Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "Jeesuksensisko" on meille hyvä muistutus siitä, miten saattaa joskus käydä jos kaikki kontrolli pettää".

Mikä hänenkin elämä on ja kuinka on lääkityksen kanssa? Millä saa ihmisen todelisuuteen, joka kokee itse muistavansa kaikki menneet elämänsäkkin?

Minulla on vain kokemus siitä, kun mieheni sairaalassa ollessaan kertoi, että missä meidän auto on, koska hän "näki", että se ei ollut kotona? No, ei ollutkaan, koska olin sen siirtänyt pois?

Toki hän näki silloin muitakin "jeesuksensiskon" juttuja, mutta hyvin on toipunut näistä harhoistaan.
  2. Ei käy.
  3. Teilläkin on näitä sokko matkoja, kuten täälläkin meidän ryhmässä, mutta koskaan en ole tohtinut mukaan lähteä, ...vielä. Jokusen teatteri/Lehmiranta 1/1 matkan olen tehnyt ja viime toukokuussa sinne Viroon, jolloin kävimme Kalle Palanderin talossa ja Narvan rajalla.

Kaikki tarjolla olevat kauneushoidot kävin, kuten ripsien yläpuolelle kalliin kesto "joku" mustan, josta ei ole jälkeäkään, mutta varpaan kynsissä on vieläkin milli sitä punaista, jota siellä laitettiin.

Heitit niin monta aihetta, että tästä tulisi mukava juttelutuokio "facetoface", mutta ensin nuo punaiset. Koneesi oli huollossa ja sinne ruksattiin "oikolukija", jonka itse olen laittanut. Harmi, että se ei osaa suomen kieltä, eikä hyväksy näitä päätteitä, saati nyt sanaa "ruksattiin".

, tuo pakolaiskysymys yhtenä, mutta RuuneRuune varmasti keksii siihenkin ratkaisun, koska on tehnyt aloitteen!:)))

Leikki leikkinä, sillä olen itsekkin miettinyt tuota Itä-rajan vuotoa nyt ja eikös sitä ennustettu jo silloin, kun Inkeriläiset hyväksyttiin paluumuuttajiksi Suomeen, että valtava maahanmuutto alkaa?

Kekkosen ajasta muistan, että hänet valittiin presidentiksi 1956, jolloin isäni täytti 50-v ja minä "pikkupiika" halusin isän synttäreille Hesasta ja niin meninkin. Muuta en siitä muistakaan. Yleislakko? Kai siitä työläiset puhuivat, mutta minä olin lapsi ja "orjatyössä" (todella viihdyin) isäni siskon järjestämällä 7-v pojan lapsen hoitajaksi iltaisin, mutta koulupäivät olin rouvan kutomossa.

Mutta nyt katse tulevaisuuteen, kun katselin ohjelman jossa lennokit ja liidokit huolehtii kaikki asiat (samalla vakoilee) ja mikä parasta, se on suomalaisten innovaatio!!! Siis uusi Nokia ja hieman joku "linnunkuvitus" peli ängri?

Onkohan joku sensori mennyt minun päässäni vialle, koska se seuloo näitä suomalaisten uusia innovaatio juttuja, joista voi kehittyä mitävain?
  4. "Päivää vaille kuukauden kuluttua täytän 59v, että toki missään nimessä ei voi sanoa j.n.e,?? ??

Heikku

Oletko koskaan ajatellut, että olisiko kuitenkin joku ero kirjoittajissa, jotka ovat melkein 70+ tai 60-+?

Kun itse muistelen aikaa, jolloin täytin 50- vuotta ja sain 50 ruusua, niin sillon se oli yhtä juhlaa, mutta jo 60 - synttärini sumensi veljeni kuolema. Sen jälkeen en ole viettänyt "synttäreitäni", mutta kenellekään en ole tarvinnut esittää valheellista henkilöllisyyttänä.

Onhan täällä esitetty, että jokainen ikäluokkansa kuuluva painuisi pois, mutta mistä te "nuoret" saisitte parempaa tietoa, kuin, meiltä vanhemmilta?

Heikku, voin kertoa sinulle, että paljon mielipiteet muuttuvat, kun ikää kertyy, mutta kenellä se menee mihinkin suuntaan?
  5. Tänään se on sitten tehty se kauppareissu Lidliin ja kokeilla auton toimivuus.

Näin jo painajaisia siitä viime yönä, että Lidlin hyllyt oli tyhjinä, ei siis mitään ostettavaa ja hupaisinta oli, kun olin ajatellut, että teen pitkän autoajelun, että akku latautuu ja huoltoasemalla ei ollutkaan bensaa, siis mittarit rikki! Oli vain unta.

Hieman uni toteutui, kun eturengas oli tyhjä ja ensimmäisen mahdollisen ilmanotto paikan mittari ei toiminut, joten 15 km seuraavalle, mutta sieltä lähtiessä taas auto nyki oudosti. Ajelin sitten ympäri huoltsikan pihaa, josko pysähtyy, eikä suostu lähtemään, niin onhan ainakin korjaaja lähellä, eikä autoa tarvitse jättää johonkin kadulle.

Rohkenin siitä sitten lähteä liikenteeseen, mutta ihme pala kurkussa ja sydämen tykytystä, että mihin jää?

Ei näköjään riitä, että itse vanhenee ja laiskistuu, kun tuo autokin (v-87) alkaa temppuilla ja on vähemmän ikää, kuin minulla!:)))

Joku jossain kirjoitti laihtuneensa, kun joi merisuola vettä, ei siis merestä vaan kotona. Siitäkös minä kokeilemaan ja 3 kg 2 vko, eikä edes verenpaine ole kohonnut, mutta lääkettä otan jo nyt. Ei se suolavesi laihduta, mutta vähentää ruokahalua, ainakin minulla ja tulee ainakin juotua vettä tarpeeksi.

Ilmoittakaa heti, kenellä on ensimmäiset siemenet (ei ne miehen)itämässä? Olisiko odotettava sinne maaliskuun puoleenväliin, kun päivä alkaa olla pidempi, kuin yö?

ps. ihanasti on Skillan taas loihtinut kevättä Pirttiin ja minä en huomannut ostaa yhtään kukkasta kotiini..