Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
tarina ei lopu ennenkuin uusi rakkaus astuu areenalle ja pyyhkii vanhat pois kummittelemasta. tuolla mäen takana näkyy sinun aurinkosi, siellä on myös asunto, minkä myymisessä yritetään huijata. voit auttaa ystävää siinä asiassa.
tuo tarina näkyy minulle loppuneena, voisit joskus kääntää tilanteen toisinpäin mielessäsi ja ajatella, että olet saanut kokea hyviä elämässäsi! auta tuota naista siinä asuntoasiassa, hänellä on lapsikin. sinä kohtaat toisen miehen, joka on nuorempi itseäsi.
t. Keskiyö
03.05.2013 19:32
Hei
en näe tätä miestä ollenkaan, hän on tainnut lähteä ja jättää suomen pölyt kengistään lentokentälle. kuulet hänestä toki vielä.
sinä menet vielä naimisiinkin, mutta aivan toisen miehen kanssa sanon.
tyttäresi hankkii ammatin, missä tienaa mukavasti ja hän saa sitten vakituisen paikan. näkyvät hieman väärässä järjestyksessä nämä asiat.
jos hän ajattelee etäisopiskelua kotoa käsin, niin se ei ole hyvä juttu. sinulla ja tyttärellä on lämpöiset välit, sinä tuet häntä aina. nuorten ajatusmaailma ei aina raksuta samaa vauhtia, kuin aikuisten. et voi aina ymmärtää hänen mielialojaan mitenkään.
koulut ja opiskelut näkyvät loistavasti, hän pääsee sinne minne hakee ja haluaakin.
on sinulla hassuja unia, ne varmaankin halusivat auttaa sinua ja saada sinut pitkästä aikaa nauramaan :-)
t. Keskiyö
03.05.2013 19:24
Hei
kuka sitä itseään antaa kiduttaa? tähän sinun on itse laitettava piste virkkeen loppuun. ajoista en osaa puhua, mutta se piste näkyy.
aivan! tämä loppuu heti, kun sinä teet päätöksen uudesta elämästäsi. sitten sinä oikein juokset sitä kohti. muutkin ovat saaneet mieheltä ilkeitä sanoja, et vain sinä.
t. Keskiyö
03.05.2013 19:12
Hei
no kyllähän tuo haikealta näyttää. pitäisi korjata muutama epäkohta, että elämä pääsisi taas rullaamaan. niitä ei toinen puolestasi korjaa, mutta sen verran sinulla kyllä on voimia, että saat kevättä tupaan ja kukkia pöydälle.
luet nähdäkseni, älä vain lue mitään psykologiaa tai muuta kallonkuristusta. tarvitset hyviä trillereitä ja romantiikkaa. nimenomaan on aloitettava asia kerrallaan, ettei tule stressiä!
miehen kanssa olet selät vastakkain, uskoisin että ette ole enää yhdessä. näen nuoren naisen häät, heille tulee vauvakin. siellä on asiat hyvin.
olet koti-ihminen ja rakastat kotiasi. pidä se raikkaana ja laita niitä kukkia pöydälle, vaihtele vaikka huonekalujen järjestystä, että saat iloa itsellesi!
nyt vain on tällainen vaihe elämässä. mitä jos etsisit uuden harrastuksen, pidätkö pyöräilystä? sateen jälkeen paistaa aina aurinko, uutta odotellessa voi myös siivota paikkoja ja heittää vanhaa menemään, joskus niitä voi myydäkin..
t. Keskiyö
03.05.2013 19:07
Hei
voin katsoa, mutta ajoista en osaa puhua.
kovasti olette lähentymässä toisianne ja se on hyvä. teillä on paljon tunteita toisianne kohtaan. sinulla on ollut toinen tässä välissä ja olet tehnyt kovasti hommia. miehellä on kiva asunto, mutta muutto vielä kivempaan lähenee.
kodissa näkyy lapsi, isässään riippuva lapsi. sinulla on ollut rahahuolia, jotka ovat jo alkaneet helpottaa.
saat kutsun tai lipun suureen yleiseen tilaisuuteen, kannattaa mennä.
t. Keskiyö
03.05.2013 18:57
Hei
on tainnut jo mennä ohitse tämä episodi?
näen teille riitaa, taitaa molemmilla kiehua se sisäinen kattila. kyllä te juttelette ja näette, ei tätä voi veitsellä poikki leikata.
