Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
kyllä sinä uskallat ihastua ja rakastua, pelkäät vain pettymyksiä!
sinulle sopii puhelias nainen, joka osaa nauraa.
et saa naista pois mielestäsi, koska hän antoi sinulle niin paljon itsestään. sinä janoat elämää ja samalla kiellät sen itseltäsi.
kysymäsi nainen ajattelee rahaa, hänellä on paljon menoja. en usko, että hän olisi vielä se rakkauden todellinen kohteesi.
vanhan rakkauden tuottaman pettymyksen voi parantaa vain uudella rakkaudella, mikä tulee suoraan sydämestä, molemmilta. kun koet sen, et enää muistele menneitä, vaan tunnet olosi rikkaaksi siksi, että sait kokea sellaistakin elämäsi aikana.
sinä olet uskollinen ihminen, pidät puheliaisuudesta ja vilkkaudesta. ei rakkaus ole sinua unohtanut, sinä vain etsit sitä väärästä paikasta tällä hetkellä.
t. Keskiyö
09.05.2013 17:47
Hei
minulle sinä näyt täysin "pää-ihmisenä". sinä mietit ja vatvot, kaikki tapahtuu päässäsi.
risteily olisi juuri se hyvä asia, mitä voisit tehdä!
juuri laivaan ja veteen yhdistän miehen, jolla on aurinkoinen luonne. hän etsii omaansa, hän on ohittanut kunnialla menneisyytensä vaikeudet. hän on menossa laivalle.
hän näkyy minulle suoraan yläpuolellasi, eli kannattaa mennä!
tässä näkyy niin paljon, että koko kuva on kirjava. mies on eronnut ja täynnä energiaa...... hän on kiltti ihminen.
teidän välillänne on "muka salaisuuksia", kumpikohan mahtaa olla se hankala lukko avata?
t. Keskiyö
09.05.2013 00:54
Hei
no tämä auttaa jo paljonkin! kun sinä avaudut, minäkin olen avoin vastauksille.....
äiti on ärsyyntynyt, osittain myös katkera. ärsyyntynyt hän on siitä, että sinä et ole osannut olla hänen mielestään vaatimaton.
sinä itse olet viehättävä nainen. tottakai sinun tuleekin korostaa naisellisuuttasi, se on sinun valttisi!
mutta nyt on otettava järki käteen. olemassaolon puolesta taistelu on vahvaa elämänkoulua, se on tarpeellista meille kaikille. sinun on opittava talouden hallintaa, se ei kulje käsi kädessä rakkauden osoituksien kanssa. voin puhua ihan elämänkokemuksestani, että mitä vaatimattomammin elät ja lapsiasi kasvatat, sitä kiitollisempia he ovat myöhemmin kasvaessaan!
sinun on katsottava työmarkkinoita ja ponnistettava. sinä toivot lapsillesi hyvää varakasta tulevaisuutta, sellaisen minä näenkin. turvallisen elämän.
toki sinä itse otat pari pitkää askelta, yli omien rajojesi. kun ymmärrät oman tilanteesi ja oikeasti haluat siitä ulos - sinä ryntäät kauemmaksi ja haet sieltä tietoa.
tieto on samalla avain onneen ja rakkauteen. sinulle näkyy tulevassa mukava mies, joka arvostaa ahkeraa ihmistä. voit nyt jo valmistua tulevaan, koska se on kannattava ja arvokas aika elämässäsi. tämä mies on uskollinen perheihminen, jolla on varaa. hän etsii aikanaan rinnalleen ahkeraa ihmistä, jolla on arvot kohdallaan. niin se näkyy.
t. Keskiyö
09.05.2013 00:21
Hei
no vilkaistaan!
teillä on ollut suloisen pieniä erimielisyyksiä, joista annatte kilpaa anteeksi toisillenne. tässä näkyy paljon kokeiluintoa, monella sektorilla.
olet itse jo kerran kokenut karvaisen lopun, nyt porttisi ovat auki tulevalle.
