Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi+joskus+hienoa+nähdä+kun+joku+vaikka+kriittiseen+sävyynkin+toisi+jotain,+minkä+taustat+on+lukenut+kunnolla.+Nimittäin+Raamatustakin+voi+poimia+varsin+epäraamatullisia+lauseita+irrallisina,+josta+sitten+pahoin+aikein+vääristellen+lisäämällä,+siitä+saadaan+kuulostamaan+jotain+aivan+kamalaa.
Nämä+täällä+vuosia+roikkuvat+ja+uskovista+pilkkaa+tekevät+henkilöt+eivät+kuulu+tänne.+Heillä+ei+ole+minkäänlaista+kosketuspintaa+"profetia"+aiheeseen.+Jos+teistä+joku+joskus+edes+asiallisesti+keskustelisi,+niin+ne+tyypit+ovat+olleet+kyllä+harvassa.+Älkää+missään+nimessä+edes+kuvitelkokaan+olevanne+rehellisiä,+vaan+valehtelevia+jotka+syyttävät+täällä+uskovia+valehtelusta.+Te+olette+kuin+teflonpannuja,+joihin+kun+heittää+vasta-argumentin,+niin+se+tulee+siitä+käänteisesti+kuin+trollin+suusta+takaisin.+Hyödyntöntä+suunsoittoa!
Mutta+mitä+pahaa+te+sitten+tekisitte,+jos+kukaan+ei+profetoisi,+tai+puhuisi+profetioista?+Johonkin+on+paha+olo+purettava,+joten+kai+te+roikkuisitte+sitten+jossain+ufo+palstalla+naureskelemassa+niitten+jutuille,+ellette+sitten+itse+tähyile+taivaalle,+näkyykö+siellä+mitään+erikoista.
24.07.2019 11:04
Tämäkin+pelkkää+henkilökohtaista+pilkantekoa!+=+RIKOS!
24.07.2019 10:56
Jälleen+silkkaa+vääristelyä!+Jos+asian+olisit+muotoillut+oikein,+niin+se+kuulostaisi+aivan+erilaiselta.+Mutta+ei,+sun+on+pakko+vääristellä+kaikki,+kuten+aina!
23.07.2019 12:14
Täällä+harrastetaan+uskonnon+vapauden+vastaista+toimintaa,+vihapuhetta,+joka+käsittääkseni+on+säädetty+EU+tuomioistuimissa+siten,+että+alustan+ylläpito+on+vastuussa+tästä.
Allekirjoittaneesta+puhutaan+nimellä+ja+minua+kutsutaan+loukkaavasti+joksikin+jota+en+itse+halua+minua+kutsuttavan,+sekä+ylläpitämääni+uskonnollista+ja+lakiin+oikeuttavaa+sivustoa+kutsutaan+täällä+loukkaavin+termein.+Sanojani+vääristellään,+joten+oliskohan+aika+jo+tehdä+rikosilmoitus.+Olen+pitkään+harkinnut+asiaa!
23.07.2019 11:56
Jälleen+tätä+samaa+nettitrollaamista,+elikkä+laitonta+vihapuhetta.
23.07.2019 11:50
Minua+ei+ilmaniilonjen+sivustot+kiinnosta,+mutta+jos+minun+omalla+nimellä+täällä+kirjoitellaan+väärin,+niin+minulla+on+juridinen+oikeus+siihen+puuttua.+Kenestäkään+ei+saa+antaa+vääristeltyä+kuvaa,+ilman+seuraamuksia.
PS.+Jos+sanon,+etten+ole+kirjoittanut+21.7.2019+niin+en+silloin+valehtele.+Idiootti.
23.07.2019 11:45
En+ole+edes+kirjoittanut+pelastussanomaan+21.7.2019+joten+pelkkää+valhetta,+kuten+aina.
