Kuinka paljon ko. paistoksen valmistus kulut maksavat, jos sen kotona leipoo? Laskelmiin on kai otettava huomioon valmistus tarpeet, asunto kulut, sähkö, oma aika, mutta itse oletan, että ei paha hinta?
Pizzan-pitsan-kulut
5
55
Vastaukset
- Neeasa
Valmistustarpeita on niin monenlaisia, varsinkin pitsan teossa, siksi ei ainakaan halvempi ole minun tekemä kuin kaupasta ostettu.
Mutta on ehkä terveellisempi.
Silloin harvoin, kun sitä teenkin, se on yleensä kasvispitsa, kasviksia ja juustoa.Itse en ole koskaan leiponut kotona pizzaa, en myöskään kaupasta ostanut ja hyvin harvoin olen syönyt sitä ravintolassakaan, mutta lapseni luona olen syönyt ravintolasta ostettua ja kotona leivottua.
Ajatus tuli vain mieleeni uutisotsikoista, kun poliisit "jahtaa" harmaatataloutta, väittäen, että ravintola ei voi myydä 6,-€ pizzaa, mikäli se ei ns. "väärinvalmistettu"??
Mietin, että mikäli tarpeet ostetaan tukusta ja kate saadaan vaikka oluesta ja tuote on kuin joku kahvi tai voi tarjous, että mahdollisimman pieni kate, niin uskoisin että hyvin onnistuu.
Onhan noissa uutisissa muitakin mielenkiintoisia ihmetyksen aiheita, joista voisi täällä keskustella.
- kiitos-tiedosta
Kertokaa hyvän pizan resepti,
ensin pohjan resepti,
sitten täytteitten määrä ja laatu,
sitten paistoaika,Voi, ei! Toivottavasti ei kukaan ilmoita, että Googleta, sillä jokaisella on ilmeisesti myös se salainen resepti, jota ei toisille kerrota?
Itse sain/katselin vain vinkkejä ja ihmettelin, kun 11-v lapsenlapseni (hieman äitinsä opastuksella) tekaisi taikinan j.n.e., laittoi päälliset, jotka oli valmiiksi laitettu esille, jokaiselle makunsa mukaan. Jotain Durum-jauhoja he käyttivät?
1dl kädenlämpöistä vettä ja siihen 1/3 pkt hiivaa ja 1tl suolaa.
Sit vaan lisätään siihen 3dl vehnäjauhoo ja tarvitaessa vähän öljyä. 10-15 min kuumassa uunissa!!! NÄÄS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717