olen rehellinen ja sanon, että sinun sydämesi on muualla. se etsii miestä, kenen kanssa voisi perustaa perheen. sellainenkin näkyy, hän on sinua vanhempi. hän on hyvästä kodista.
t. Keskiyö
09.05.2013 00:05
... tarkoitin edellisellä, että nyt tiedät, millaista miestyyppiä katsella, se oli viestini...
t. Keskiyö
08.05.2013 23:50
Hei
sinä herkkä ja romanttinen ihminen! mies astui eteesi juuri silloin, kun sydämesi oli kaikkein yksinäisin.
minä katson sinulle pidemmin, koska olet niin kiltti.
kotona sinulla on aurinkoa. olet löytänyt avaimet moneen pieneen iloon, sinä olet sinut itsesi kanssa! olen nyt ihan rehellinen tuon miehen suhteen kun kerron, että hän ei voisi olla kauempana sinusta, kun nyt on. niin se vain on.
mies on uskollinen omassa yhteisössään, hän on juuri sellainen mies, joka sopisi sinun sydämellesi. on tässä sekin hyvä puoli, että nyt tiedät, mitä etsiä ja odottaa!
et ole ollekaan hömppänä, vaan romanttinen nainen. olet myös arka, sinä et uskalla ottaa yhteyttä miehiin, koska olet joskus saanut rukkaset. mutta eihän se yhteen yritykseen kaadu, hyvä ihminen!
rakkautta sinulla on paljon, se oikein pursuaa kokemastani energiasta, minkä ympärilläsi tunnen.
sinulla on ihania unelmia, oletko koskaan kirjoittanut niitä paperille? kotiisi sinä päästät ja kutsut jokaisen, joka tuo valoa mukanaan.
rakkaus ja rakastuminen ovat sinulle asioita, joita arkailet. sinä kohtaat vielä omasi, se tunne syntyy vahvan ystävyyden pohjalta. sinun juuresi ovat syvällä, mutta varo ettet jämähdä paikoillesi kaikkina vapaapäivinäsi. on mentävä ulos! sinne missä on ihmisiä...
t. Keskiyö
08.05.2013 23:48
Hei
vanha rouva lähettää sinulle halauksia :-)
t. Keskiyö
08.05.2013 23:34
Hei
missä on oma arvontunteesi?
elämä jättää aina jälkensä, jokainen ryppy on muisto koetusta elämästä. on ihmisiä, jotka ovat ylpeitä rypyistään - sillä he muistavat mitä aikaa silloin elettiin, kun ne syntyivät...
tuo sinun rauhattomuutesi johtaa irtonaisesta tunteestasi, ettet kuulu minnekään.
ajoista en pysty puhumaan, niihen en edes usko. jos saan antaa sinulle neuvon tästä eteenpäin, niin tee pieni lista itsellesi: kirjoita siihen asioita, joita elämältä toivot.
katso sitä lappusta silloin tällöin ja tee pieniä askeleita sen hyväksi. lähde maalia kohti. sinä pääset toki hyvään suhteeseen, mutta ensin sinun on löydettävä itsesi!
mieti sitä, että kuka sinä olet.
t. Keskiyö
08.05.2013 23:31
Hei
pitä tuo paskasi ja jauha sinä sitä, sekin on oma valintasi.
tulee aika, jolloin huomaat missä mennään....
t. Keskiyö
08.05.2013 23:22
Hei
ennustajat puhuvat mielellään ajoista, lupaavat kesälle ja syksylle sitä ja tätä.
minä en voi puhua ajoista, koska en usko niihin itsekään. asiat tapahtuvat kun tapahtuvat ja energiat kulkevat, siihen minä uskon ja sen näen.
olet työllistänyt menneet hienosti taaksesi, siellä niiden on hyvä olla ja lymytä!
olet saanut monta hyvää ahaa-elämystä elämäsi aikana, intuitiosi on pitkälle kehittynyt. luotat vahvasti itseesi ja sisäiseen ääneesi.
