Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä kun sinäkin asian otit vakavasti :) ...ja tottakai menit peilin eteen.
21.01.2016 23:52
Nimikkeet tutkintapyyntö ja rikosilmoitukset ovat oikein kuvaavia molemmat. Suomessa on kaksi erilaista rikostyyppiä, on niinsanottu asianomistajarikos, joka lähtee liikkeelle tutkintapyynnöstä rikosilmoituksena. Tämä tarkoittaa että joku henkilö kokee joutuneensa rikoksen uhriksi. No, kukaan tavallinen lakia tuntematon ihminen ei kykene välttämättä, siis VÄLTTÄMÄTTÄ arvioimaan onko hän tullut rikoksen uhriksi ja monesti asia on juurikin toisin päin. Vähän liian monta kertaa asia on kuten ML on asian ottanut, että hän luulee tietävänsä ja tulleensa rikoksen uhriksi ja kuin poliisilla olisi velvollisuus tutkia joka ikinen ilmoitus. Näin ei ole, vaan rikoksen tunnusmerkistö täytyy täyttyä ja sen arvioi poliisi, joka joko aloittaa rikostutkinnan tai keskeyttää sen. Tällöin syntyy ns. asianomistajan ja asiasta vastaavan roolit.
Asia ei ole vieläkään itsestään selvää, vaan syyttäjän täytyy vielä hyväksyä poliisin tälle tekemä rikosilmoitus syyteharkinnassa ja sitten asia voidaan vasta viedä oikeuteen. Tämä ei ole Ameriikka.
Toinen rikostyyppi on, kuten moni on asian ymmärtänytkin, niin poliisi voi suorittaa omatoimisesti tutkinnan ilman ilmoitusta ja vie asian ns. yleiselle syyttäjälle.
21.01.2016 23:49
Hakisit aloittaja itselles ammattiapua. Tää on niinku ihan kipeetä tää sun touhus. Luuletko että KUKAAN LUKEE näitä sun juttujas. Minä en ainakaan, vaan katson että taas joku raivoaa... Nää vaan pahentaa palstan tilaa entuudestaan. Olisit edes hiljaa ja lue mitä muut sanoo.
21.01.2016 23:29
Mun ymmärrys ei pelaa eikä riitä feikeille ja valehteleville saivartelijoille, jotka esiintyvät täällä toisten nimillä, eikä palstapoliiseille, sen enempää kuin palstaterroristeille, kuin keisareille. Mun ymmärrys riittää terveen keskustelun tekijöille, joilla on sosiaaliset taidot kunnossa.
21.01.2016 23:26
Hämmentäjä hämmentää mutta mitä tai ketä se hyödyttää? Täällä ei ole kuin yksi härikköhullu joka tänne luo omia kokonaisia ketjuja mm. minun nimellä, sitten kuittaillee muka "myötätuntoisesti" Sinetin nimellä, eikä Inhottava realistikaan ole ollut itse asialla, hän ei käyttäydy noin ala-arvoisesti, eikä edes kirjoita tuolla tavoin. Tämä häirikköhullu kaappaa täällä nikit ja luo ketjuja jotka ovat yhden ja saman pikkusieluisen mulkeron tekemiä. Ei muuta!!!
21.01.2016 21:27
Voin kertoo että tässäkin ketjussa 95% kirjoituksista eri nimimerkeillä on yhden ja saman trollin käsialaa, vastailee itse itselleen.
20.01.2016 19:38
Hyvä kun joku tuli asiasta minullekin maininneeksi.
20.01.2016 19:36
Ai olenko vai?
20.01.2016 19:36
Voisitko Sinetti mailata mulle ja selittää paremmin tuota profetiaa.
20.01.2016 19:34
Nyt oli parasta jo kirjautua... Minusta tuntuu siltä etten enää kykene luottamaan palstaan vaikka mitä näkisin ja kokisin. Sinetillä on mun sähköpostiosoite ja varmistan sitä kautta aitouden. Kuulostaa kyllä Sinetiltä, mutten nyt mene takuuseen.
20.01.2016 19:33
Minä säälin palstalla kyl eniten varmaan just Ii-Ärrää, koska hän on niin kuutamolla kaikesta ja luulee että ihmisjärjellä pelkästään on jotaiun painoarvoa tai että se riittää kun keskustelee sen ulkopuolisista asioista. Ihan ku joku osa puuttuisi sen pääästä.
17.01.2016 21:06
Täytyy sanoa että ilman muuta osaatte panetella ja laittaa asia haluamaanne sanamuotoon ja tehdä siitä sellaisen, johon voitte lyödä. No asian totuuspuoli ei kuitenkaan vaihda napaisuuttaan vaikka ostaisitte koko maailman sitä vastaan, nimittäin jo 10 vuotta sitten tämä päivämäärä on lausuttu samoin sanoin. Se päivä on joka vuosi odotettavissa laskemalla joka vuosi omar erillisen laskukaavan kautta. Todellisuudessa on ollut kyse koko ajan vain yhdestä päivämäärästä, laskemalla omer mutta vuotta vaan ei kukaan voi tietää ja se on sanottu myös joka ikinen kevät ja joka ikinen kerta kun asiasa on tuotu esille. Joten, tämä profetia on edelleen toteutumatta, eikä se päivämäärä kulu loppuun ennen kuin tempaus on tapahtunut. Haukkukaa minut vääräksi profeetaksi vasta tempauksen jälkeen. Vasta sitten tiedätte, oliko omerin laskenta profetaalinen. Raamatullinen se jo on... sehän on selvää ja senkin teistä moni kiistää, vain koska minä olen sattumoisin sen tuonut ja minua täällä vihataan ja halveksutaan aika paljon.