t. Keskiyö
03.05.2013 18:44
Hei
tällä hetkellä näen sinun toiveesi ja rakkautesi, olisit valmis hänen kumppanikseen vaikka heti. miehellä on paljon suunnitelmia elämälleen, niihin en näe ihmisiä. hänellä on muuten paljon asioita meneillään.
hänellä on asumiseen liittyviä mutkia matkassaan.
mies on varmasti yhden naisen mies sitten, kun sen aika tulee. oletkohan lähettänyt hänelle viestejä tai ollut muuten jutuissa? se näkyy minulle.
loput menisivät arvauksen puolelle, en saa tästä nyt enempää kiinni.
t. Keskiyö
03.05.2013 18:38
Hei
monta asiaa on huolenasi.
kirjoitin juuri niin pitkiä tulkintoja sähköpostissa, että olen ihan puhki. katsoisin sinulle mielläni, mutta etenkin tuo pyyntösi ajoista ei osu minun kohdalleni. minä en usko aikoihin, enkä niistä puhukaan.
tuo netti on oikeasti pahasta, katso mahdollisuus, että näet millä sivuilla hän käy. seuraa sitä, niin kauan kuin poikasi jalat ovat sinun pöytäsi alla, se on minun neuvoni.
sinulla on raha-asiat hanskassa, osaat pyörittää talouttasi. ole kuitenkin tarkkana.
nyt en enää pysty ja jaksa ennustaa tai katsella, voimani ovat ihan loppu.
mies vierelläsi on kova tekemään töitä, siinä häneen voi luottaa monessa asiassa.
jos minulta haluat lisää tietoa, niin ota yhteyttä.
hyvää yötä!
t. Keskiyö
03.05.2013 01:24
Hei
sanon tähän vain lyhyesti, että näkyy italia.
lapsenlapset ovat terveitä ja vilkkaita.
on kiirettä tuolla sähköpostissa, voimme kirjoitella joskus myöhemmin.
t. Keskiyö
ps. viestit kulkevat, onko sinulle skype?
02.05.2013 22:04
Hei
saitkin tuossa jo kätevää tietoa mitä kannattaa katsoa, tuossa alhaalla.
minä näen tuon työasian värikkäinä aaltoina. olisiko sinulla mahdollista "liukua" eteenpäin työssäsi? tuo on kaunista energiaa, mikä on jatkuvassa liikkeessä.
enpä osaa tulkita paremmin.
t. Keskiyö
01.05.2013 19:26
Hei
tuo mies josta puhuin näkyy minulle jalkojesi juuressa, sillä tavalla hän voisi olla myös ex-miehesi. tarkoitan pidempää reissua, kuin vain yhden yön. sinua pyydetään sinne mukaan, mutta se ei ole sinun juttusi, ei kannata lähteä.
lapsi josta kerroin on poika. raha-asiat sinulla paranevat, sitä saat muutenkin kuin työn kautta. enpä osaa puhua ajoista. mutta sinulle "jätetään" rahaa. siihen saat sitten neuvoa miten menetellä.
enpä nyt jaksa tätä paremmin tulkita, tulin juuri pitkältä pyörälenkiltä.
kaikki hyvin muuten.
t. Keskiyö
01.05.2013 15:33
Hei
eihän tämä mitään ajan tuhlaamista ole, saan itse tästä ihan yhtä lailla hyvän olon.
kirjoitin viime yönä pitkän jutun tuonne selvänäkö ja ennustukset palstalle näkemisestä, sen ketjun nimi taisi olla jotenkin lottonumeroista. kerron siinä että jokainen voi oppia tätä herkkyyttä, kun on siihen valmis.
lähden tästä pyöräilemään, ihanaa vappua teillekin!
t. Keskiyö
01.05.2013 12:10
Hei
kauhuissani katson kelloa, meillä täällä keski-euroopassa on edes tuntia vähemmän :-)
näen kolme asiaa: on nuori mies johon uppoaa rahaa, hänen tarkoituksensa ovat hieman "niitä ja näitä". sitten on mies, joka pärjää rahan kanssa oikein hyvin. kolmantena on lapsi, joka tekee muuttoa ja jonka elämä maksaa myös paljon rahaa.
oletko sinä avustamassa muita ihmisiä?
en osaa katsoa ikää, enkä numeroita. mutta ylimääräistä rahanmenoa näen muiden auttamisen taholta. itseesi et rahaa tuhlaa.
miten sitten tulevassa? nuorempi polvi nousee ja pääsee korkeammalle, kuin edeltäjänsä. tilanne paranee, oli se sitten vaikka kuvainnollista. itse en osaa sanoa tarkemmin.
