Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+kutsutte+pilkkaavasti+Inarin+profeettaa+anonyymiksi,+vaikka+hänestä+on+nimeä+myöden+annettu+kaikki+tarpeelliset+merkit?
Nämä+kaikki+tällaiset+toimet+ovat+saatanan+työtä+horjuttaa+uskoa+ja+jokainen+haluaa+oman+nimensä+historiaan,+tajuamatta+ettei+sellaista+tulla+edes+kirjoittamaan.
Ei+tieto+ja+profetia+ole+tie+pelastukseen+ja+sitä+te+näköjään+täällä+jatkuvasti+haette,+omaa+kunniaa+ja+omaa+mainetta,+luullen+sitä+arvo-omaisuudeksi.+Jokainen+tuntuu+vain+itse+haluavansa+kalifiksi+kalifin+paikalle,+eikä+nöyryyttä+näy+ainakaan+palstan+sisäpuolella,+saatu+kunnioitusta+profetiaa+kohtaan.
03.02.2020 12:13
Johan+mä+sanoin,+ettei+tähän+tarvitse+uskoa.+Miksi+pitäisi+edes!?+Ei+tämä+ole+tietämisleikki,+eikä+kenekään+itsensäkorottamisleikki.
Riittää+vain+se,+että+olen+sanonut,+koska+vasta+kun+kaikki+alkaa,+niin+sitten+sanoillani+on+alkuperäistarkoituksellista+merkitystä,+ei+yhtään+ennen.
Nyt+hyvää+yötä+ja+Herramme+Jeesuksen+siunausta!
03.02.2020 00:20
Sellaisen,+jolla+ei+ole+vielä+syntitaakkaa+laskettu+Golgatan+ristille,+eikä+uskoa+ole+laisinkaan,+niin+sellaiselle+tarjoutuu+luonnostaan+hyvä+tilaisuus+alkaa+suuriin+Jumalan+tarjoamiin+palvelustehtäviin+niihin+ahdistuksen+aikoihin,+jotka+seuraavat+tempaushetken+jäljestä.
03.02.2020 00:12
Mutta+se+minua+ihmetyttää,+miksi+ette+halua+tempauksessa+pois+täältä,+vaan+alkaa+profeetaksi+maan+päälle.+Se+minua+kyllä+ihmetyttää!+Jos+teillä+on+usko+Herraan+Jeesukseen+Kristukseen,+niin+mikä+hinku+on+jäädä+profeetaksi+ahdistuksen+aikoihin.+En+minä+ainakaan+haluais.
03.02.2020 00:09
Sain+täysin+varman+tiedon+Tuusulassa+Rauno+Helpin+rukoustilaisuudessa.+Näin+näynomaisen+tiedon,+jossa+näin+tämän+henkilön+ja+minulle+selitettiin+monta+asiaa+tästä.+Tai+oikeastaan+ensin+minulle+selitettiin+nuo+tehtävät+ja+sitten+sen+jälkeen+täysin+selvästi+erehtyminen+oli+mahdotonta,+kenestä+on+kyse.
03.02.2020 00:06
Kaikille+riittää,+että+sanon+vain.+Ei+minun+kannata+käydä+läpi+sitä,+mitä+minulle+on+näytetty+ja+mitä+ihmeitä.+Minun+ei+tarvitse+täällä+sanoa,+kuin+nimi+on+Ari+joka+on+kuusissa+kymmenissä+lyhyehkö+tanakka+harmaapäinen+ja+partainen.+Hän+on+opiskellut+opettajaksi+ja+saanut+jo+puhua+suurille+joukoille.+Hän+on+kiertänyt+maailmaa,+kokenut+kovia,+äärimmäisen+kovia,+jos+suoraan+sanotaan.+Jumala+on+valmistanut+häntä++monin+tavoin,+hitaasti+ja+varmasti.+
Hän+tällä+hetkellä+saattaa+jopa+halveksua+uskovia+ja+profetiaa+varsinkin,+koska+tietää+itsestään+tämän+profetian,+eikä+Pyhä+Henki+varmasti+anna+hänen+unohtaa+tätä.+Hän+väistelee+kaikkea+tähän+liittyvää.+Hän+on+kuitenkin+rukoillut+ja+uskonut+mutta+pettynyt+ja+hyljännyt+Jumalan.
Hän+on+ollut+myös+pitkään+erämaassa+ja+voin+sanoa+vielä,+että+hän+oli+joskus+kalastajakin+Inarin+järvellä.+Tiedän+hänestä+paljon,+koska+tiedän+kuka+hän+on.+En+vaan+tarkkaa+enää+edes+tiedä+missä+hän+on+ja+mitä+tekee+tänä+päivänä.+Voin+vain+sanoa,+että+hänet+Jumala+osoitti+siksi+ja+kertoi+mikä+tämä+tyyppi+tulee+olemaan+sitten+joskus.
