Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Kirjoitin jo eilen SkillaNille nimppari onnittelut, mutta mihin lie kadonnut, joten nyt uusiksi, ...onnitteluni.

Olet niin paljon herkkuruokia laittanut, että "uhosin" tulla käymään, mutta auto on lumessa ja ovet jäässä, joten olkoon nyt ja on minullakin pian nimpparit ja vanhimman lapseni synttärit, joten se olikin kiva lahja minull silloin 56-v sitten..

Minun jouluvalmistelut on pian tehty, siis ei suurempaa siivousta ja kaupasta ostan, mitä luulen syöväni. Täytekakku ei siihen kuulu, edes se "köyhien" käpykakku.

Varmasti vieraasi ovat tyytyväisiä, koska hyvät ovat sinulla tarjottavat, ihan vesi kielelle tulee.
  2. No sanonhan minä, se oli korppis, joka nyt kirjoittaa, että minä muka kitisen, kun kerron vain saamastani kohtelusta.

Tietenkin olen nuo juttuni itse kirjoittanut joskus, mutta en olisi olettanut, että ne tuo noin suurta ivaa jatkossa hänen taholtaan.

No, en minä ole ainoa, joka on joutunut moisen kritiikin kohteeksi, joten "demille" terveiset.