kauempana, mahdollisesti ulkomailla asuva tuttavuus (liekö netti?) ei ole sinua varten. hän on jo varattu.
se mies, jonka uskot olevan se oikea, tulee väärään aikaan. vielä se oikea aika ei ole käsillä. se aika tosin tulee, hän on se luotettava oman polkunsa kulkija.
hän katsoo vain eteenpäin, eikä menneisyydessäkään ole yhtään mitään hämärää!
hän on valmis rakkauteen ja kaikkeen sen tuomaan haasteeseen. sinä joudut vielä odottamaan, mutta kuten sanoin, en puhu ajoista.
tämä mies on kokenut kodissaan tuskaa, se on "levinnyt" eri suuntiin.
mutta hän ei ole luovuttanut.
t. Keskiyö
08.05.2013 23:17
Hei
perhe on aina yhdistelmä erilaisista ihmisistä, vaikka he samaa sukua ovatkin!
kukaan ei valitse omaa perhettään, siihen vain synnytään ja siinä sitä sitten ollaan.
mutta vihanpoikasella on aina omat juurensa, niitä sinä voisit tutkia. viha on rakkauden vastakohta, ihminen kehittää vihan omalla suojelusmekanismillaan.
teidän perheessä on monta vahvaa yksilöä, he kaikki tarvitsevat omaa tilaa! oletko ajatellut löytäväsi omaa tilaasi, sitä mihin heillä muilla ei ole asiaa?
avain on siinä, että sinun on löydettävä oma areenasi, missä viihdyt ja mitä et jaa perheen kanssa. siellä sinä olet oma itsesi, vahva ja itsenäinen.
liika kiinnittyminen toisiin ja heidän mielipiteidensä suosiminen ei kehitä omaa minääsi.
nämä vahvat ihmiset perheessäsi arvostavat juuri vahvuutta.
kun tunnet itsesi suojattomaksi, piirrä ympärillesi näkymätön 80cm:n kehä. sen sisäpuolelle kenelläkään ei ole asiaa, ellet heitä sen sisään kutsu.
perhe on yhteisö, missä syödään, maksetaan laskuja, seurataan uutisia ja kaikkea muuta..... kokeile sinäkin ottaa siitä itsellesi ne hyvät puolet, joita tarvitset. loput sinä keksit itse, ihan totta.
ei sinussa ole sen enempää vikaa, kuin muissakaan. pakoon lähtö ei ole ratkaisu, vaan luovuttamista. ole siis yhtä itsekäs, ota itsellesi se mikä sinulle kuuluukin, loput ovat omaa privaatti elämääsi.
tiedätkös, että kaikki suuret asiat maailmassa lähtevät pienestä ajatuksesta!!
siitä siemenestä, minkä sinä kylvet, voi kasvaa kaunis ja vahva kasvi - jopa puu, jos niin päätät.
t. Keskiyö
08.05.2013 22:59
Hei
kiitos palautteestasi, olipas kiva kuulla!
sinulle myös aurinkoista jatkoa!
t. Keskiyö
08.05.2013 22:37
Hei
onko hän sittenkään sielunkumppanisi? jos näin olisi, te ymmärtäisitte toisianne tuskan hetkellä. sitä mietin.
olette kumpikin herkkiä ihmisiä. näen teidän selät vastakkain, mutta erittäin lähekkäin, aivan kuin samassa sängyssä mutta eri reunoilla.
sinulla on enemmän elämänkokemusta kuin hänellä. teidän ystävyytenne on ja pysyy, se kyllä kestää karikkoja ja myrskyjä. siitä voi vielä hyvinkin kehittyä rakkautta, mutta älä kiirehdi. rakkaus tarvitsee vapautta, se on nyt pahasti loukkaantunut.
t. Keskiyö
08.05.2013 22:32
Hei
et varsinaisesti kysy mitään, mutta yritän kuitenkin saada sinusta kiinni.....
rakkaudessa on ristiriitaa. mies ja koti eivät ole harmoniassa.
