Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. "minä en käy tansseissa". kirjoitin, mutta kuinka itse ajattelit tämän asian? Mistä hakisit minut?

Koska tiedän Sinut kirjoittajana yhtä kauan,. kuin tämän meidän "moninikki", niin olen tietoinen myös kertomuksistasi, että olet sairastanut polion ja olet vammainen.

Halusitko nyt kokeilla minua, lähtisinkö tanssiin vammaisen kanssa?

Jotenkin tuo kuitenkin tuntuu Sinulta itsetunnon kohentamiselta ja jotenkin oudolta tuo pyyntö, johon en voi vastata.

Tai voin. En lähtisi "tuikituntemattoman " kanssa, mikäli hän on vammainen, koska hän voi kuvitella itsensä hyvinkin vetoavaksi, jopa hurmuriksija aiheuttaa ongelmia?

Onhan tämä jo näissä keskusteluissa todettu, kuinka Sinä, entinen "seriffi" terrorisoit palstaa ja kävitte tämän moninikin kanssa (käytte edelleen) kiivasta taistelua naisista?

Minä en halua osallistua kinasteluunne, vaikka palstoilla olin silloinkin ja missään tapauksessa en tansiin lähde tuollaisten "jääräpään" kanssa.

Aloitin aiheesta, kuinka kukin tuntee yksinäisyyden ja upeita kirjoituksia tänne on tullutkin. Tuli myös aiheita, jopa autoista, koska itse sen toin ilmi oman autoni ongelmista, mutta ohjeet oli minullekin oudot; "tilaa hinauspalvelu"?

Onneksi en ollut niin avuton, vaan lapioin lumet itse autosta, että saan konepellin auki, tarkastaakseni, saanko akun irti itse?

Sitä ennen kuitenkin starttasin autoa ja lähti, kuin enkeli?

Jaa, että hinauspalvelu, kun auto ei käynnisty? Eiköhän kaikki tukeudu lähiomaisiin tai muihin tuttaviin?
  2. En kyllä ole nuorison koskaan sitä moiseen hommaan nähnyt käyttävän?

Näin olen nähnyt minäkin, tai siis olettanut. Textarit siellä suhisevat, jopa kuvien kanssa ja kotona odottaa sitten joku , jonka kanssa puhutaan feis to feis, siis suunnitellaan yhdessä kouluasut, mitä laitetaan päälle?

No, ymmyrkäisenä olen itse moiseen suhtautunut, koska tuollaista en tarvitse, mutta mielenkiinnolla katselen kuitenkin, kuinka nuoriso on näppärä noissa asioissa?

Minulla on siis kaksi lapsenlasta 9-11v, joista nuorempi poika ja vanhempi tyttö.

Jotenkin oli huvittavaa, kun vein tuota tyttöä kerran minulle melko tutussa kaupungissa ja aloin epäröimään, että mikäs` se olikaan se risteys, mistä uimahallille käännytään ja siitä päästään Lidliin?

Tyttö laittoi kännykästään päälle ohjeet ja pian alkoi kuulumaan: "ryhmity vasemmalle, siitä käännyt" j.n.e??

On toinenkin versio, jossa paljon teillä liikkunut henkilö käytti tätä toimintoa ja totesi sen vääräksi.

Minun autokoulun opettaja ajatti (ajatti = väärä sana oikolukijan mukaan?)minua sellaista reittiä Hesassa, josta ajoimme mieheni kanssa joka aamu ja sinne oli ilmestynyt kieltomerkki! Tiesin sen ja sanoin, että sinne ei saa kääntyä? Opettaja ihmetteli sitä ja käviköhän armo oikeuden edessä, että selvisin ajokokeesta?

Olihan meilläkin, siis miehelläni hankittu opetuslupa minulle, mutta kun se ensimmäinen opetus ajosta päättyi siihen, että minä jätin auton ja kävelin kotiin.

ps. paljon älypuhelimesta tulee noinkin paljon juttua?:))
  3. Huh, huh, huh? Oletko se sama joka aina vastaat kirjoituksiin, että huh, huh? Kirjoitat joskus "isoilla kirjaimilla" mielipiteesi, lisäten siihen huh, huh?

Voisitko kertoa oman kokemuksesi, kuinka 60+ ovat" lapsellisia", koska useimmat meistä ovat jopa lapsenlapsia hoivaavia "valioyksilöitä", joilla on rakkaus perilisiinsä.