu

• Onko tämä raunoas(uksen) vastaus Asukselle?
        Asus kimpuilee vielä kaapin oven välissä, mutta on hyvää vauhtia luisumassa tänne miehisten miesten puolelle.

Mutta ei saa syrjiä aloitteleviakaan homoja. Jostainhan se on aloitettava ja ehkä Asuskin huomasi perseensä eroottiset pisteet vasta mittahommissaan.
        Erityisesti mittalukema 17cm teki hyvää hanurissa, kun taas mitta 11cm ei niin paljoa tuntunut. Sen sai melkein täyteen mittaamalla kivesten alaosasta.

Mukavaa illan odottelua kaikille;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      4906
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1898
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1768
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      68
      1440
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1417
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1174
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      30
      1147
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1036
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1005
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      954
    Aihe