Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. Olipa hieno oivallus sinulta. Minua vain edelleen tympii, kun on mukava aloitus vuodelta ennen Jeesuksen syntymää ja siellä minnaSmile7 mainostaa itseään?

Niin ja katsokaa peiliin ja ottakaa lääkkeenne. Se jäi puuttumaan kirjoituksestasi.

Onhan siinä harminsa, jos sulkee koneen ja jotain oleellisen mielenkiintoista jääkin huomiotta, kuten koska Haikara (saaperi, kun istui pesällään, eikä munaa tehnyt) tekee sen toisen munansa, koska Merikotka alkaa ruokkimaan poikastaan, mikäli se muna ei ollut jäätynyt, kun oli pakkasella niin kauan pois?

Pöllön pesältä odotan poikasia, koska viisi munaa näin siellä, joten aivan turhaan opastat minua, mitä teen, kuten ilmoitan tuon häirikön viestit tänne.

Sulje itse koneesi, jos täällä ei saa mielipiteitään esittää. Sinuahan tuo tuntuu häiritsevän eniten.

ps.anteeksi
  2. Haikara on tehnyt munan.
  3. Siis, pitäisi olla? Siitä vain itse hankkimaan, eikä odottaa, että yhteiskunta kaiken kustantaa.
    Ylimielistä/älytöntä, tai ei?