Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nopea lasku:
Vuosi 70jKr +1260 vuotta vaimo piilossa = noin. v. 1530 jota ennen Tetrad kuut ja Inkvisitio
Vuonna 1533 alkaa koko Skandinavian ja pohjoisen Euroopan uskonpuhdistus ja eteläisen Euroopan juutalaisten muutto Amerikkaan.
Vuonna 1918 WWI:n ottomaanivoiton jälkeen tuli sana Englannista että Jerusalem on jälleen rakennettava ja siitä 7 vuosiviikkoa = 1967 (edelsi tetrad kuut)
Vuodesta 1533 lasketaan 62 vuosiviikkoa = 1967 jolloin Jerusalem jaettiin ja pyhästä paikasta ei jäänyt mitään.
Pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki. Ei sanota aikaa mutta jos 70 vuosiviikkoa on säädetty ja Daniel 9:27 vihjaa asiasta puolen vuosiviikon ajasta, niin se alkaisi 29.1.2016 (edelsi tetrad kuut) ja puoliväli Tisha be Av 11.8.2019 ja loppuun asti on säädetty hävitys.
30.09.2015 15:35
Kiitos Sinetti, olen onnen kukkuloilla. Ukki on se nimi miksi ne minut kutsuu sille pikkuiselle pojalle. Mutta eikö ole mahtavaa kun omat lapset perheineen ovat uskossa? Minulle se on maailman suurin omaa perhettä koskeva asia.
30.09.2015 15:27
TIEDOKSI!
Minusta tuli isoisä maanataina 28.9.2015 kuun pimennyksen esikoispoika syntyi tyttärelleni. Tyttäreni mies on myös uskova ja Joona nimeltään. Sanoinkin hänelle että esikoispojan syntymäpäivä ei voisi olla hienompi koska se symbolisoi Jeesusta kauniilla tavalla. Aurinkohan on kaiken elämän antaja jota emme koskaan ovi paljain silmin katsoa mutta kuu heijastaa sitä samaa valoa ja aika ajoin maan syntien tähden se muuttuu vereksi. Kuun pimennys kuvaa aika ajoin aina ristinkuolemaa.
30.09.2015 15:13
TIEDOKSI:
Kiitos sähköpostiosoitteesi varmistamisesta, -jarmo-. Pyrimme käsittelemään hakemuksesi mahdollisimman pikaisesti, mutta sinun on syytä varautua viikon mittaiseen viiveeseen. Hakemuksesi hyväksymisestä tai lisäperustelujen pyynnöstä ilmoitetaan sinulle sähköpostitse. Jatkaaksesi palstan etusivulle, klikkaa tässä.
27.09.2015 12:37
Me keskutelijat olemme vuosia valittaneet Suomi24:lle palstalla riehuvista trolleista ja keskutelua sekoittavista ateisteista ja palstakeisarista. Näiden keskutelu rikkoo S24:n sääntöjä mutteivät tee asialle mitään. Turhia sääntöjä siis.
27.09.2015 12:32
Joo, mä en oo kuulukkaan. Se olis hyvä näpäytys Suomi24:n ylläpitäjille kun asiaa puhuva palstaväki siirtyy Iltalehdelle. Sitä saa mitä tilaa. Mä en tykkää yhtään että palstaa saa terrorisoida näin vapaasti ku tätä on tehty. Poistun mielelläni kokonaan S24:lta.
27.09.2015 12:31
Jättäkää tää palstakeisari reagoimaan itte itteensä.
27.09.2015 12:07
Kuten sanoin, syytöshenki!
27.09.2015 11:44
Palstalla riehuu paha syytöshenki. En halua keskustella mitään ennen kuin se poistuu.
27.09.2015 11:39
Minä rukoilen suomalaisen kansan kääntymyksen puolesta, enkä niinkään valtiollisen aseman puolesta kartalla, koska jos ja kun alkavat ns. ahdistuksen ajat, joka päättyy Jeesuksen paluuseen, niin mitä tällä valtiolla on enää minkään sortin virkaa? Kun Jeesus tulee, kaikki kielet katoavat, tieto ja profetoiminen lakkaa, eikä ole enää kuin yksi maailma ja uusi Jerusalem.