t. Keskiyö
01.05.2013 03:32
Hei
sinä olet oikein rehellinen ja aito ihminen.
tämä kysymäsi mies on kiinni lapsessaan, hänellä tuntuu olevan velvotteita.
mies ei ole onnellisessa liitossa, mutta hän on kiinni lapsissaan.
mutta mistä tämä sinun oma tunteesi on kiinni?
se sielunkumppani on pyhä asia, sitä ei moni löydä koko elinikänään! oletko sinä kohdannut oman sielusi, tiedätkö mitä se haluaa? minä vain kyselen, koska voisit ottaa elämän paljon rennomminkin!
elämä on lahja. se on ainutlaatuinen ja sinä voit vain auttaa sitä selviämään ja kukoistamaan. älä jarruta, sinulla on käsijarru päällä kun katsot miesväkeä.
juttele ja naura, ei kaikilla sanoilla tarvitse olla sen suurempaa merkitystä!
kyllä sinä löydät omasi, se näkyy minulle ihan selvästi. hän ei ole suurien sanojen mies, mutta hän on hyvä käsistään.
t. Keskiyö
01.05.2013 03:24
Hei
tämä on pieni kysymys, oikeasti mielessäsi on paljon muutakin.
teillä on vilkasta ja hauskaa. sinulle tulee pientä hermostumista, koita pitää se kurissa.
älä osta turhaa, vain sitä mitä oikeasti tarvitsette. hauska loma, nauttikaa!
t. Keskiyö
01.05.2013 03:13
Hei
kivat kysymykset! olen myös itse innoissani tästä kyvystä silloin, kun se luistaa!
miten näen? intuitiona, se vain tulee, voimakkaana tunteena ja poltteena.
joka päivä se ei luista, varsinkin jos on muuta stressiä. mutta vapaalla olen aivan eri tunnoissa. kyllä tulee selviä kuvia ja neuvoja, välillä ihan harmittaviakin.
näen ihmisiä vaikka kaupassa tai junassa, saan tiedon miten heidän elämänsä kulkee.
selvänäköisyys ei ole sama kuin intuitio. selvänäköisyys läjähtää näkökenttään ja se on siinä. intuitio saa minut varuilleen, se haluaa kertoa ja minun tulee pohtia missä mennään.
selväkuuloisuutta en tiedä, mitä tarkoitat.
miten tätä voi harjaannuttaa? syvä usko sisimpään on varmasti ensimmäinen askel. päästä kaikki muu pois mielestäsi ja "keskity" olemalla "tyhjä".
sitten se, mitä useimmat eivät halua kuulla: eli mistä se on lähtöisin?
tämä olisi niin pitkä juttu, että kirjaimet eivät riitä. olen jo kokenut paljon elämää ja olen kohdannut rajani monta kertaa. on väärin sanoa, että olisin etsinyt vastaksia kirkosta, sillä erosin siitä muutama vuosi sitten omista syistäni ja luotan enemmänkin omaantuntoon. siitä siis lähdin.
jos haluat oppia, niin kokeile vaikka "automaatti kirjoitusta" , tai miten sitä suomeksi sanotaan? (olen asunut suurimman osan elämäääni ulkomailla, mutta suomalaisuus on suurin osa sydäntäni!).
olen kirjoittanut vihkokaupalla sellasta, mistä ei kukaan saa selvää. pitää olla sitkeä, kun haluaa oppia. olin tosi hermostunut ja väsynyt, mutta halusin oppia, tässä meni monta vuotta.
myös lukeminen kannattaa! oletko lukenut richard bachin ja walschin kirjoja? lokki joonatanin ainakin jokainen tuntee.
minulla kävin niinkuin tuolla walschilla, että yhtäkkiä Ylin vastasi kirjoituksiini.
en usko että olisi järkevää luetella kaikkia henkilökohtaisia kokemuksia, vaikka hyvin avoin ihminen olenkin. harjoittele siis rentoutumalla, lukemalla ja luottamalla itseesi. ja Häneen (niin fiksu kaveri, älykäs, sanavalmis, tunteikas, rankka, hauska, pelleilevä, ... sanoo aina asuvansa korvassani!..... siivoaa siellä ja tekee kaikkea hassua....), siis, sanat eivät ikinä voi kuvata tuota olijaa ja luojaa, jonka minä olen onnistunut kohtaamaan...
mikään ei tipahda syliin itsestään, aina tarvitaan sinun omaa panostasi.