kuule, jos kysyisit tarkemmin, minun ei tarvitsisi kehittää "koko kaarta", vaan pääsisin itse asiaan.
t. Keskiyö
08.05.2013 22:20
Hei
kiva kun kirjoitit.
naisystävälläsi on tosiaankin kaikki liossa ja korkeat odotukset tälle teidän suhteellenne. mutta sinun sisimpäsi katselee jo muualle, avarampaan elämään, missä ei ole kovia rajoituksia.
naisystävälläsi on ollut liikkuva menneisyys, hän haluaisi vihdoinkin löytää "kodin".
sinullakin on ollut paljon harmeja elämässäsi, mutta nyt sinä olet oppiprosessissa, etkä halua jäädä paikallesi polkemaan.
suunnitelmasi työn puolesta ovat hyviä, niitä kannattaa jatkaa.
ei aikuinen ihminen luonnettaan muuta, korkeintaan hetkellisesti omien tarkoituksiensa hyväksi. sanon rehellisesti, että näen teidät jo nyt selät vastakkain. ehkä on hyvä, että huomaat asian kuukausien, etkä arvokkaiden vuosien jälkeen.
sinun urasuunnitelmasi ovat erittäin hyvällä vauhdilla ja saat valmiiksi sen, mitä oikeasti haluatkin. siinä et saa tehdä kompromisseja.
t. Keskiyö
08.05.2013 22:11
Hei
en minä voi tarkentaa sitä, mitä sinun sydämesi näkee ja tuntee!
sinulla on toiseen tunneside ja toiseen ei. mitä voin siihen sanoa? tiedäthän sinä kumpaa rakastat.
t. Keskiyö
08.05.2013 21:59
Hei
päällimmäisimpänä näen tässä taloushuolet, jotka vaikuttavat teidän välillänne. mies on hölläkätisempi rahan kanssa, kuin sinä. sinä et niinkään pelkää sen puolesta, katsot positiivisesti tulevaan.
rakkautta teillä on paljon, fyysinen yhteytenne on kunnossa. mies on uskollinen ja luotettava. miehellä on ollut ikäviä kokemuksia entisen kumppaninsa kanssa, hän ei ole vielä pystynyt unohtamaan kaikkea inhottavaa.
sanoisin, että aika ei ole vielä kypsä yhteenmuutolle. sinä olet aivan kypsä, mutta mies ei vielä sitä ole. kannattaisi varmaan asian olla ja katsoa, koska mies itse ottaa sen puheeksi.
t. Keskiyö
08.05.2013 21:55
Hei
ethän sinä tehnyt mitään väärää, nyt eletään modernia nykyaikaa, miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia.
epäilen olisiko hän kuitenkaan se sinun miehesi, vaikka mukava onkin. hänellä voisi olla matkan päässä toinen nainen, jonka kanssa pitää yhteyttä. mutta ei sekään varsinaisesti vielä mitään tarkoita.
jos ei vastaa parin päivän sisällä, niin sitten ei enää ollenkaan. en valitettavasti saa tästä paremmin kiinni.
t. Keskiyö
08.05.2013 21:47
Hei
siksi, että se kertoo sinulle rohkeudesta!!
en voi nyt kirjoitella enempää, myöhemmin illalla lisää.
t. Keskiyö
08.05.2013 13:19
Hei
tunnistin energiasi heti :-D
ei sinusta ole koskaan ollut erakoksi, eikä tulekaan....
nyt olet ristitulessa, tarvitset jäitä hattuun. minäkin olen tulessa vielä myöhempään iltaan asti, sitä ennen en pysty katsomaan. töitä....
on pari kirjoitusta myös työn alla, haluatko tulla jatkoksi?
uutta on täälläpäin vaikka se, että kesä on vihdoinkin tullut, ihanaa! pyöräni on kovilla ja samoin talvehtineet lihakset.
t. Keskiyö-kuoma
08.05.2013 12:29
17 / 123