Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2893

1. Kiitos taas "Hil-la", että olet täällä meidän seurassa ja minäkin sain uuden näppäimistön, että pystyn kirjoittamaan.

No, sumppi/kahvi sinne kaatui ja en huomannut, mitkä kaikki kirjaimet oli pois, koska en kirjoitellut mitään.

Paljon on kirjoituksia terveyden/sairaiden hoidosta ja sinulla on läheisiä joilta kuulet ja koet ne puuteet, toisin kuin minä, koska tyttäreni hoitaa "ne hommat" ja en tunne täällä ketään läheistä, jota asia kohdistuisi.

Itse olen saanut kohtuullisen/hyvän hoidon, mutta "hampilääkäriin "en vielä osaa aika varata ja täytyisi mennä myös labran ja luuntiheys mittauksen?

Taidan kuitenkin olla se omien vanhempieni "yksilö", että mitä turhia kokeita, jos ei ole vakavampaa ja asia hoituu Apteekin lääkkeillä, joka ei ole nykyisin sitä Hota- pulveria?

ps- oli kovasti neuvoja, mihin täytyisi kirjoitta, mutta minä suosittelen tuon "äänestys"napin painallusta, jos viesti on hyvä, siis lukemisen arvoinen.
  2. Hil-laa odottelen.
  3. Kiitos kannustuksesta leikkaukseen, mutta olen jo 81-.v, joten riskinsä siinäkin.

Minäkin pärjäisin, jos ei tarvitsisi mennä vessan ja ruoka laittamaan, sillä ei makuulla koske mihinkään.

Kuten tiedät , luen paljon kirjoja, mutta aina sängyssä maaten, joten liikunta on lähinnä vessa, keittiö ja "tietsikka", mutta kuinka lonkat voisi siitä rasittua?

Tosin olin v-74 autokolarissa ja makasin 8-v kallovedossa, jonka jälkeen oli opettelu kävelemiseen.- mutta sen jälkeen tulikin ristiselkään hermoja vaurioittava ongelma,. jonka ortopedi Morri leikkasi ja hermot oli mukamas ruhjoutuneet ja nikama siirtymä oli useita millejä, joista mietin, että koskahan ne nikamat siirtyy hieman lisää ja olen halvaantunut tai kuollut?

No,. taas tuli asiatonta juttua, mutta niin täällä tuntuu olevan toisiltakin.