Älkää+olko+turhan+uteiliaita.+Antakaa+mieluummin+asian+olla+mutta+älkää+itseänne+asettako+mihinkään+virkanimikkeelle.+En+minäkään+ikinä+ole+väittänyt+itseäni+miksikään,+enkä+tule+väittämään.+Kerron+vain+sen,+mikä+minulle+on+annettu+kerrottavaksi.
02.02.2020 23:39
Otapa+Veijonen+huomioon,+ettei+Inarin+profeetta+vielä+ole+saanut+tehtävää+ottaa+vastaan,+eikä+usko+olevansa+sitä,+vaikka+tietää+profetian+itsestään.+Siinä+on+teihin+kaikkiin+muihin+huikee+ero,+jotka+väitätte+olevanne+ja+nimittelette+itsenne+profeetaksi.+Hän+ei+nimitä+kun+saapuu,+vaan+te+näette+jotka+täällä+olette.
02.02.2020 23:28
...ja+kun+viimein+olin+käynyt+kaiken+läpi,+niin+sain+kaikkein+voimallisimmat+todisteen+tästä+kaikesta+ja+täysin+randomin+ulkopuolisen+ihmisen+kautta+kuin+puun+takaa.+En+uskalla+kertoa+siitä+sen+enempää,+koska+siihen+on+eräs+painava+syy.+Mutta+uskokaa+tai+alkää,+sen+jälkeen+ne+todistukset+loppuivat+mutta+aina+jos+epäilin,+niin+jotain+aina+tuli+taas,+jotti+uskoni+kuolisi.+Näin+on+menty+tähän+päivään+saakka.
02.02.2020 23:15
Toiset+saattavat+saada+elämässään+yhden+ainoan+profetian+ja+kun+aikaa+kuluu,+niin+he+alkavat+itsekin+epäillä+saamaansa+sanomaa.+Ihmiset+maallistuvat+nopeasti+ja+näkevät+asioissa+useita+puolia,+jotka+saattavat+kuluttaa+aluksi+niin+vaikuttavaa+sanomaa.+Paavalikin+varoitti+tästä+ilmiöstä+alkuperäisellä+rakkaudella+ja+uskolla.
Minäkin+olisin+varmaan+menettänyt+uskoni+tähän+sanomaan,+näin+pian+jo+14+vuoden+kuluttua+siitä+kun+sen+sain,+ellei+se+kokemus+olisi+ollut+äärimmäisen+voimakas+ja+konkreettinen.+Se+ei+ollut+vain+"musta+tuntui"+profetia,+vaan+se+oli+kuin+sataisi+ihmeitä+päälle+ja+lempästi,+eikä+painostavalla+tavalla.+Se+oli+kuin+kaunis+ilotulitus,+joka+pakotti+minut+uskomaan+viimein+sanomaan,+joka+kuulosti+maallisesti+hullulta.
Muistan+kun+mietin+silloin+ja+puhuin+Herralle,+että+maailmassa+on+7+miljardia+ihmistä+ja+sinä+osoitat+sormella+minua.+En+minä...+en+minä+osaa,+enkä+ole+sen+arvoinen.+Ota+joku+muu...+ja+että+väistä+minut...+miksi+minä+jne.+jne.+Älä+laita+mulle+tämmöstä+taakkaa+päälle,+en+kykene...+tätä+jatkui+ja+jatkui,+kunnes+hyväksyin.
02.02.2020 23:11
Kaiken+huipuksi,+kun+olin+viimein+lähettänyt+paksun+kirjekuoren+sille+profeetalle,+jonka+tiesin+mistä+hän+kirjeen+sai,+niin+sen+jälkeen+alle+tunnissa+postin+ovelta,+minua+vietiin+hullujen+huoneelle+kolmeksi+päiväksi+juuri+näiden+samojen+asioiden+vuoksi.+Siellä+olin+kuin+kalan+vatsassa+kolme+päivää+ja+kävelin+sieltä+sitten+ulos.+Sen+jälkeen+olen+todistanut+tätä+rohkeasti.+Mietippä+sitä?
02.02.2020 23:01
Itseasiassa+kiistin+asian+täysin+idioottina+noin+2-3kk+ja+perä+jälkeen+noin+20+kertaa+kun+olin+kiistänyt,+niin+minulle+annettiin+pieni+ihmeenkaltainen+vihje+ja+näitä+tuli+silloi+solkenaan,+kunnes+uskoin+siihen+itsekin.+Sitten+ne+ihmeet+päättyivät.
02.02.2020 22:56
Ei+oikeen+ollu+tulkinnanvaraa,+se+oli+niin+selvää+alusta+loppuun.
