Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "Persuilla on potentiaalia tavallisen poliittisesti sitoutumattoman äänestäjän tavoittamiseen"

En ole paljon seurannut politiikan kiemuroita, mutta olen valmis uskomaan, tai miten se nyt nykyisin sanotaan "ostan mielipiteesi" .

Jotenkin yhdistän tämän siihen (edesmenneen) Toni Halmeen saamaan äänivyöryyn, Teuvo Hakkaraisen kannatukseen ja Suomen mahtavaan työttömien lukumäärään, joilla ei ole sitä korea koulutusta, saati tietotekniikka osaamista, joita heidän entiset menetetyt työpaikat nyt vaativat, jos käynnistyvät uudestaan.

Nyt joillekin valituille on mennyt vain valta ("kusi")päähän ja he alkavat sooloilemaan, vastoin "Vennamolaisuutta", mutta toivottavasti Soini pääsee niistä eroon. Perustakoot oman puolueensa.

Itse en ole äänestänyt heitä koskaan, mutta vaihtoehtoja on ollut KEPU, KOK, ja RKP. Vasemmisto ei koskaan.
  2. Kyllä, melko samanlainen, siis voin naureskella ehkä liiankin "avoimesti", jos hyvä juttu on ja joskus aiheettakin.

Sitä´paitsi olen hyvin puhelias, kuten sinäkin, mutta yritän täällä varjella tuota tapaani, sillä lapseni huomauttaa siitä aika usein, että minun ei tarvitse joka asiaan sanoa mielipidettäni, varsinkin, kun aina esitän jotain vastakkaista vaihtoehtoa.

Meillä on yleinen vitsi noista parkkipaikoista, joita ei löydy hesasta ja minulla on aina neuvoja, mistä niitä löytyy? Minun on mukamas parasta jättää auto kotiin, koska ei niitä parkkipaikkoja kuitenkaan ole missään?

Toinen juttu on, josta saan alvariinsa kuulla edelleen, kun lapseni oli lähdössä Intiaan ja minä kauhistelemaan; "ei missään tapauksessa, siellä tapetaan!" Nyt siellä tapetaan ja raiskataan, joten mitäs minä sanoin?

Samainen lapsi oli kuitenkin vuoden Boliviassa eikä häntä tapettu, eikä raiskattu. Olemme usein naureskelleet hänen tempperamenttiään sikäläisten suhteen, kun mikään ei toimi? Usein hän sai toimimaan ja vikkelään. No, ei siitä sen enempää.
  3. Miksi vaihdoit sen nuoruuden kuvasi pois? Sitä oli kiva katsella, vaikka ensin ajattelinkin, että olet tehnyt jonkun kuvakaappauksen minun kuvasta, mutta sitten rauhoituin, koska minun kuvia ei ole enää koneellani, eikä tiettävästi kenenkään toisenkaan.

Olen itsekkin miettinyt (harvoin) noiden tulijoiden kohtaloa, kun niin suurin toivein tulivat tänne, että täällä se "taivas" aukenee, rahaa tulee, asunto ja ruoka on ilmaista ja ei auennutkaan? Teekin on loppunut ja ruokaa ei saa riittävästi ja rahaakaan ei tuoda perästä, jos on lähtenyt ilman rekisteröintiä, joka on ollut joillekin se vihon viimeinen koettelemus? Sormenjäljet ja kaikkea hankaluutta!

Tulee mieleeni se Seppo Rädyn toteamus, että "Saksa on paska maa", mutta nyt Suomikin sai tämän kuuluisan lausunnon aivan itselleen!:DD

Kuinkas se menikään tämä sanonta, että "niin kauas ei sylkäise, ettei se omille rinnuksille roiskahda"? Tosin Seppo Räty ei ole tähän nyt syyllinen, sillä hän oli sentään hyvä keihäänheittäjä, mutta ounastelen, että hänellä ei ole myöskään kovin mairittelevaa sanontaa tähän nykytilanteeseen.

apropoo, asiasta viidenteen. Mihin on häipynyt keskustelu Venäläisten ostamista maatiloista ja kiinteistöistä Suomesta? Hekin olivat "valtaamassa" Suomea salakavalasti ja nyt he ovat organisoineet porukan Irakista tänne! Hui kamalaa! Hah, haa:DD

ps.tyttäreni ei halua kuulla sanaakaan "tästä" asiasta, mutta ei varppina kikata, koska oma tytär on pian teini, joka mummin kanssa on puhunut(salaa), kuinka he koulun välitunneilla ovat puhuneet, mutta opettaja ei ole puhunut mitään, vaikka juuri tuli 250 pakolaista paikkakunnalle,