Kyllä!
Se on hyvin helppo todistaa oikeaksi:
Jokaisessa profiilissa on aivan sama kuva!
Vai onko ikä palstoilla niin sisäsiittoista porukkaa, että he kaikki muistuttavat toisiaan.
Miksi ei Ylläpito käytä tilannetta hyväkseen ja tee hommaa hauskemmaksi?
Joka kuvassa olisi yksi pieni eroavaisuus ja oikein arvanneet saisivat puolen vuoden bannin niskuroinnista ja saivartelusta.
Kaikki aloitukset vain yhden kirjoittajan?
10
84
Vastaukset
- hänky
Mikä on niskurointia ja saivartelua?
- is_this_humor
Provopettereiden aloitukset huononee päivä päivältä, jo nyt taso sukeltaa rajusti 0-tason alapuolelle
- nätti
Ettei olisi arvailua kuka hän on, hyvä aloitus tulee esille.
- O-Orviäokki
Hauska sattuma? Monsterin Kutsumuskone-testiä tarjoillaan ainakin minun kännykässäni aloituksen alapuolella. - Se onkin vielä testaamatta. ;)
Ennen oli mustapäitä, nyt tummantummia otsatukalla.
Kaikilla pää yhtä leveä kuin hartiat.
korppis kirjoitti:
Ei joutsenkauloja, ei.
korppis
Hups, että kävi naurattamaan nuo Joutsenkaulat? Muistaakseni sinunkin kaulaasi arvosteltiin joskus?
Onhan se niin, kuten Kalle Päätalon kirjoissa kerrotaan, että se on Luojassa, joille suuri mulkku kasvaa?(kirosana filtteri on pois)
Luojassa on myöskin se, kenen sukuun kasvaa näitä ns.Joutsenkaulattomia, joille vain muodostuu tätä "leukahelttaa", vaikka ei olisi edes yli lihava.
ps. Toki olen huomannut, että täällä kirjoittelee vain jokunen "kymmenkunta" vakkari ja muutama puska, joita inhotaan. Heillä on "oikeus" saada "paskaa" niskaansa näillä kommenteilla; "tästä on jo kirjoitettu" ja olipa typerä aloitus" ja tästä olen jo kirjoittanut", joten käytit minun kirjaimiani, siis minun kirjoittamaani?!.Siksi minulla ei ole oikeastaan mitään asiaa kirjoitella tänne, vaikka melkein joka päivä luenkin kuulumiset.- SovinistiVika
Jos mun mielipidettä, "puska" olen toki, kysyttäisiin, niin kyltin Aloita uusi keskustelu yhteyteen tulisi laittaa sekä nyt oleva kuva (miehille) että femiininen kuva daisareineen (naisille) ja siitä avaaja klikkaisi, kumpaa sukupuolta haluaa edustaa. Sama vaihtoehto tuohon Lisää kommentti yhteyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745