Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Amen ystävä... ymmärsit koko ajatuksen ytimen.
27.04.2015 14:36
Tuntemalla Jeesus, tuntee myös Jumalan ja Pyhän Hengen työn. Vain tuntemalla Jeesus!
27.04.2015 14:34
Miksi sinä Mikko syyttelet? Et ole Jumala, etkä varmaan saatanakaan, jotka tekevät niin. Sinä vain syytät minua siksi koska henkesi on hauras lihasi tekojen tähden. Usko ei tule eläväksi jos sinä uskot tekoihisi, vaan usko tulee eläväksi uskosta. En todellakaan edes aio uskoa sinun puheitasi omin voimin Taivaaseen pyrkimyksistäsi. Eikö sinulle jo Baabelin torni riitä ymmärrykseen mihin sellainen johtaa, samoi koko Israelin kansa on esimerkkinä lain epäonnistumisesta, vain tehdäkseen ermolle sijaa ja merkitystä.
27.04.2015 14:18
Lihamme on lain alla, ei henkemme, joka on armon hengen alla uskomme kautta.
27.04.2015 10:39
Tuo tapa on okei, muistuttaa että synnin palkka on kuolema. Muistatko Mikko ketään ihmistä joka olisi välttänyt tuon palkan? Toivottavasti sinä olet Jeesuksen jälkeen ensimmäinen. Synnittömyyden palkka on ikuinen elämä. Mutta se synnittömyys saavutetaan uskomalla, ei tekemällä. Uskotko sen?
Joh. 11:26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
27.04.2015 10:36
Mutta Mikko kulta, kun ei ole sinun asiasi tuomita. Vain Jumala tekee sen. Katsos kaikki synnin tekijät, jotka tunnustavat Jeesuksen herrana ja vapahtajana synneistä, ovat synneistä vapautetut. Sinä Mikko et ole, koska luotat omaan voimaasi.
27.04.2015 10:29
Olisi niin kiva nähdä jonkun Timo Flinkin nöyränä uskovana, eikä itsensä oman viisautensa kyllästämänä fariseuksena. Jos pappi osaa näyrtyä, kuten vaikka ex. advari, Rauno Helppi, johon sain tutustua Kallionioemessä jo 70 luvulla, joka tänäpäivänäkin soittaa minulle aika-ajoin ja sanoo, hei Jarmo, rukoiletko minun puolesta. Se on ihana kuulla mieheltä, jonka tiedämme omaavan rukouksen voimakkaan armolahjan.
Ottakaa hyvät advenstistipapit itseänne niskasta kiinni, kuten useat tuntemani olette tehneetkin ja nöyrtykää seurakunnan ja Jumalan edessä. Mikään ei ole suurempi Jumalan palvelija kuin itsensä alentava seurakunnan kaitsija ja pappi. Kannattaa lukea Paavalin pastoraalikirjeet myös huolellisemmin. Niihin kätkeytyy se asenne.
27.04.2015 10:22
Joo toki ja niin pitääkin. Raamattu kehottaa siihen, eikä itsensä ylentelyyn ja jonkun kirkon ylentelyyn saati pitää jotain pappismiestä tai naista jumalana.
27.04.2015 10:15
Mutta mitä Jeesus opetti, älä enää syntiä tee... älkää muistelko tekojanne, vaan tehkää parannus. Kääntykää ja katukaa tekojanne.
27.04.2015 09:25
Eivät Mikko kuule syytelleet, vaan kertoivat heidän tekonsa.
27.04.2015 09:22
Kaltaistes kieltäjien takia Jumala juuri piiloutuu teiltä, ei uskovilta.
27.04.2015 09:17
Kiitos sanoistasi. Osaltaan juurikin näin mutta sydämeltäni olen edelleen adventisti. Isoisäni kertoi pikkupoikana mikä on adventismi, se on Jeesuksen odottajien kirkko. Se oli hieno asia jo msilloin tajuta. Halusin että Jeesus tulee ja ottaa maailman hallinnon. Se kuulostikin heti sellaiselta että oikeus saapuu ja toteutuu. Tämä mihin adventtikirkko on adventismin vienyt, ei vastaa sitä mielikuvaa, johon minun nuori sydän aikoinaan rakastui adventismissa.
27.04.2015 00:41
Mikä ihmeen sapatti? ...tai oikeammin... mikä ihmeen lepopäivä? Kukaan ihminne ei voi tietää mikä viikonpäivä milloinkin olisi luomisen jälkeen kyseessä tässä nykyisessä kalenterissa. EI KUKAAN! Sen sijaan jokainen ihminen voi käsittää että ihminen on luotu viikon sykliin ja hänellä pitää olla viikottainen lepopäivä. Yksi päivä viikossa. Room. 14:5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
Kun Jumala loi taivaan ja maan, hän loi viikonpäivätkin vasta kolmannen päivän mentyä. Ei maailmaa ole luotu edes 7 x24h ajanjaksolla, vaan jossain ihan omassa aikataulussa. Ja kaiken lisäksi, Jumlaa ei ole voinut viettää vielä lepopäivääkään, koska käärme on puutarhassa, josta syystä kaikki luomistyö on kesken.
Lukekaa Raamattua ja katsokaa kun koko luomistyö päättyy kuudennen päivän aamuun!!! MIKSI??? Koska luomistyö on kesken.
27.04.2015 00:34
Jeesus fani olen minäkin ja KAIKKI on hänen varassa. Luottakaa yksin Jeesukseen, älkää omaan järkeenne.
27.04.2015 00:08
Olen ilolla valmis terveeseen kesusteluun aiheesta!!!
27.04.2015 00:07
Tarkoitan myös että minulla on oikeus kritisoida!!!
27.04.2015 00:04
Hyvät Rakkaat adventistit, minä olen vanha adventistisuvun vesa jo viidennessä sukupolvessa. Isoisäni isä ja hänenkin isänsä perustivat Suomeen Adventtikirkkoa 1900 luvun ihan alussa. Ensin Helsinkiin ja sitten Tampereelle. Uskokaa että kaikki kirkon isät kunnoittavat tätä tekoa jonka isovanhempani tekivät. Saan tietysti nauttia siitä vanhana sukulaisena.
27.04.2015 00:03
Mutta muuten Rakkaat uskovat, jotka olette uudesti syntyneet Kristuksessa Jeesuksessa, TEITÄ MINÄ SIUNAAN KOKO SYDÄMESTÄNI. Olette suurenmoisia veljiä ja sisaria uskossa, On vain yksi asia ja se on Jeesus Kristus, hänessä on se kaikki mitä me tarvitsemme. Me emme tarvitse adventtikirkkoa, emme senkään vertaa sapattia, vaan Jeesusksen, joka on sapatti sydämessämme. AMEN!
26.04.2015 23:54
Kappas, kun jokaisen on helppo nähdä kuka pojuttelee, kuka haluaa isännöidä ja tuomita. Kenessä kulkee syyttäjän henki. Se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Puhutte itsenne pussiin äkkiä ja todistatte Raamatulla itsenne vikapäiksi näillä lausunnoillanne.
26.04.2015 23:48
Mikko, mä haluaisin kovasti olla samaa mieltä kanssasi mutta syyttelysi tökkii minua. Minä en halua ketään syyttää, vaan kertoa aidosta parannuksen tekemisestä ja armosta.
26.04.2015 23:40
89 / 121