23.07.2019 11:39
Mielestäni+ja+oman+tulkintani+mukaan+aivan+oikein,+vihan+ajan+puolivälissä+tulevat+pakanakansain+täysi+luku+sisälle,+tuo+144+000+joka+on+lukuna+symbolinen+jo+siitäkin+syystä,+että+siinä+on+kerrottu+12th+jokaisesta+sukukunnasta+ja+kun+luku+12+on+opetuslasten,+Jeesuksen+seuraajien+luku+ja+lukuna+tuhat+tarkoittaa+kansoja+ja+kaiken+lisäksi+Jerusalemiin+portit+ovat+nimetty+noiden+sukukuntien+mukaan+neljälle+ilmansuunnalle,+joten+kyse+on+Jeesuksessa+Kristuksessa+oksastettujen+pakanakansojen+täysi+luku.+Siihen+kuuluu+sekä+morsian+että+häävieraat.
On+turha+sanoa+että+täysi+luku+on+sisälle+tullut,+jos+luku+ei+koskaan+ole+ollut+vajaa.+Elikkä+jos+luku+tulee+täyteen,+niin+sen+on+tapahduttava+aivan+kuten+ilm.+kirjan+7.+luvussa+todetaan,+"mistä+nämä+ovat+tänne+tulleet?+siitä+suuresta+ahdistuksesta"+ja+silloin+pakanakansojen+täysi+luku+vasta+pääsee+täyteen+lukuun.
Silti+jäljelle+jää+odottamaan+kupeet+vyötettyinä+ne+Lukkaan+12.+luvun+ihmiset,+jotka+toki+hyvinkin+voi+olla+israelilaisia+mutta+yhtä+lailla+miks+ei+pakanoitakin.
Ei+siis+ihme+miksi+sanotaan+että+"mahtaneeko+hän+palatessa+löytää+enää/vielä+uskoa+maan+päältä"...+Kyllä+löytää+mutta+enää+ne+pellon+reunat.
22.07.2019 19:27
Kaikella+kunnioituksella,+minä+näen+kuten+sinäkin+näistä+raamatunpaikoista+sen,+että+seurakuntaa+(osa+seurakuntaa)+on+vihan+ajassa+mutta+tempauksia+tulee+ja+siksi+me+löydämme+seurakuntaa+kaikista+ajoista+tuossa+viimeisen+7-vuotisessa+ajanjaksossa.+Mutta+yhtä+kaikki,+me+löydämme+siitä+sanoman,+pelastan+sinut+hädän+hetkestä,+joka+käy+yli+koko+maan+piirin.+Elikkä+siinä+näkyy+myös+lupaus,+kun+meille+on+annettu+kaiken+lisäksi+kummallisia+vertauskuvia,+jotka+ovat+selvästi+ristiriidassa+keskenään,+kuten+vain+harva+menee+siitä+ahtaasta+portista+ja+toisaalta+taas+viisi+viisasta+ja+viisi+tyhmää.+On+hassua+että+jos+näitä+tempaustapahtumia+yksi,+niin+miksi+kaikkivaltias+viisaus+antaa+kaksi+näin+määrällisesti+erilaista+vertausta.+Eikös+neitsytvertauskin+olisi+silloin+yksi+viisas+ja+yhdeksän+tyhmää,+jos+tämä+olisi+yksi+ja+sama+tapahtuma.
