Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2895

1. Voi olla, että minun kirjoitukset ovat hiukan kärjistetyt, koska siskoni kanssa olisi tullut "tukkanuottanen" eilen, kun sanoin, että Suomessa ei ole todella köyhiä? Onneksi välimatkaa on 100 km ja sitten aloin itse "luovimaan", että voipipa ollakkin, mutta ounastelen, että ne ovat ihmisiä, jotka ottivat halpaa lainaa, elivät yli varojensa, tai sitten menivät takaamaan tuttavan/sukulaisen lainoja.

Jotenkin, kun itse (ja mieheni) olen lähtenyt tyhjästä maailmalle ja olen pärjännyt omillani, niin miksi ei toisetkin? Paljon olen yrittänyt ja saanut siitä myös rahallisen korvauksen, niin en voi hyväksyä, että toinen saa saman, kun makoilee jalat pöydällä. Tästä kirjoitin, mutta "tuuli" sen vei bittitaivaaseen!
  2. Hiirihaukka on tosi laiska pesän kunnostaja, sillä harvoin sitä pesällä näkee. Mahtaisko olla riijuureissuilla, koska kahta en ole siellä nähnyt? Tosin en erottaisi urosta ja naarasta

Merikotkat olivat sentään yhdessä pesäänsä kunnostamassa ennen munintaa ja silloin näin jopa toisen ruokailevan siellä..yksin. Aamulla oli edelleen ne kaksi munaa, joten pian voisi odotella kolmatta.

Hautovaa lintua en ole nähnyt ruokailemassa, vaikka joskus huuteleekin, kuin kutsuisi ruokaa itselleen?

Pöllöä en ole katsellut, kuten en sikoja, hirviä ja hylkeitä. Lapsuudessa tuli noita norppia kytättyä kotirannassa ja kerran teki Hirvi-emo vasansakkin meidän pellonlaitaan, mutta isä kielsi ehdottomasti sinne menemisen yhtään lähemmäksi. Vintin ikkunoista saimme vain niitä kiikaroida.

Onhan tuo.. ehkä?.. todella typerää kytätä päivällä usein Merikotkan peppua, kun se pöyhistelee ja aina odotan, että näkisin, kun muna putkahtaa, mutta eihän sitä näe, koska en koskaan nähnyt kanojenkaan munimista, vaikka kiva niitä oli seurata lapsena navetassa päivällä, mitä eläimet siellä puuhasteli?

Minulla on niin hidas kone, että aina sivua vaihtaessa saa odotella ja silloin klikkaan linnun pepun,-))