Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2895

1. Sinulle, "vastaathan" ja minä vastaan.

Olen ollut täällä jo Kahvipirtin aloituksen aikoihin, kun ihmettelin itsekkin, mikä hiivatin "Kahvipirtti", koska kyseinen pirtti on tuolla oikeasti olemassa minun lähistöllä?

Selvisihän se, että virtuaali pirtti on tämä, joten en ehtinyt viemään pulliani sinne oikeaan pirttiin.

Anteeksi, jos kirjoitukseni oli mielestäsi sellainen, että koko palstan puolesta puhun, koska tarkoitukseni oli kuitenkin kirjoitella vain omia kokemuksiani. Tässä olisi varmasti tarpeellista Ruuneperin opastus näissä kirjoituksisani, että vaaditaan tasokkaampaa kirjoitus tyyliä?.

Hyvä huomio kuitenkin oli tuo,, "että tietää kaikkien asiat"? En todellakaan, mutta onneksi en ole niin dementoitunut, että en muistaisi ainakin joitain juttuja, mitä tänne on kirjoiteltu.

Niin, kukahan mahdan olla? Onhan täällä arvoisa raati, jotka tunnistavat minutkin, koska lukuisia arvauksia on ilmestynyt aika usein kirjoitusten lomaan.

Onneksi sinä olit reilu ja kysyit suoraan, mutta vielä pyydän anteeksi, että tulkitsit minut puhuneen koko palsan suulla.
  2. Kiitos teille, sirkku ja lorena, koska teidän kirjoituksia arvostan aina. Onneksi ei ollut.."jatkuva"..siis katson huomiseen.

Monta vaivaa olen onnistuneesti hoitanut kotikonstein, koska olen kotoisin maaseudulta, jossa lääkäriin ei menty pikku nirhamien takia, eikä ainakaan, jos flunssa iski?

Kyllä ne kotonakin paranee, mutta aikaa se vie, paitsi sydänoireet?

Äidilläni oli olkapäävaiva kauan, kuten minullakin. Minulle määrättiin leikkaus, johon en mennyt muuttoni vuoksi, mutta niin on vain parantunut itsestään.

Jotenkin ounastelen, että nykyisin mennään heti "terkkariin", jos nenä on tukossa??? Isäni sentään osasi hoitaa siskoni kirveen iskemän isovarpaaseen, vaikka ruma arpi jäikin?

Uskoisin, että teidän ikäisillä, siis sirkku ja lorena on paljonkin muistoja, kuinka ennen hoidettiin näitä vammoja?