Näin+ollen,+mulla+on+kyllä+palikat+sille+tosiasialle,+että+tempauksia+tulee+enemmän+kuin+yksi+ja+kun+tiedämme+3.+Moos.+23.+luvun+kautta,+että+Jumala+opetti+sadonkorjuun:+1.+ensin+korjataan+uutisvilja+2.+sitten+pääsato,+josta+piti+jättää+pellon+reunoille+3.+pellon+reunat+jätetään+kulkumiehelle+syötäväksi,+joka+tarkoittaa+Jeesuksen+paluuta,+johon+taas+tuo+kaikki+muu+vertauskin+käy+hyvin.+Morsian+vihittiin+ja+häissäkin+on+sekä+morsian,+että+häävieraat.+Sielläkin+täyttyy+kaikki+vertauksen+häävieraista,+kun+kuningas+järjesti+pojalleen+jne.+Siinä+täyttyy+tyhmien+ja+viisaiden+neitsyiden+vertaus+100%+tarkasti+koska+he+eivät+ole+morsiamia,+vaan+häävieraita+jotka+ylkä+morsiamineen+kutsuu+mukaansa.+Samoin+täyttyy+ahdas+portti,+koska+morsiamien+osalta+luku+on+hyvin+pieni,+kuten+pitää+ollakin+häävieraisiin+verrattuna.
Toivon,+että+teistä+joku+miettii+tätä+enemmän+ja+paremmin+kuin+vain+lukaisemalla.+Nimittäin,+tämä+on+profetiaa+parhaimmillaan.
22.07.2019 12:14
Yks+kysymys!+Ketkä+vihittiin?
Luukas+12:35-36+Olkoot+teidän+kupeenne+vyötetyt+ja+lamppunne+palamassa;+ja+olkaa+te+niiden+ihmisten+kaltaiset,+jotka+herraansa+odottavat,+milloin+hän+palajaa+häistä,+että+he+hänen+tullessaan+ja+kolkuttaessaan+heti+avaisivat+hänelle.
Jos+kerran+me,+jotkut+meistä+on+morsian?
21.07.2019 15:25
Oli+mikä+oli,+ennustettu+mikä+ennustettu!+Ei+kannata+arvostella+profetiaa,+vaan+pitää+se+mikä+hyvää+on.+Aikaa+emme+käsitä+kumminkaan,+joten+se+jääköön+aina+edelleen+kysymysmerkiksi.
Profetia+on+väärä,+mikäli+se+ei+tapahdu.+Täytyy+muistaa,+että+aikanaan+myös+Joona+profetoi+40+päivää+aikaa+tai+Jumala+tuhoaa+Niiniven+kaupungin.+Noh,+kuningas+kääntyi+ja+kansa+kääntyi,+jolloin+Jumala+SIIRSI+tuomiota,+ei+poistanut+sitä.
Niinve+lankesi+uudelleen+ja+muutaman+sadan+vuoden+päästä+siitä+ei+jäänyt+kiveä+kiven+päälle.+Niinpä+Joonan+ennustus+toteutui,+mutta+aika+ei.
Älkää+siis+luulko,+että+Suomi+säästyy+viimeiseltä+miekan+iskulta+Venäjän+suunnasta.+Se+iskee+se+jonain+päivänä+juurta+myöden.
18.07.2019 19:46
Suomennan+siis,+elikkä+mun+puheet+tempauspäivistä+ei+ole+enneustuksia+edelleenkään,+eikä+ne+koskaan+ole+ennustuksia+olleetkaan.+Minua+ei+hippasen+vertaa+kiinnosta+se+asia,+tietääkö+kukaan+milloin+se+tulee.+
Kyse+on+VALVOMISESTA+ja+ajan+seuraamisesta.+Tämä+koko+juttu+on+Raamatussa+pohjattua+työtä+olla+se+vartija+joka+kertoo+mikä+hetki+yöstä+on+ja+varoittaa+aika-ajoin+muita+valvomaan.
Raamattu+sanoo+että+jos+perheen+isä+tietäisi+minä+hetkenä+varas+tulee,+niin+se+ei+antaisi+sen+tulla+varkain+ja+niin+tässä+asiaa+yritetään+pitää+yllä.+Valvoa+ja+seurata+missä+mennään.+Kun+se+päivä+tulee,+niin+autuas+on+se,+jonka+Herramme+tapaa+valvomasta+ja+voi+sitä+jonka+Hän+tapaa+lyömästä+kanssapalvelijaa.+Matteus+24+ihan+loppujakeet.
