JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Miksi joku luulee, että aito profetia on aina täydellistä?
Olen jo monta kertaa pannut merkille, että jonkun uskovan mieli on niin tylsä ja kalkkeutunut, ettei he ymmärrä profetia6132Miksi itse itsenne nimitätte profeetakasi?
Kuka antoi vallan nimittää itse itsensä profeetaksi. Ettekö te tunne Raamattua edes sen vertaa, että tiedätte, ettei its24889Profetaalinen aika alkaa
Olemme nyt sen verran lähellä ihan Israelin vuoksi, että profetaaliset ajat alkavat ja se tarkoittaa uusien profeettojen9170Uni USA:n demokraateista
Sain tänään 20.1.2021 nähdä kuin näkynä eräänlaisen uninäyn. Olin ollut päikkäreillä, enkä siis nukkunut pitkään mutta s28678Hyvää Joulua tänne S24:lle
Profetiat alkaa näköjään toteutua. Ei vaan vielä herätä ketään ja se on tietenkin monien summa. Katsotaan nyt Joulun yli6103Jouko Pihon profetiat
Iloitsen suunnattomasti, että Jouko alkoi julkaista profetioita taas. Tulet huomaamaan, kuinka Jumala sinua siunaa.81060Lopunajat paketissa
Mä oon alkanu kallistua ajattelemaan lopunaikoja niin, että en enää kiinnitä aikamääreissä huomiota, kuin faktoissa. Nim27148Uni tänä aamuna 4.2.2020
Näin heräämisen hetkellä hyvin lyhyen uninäyn. Siinä oli joku tummahko viiksekäs mies, joka päästi portista väkeä solken86343Venäjän johto uusiksi
Tätä ei ole kukaan profetoinut, eikä kukaan oikeen ole tiennyt, kuinka tämä Venäjän johto muuttuu vihamieliseksi Suomea16169Miksi antikristus niin kiehtoo kaikkia?
Kaikki haluaa aina bongata antikristuksen, vaikkei se ole Raamatun sanan mukaan mahdollista. Mikä ihme siinä antikristuk968Stockman konkurssiin
En löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla mutta siolloin kerroin jo, että kun profetia1264Jumalan sana profetioissa ei ole falski ja sinne päin selitettävissä
Olen jatkuvasti törmännyt asioihin, joissa Raamatun sanaa pidetään falskina tai sen kuvauksia ei kunnioiteta, vaan niill358Antikristus ei ole sama asia kuin laittomuuden ihminen
Koskahan tämä asia menee jakeluun? Antikristus ei ole sama asia, kuin on ilmestyskirjan peto tai Paavalin kuvailema lait31354Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehto
Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut1668Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehto
Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut4571Vanhat profetiat
Rauhaa kaikille, myös teille jotka ette usko ja teille joille minä olen jokin ihme eksyttäjä. Lue tämä silti ajatuksella33126Ilmestyikö laiton tänään?
Kuolleeksi jo uskottu Isis-johtaja Abu Bakr al-Baghdadi näyttäytyi videolla ensimmäistä kertaa 5 vuoteen. Mutta tämä pa1755192 oli lähtö...
Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg. Oon4150Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan
Kun joku alkaa profetoimaan omalla nimellään joka on vaikkapa Kalle Pappinen, niin suomalaiset tyrmäävät heti kilpaa pro9419Turkki alkaa takkuilla
Heippa, Kissani joka on 100% valkoinen uros, Aapo, joka jäi auton töytäisemäksi 2009 sen takapäähän ja selvisi siitä aik5654