Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saatat olla oikeassa... profetia vaan on aina sellainen jota ei saa kaivaa maahan, vaan se pitää jakaa. Se kannattaa jakaa vaikka sitten tuttavien kesken, koska Jumala on suunnitellut kaiken. Jos joku kertoo minkä Pyhä Henki on tuonut julkaistavaksi, niin onhan se selvää että vastuu on Jumalan, eikä sen joka sen kertoo.
24.06.2015 15:35
Raamatussa on lukittuna muutama kirja lopunaikaan asti.
Luuletteko siis ettei se todella tarkoita sitä? Onko se niin, että minkä te ja teidän esi-isänne olette aina mieltäneet, jonka olette kuuleet saarnastuoleista, on se ainoa oikea ja kiellätte Raamattuun kirjoitetun sanankin, koska TE ette ole niitä saaneet avata.
24.06.2015 15:17
Salaiset sarvipäälle vai:
Dan. 12:9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
24.06.2015 15:11
Laita Tuula se Pihon postilaatikkoon, niin se julkaisee. Voin minäkin julkaista mutta Piho kerää noita profetioita joten hänellä on omanlaisensa lukijakunta. Varmaan osin sama ku mullakin kummiski.
http://www.jouko-piho.fi/
http://www.pelastussanoma.fi
Kummastaki löytyy sivustolta postilaatikon osoitteet.
24.06.2015 15:02
Nimenomaan ja oli vieläpä Israelin ensimmäinen preid... siis kuningas :)
24.06.2015 14:41
Aamen, tuo minkä sanoit. Presidenttimme ei ole sattumaa, eikä sitä turhaan ole profetoitu Aulikin toimesta jo 2007 ja siunattu Suomen maan johtajaksi vaikeilla päivillä kun pitää kääntyä jälleen ikiaikaisen Jumalamme puoleen, joka Kallion aikaan oli kansamme suojana.
24.06.2015 14:05
Kyllä, ja sitten kun roomalaiskirje 11 lukee että pakanakansojen täysi luku on sisälle tullut, niin siinäkin herää ksymys, miksi sanoa koko lause, ellei sitten näitä kokoamisia olisi? Eihän olisi mitään tarvetta sanoa pakanakansojen täydestä luvusta mitään, jos joukko olisi vain yksi ainoa.
24.06.2015 11:23
Niin ja kyllä se lupaus kuitenkin on "pelastan sinut hädän hetkestä" joka kertoo paljon. Jos Jumalan olisi ollut tarve sanoa asia toisin, niin tottakai siellä lukisi että "suojelen sinua hädän hetkellä". Kun sanotaan pelastan, niin se on jotain paljon konkreettisempaa kuin suojeleminen siellä missä hätä on.
24.06.2015 11:19
Tuo Matteus 24:29-31 kertoo samaa minkä Luukas 12:36 kun Jeesus palaa häistään kaikkine Pyhinensä ja ne Pyhät ovat temapuksissa mukana olleet ihmiset.
24.06.2015 10:55
Kyllä Sinetti toi taas tuulahduksen Jeesuksen Kristuksen tuoksua tunkkaseen ketjuun tempausta palavasti odottaen.
24.06.2015 10:27
Amen Sinetti ja kiitos sanoista.
24.06.2015 09:58
Kyllä näkee taas missä hengessä kukin puhuu. Aina kun joku puhuu tempausopin puolesta, niin siissä sanoissa on rauha ja tasapaino eikä tuomita vastapuolta. Tempausopin puolestapuhujat eivät vastusta, eivätkä hauku posttribulationismia harhaopiksi saati antikristilliseksi, mikä minua kauhistutti. En kertaakaan ole lukenut että tempaukseen uskova haukkuisi sillä tavalla muita kuin täällä esimerkiksi näkee.
Posttribulationistit sen sijaan kauttaaltaan suorastaan tuomitsevat tempausoppiin uskovat jopa antikristillisiksi eksyttäjiksi. Eihän siinä ole mitään järkeä, koska ei harvest ole pelastaja, vaan usko Jeesukseen. Luulisi tämä olevan totuuden etsijällekin selvää, vaan jos ei haluta olla totuudessa, niin näitä kauhistuttavia kommetteja tulee, joita tämä aloitus jo pitää sisällään.
Tästä koko ketjusta näkee oikein selvästi missä hengessä kukin on ja ero on niin huikea että jo pelkästään siitä voi nähdä mikä on totuus. Posttribulationisteilla on kova tarve tuomita, mustamaalata ja haukkua pretribulationisteja. Vaikuttaa siltä kuin olisi suuri hätä jollain mustamaalata tempausoppia. Herääkin iso kysymys.
24.06.2015 09:33
ÄLÄ VALEHTELE! Pahinta sontaa ja mustamaalaamista mitä olen pitkään aikaan lukenu. Jopa ateistit osaavat esittää pilkkansa nätimmin. Sä kutsut kaiketi itseäs vielä uskovaks. HÄPEÄ!
24.06.2015 09:19
Sullon puurot ja vellit päässy sekasin. Lähteny lapasesta koko ajatus mistä on oikein kyse. Perusevankeliumi ei ole sama ku tempaukseen uskominen. Uskoohan kaikki Jeesuksen paluuseen, eikä siihenkään uskominen varsinaisestsi pelasta ketään, vaan Jeesus pelastaa, joka on taas perusevankeliumi, johon kaikki Kristityt uskovat.
Sä vähän niinku haet hakemalla pahaa sanottavaa pretribulationismista.
24.06.2015 09:17
Ei varmaan sulle millään. Mutta tässä sulle sitten ihan oma versio: 2. Tess. 4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
23.06.2015 21:08
Jeesuksen sanoin Luukas 12:49-50 Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! Mutta minä olen kasteella kastettava, ja kuinka minä olenkaan ahdistettu, kunnes se on täytetty!
23.06.2015 20:35
Sitten vielä niinpäin että minä en taas löydä mistään kohtaa Raamattua missä sanottaisiin suoraan ettei tempausta olisi ennen vaivanaikaa.
23.06.2015 20:18
SItten peruskysymys! Älkää eksykö, sanoo aloittaja lopuksi. Täytyy kyllä oikeen tosissaan kysyä että mihin Jeeusksen järjestämän pelastustien odottaja eksyy?
23.06.2015 20:16
Alkoipa hyvin alustus. "Raamatusta en ole koskaan löytänyt mitään mikä viittaisi tempaukseen ennen vihan aikaa." No ei niin :D ...paitsi tietenkin muuatama heti kärkeen.
1. Tess. 5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
11 Sentähden kehoittakaa toisianne ja rakentakaa toinen toistanne, niinkuin teettekin.
23.06.2015 20:14
Niin siis kummastelen monia näitä posttribulationisteja koska esimerkiksi lapsena jo minä ihmettelin että keitä kaikkia ne Pyhät oikein on, kenen kanssa Jeesus tulee. Nykyään on helppo ymmärtää koska Raamattu pitää termit ruodussa, eikä heittele samoja termejä eri yhteyksissä, vaan kun puhutaan maasta, se on Israel, kun merestä, se on kikki kansat ja kun puhutaan Pyhistä, niin ne olemme me uudestisyntyneet Jumalan omat jne.
23.06.2015 18:57
59 / 121