11.06.2019 17:23
Sit+seuraavaks+joku+imbesilli+alkaa+kirjoittaa+tähän+että+jaha,+nyt+sun+kaikki+ennustukset+onkin+pelkkiä+veikkauksia.+Tää+on+niin+tätä...+Eipä+tänne+kannattas+mitään+kirjottaa,+mutta+kai+sitä+vaan+kirjottaa,+siks+että+siellä+täällä+joku+saa+pienen+murusen+järkeä+päähänsä.
11.06.2019 17:18
Täällä+on+aika+monta,+kumma+kyllä+pilkkaaja+ateistia,+joille+luetuynymmärtäminen+on+mahdotonta.+Tai+sitten+he+eivät+tunne+tiettyjen+sanojen+merktystä.
Erityisesti+sanat+ja+ilmaisut:+Jos,+ehkä,+mahdollisesti,+saattaa,+voi+olla,++mahdollisuus+on+jne.+tällaiset+ehdolliset+tai+mahdolliset+ilmaistut.+Nuo+tuottavat+suuria+vaikeuksia+erottaa+varmuudella+tiedetystä.+Uskon+että+se+johtuu+siitä,+että+nämä+usein+itse+ilmaisevat+faktoina+evoluutioteorian,+vaikka+se+edelleen+on+vain+teoria.+Toisin+sanoen,+näyttää+vahvasti+siltä,+ettei+ateistit+kykene+erottamaan+totuutta+epätotuudesta,+eikä+esimerkiksi+mahdollisuutta+todellisuudesta.+Luultavasti+he+eivät+harrasta+vedonlyöntiä+ainakaan,+tai+sitten+he+eivät+millään+voi+ymmärtää,+että+joskus+vaan+käy+niin,+ettei+joka+kerta+arpa+voi+voittaa,+jos+siinä+sanotaan+selvästi+100%+millisekunnilleen+tarkka+lause+"tällä+arvalla+on+mahdollista+voittaa+iso+summa+rahaa".+He+todennäköisesti+eivät+ymmärrä+lainkaan+sanaa+"todennäköisesti"+vaan+he+lukevat+lauseen+"millisekunnilleen+ja+100%+varmasti"+ja+sitten+he+pettyvät+joka+kerta,+koska+he+eivät+taaskaan+voittaneet.
Ikävää+siis+olla+ateisti,+koska+maailman+realiteetit+ovat+niin+hukassa,+ettei+ymmärrä+erottaa+edes+säätiedoitusta+kun+piti+70%+varmuudella+paistaa,+niin+sitten+sataakin+vettä+ja+itse+kun+ymmärsi+asian+niin+että+ainakin+110%+varmuudella+on+aurinkoista.
11.06.2019 17:14
AMEN!+Tule+Herramme+Jeesus!
08.06.2019 12:37
Mikä+on+TEMPAUSPÄIVÄ?
Yleisesti+sitä+luullaan,+että+se+päivä+on+Matteuksen+24:36+jakeessa+mainittu+päivä,+josta+ei+tiedä+kuin+yksi+isä.+Eräille+se+on+maailmanloppu+ja+toisille+joku+maailmankaikkeuden+hirvein+päivä+tms.+eivätkä+nämä+kukaan+tunnu+osaavan+tuota+päivää+oikeen+asettaa+sille+ominaiseen+asemaan+aikajanalla.+Se+on+monille+kuin+joku+päätepiste,+jonka+jälkee+ei+enää+ole+mitään+tai+jos+on,+niin+se+on+yhtä+helvettiä.