17.01.2016 20:19
Palstakeisarikin sai taas valot päälle :(
16.01.2016 10:06
Jep, sanoja suuhun panettelun keinoilla... epäraamatullista touhua!
Yleensä kommentoin viimeisen ennen puolta yötä mutta joskus saattaa mennä pidempäänkin. Harvoin. Herään aamulla 7-9 välissä ja istun 1-2h koneella kahvia juoden ja viikonloppuna saattaa mennä pidempäänkin. Iltapäivällä käyn satunnaisesti 2-3 kertaa täällä tsekkaamassa jos joku on kirjoittanut jotain mielenkiintoista.
Yhtäkaikki, jos sanoo täällä jotain, niin aina löytyy se joka panettelee ja tekee sanosistani jotain ihan muuta. Rovasti Olavi Peltolaa siteeratekseni:
" »Sehän oli vain pieni sana, pieni henkäys vain, joka kielelle luikahti», niin sanotaan.
Mutta verratessaan varasta ja panettelijaa toisiinsa pyhä Raamattu sanoo: »Älä ole panettelija, älä myös väijy kielelläsi. Varas on häpeällinen, mutta panettelija ja kaksikielinen on paljon pahempi. »Ei varas ole niin paha kuin valehtelija, mutta viimeiseltä he molemmin vahinkoon tulevat.»
16.01.2016 10:03
Ei voi ku nauraa... meni oikeeseen osotteeseen.
16.01.2016 09:51
Hyvä IR, sinunhan pitäisi jo tällä kokemuksellasi tietää että uskossa olevat voivat koetella asian itse. Jos perustat vaikkapa käsintehtyjen kanteleitten kerhon, niin on aika selvää että ette ihan maallikkojen antaisi arvostella mikä kannel on tehty hyvin ja mikä ei. Kyllä kerhossa olevat ovat se keskeisin osa joka saa puuttua ja mielipiteillään on tietty vaikutus.
16.01.2016 09:47
Lisäksi... Ilmatar on erittäin aktiivinen seurailija ja venyy takuulla nikkien takana kommentoimassa. Ilmatar tietää varsin hyvin että kirjoitustekniikat paljastavat ja siksi pitää hioa useampia tyylejä.
16.01.2016 09:42
Sanoinkin 99% varmuudella. Nimittäin sinun ja ilmattaren piti tasan samaan aikaan bongata minuutti sitten tekemäni kirjoitus ja kopioida se ilmattaren sivuille. Yhtälö vaan tuntuu omituiselta ja johdattelee tekemään tiettyjä päätelmiä.
16.01.2016 09:40
Joku tuolla väitti että miksen usko ettei Piho voisi olla Suomen johtaja. Enhän minä olekaan väittänyt missään kohtaa, päin vastoin, olisi aika loogista jopa että Pihosta tulisi jokin Suomen johtaja. Hän on rakastunut maailmaan ja Suomeen, palvelee kuitenkin vielä Jumalaa ja anataa kunnian varmasti Herralle. Hänhän on juuri sellainen joka voisi...
Sen sijaan jos profetiat eivä ole linjassa keskenään, niin jossain on vika... missä siis?
Jos kaikki muut profetiat puhuvat Suomen miehityksestä ja jopa verraten kahteen edelliseen sotakärsimykseen, niin tämä kolmas on pahin ja totaalinen. Miksi sitten joku voi puhua että Suomen pelastaa Jouko Piho? Se on täysin törmäyskurssilla monen vanhan ja tunnustetun profetian kanssa.
Kyse on jälleen kerran samasta asiasta, pelosta ja epäuskosta. Voitte toki sanoa mitä tahdotte mutta jos ette Jumalaan 110%:sti luota, niin tukeudutte aina maailmaan ja toivotte tämän pelastuvan sanaakin vastaan, jonka tunnustatte.
Tästä samasta syystä pelätään lausetta "Herra on tuleva alas taivaalta hädän ja koetuksen hetkellä käskyhuudon kuuluessa ja tempaa meidät yhdessä Herramme luo, jossa saamme olla aina". Loput jäävät tänne pelastamaan sitä maailmaansa.
16.01.2016 09:31
Hyvä nimimerkkI "HerranARMOSSA" - kirjoituksesi sisälsi paljon hyvää asiaa mutta täällä tulee varsin skeptiseksi kaikilla rintamilla, ellei tunne kirjoittajaa.
Pidätkö nimimerkkiäsi aina kun kirjoitat, jotta kaikki voivat yhdistää sinut yhdeksi ja samaksi nimimerkiksi? Vai kirjoitteletko tuolla nikillä vain kun haluat kirjoittaa asiaa.
Tämä palsta on välillä kuin hullujenhuone, enkä tiedä varmaa kuka on enää kuka. Kirjoitukset saattaa näyttää Jeesuksen seuraajan tekemiltä mutta yhtäkkiä se muuttuu pilkka- syyttely- ja raivariryöpyksi.
Olisi hienoa jos TE OIKEAT uskovat käyttäisitte vain SITÄ YHTÄ nikkiä AINA.
12.01.2016 18:02
19 / 121