Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Miksi+kutsutte+pilkkaavasti+Inarin+profeettaa+anonyymiksi,+vaikka+hänestä+on+nimeä+myöden+annettu+kaikki+tarpeelliset+merkit?Nämä+kaikki+tällaiset+toimet+ovat+saatanan+työtä+horjuttaa+uskoa+ja+jokainen+haluaa+oman+nimensä+historiaan,+tajuamatta+ettei+sellaista+tulla+edes+kirjoittamaan.Ei+tieto+ja+profetia+ole+tie+pelastukseen+ja+sitä+te+näköjään+täällä+jatkuvasti+haette,+omaa+kunniaa+ja+omaa+mainetta,+luullen+sitä+arvo-omaisuudeksi.+Jokainen+tuntuu+vain+itse+haluavansa+kalifiksi+kalifin+paikalle,+eikä+nöyryyttä+näy+ainakaan+palstan+sisäpuolella,+saatu+kunnioitusta+profetiaa+kohtaan.
  2. Olet+aivan+oikeassa+sen+suhteen,+ettei+kukaan+ottaisi+profeetan+viittaa,+jos+todella+tietäisi+mihin+siinä+joutuu.+Itse+olen+saanut+profetian+Inarin+miehestä+ja+tuonut+sen+tänne+ja+muualle,+koska+tiedän+suurin+piirtein+mitä+elämä+on,+kun+sitä+profeettaa+tarvitaan.+Hänen+ei+saa+joutua+todistelemaan+sekuntiakaan+tehtäväänsä,+vaan+sen+on+oltava+kaikille+profeetasta+ennalta+tienneille+päivänselvää,+kuka+tämä+sitten+on,+kun+sen+aika+tulee.+Silloin+ei+ole+enää+aikaa,+vaan+tehtävään+on+tartuttava+heti+ja+profeetan+tehtävä+on+kaikkea+muuta+kuin+helppo.+Itse+en+missään+nimessä+haluaisi+olla+hän.Minun+on+helppo+julistaa+tätä+Inarin+miehen+profetiaa,+koska+saan+vain+pilkkaa+osakseni+ja+sen+olen+hyväksynyt.+Mutta+profeetan+saappaisiin....+no+thanks!Tulette+näkemään+täysin+tyrmään+lyödyn+miehen,+joka+on+teistä+jokaisesta+alimpana+mutta+täynnä+Jumalan+Pyhää+Henkeä.+Se+ei+ole+mikään+sankarirooli,+vaikka+joku+niin+kuvitteleekin,+hän+ei+ole+messias,+vaan+sanantuoja+ja+aurankärki.+Hän+ei+pidä+itseään+minään,+vaikka+hänellä+on+suuremmat+voimat+takanaan+kuin+kellään.+Hän+on+hyvin+paljon+jakava+persoona.Hän+tulee+Inarinjärveltä+ja+matkustaa+läpi+Suomen+Turkuun,+johon+hän+jää+hetkeksi.+En+tiedä+kauaksiko+aikaa+ja+mistä+kohtaa+hänen+työnsä+varsinaisesti+alkaa+edes.+Tiedän+vain+että+sieltä+hän+tulee+ja+menee+sitten+aina+Jerusalemiin+saakka.+Turússa+tapahtuu+se+suuri+360+asteen+herätysilmiö,+jossa+profeettoja+lähtee+joka+ilmansuuntaan.Harva+tähän+uskoo+mutta+ei+se+minua+haittaa,+koska+en+minä+kärsi+tästä.+Minun+tehtäväni+on+vain+kertoa+tämä+taas+tässä+kohtaa+ja+teidän+tehtävänne+on+vain+lukea+tämä,+eikä+suinkaan+tarvitse+uskoa+sanomaani.+Siksi+osani+on+varsin+helppo.
  3. Muistakaa,+että+Inarin+profeetta+ilmestyy+vasta+jälkeen+40+päiväa+ylösottotapahtumasta,+ei+ennen.+Elikkä+jos+tämän+kevään+omer+skenaario+kulkee,+kuten+kuuluukin+mennä,+niin+Arin+ilmestyminen+tapahtuisi+heinäkuun+puolivälissä.Kuulin+juuri,+että+olisi+salainen+Israelin+rauhansopimus+tehty+jo+valmiiksi,+joka+julkistettaisiin+lähiaikoina.+Tämä+sopii+skenaarioon+enemmän+kuin+nenä+päähän,+koska+nämä+kaksi+tavallaan+kuuluu+yhteen.+Veijonen+siis+olisi+oikeassa,+rauha+tulee+ensin+ja+morsian+sitten.+Nostan+Veijoselle+hattua,+vaikkei+näillä+ole+mitään+merkitystä+loppupeleissä.+Ei+tieto+tai+profetia+ole+pelastuksen+tae,+vaan+Herramme+Jeesus+Kristus+ja+sydämemme+tila+suhteessa+häneen.Jännemmäks+menee+vaan+tää+kevät!+Mielenkiintoista.