Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Asiasta voidaan puhua vaikka satoja sivuja tekstiä, siteerata Raamatun kaikki jakeet ja spekuloida niitä, muttei se mikään kumoa yhtä asiaa, Jeesus on herra! Jeesuksen veri on ainoa merkittävä asia millä todellisesti on merkitystä. Laki tehtiin ihmisille jotka haluvivat tietää mikä on oikein ja mikä väärin. Jopa tämän päivän lainoppineet ymmärtävät lauseen, "laki ei ole rehellisiä varten" ja siksi laki ei ole Jumalan lapsia varten laadittu, vaan uppiniskaista Israelin kansaa. Eihän Jeesus lakia pois tullut viemään, vaan täyttämään sen ja siksi vain Jeesuksella on merkitystä, kaikki muu on turhaa, niin sapatit kuin muutkin.
    Tämän sanottua koko adventistivanhollisuus hyökkää kimppuuni, että kuomoan lain. JUURIHAN MINÄ SANOIN, ettei lakia ole kumottu ja juuri siksi Paavalilla oli tapana toistella lausetta "kuten teettekin. Ihmisen ei ole hyvä tehdä pahaa, vaan sen liha sitä tekee silti kaiken aikaa. Mikään muu ei korvaa tätä syntiuhria, kuin Jeesus Kristus. Vaikka kuinka yrittäisit, et ole täydellinen. Jeesus jopa itse sanoi häntä hyväksi kutsuttaessa, kun hän joutui lihaksi tulemaan, ettei hän ole hyvä, vaan Jumala yksi voi olla. Hän saattoi olla lihassa synnitön, vaan ei hyvä. Miettikää näitä asioita.
  2. Hyvä kirjoittaja, kannathan vastuusi:

SiivoaHyväMies
    27.4.2015 19:24
    http://www.pelastussanoma.fi/

Hirveän näköiset sivut! Sorry nyt vaan. Poista ainakin se taustalla riippuva liha pois ja laita tausta ilman kuvaa sekä taustaväriksi jokin rauhoittava väri, noin niinkuin neuvona kokeneelta web-sivujen suunnittelijalta. 28 vuotta olen ammatikseni suunnitellut kotisivuja ja alkaa olla nuo sinun sivusi siitä hirveimmästä päästä. Ei liene kaikilla estettistä silmää?

Jarmo jatkaa... elikkäs oletko paennut typeria sanojasi vai seisotko edelleen niiden takana?
    Kamalimpia ilmaisujasi oli ottaa riippuva liha pois. Ottaisinko minä armon pois? Se oli tärkein asia mitä elämässämme on koskaan maailmanhistoriassa tapahtunut.
    Entäpä sitten se lause, tee rauhoittava taustaväri: Tiesitkö että olen suunnitellut mm. kahteen eri tyyppiseen nykyaikaiseen matkustajalentokoneeseen niiden simulaattorien grafiikat ja tiedän mikä on mieltä rauhoittava väri ja mitä se todellakin merkitsee. Siellä käytetään murrettuja lämminharmaanvihreitä värisävyjä, jotka menee tuonne 400 sarjan PMS:iin, joten varmaan tunnet ammattilaisena PMS värikartankin. Sen sijaan jos ottaisin riippuvan lihan pois ja laittaisin tilalle rauhoittavan PMS415 värisävyn, tekisin saman minkä Kari Mäkinen ja Irja Askola luterilaisuudessa. He siunaavat mauttomana synnin ja antavat kirkollisverolla ne katumattomina anteeksi. Kaunis rauhoittava värisävy ilman tunteita. Mitenkäs se ilmestyskirja sanoikaan "mutta kun te ette ole palavia, ettekä kylmiä, oksennan teidät suustani".
  3. Puhuiko Paavvali tai Jeesus koskaan kirkoista? EI, vaan seurakunnista.