Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
sinä olet kaikesta huolimatta optimisti, sinulla on ollut onnea useammin, kuin ehkä arvaatkaan. olet selvinnyt monesti kiperistä tilanteista. olet selvinnyt niin tiellä, kuin vesilläkin.
sinulla oli nuorempana jokin juttu ämpärin kanssa ja sekin meni ohitse ilman vakavaa vammaa. olet repinyt polvesi ja kompastellut, mutta aina olet noussut ylös ja kävellyt eteenpäin.
et ole kenenkään kanssa vihoissa. mutta sinä kysyit miehestä, kumppanista ja hän näkyy tässä minulle tulevassa. ei tällä hetkellä mutta vähän myöhemmin. hän vastaa odotuksiasi, ihan oikeasti.
näen sinulle myös matkan, mikä on lahja tai palkinto. se on teidän kahden matka. sitten tähän samaan liittyy kaksi naista, toinen erittäin hyväsydäminen ja toinen moderni ja älykäs, molemmat mukavia ihmisiä. teille näkyy myös kulttuurista rientoa, olette kiinnostuneita kulttuurisista asioista yhdessä.
kulttuuri voi olla luentoja, museoita, näyttelyjä, konsertteja, sieltä te valitsette oman intohimonne.
rahaa tulee luoksesi ulkoapäin, se ei tule vain tavallisen työn kautta. sinä kyllä pärjäät. on mahdollista, että kiinnostut terveysasioista, ehkä vaihtoehtoisista hoitomenetelmistä tai ruokavaliosta, sellaisia terveysasioita tässä on samassa kehässä kiinnostustesi kanssa.
se uusi alku tulee elämääsi ja samalla kun kohtaat miehen, saat tavallaan myös kaksi sisarta itsellesi.
toivotan sinulle hyvää joulunodotusta!
t. Keskiyö
08.11.2014 23:57
Hei
ei tämä ihan niin helppoa ole. ei ainakaan minulla. täällä on ehkä muita, jotka voivat vastata näin lyhyeen kysymykseen. minä en saa sinusta tällä tavalla kiinni, vaikka kuinka yritän!
kuulen musiikkia, näen värikkäitä tyynyjä, kaikenlaista, mutta en pysty suoraan auttamaan. aseta kysymyksesi toiselle.
t. Keskiyö
07.11.2014 00:04
Hei
teillä on sukset ristissä, eikä vain yhdestä asiasta. tavallaan olette yhdessä arkisten asioiden puolesta, kamala sanoa mutta kun kysyt vastaan näin.
mietin, että missä sinun entinen potkusi ja jämäkkyytesi on!?
olet tyytymätön ja väsähtänyt, nyt olisi aika nousta pystyyn ja aloittaa alusta!
et pidä tarpeeksi huolta kropastasi, olet antautunut kiireittesi keskellä. siihen pitäisi tulla parannus.
et ole muutoksestasi velkaa miehellesi, vaan ensi kädessä itsellesi. nyt on korkea aika ottaa itseäsi niskasta kiinni ja antaa mennä. itsetuntosi on nollakuopassa, jos et varo.
suo anteeksi suorat sanani, mutta itsehän kysyit.
sinulla on kolme mahdollisuutta. voit olla onnekas, sillä yleensä ihmisillä ei ole näin monia mahdollisuuksia. työn suhteen sinulla on onnea, kun lähdet tosissasi toimeen. myös ihmissuhteissa sinä pääset pitkälle, sinussa on jopa johtaja-ainesta. kaikki on kiinni sinusta itsestäsi!
minä voin sanoa tähän, että olet päästänyt ilmat ulos kuin ilmapallosta ja nyt on kiire. voin auttaa sinua enemmän jos niin tahdot, mutta sen pitkän sepustuksen teen vain sähköpostin kautta.
t. Keskiyö
06.11.2014 23:58
Hei
pahoittelen, mutta en voi tietää onko "hän" äitisi, naapurisi, työkaverisi.....
t. Keskiyö
06.11.2014 23:46
Hei
sinä olet iloinen ihminen kaikesta huolimatta, näet aurinkoa siellä missä on pilvistä!
kun et odota suuremmoisia, sinulle tulee ihan mukava joulu ja vietät sen sielunrauhassa. muista, että kun ei odota mitään, voi vain tulla iloisia asioita!
ei sinun tarvitse aivan yksin olla, se on ihan kiinni omasta itsestäsi. näin sen näen sinulle, mutta aikoja en pysty tarkasti kertomaan.