Tempauspäivä+ei+ole+kuitenkaan+aikajanalla+muita+päiviä+kummempi,+eikä+maailma+silloin+radallaan+pysähdy,+eikä+siinä+kohdassa+ole+mitään+kauheaa+muuta+katastrofia,+kuin+se,+että+ihmisiä+katosi+valtavat+määrät,+vaan+ei+kuitenkaan+kuin+ehkä+joku+0,2%+väestöstä+ehkä.+Maailma+jatkuu+siitä+noin+vain+helposti+ja+ihmiset+alkavat+selitellä+syitä+katoamisille,+vaan+ei+kaikki.+Siksi+juuri+tämä+tempaus+on+tärkeää,+koska+ainakin+kaksi+kolmesta+jäljellejääneestä+joutuu+puntaroimaan+mielessään+syntyjä+syviä+ja+omaa+tilaansa.+Se+on+Jumalalle+suuri+hetki!
Tempauksen+jälkeen+alkaa+VALTAVA+HERÄTYS,+koko+ihmiskunnan+suurin+herätys,+joka+päättyy+siihen,+että+peto+on+saanut+kaiken+vallan+ja+näitä+käännynnäisiä+aletaan+vainota.+Siihen+hetkeen+tulee+toinen+tempaus,+viisaat+ja+tyhmät+neitsyet/häävieraat+ja+silloin+enkelit+hankkiutuvat+pasuunoille+ja+vitsaukset+vuodetaan+maailman+päälle.+Sen+jälkeen+vasta+alkaa+se+paha+aika+josta+puhutaan.
07.06.2019 09:58
Itseasiassa+tuo+10.6.+voisi+hyvinkin+toteutua.+Siinä+on+paljon+tiettyjä+puolia,+joista+voisi+tehdä+johtopäätöksiä+ylösotolle+sopivaksi+päiväksi.+Se+on+ns.+omer2+elikkä+kun+aikoinaan+juutalaiset+matkusti+pakanakansojen+pariin,+niin+heille+annettiin+mahdollisuus+viettää+matkustuksesta+johtuen+missaamansa+oikean+pääsiäisen+kuukautta+myöhemmin.+Sitä+alettiin+kutsua+pakanakansojen+pääsiäiseksi+ja+siksi+tämä+omer+laskenta+periaatteessa+on+jopa+osuvampi,+koska+morsian+koostuu+pääasiassa+pakanoista,+jotka+ovat+oksastettu+jaloon+öljypuuhun+Kristuksessa+Jeesuksessa.+Olemme+siis+juuri+sitä+Israelin+kansaa,+joka+on+matkustanut+muualle+ja+me+vietämme+omeria+nyt+10.6.
06.06.2019 01:09
Toi+mun+kääntyminen+ateistiksi+on+melkoisen+epävarma+profetia,+etten+sanois+väärä+profetia.+Provokaatio+pelkästään.
Tuo+on+sama+kuin+seepra+sanoisi+että+jos+ei+viidakon+leijonaa+syöstä+vallasta+ens+jouluun+mennessä,+niin+musta+tulee+antilooppi.+Mitä+luulet,+tuleeko+seeprasta+antilooppi+vain+siksi+että+se+sanoo+niin?+
On+täällä+tää+saivarteluosasto+sitte+ku+suoraan+Pietarin+FSP:n+koulimia+trollitehtaan+kätyreitä,+tartutaan+joka+ikiseen+sanomaan+tietyllä+tarkoitushakuisella+aksentilla.
31.05.2019 21:24
Voit+osoittaa+minulle+ateistisen+ihmisryhmän+vaikkapa+1000+luvulta,+jKr.+jotta+se+olis+helpompaa,+vaan+et+osaa+tehdä+sitä.+Mitä+voimme+siis+päätellä,+muuta+kuin+että+osaat+valehdella+sujuvasti+vailla+minkäänlaisia+vakuuksia.
31.05.2019 17:38
Nimeä+mulle+ateisti+tai+sellainen+ryhmittymä+vaikkapa+3500+vuoden+takaa,+niin+minä+kerron+monta+kreationismiin+uskovaa+ihmisryhmää+tuolta+ajalta,+alkaen+esim+juutalaiset.
31.05.2019 17:36
6 / 121