02.02.2020 22:54
Olet+aivan+oikeassa+sen+suhteen,+ettei+kukaan+ottaisi+profeetan+viittaa,+jos+todella+tietäisi+mihin+siinä+joutuu.+Itse+olen+saanut+profetian+Inarin+miehestä+ja+tuonut+sen+tänne+ja+muualle,+koska+tiedän+suurin+piirtein+mitä+elämä+on,+kun+sitä+profeettaa+tarvitaan.+Hänen+ei+saa+joutua+todistelemaan+sekuntiakaan+tehtäväänsä,+vaan+sen+on+oltava+kaikille+profeetasta+ennalta+tienneille+päivänselvää,+kuka+tämä+sitten+on,+kun+sen+aika+tulee.+Silloin+ei+ole+enää+aikaa,+vaan+tehtävään+on+tartuttava+heti+ja+profeetan+tehtävä+on+kaikkea+muuta+kuin+helppo.+Itse+en+missään+nimessä+haluaisi+olla+hän.
Minun+on+helppo+julistaa+tätä+Inarin+miehen+profetiaa,+koska+saan+vain+pilkkaa+osakseni+ja+sen+olen+hyväksynyt.+Mutta+profeetan+saappaisiin....+no+thanks!
Tulette+näkemään+täysin+tyrmään+lyödyn+miehen,+joka+on+teistä+jokaisesta+alimpana+mutta+täynnä+Jumalan+Pyhää+Henkeä.+Se+ei+ole+mikään+sankarirooli,+vaikka+joku+niin+kuvitteleekin,+hän+ei+ole+messias,+vaan+sanantuoja+ja+aurankärki.+Hän+ei+pidä+itseään+minään,+vaikka+hänellä+on+suuremmat+voimat+takanaan+kuin+kellään.+Hän+on+hyvin+paljon+jakava+persoona.
Hän+tulee+Inarinjärveltä+ja+matkustaa+läpi+Suomen+Turkuun,+johon+hän+jää+hetkeksi.+En+tiedä+kauaksiko+aikaa+ja+mistä+kohtaa+hänen+työnsä+varsinaisesti+alkaa+edes.+Tiedän+vain+että+sieltä+hän+tulee+ja+menee+sitten+aina+Jerusalemiin+saakka.+Turússa+tapahtuu+se+suuri+360+asteen+herätysilmiö,+jossa+profeettoja+lähtee+joka+ilmansuuntaan.
Harva+tähän+uskoo+mutta+ei+se+minua+haittaa,+koska+en+minä+kärsi+tästä.+Minun+tehtäväni+on+vain+kertoa+tämä+taas+tässä+kohtaa+ja+teidän+tehtävänne+on+vain+lukea+tämä,+eikä+suinkaan+tarvitse+uskoa+sanomaani.+Siksi+osani+on+varsin+helppo.
02.02.2020 22:05
Hui,+kun+oli+ylimielinen+vuodatus...+Anteeksi+kun+otin+asiaan+kantaa.
31.01.2020 19:27
Tunnut+olevan+rennon+varma+itsestäsi.+Mutta+sekin+sotii+sitä+vastaan,+millainen+profeetan+kuuluu+olla.+Katsokaa+millaisia+miehiä+olivat+Jeremia,+Joona+ja+monet+muut,+joiden+ensireaktio+ja+suhtautuminen+annettuun+tehtävään+oli.+
Itseäni+ei+kannata+profeetaksi+kutsua,+ei+tänään+eikä+huomenna+mutta+minullakin+on+samankaltainen+lähtökohta+ja+hyvin+tunnistettava+kokemus+kuten+näillä+miehillä,+joista+tuli+suuria+profeettoja.
Itse+kielsin+saamani+sanoman+ja+tehtävän+varmasti+noin+20+kertaa,+kunnes+hyväksyin+tehtävän+ja+sitten+heti+perään+jouduin+sen+tekemäni+jälkeen+suljetulle+hullujen+huoneelle+kolmeksi+päiväksi.+Sen+jälkeen+tajusin+lopulta,+ettei+tämä+voinut+olla+mikään+muu+kuin+aito+tehtävä+alkaa+julistaa+sekä+pelastussanomaa,+että+Inarista+aikanaan+saapuvan+oikean+Suomen+profeetan+tunnusmerkkejä.
Inarin+profeetta+on+kovia+kokenut,+sen+tiedän+ja+ollut+erämaassa+kauan.+Aivan+kuten+Tukholman+profetia+1984+asian+kertoo.+Tämä+yhtäläisyys+täytyy+mätsätä,+muutenhan+koko+profetia+kuivuu+kokoon.
Jumalan+profeetta+EI+KOSKAAN+KUTSU+ITSEÄÄN+MIKSIKÄÄN!
31.01.2020 18:18
Minusta+olis+hienoa+että+te,+jotka+rukoilette,+niin+rukoilkaa+tämän+Arin+puolesta+ja+kysykää+vastauksia+ja+vahvistuksia+tästä+henkilöstä.