mitä lapseesi tulee, hän opettelee omaa tietään kovaa vauhtia. siihen kuuluu irrottautuminen, niin kuin sinäkin aikoinaan teit omassa kodissasi. se on ihan normaalia ja kuuluu ihmisen omaan aikuistumiseen ja kehitykseen. se on väliaikaista ja tekee kipeää, mutta se on välttämätöntä.
te tulette taas yhteen ja tulette toimeen keskenänne. et voi ehkä ymmärtää hänen näkemyksiään aina, mutta niin se vain on. rakastat häntä ja hän tietää sen sisimmässään. nostele hartioitasi ja anna hänen selittää, olkoon tuleva sukupolvi meitä fiksumpi! hahaa..... ;-)
kaikkea hyvää sinulle!
t. Keskiyö
06.11.2014 23:40
Hei
jos ei enää ole nuori, on sitäkin viisaampi :-)
muuttoon sanoisin, että asuntoja on esillä mutta niitä on vähän kaikenlaisia. älä anna huiputtaa itseäsi. se muutto tulee kyllä, kun sen aika on. näen siis muuton. asunto tulee naisen kautta.
työasiasi järjestyvät myös naisen avun kautta. näen sinulle mielekkään työn, mitä sinä melkein rakastat, koska siinä on useimmat niistä puolista, mitä sinä itsellesi toivot.
jos on ikää, niin on myös kokemusta.
kyllä sinulle näkyy työtä ja se on mieleistä sinulle.
t. Keskiyö
06.11.2014 22:42
Hei
minulle ei ole olemassa sellaista käsitettä, kuin aika. tiedän, että sitä ei voi käsittää.
siksi sana "pian" on vaikea.
et loukannut häntä avoimuudellasi, mutta sait hänet erittäin hämilleen. hän ei ole tottunut sellaiseen. se oli uusi kokemus.
hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti tuota on vaikea tulkita sen paremmin. hän odottaa elämältään enemmän ja parempaa.
kyllä sinä hänestä kuulet, tietenkin, mutta voit myös itse olla aloitteen tekijä jos hänen empimisensä vie aikaa. kyllä kuulette toisistanne ihan selvästi.
t. Keskiyö
ps. näen miehen, joka on hyvin hoikka ja jolla on hiukset epäjärjestyksessä. hänellä on terävät piirteet ja suora nenä. hän on "villi". voi olla että en tarkoita samaa miestä. mutta tällä miehellä on asiaa.
06.11.2014 22:34
Hei
näin kysymyksesi vasta nyt ja vastaan, että minä näen molempiin suuntiin.
kyllä se voi onnistua, jos itse olet valmis tapaamiseen. sinua pelottaa, senkin näen.
t. Keskiyö
06.11.2014 22:18
Hei
jos olet löytänyt elämäsi suurimman rakkauden, sinäkin voit ottaa yhteyttä. pidä oikeuksistasi kiinni ja ole vain rohkea. sinä päästit irti, koska tunsit ettei asiat kulje molemminpuolisesti samaa rataa. sinä teit ihan oikein.
hän lähti elämään omaa elämäänsä, niin kuin ajatteli sinunkin tekevän. jos sinua niin kovasti vaivaa, voit lähettää viestin ja katsoa mitä hän kertoo.
ei hän itsestään ota yhteyttä, koska ei edes tiedä sinun kaipaavan häntä.
hänellä on nyt uudet kuviot elämässään eikä hän ole yksin. mutta voit neutraalisti kysellä kuulumisia, siinä ei ole mitään pahaa.
t. Keskiyö
06.11.2014 22:16
Hei
tämä on vähän vaikea katsottava, koska matkallasi on paljon ihmisiä. näen niin paljon hiuksia, etten pysty valitsemaan kuka se voisi olla. valitan.
t. Keskiyö
06.11.2014 22:10
Hei
sitä aikaa minulle ei ole olemassa, mutta katsotaan muuten.
olet tyytyväinen elämäsi arkeen, näen kuitenkin pohkeesi, tai sanotaan jalat polvien ja nilkkojen väliltä. siellä virtaa heikompaa energiaa. sitä tulisi vahvistaa tai muuten auttaa liikkumaan.
näen ensimmäiseksi sellaisen miehen, joka pitää luksuksesta ja ihmisten kanssa olemisesta. hän osaa puhua oikein hyvin. hänellä on hyvä itsetunto ja terve järki päässään. hän olisi todella luotettava ihminen, vaikka häntä voidaan valitettavan usein pitää toisenlaisena, mikä taas voi johtua ihmisten kateudesta. oikeasti hän on hyvin luotettava ja mukava.
