Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
No mutta Ruuneperi, kaikkihan on täällä vain vastausta vaille....sinulta.. ja myös aloituksia, kuten huomaat!

Nyt kehottaisin sinua ja kaikkia muitakin tutkimaan lompakkonsa, mitä rahoja sieltä löytyy? Tämä innoitus "läpinäkyvästä" 2€ kolikosta tuli mieleeni, joka kuitenkin todennettiin arvottomaksi, siis helposti väärennetyksi.

Itse kuitenkin yllätyin, kuinka paljon olinkaan seteleitä ja kolikoita jemmaillut ja todella oli yllätys, että 10,-€ setelissä oli yksi eroavaisuus?

Kaikissa toisissa on okran-ruskeahko väri, mutta yhdessä on todella tumma siniseen viittaava ja aivan erilainen logo kaikin puolin? Olenko siis saanut väärennetyn rahan?

Olen ymmärtänyt, että kaikki euron setelit olisivat samanlaisia maasta riippuen? Olenko väärässä?
ent.siivoojaparka
norjalaisen kalasopan.

Minulla on juuri madekeitto odottamassa syöjäänsä. Siinä oli onneksi useita kalan(mateen)maksan paloja. Sain siis keiton lopun lapseltani, kuten usein esim. lohisopan.

Olen löytänyt kaupasta ihanan lisukkeen (säilykkeenä) turskanmaksaa. Minusta se on mainio lisäke, koska lapsuudessa totuin jo siihen, että kalakeitossa on kalanmaksaa a i n a. Tosin se oli "kortilla", kuka sen ehti ensimmäisenä löytämään ja sekin vielä, kuka sen söi!!:))

Tuo alempi kirjoituksesi (kaalipiirakasta) on myös "niin minua!" Miksi tehdä asioista hankalampia, kun sen voi tehdä toisinkin?

Vaikka alkuperäinen aloitus "kaali" muuttuikin kalasopaksi, niin kalasoppaan ei ainakaan laiteta ketsuppia! DDD