30.01.2020 14:35
Muistakaa,+että+Inarin+profeetta+ilmestyy+vasta+jälkeen+40+päiväa+ylösottotapahtumasta,+ei+ennen.+Elikkä+jos+tämän+kevään+omer+skenaario+kulkee,+kuten+kuuluukin+mennä,+niin+Arin+ilmestyminen+tapahtuisi+heinäkuun+puolivälissä.
Kuulin+juuri,+että+olisi+salainen+Israelin+rauhansopimus+tehty+jo+valmiiksi,+joka+julkistettaisiin+lähiaikoina.+Tämä+sopii+skenaarioon+enemmän+kuin+nenä+päähän,+koska+nämä+kaksi+tavallaan+kuuluu+yhteen.+Veijonen+siis+olisi+oikeassa,+rauha+tulee+ensin+ja+morsian+sitten.+Nostan+Veijoselle+hattua,+vaikkei+näillä+ole+mitään+merkitystä+loppupeleissä.+Ei+tieto+tai+profetia+ole+pelastuksen+tae,+vaan+Herramme+Jeesus+Kristus+ja+sydämemme+tila+suhteessa+häneen.
Jännemmäks+menee+vaan+tää+kevät!+Mielenkiintoista.
21.01.2020 16:09
Jäiden+kuuluukin+sulaa+ennen+Jeesuksen+paluuta,+nimittäin+Sakarja+14+ja+Hesekiel+47+kertovat+juuri+niistä+hetkistä+mitä+tapahtuu+mm.+vesille.
Ennen+vedenpaisumusta+taivaanvahvuudessa+oli+vettä+niin+paljon,+että+niiden+maahan+sataminen+muodostivat+suuret+valtameret.+Ennen+niiden+alas+satamista,+taivaanvahvuus+toimi+siis+kuin+kasvihuone.+Maahan+ei+ollut+koskaan+ennen+satanut+vettä,+vaan+maa+kasteli+itsensä+alta+käsin+ja+siksi+se+oli+myös+tasalämpöinen+navoilta+navoille,+kuten+tiedämme,+palmujen+fossiileja+löydetään,+niin+etelä,+kuin+pohjoisen+napapiirin+alueilta,+jossa+maata+vain+on.+Vesimäärät+ovat+siis+ollut+huomattavasti+pienemmät+ja+mannerta+suunnattomasti+enemmän.
Mutta+kun+alkaa+lopunajat+ja+ne+viimeiset+vitsaukset,+niin+mm.+Sakarja+14.+luvussa+puhutaan,+ettei+aurinkoa+enää+näkynyt,+eikä+tähdet,+eikä+kuu,+vaan+Herran+valo+on+silloin+lamppumme.+No+tämä+varmasti+on+symboliikkaa+sikäli...+Mutta+kun+mennään+siihen+viimeisiin+vitsauksiin,+niin+maa+repeilee+ja+laavameriä+syntyy.+Vesi+pääsee+sekoittumaan+laavameriin+ja+muodostuu+suuria+savupatsaita,+vesihöyrypatsaita,+kuten+ilmestyskirja+kertoo+ja+ne+menevät+takaisin+taivaanvahvuudeksi.+Palataan+siis+vedenpaisumusta+edeltäviin+oloihin.+Maa+kastelee+jälleen+alta,+eikä+sada+enää+koskaan,+ei+lunta,+eikä+vettä.+Maailma+tulee+jälleen+tasalämpöiseksi+navoilta+navoille+ja+sellaiseksi+se+jää+Jeesuksen+tuhatvuotiskaudeksi,+kunnes+viimeiset+tuomiot+alkaa.
07.01.2020 12:07
No+niin,+täällä+se+Sus+taas+provosoi+kovaan+ääneen+ja+koettaa+saada+ihmiset+uskomaan+itseensä,+eikä+kiinnittämään+huomiota+siihen,+miten+asia+on+oikeasti+kerrottu.
Omerin+laskenta+on+skenaario,+joka+toistuu+joka+vuosi+profetioiden+kautta,+koska+lähtöpäivän+vuosilukua+emme+voi+varmuudella+näiden+kautta+tietää.+Sen+sijaan+melko+selkeästi+se+sanan+mukaan+tapahtuisi+nimenomaan+omerin+laskennan+päättyessä.+Vuotta+vaan+ei+tiedä+ja+se+tekee+tästä+jokavuotisen,+siihen+päivään+saakka,+kunnes+se+tapahtuu.+Se+puolestaan+hyydyttää+näiden+pilkkaajien+ivallisen+hymyn.
07.01.2020 11:43
Hyvää+talvenjatkoa+IR...+palaillaan!
05.01.2020 20:20
4 / 121