minä näen tähän veneitä.
hän tuo luottamustaan sinulle, omalla vauhdillaan. kannattaisi tutustua kunnolla!
t. Keskiyö
06.11.2014 22:08
Hei
aika ristiriitaisia tuntemuksia sinulla on, haluat kiinnittäytyä tukevasti hyvään suhteeseen, mutta kuka se sitten on?
minä näen sinulle sellaisen aidon rakkaan miehen, jolla on aurinkoinen luonne ja joka on liikkuvainen tai urheilullinen.
tämä on se rakkaus, mitä sinä odotat ja toivot.
hän on vielä kiinni entisessä "sopimuksessaan", mutta pääsee siitä hyvin irti.
tämän kanssa sinun on hyvä olla, kun voit odottaa että hän on irti näistä "kahleistaan".
aikaa en pysty sanomaan, mutta en usko että ajankohta olisi vielä sopiva.
t. Keskiyö
06.11.2014 21:59
Hei
aikaa ei voi rajata, sillä se on vain henkinen rajoite.
sinulla on uskosi, kuten nimimerkkisikin kertoo, olet oma itsesi.
lasten kanssa sinä olet loistava äiti, teet kaiken mitä pitääkin ja paljon enemmänkin!
yksi suuri mutka sinun matkallasi on se avoimuus, mitä sinä pelkäät. sinulla on tietokone ja nopeat hoksottimet, mutta sinulla on luonnollisesti varovaisuus kaikkein päällimmäisenä.
oletko käynyt ruotsissa? onko sinulla siellä tuttavia? se näkyy minulle läheisimpänä kohteena energioillesi.
tässä on merimatka ja lempeitä tunteita, hauskanpitoa ja enteilevää jatkuvuutta.
kohdallesi tulee myös eestiläinen mies, joka on mukava. sinä tavallaan pelkäät hänen taustaansa, et ota häntä tosissaan. mutta kaksi miestä sinä kohtaa tällä laivalla.
minä uskon, että tuleva kohtalosi ei ole suomalainen, hän on meren takaa, oli niin tai näin.
t. Keskiyö
31.10.2014 00:33
Hei
sinussa on yksinkertaisesti dynamiittia. minä en voi kertoa sinulle tarkoista ajoista, koska aikaa ei ole minulle olemassakaan.
olemme täällä oppimassa ilman kiirettä, sellainen on minun käsitykseni elämästä....
siksi vastaan muuttokysymykseen ja kyllä, se näkyy ihan selvästi.
mutta sinä olet muuttamassa miehen luokse, sekin näkyy.
älä nyt säikähdä, sillä kerron että teillä on sitä muuttoa ennen todella muhkevia riitoja. asiat eivät mene sinun mielesi mukaan, toki mieskin joutuu joustamaan.
koti ja hyvä olotila on siellä odottamassa, kunhan olette taistelleet siihen asti, että miekkanne ovat tylsyneet. aika hauska ajatus, ainakin minulle, täynnä tunteita!
voi että!!
t. Keskiyö
31.10.2014 00:23
Hei
siinä se on, olisi kaksi naista.
tässä on toinen nainen, jota hän näkee arjen keskellä. hän on tarjoilija tai myyjä, jotakin palveluammatin harjoittajaa tarkoitan.
mies on irtautumasta entisestä piiiiiitkästä tuttavuudestaan ja tuntee olonsa yksinäiseksi, se on ongelma.
noh, sinun pitäisi ilmoittautua edes jotenkin, että pysyisit kuvioissa. tämä on sekava kuva.
joudut kilpailemaan tässä asetelmassa, haluatko sinä sitä?
t. Keskiyö
31.10.2014 00:14
Hei
mi piace, olen otettu aitoudestasi!
italiantaitoni on vähäinen, mutta ymmärrän tunteesi.
eiköhän tästä selvitä oliiviöljyllä? ;-)
ei sinun tarvitse luottaa kielitaitoosi hyvä ihminen, vaan omaan itseesi! jokainen "parole" mitä sanot on sinua itseäsi.
soita ihmeessä, kyllä hän tietää miten kaukaa sinä soitat (yli 2000km!) ja arvostaa sinua!
sano että "piano, piano" ja anna naurusi raikua. sinun kannattaa tehdä se!
t. Mezzanotte ;-)
ps. fyysinen asia on usein psyykkistä asiaa...