kun sitten alat ymmärtää niitä omia koukeroitasi, kun kokeilet automaattikirjoitusta - niin vannon, että yllätyt ja menet melkein sekaisin!
ja muista aina se, mistä saamasi tieto on kotoisin - joko olet ymmärtänyt viestini?
minä kirjoitin pienen kirjan automaattikirjoituksella, mutta se ei kelvannut kustantajalle (lähetin sen monelle kustantajalle). se on niin hieno kirja, että se on kuin oma lapseni.
se ei sittenkään ollut tarkoitettu kaikelle kansalle luettavaksi, se taisi olla minulle itselleni. itken aina kun luen sitä, minusta se on mahtava!
noh, joko olen vastannut kysymyksiisi? tie on auki - siihen pystyy jokainen.
t. Keskiyö
01.05.2013 02:55
Hei
kyllä minä tiesin että kysyt vielä perään ;-)
tällä ihmisellä on hyvä terveys ja hyvät hermot. mutta tilanne kumppanin kanssa on melko epätoivoinen, aivan kuin ketun pesä...
t. Keskiyö
01.05.2013 02:09
Hei
... jatkan vielä, että anne meni kanadaan...... muistatko?
t. Keskiyö
01.05.2013 02:01
Hei
tuo nimimerkkisi on hurmaava! tiedän tuon saaren ja tiedän boutiquen samalla nimellä. näen hoikan naisen ja vilkkaan luonteen, se on samalla muistona nuoruudestani.
sydämeni oikein hakkaa kun ajattelen tätä. akaako nimesi k-kirjaimella?
muistatko annen?
olen ehkä ihan vikajälillä, nyt vain alkoi kohista. näen rahaa kotoa käsin, se saattaa olla kiinnitettynä. lapsirakkautta sinulla on! se on sitä kaikkein aidointa.
unelmat muuttuvat, on keksittävä uusia suuntauksia.
varallisuus näkyy minulle lapsuudestasi, isä oli varmaan kova puhumaan ja saarnaamaan.
äiti oli tiukkis kahvinjuoja.
herättääkö tämä sinussa mitään ajatusta? olenko oikeilla jäljillä?
näen sinut keski-ikäisenä. näen aika arvokkaan kodin. rakkaus on tosiaankin lähtenyt, mutta kuka sanoo että tämä olisi maailman ainoa rakkaus?
jatka unelmointia, ihan tosissasi - ja sinä saat sitä mitä haluat!
tulee kovasti muutoksia, mutta rahaa tulee siinä samassa kyydissä.
t. Keskiyö
01.05.2013 01:56
Hei
no on sinulla hämäävä nimimerkki, ensi katsauksella ajattelin sinut mieheksi!
ja ehdin toki, oli juuri rankka työputki ja nyt alko pieni vapaa..
sanon aluksi, etten näe enkä ymmärrä sairauksia, näen vain virtoja ja energioita niissä asioissa.
haastat minua kovasti tällä kysymykselläsi - ja minähän pidän haasteista!
katsotaan: sinulla on unelma, joka on pitkä ja ikuinen. sen olet jo joskus lapsena itsellesi luvannut. sillä on esteitä, mutta niistä pääse helposti ohitse. se on matkustaminen, kauas ja kalliisti. se onnistuu!
sinä saat lyhyttä hoitoa näihin vaivoisi, sitä ei tarvitse kauaa etsiä. mutta voi, kun olet rauhaton ja malttaton!
työtilanne on stressisi numero 1. sitä kautta myös maksast lasten harrastuksia j amenoja. tähän väliin se, että tuo unelmasi matka onnistuu sata varmasti!!
tässä teidän liitossa on monta kiveä kengässä. jomman kumman isä yrittää toimia välittäjänä ja häntä kannattaisi kuunnella. vanhalla miehellä on elämänkokemusta, elämä on katsos pitkä ja monivivahteinen!
myrskyä on ja sinä itket siinä siivellä. voisin katsoa lopusta alkuun, mutta se ei olisi reilua.
lapsilla on oikein paljon myötävirtaa elämässään, toinen on kiinnostunut elämistä. näen hevosia, mutta tarkoitan myös tutkimustyötä ja analyysejä. ilman yliopistoa tätä työtä ei tehdä.
laitan silmät kiinni ja ajattelen avioliittoasi.
et ole niin ajattelematon, että antaisit hetkellisten pelkojen tuhota kaikkea luomaanne luottamusta ja kunnioitusta. ei se tästä kaadu.
t. Keskiyö
01.05.2013 01:41
19 / 123