Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

  1. Muorille terveiset tuosta kauppareissusta märkään säähän menemisestä ,mutta täällä kirkastui sää ja silti on tuo lorvikatari päällä minulla?

    Olen laskeskellut, että vielä kolme päivää riittää ruoat, että ei tarvitse tyytyä puuroihin ja torstaina kirkastuu, mukamas?

    Kyllä olen oikein mestari vedättäjä ruokakauppaan menossa, mutta nyt ei auta lapseni ruoka-avustukset, koska en halua sinne mennä, tai haluan, tai haluan, koska autoni ei käynnisty kuin satunnaisesti ja oletan, että akku pitäisi ladata ja siellä olisi laturi, mutta se taas vaatisi minulta sitä pyykin silitystä?

    Kaikesta sitä saakin ongelman itselleen, koska nyt on jo unessakin tuo;
    "menenkö sinne lapseni luokse, pyydänkö apua sieltä, hoidanko kuitenkin itse ongelmani ja lähteekö tuo auto silloin käyntiin, kun haluan lähteä, koska ei se silloin lähtenyt, kun täytyi terkkariin lähteä"? Kuitenkin se lähti silloin, kun en ollut mihinkään lähdössä?

    Ai, niin, ruunemanni on tullut taas tänne valistamaan meitä, kuinka hyvä keskustelu saadaan aikaan, koska Kahvipirtissä sitä ei osata?
  2. "minä en käy tansseissa". kirjoitin, mutta kuinka itse ajattelit tämän asian? Mistä hakisit minut?

    Koska tiedän Sinut kirjoittajana yhtä kauan,. kuin tämän meidän "moninikki", niin olen tietoinen myös kertomuksistasi, että olet sairastanut polion ja olet vammainen.

    Halusitko nyt kokeilla minua, lähtisinkö tanssiin vammaisen kanssa?

    Jotenkin tuo kuitenkin tuntuu Sinulta itsetunnon kohentamiselta ja jotenkin oudolta tuo pyyntö, johon en voi vastata.

    Tai voin. En lähtisi "tuikituntemattoman " kanssa, mikäli hän on vammainen, koska hän voi kuvitella itsensä hyvinkin vetoavaksi, jopa hurmuriksija aiheuttaa ongelmia?

    Onhan tämä jo näissä keskusteluissa todettu, kuinka Sinä, entinen "seriffi" terrorisoit palstaa ja kävitte tämän moninikin kanssa (käytte edelleen) kiivasta taistelua naisista?

    Minä en halua osallistua kinasteluunne, vaikka palstoilla olin silloinkin ja missään tapauksessa en tansiin lähde tuollaisten "jääräpään" kanssa.

    Aloitin aiheesta, kuinka kukin tuntee yksinäisyyden ja upeita kirjoituksia tänne on tullutkin. Tuli myös aiheita, jopa autoista, koska itse sen toin ilmi oman autoni ongelmista, mutta ohjeet oli minullekin oudot; "tilaa hinauspalvelu"?

    Onneksi en ollut niin avuton, vaan lapioin lumet itse autosta, että saan konepellin auki, tarkastaakseni, saanko akun irti itse?

    Sitä ennen kuitenkin starttasin autoa ja lähti, kuin enkeli?

    Jaa, että hinauspalvelu, kun auto ei käynnisty? Eiköhän kaikki tukeudu lähiomaisiin tai muihin tuttaviin?
  3. En kyllä ole nuorison koskaan sitä moiseen hommaan nähnyt käyttävän?

    Näin olen nähnyt minäkin, tai siis olettanut. Textarit siellä suhisevat, jopa kuvien kanssa ja kotona odottaa sitten joku , jonka kanssa puhutaan feis to feis, siis suunnitellaan yhdessä kouluasut, mitä laitetaan päälle?

    No, ymmyrkäisenä olen itse moiseen suhtautunut, koska tuollaista en tarvitse, mutta mielenkiinnolla katselen kuitenkin, kuinka nuoriso on näppärä noissa asioissa?

    Minulla on siis kaksi lapsenlasta 9-11v, joista nuorempi poika ja vanhempi tyttö.

    Jotenkin oli huvittavaa, kun vein tuota tyttöä kerran minulle melko tutussa kaupungissa ja aloin epäröimään, että mikäs` se olikaan se risteys, mistä uimahallille käännytään ja siitä päästään Lidliin?

    Tyttö laittoi kännykästään päälle ohjeet ja pian alkoi kuulumaan: "ryhmity vasemmalle, siitä käännyt" j.n.e??

    On toinenkin versio, jossa paljon teillä liikkunut henkilö käytti tätä toimintoa ja totesi sen vääräksi.

    Minun autokoulun opettaja ajatti (ajatti = väärä sana oikolukijan mukaan?)minua sellaista reittiä Hesassa, josta ajoimme mieheni kanssa joka aamu ja sinne oli ilmestynyt kieltomerkki! Tiesin sen ja sanoin, että sinne ei saa kääntyä? Opettaja ihmetteli sitä ja käviköhän armo oikeuden edessä, että selvisin ajokokeesta?

    Olihan meilläkin, siis miehelläni hankittu opetuslupa minulle, mutta kun se ensimmäinen opetus ajosta päättyi siihen, että minä jätin auton ja kävelin kotiin.

    ps. paljon älypuhelimesta tulee noinkin paljon juttua?:))
  4. just, joo. Tänne ehti useita kirjoittajia, joihin olisi mukava kirjoittaa vastauksia, mutta anti olla..

    Sinulle AkanUkko. Olet harvinaisen hieno kirjoittaja täällä ja tuot asiasi selkeästi esille ilman mitää ivaa toisista kirjoittajista, jonka huomasin jo tuolla 60+ palstalla.

    Minä olen UkonAkka, vaikka mieheni ei koskaan nimitellyt minua "akaksi", kuten minäkään en koskaan sanonut häntä ukoksi? Aikuiset lapsenikaan eivät ole koskaan ainakaan kuulteni sanoneet ketään ukoksi tai akaksi, vaan ovat setä tai täti?