26.09.2015 16:16
Täällä vaan panettelu jatkuu. Voi teitä ihmispolot.
24.09.2015 18:46
Aloittaja jos aloittaisi menemällä ensin peilin eteen!!!!
24.09.2015 16:42
Ei edelleenkään ilmennyt mistä on kysymys kun lähettelet näitä vihjailevia viestejäsi ja väität kaikenlaista, kuten joku nimittää itseään profeetaksi, kuka siis? Ja mikä sinä olet sanomaan kuka on ja kuka ei ole, kenen profetia on Jumalasta ja kenen ei. Tämä minua risoo eniten kun korotat itseäsi mm. haukkumalla muita itsensäkorottajiksi ja tuomitset muita vääriksi profeetoiksi. Se ei ole kenekään meistä, meidän asiamme tehdä, vaan yskin Jumalan. Pysy siis edes vaiti!
24.09.2015 16:41
Ei paljon kantsii asiaan perehtymättömänä puhua kuin tietäsi jostian jotain. Eri toten täällä kuultuna siitä mistä milloinkin olen sattunut puhumaan.
Täältä kuultuna "faktatietoa" mitä Ilmattaren "alias Pahkasika parodia" sivuilta tulee, niin sehän se vasta oikea "rikkinäinen puhelin" onkin. Katsokaa ateistit vaan suoraan ilmattaren sivuilta mitä pelastussanomassa milloinkin puhutaan, ni pääsee oikeen kunnon pilkkafiilareihin, vaan todellisista asioista ei sitten kyllä tuu tolkkua.
Mutta jos kumminkin jotain kiinnostaa mitä oikeesti on puhuttu, niin senhän voi aina tarkistaa www.pelastussanoma.fi sivustolta.
Saatanalla on nyt hätä ja kiire! Hänen on pakko tehdä töitä nyt enemmän kuin koskaan.
24.09.2015 16:32
...vaan mistä on kysymys? Kerro nyt ihan suoraan mistä on kysymys?
24.09.2015 15:50
Tekikö Mooses itsestään mitättömän ja Jumalan ja kansan silmissä kadotetun tai menikö hänen kaikki työ hukkaan kun hän löi vettä kalliosta omasta voimastaan?
Pitkää siis huoli vain omasta kruunustanne ja antakaa ihmisten profetoida. Kirjattiinhan Mooseksen veden lyöminen kalliosta Raamattuunkin ja sillä oli tärkeä merkitys ihmisen erehtymisessä ja oman ylpeyden ymmärryksessä.
Täällä vaan tuntuu olevan paljon niitä jotka osaavat arvostella muita, tekemättä itse mitään Jumalan työn edistämiseksi.
24.09.2015 15:47
Jarmo nauraa! XD
24.09.2015 15:41
Nokialainen katkaisi välit minuun koska pyysi aluksi että arvostelen hänen ystävänsä saaman profetian Hartikaisesta. Kun sanoin sen olleen väärässä hengessä, vakavasti myös perustellen kantani ja että mielestäni ennen kaikkea tuo Hartikaisen profetia on täysin aito, hän löi välit poikki.
24.09.2015 15:29
Väisty saatana, sillä sinukin pitää Herraa sinun Jumalaasi palvoa ja vain häntä sinun pitää kumartaa. Et ole jumala, vaan luotu.
24.09.2015 15:20
Ja taas uusi varoitus varoitusten päälle. Voin sanoa kaikille että NÄMÄ ALOITUKSET OVAT VAIN MINUA VARTEN koska minä julistan pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa joka tempaa meidät pois ahdustuksen aikojen edeltä. Tämä ei saatanalle käy, vaan hän pistää tuon orjansa raatamaan ja availemaan näitä ketjujaan.
24.09.2015 15:17
23 / 121