30.10.2014 23:54
Hei
olet erittäin mielenkiintoinen ihminen.
voisit aivan hyvin heitellä pallojasi enemmänkin eri suuntiin, eihän sinulla ole kiire.
mutta mitä kantapäähäsi tulee, voin kertoa että se on ollut suvussasi jo pitkään. sinulla olisi mahdollisuus lopettaa se kierre. suvussasi oli venäläinen kiertokauppias (onkohan tuo hyvää suomea?) jonka kantapää hiersi pahasti ja se oli hänen kaupantekonsa este useaan otteeseen.
kukaan ei pystynyt auttamaan, vaikka "vamma" ei ollut ainoastaan fysiologinen. teillä on sellainen kantapää, minkä "pään" energiat ovat tulehtuneet. sinullakin kantapään hermo/jänteenpää/ jokin sellainen, mikä päättyy kantapäähän, on lukossa.
en osaa puhua lääketieteellisillä termeillä, mutta näen sen energian aivan tulipunaisena.
tämä paikka on sinun suvussasi se heikoin piste, mikä vaatii huomiota!
tähän kohtaan kohdistuu ahdistusta, se on pitkä ja voimakas virta.
minä voisin auttaa sinua sen korjaamisessa, mutta näillä riveillä siihen ei aikani riitä. jos tahdot että autan, ota sähköpostilla yhteyttä. en tee tulkintoja ja korjauksia ilmaiseksi, sen kerron tässä myöskin, sillä työtä sekin on ja panostan siihen paljon aikaa, ai ainoastaan suomessa. minulla on parantajan voima.
matkasi on tulossa ja se antaa sinulle paljon uutta kipinää!
t. Keskiyö
30.10.2014 23:31
Hei
on se vain ikävää, että täällä on niin paljon idiootteja matkalla.
ai että esim. päättää itse, että en halua nähdä enää? no, olikohan se edes mitään näkemistä? kysyn vaan..... vai olikohan sittenkin kysymys vanhoista pelikorteista?
jos on saanut oikeasti lahjan, siitä ei haluaisi päästä luopumaan millään. jos kenelläkään on vaikka vanhaa mummoa, joka heräsi aamulla hiukset sekaisin ja joka kertoi, että nyt se ja se ei sitten enää olekaan meidän joukossamme.... että sellaisesta haluaa luopua?
en minä ymmärrä.
t. Keskiyö
ps. meitä on moneksi.... ja mikset sinä nimimerkki jepppp kirjaudu, että voitaisiin jutella näistä asioista?
30.10.2014 23:09
Buonasera, come stai?
sinä teit häneen vaikutuksen!
suora luonteesi teki vaikutuksen. tietenkin olet jotakin aivan muuta kuin tavallinen italialainen "casalinga".
teillä molemmilla on hiukan vaikeuksia tällä hetkellä. sinä olet häntä pessimistisempi, etelän mies uskoo auringon voimaan.
tämä mies toivoo löytävänsä rinnalleen ihanan naisen. minusta sinä voisit ottaa yhteyttä (onhan sinulla numero?).
vastaukseni on kyllä, eli sinun on rohkeasti otettava yhteyttä. se kannattaa.
t. Keskiyö
ps. buonanotte :-)
30.10.2014 23:02
Hei
itsetuntoa sinun tulisi kohentaa. kun tuntuu hyvältä, nauti siitä! mies kokee asiat eritavoin kuin nainen. mutta herkkiäkin miehiä on!
ei kannata pyydellä anteeksi, kannattaa muistaa se tulevassa. ei se ole moka, vaan sinun omaa ylireagointia. ei se paha asia ole, sinä vain avauduit kuin vanha lukko.
kun ajattelen sinua, mieleeni nousee koko ajan kantapääsi. onko niissä jotakin?
sinä olet kokenut petturin aiheuttamaa harmia, olet joutunut luopumaan omastasi toisen naisen vuoksi. tämän kaiken pitäisi vahvistaa sinua, ehkä nuo kantapäät voisivat tarkoittaa vaikka sitä, että sinun on noustava pystyyn ja muistettava kuka oikeasti olet!
tähän väliin sanon, että sinulle on kiva matka tulossa.
toinen hyvä asia, että rahan ja luottamuksen kanssa on lisää hyvää tulossa!
sanotaan, että tämän miehen suhteen on paljonkin toivoa, mutta sinä et saa enää olla niin HEIKKO. nosta pääsi pystyyn ja muista, kuka olet. et ole mikään surkimus. siinä on yksi avain...
tuolla matkalla tapaat toisenkin mielenkiintoisen miehen.
t. Keskiyö
30.10.2014 22:26
7 / 123