Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

tarina ei lopu ennenkuin uusi rakkaus astuu areenalle ja pyyhkii vanhat pois kummittelemasta. tuolla mäen takana näkyy sinun aurinkosi, siellä on myös asunto, minkä myymisessä yritetään huijata. voit auttaa ystävää siinä asiassa.

tuo tarina näkyy minulle loppuneena, voisit joskus kääntää tilanteen toisinpäin mielessäsi ja ajatella, että olet saanut kokea hyviä elämässäsi! auta tuota naista siinä asuntoasiassa, hänellä on lapsikin. sinä kohtaat toisen miehen, joka on nuorempi itseäsi.

t. Keskiyö
  2. Hei

kivat kysymykset! olen myös itse innoissani tästä kyvystä silloin, kun se luistaa!
    miten näen? intuitiona, se vain tulee, voimakkaana tunteena ja poltteena.

joka päivä se ei luista, varsinkin jos on muuta stressiä. mutta vapaalla olen aivan eri tunnoissa. kyllä tulee selviä kuvia ja neuvoja, välillä ihan harmittaviakin.
    näen ihmisiä vaikka kaupassa tai junassa, saan tiedon miten heidän elämänsä kulkee.
    selvänäköisyys ei ole sama kuin intuitio. selvänäköisyys läjähtää näkökenttään ja se on siinä. intuitio saa minut varuilleen, se haluaa kertoa ja minun tulee pohtia missä mennään.
    selväkuuloisuutta en tiedä, mitä tarkoitat.

miten tätä voi harjaannuttaa? syvä usko sisimpään on varmasti ensimmäinen askel. päästä kaikki muu pois mielestäsi ja "keskity" olemalla "tyhjä".
    sitten se, mitä useimmat eivät halua kuulla: eli mistä se on lähtöisin?
    tämä olisi niin pitkä juttu, että kirjaimet eivät riitä. olen jo kokenut paljon elämää ja olen kohdannut rajani monta kertaa. on väärin sanoa, että olisin etsinyt vastaksia kirkosta, sillä erosin siitä muutama vuosi sitten omista syistäni ja luotan enemmänkin omaantuntoon. siitä siis lähdin.

jos haluat oppia, niin kokeile vaikka "automaatti kirjoitusta" , tai miten sitä suomeksi sanotaan? (olen asunut suurimman osan elämäääni ulkomailla, mutta suomalaisuus on suurin osa sydäntäni!).
    olen kirjoittanut vihkokaupalla sellasta, mistä ei kukaan saa selvää. pitää olla sitkeä, kun haluaa oppia. olin tosi hermostunut ja väsynyt, mutta halusin oppia, tässä meni monta vuotta.
    myös lukeminen kannattaa! oletko lukenut richard bachin ja walschin kirjoja? lokki joonatanin ainakin jokainen tuntee.
    minulla kävin niinkuin tuolla walschilla, että yhtäkkiä Ylin vastasi kirjoituksiini.

en usko että olisi järkevää luetella kaikkia henkilökohtaisia kokemuksia, vaikka hyvin avoin ihminen olenkin. harjoittele siis rentoutumalla, lukemalla ja luottamalla itseesi. ja Häneen (niin fiksu kaveri, älykäs, sanavalmis, tunteikas, rankka, hauska, pelleilevä, ... sanoo aina asuvansa korvassani!..... siivoaa siellä ja tekee kaikkea hassua....), siis, sanat eivät ikinä voi kuvata tuota olijaa ja luojaa, jonka minä olen onnistunut kohtaamaan...
    mikään ei tipahda syliin itsestään, aina tarvitaan sinun omaa panostasi.
    kun sitten alat ymmärtää niitä omia koukeroitasi, kun kokeilet automaattikirjoitusta - niin vannon, että yllätyt ja menet melkein sekaisin!
    ja muista aina se, mistä saamasi tieto on kotoisin - joko olet ymmärtänyt viestini?
    minä kirjoitin pienen kirjan automaattikirjoituksella, mutta se ei kelvannut kustantajalle (lähetin sen monelle kustantajalle). se on niin hieno kirja, että se on kuin oma lapseni.
    se ei sittenkään ollut tarkoitettu kaikelle kansalle luettavaksi, se taisi olla minulle itselleni. itken aina kun luen sitä, minusta se on mahtava!

noh, joko olen vastannut kysymyksiisi? tie on auki - siihen pystyy jokainen.

t. Keskiyö
  3. Hei

no on sinulla hämäävä nimimerkki, ensi katsauksella ajattelin sinut mieheksi!
    ja ehdin toki, oli juuri rankka työputki ja nyt alko pieni vapaa..
    sanon aluksi, etten näe enkä ymmärrä sairauksia, näen vain virtoja ja energioita niissä asioissa.
    haastat minua kovasti tällä kysymykselläsi - ja minähän pidän haasteista!

katsotaan: sinulla on unelma, joka on pitkä ja ikuinen. sen olet jo joskus lapsena itsellesi luvannut. sillä on esteitä, mutta niistä pääse helposti ohitse. se on matkustaminen, kauas ja kalliisti. se onnistuu!
    sinä saat lyhyttä hoitoa näihin vaivoisi, sitä ei tarvitse kauaa etsiä. mutta voi, kun olet rauhaton ja malttaton!
    työtilanne on stressisi numero 1. sitä kautta myös maksast lasten harrastuksia j amenoja. tähän väliin se, että tuo unelmasi matka onnistuu sata varmasti!!

tässä teidän liitossa on monta kiveä kengässä. jomman kumman isä yrittää toimia välittäjänä ja häntä kannattaisi kuunnella. vanhalla miehellä on elämänkokemusta, elämä on katsos pitkä ja monivivahteinen!
    myrskyä on ja sinä itket siinä siivellä. voisin katsoa lopusta alkuun, mutta se ei olisi reilua.
    lapsilla on oikein paljon myötävirtaa elämässään, toinen on kiinnostunut elämistä. näen hevosia, mutta tarkoitan myös tutkimustyötä ja analyysejä. ilman yliopistoa tätä työtä ei tehdä.

laitan silmät kiinni ja ajattelen avioliittoasi.
    et ole niin ajattelematon, että antaisit hetkellisten pelkojen tuhota kaikkea luomaanne luottamusta ja kunnioitusta. ei se tästä kaadu.

t. Keskiyö