Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Ihana aloite, mutta kuinka nuo "persut" sotkeutuu taas tähän yli 80+ keskusteluun, niin sitä en ymmärrä?

Nyt ei keskustella politiikasta, ainakaan minun taholtani, joten lienee oma osionsa sillekin toisaalla.

Minulla on kanssa tämä ruokapuoli jotenkin hukassa, koska asun yksin, niin ei kovin suurta valikoimaa mahdu kerralla jääkaapin ja pakastin lokero on pieni.

Aikaisemmin "heräsin" Lohesta, jota oli usein (erään keskustelijan listalla) ja sitten varasin aina Lohta pakkaseen.

Sitten alkoi tympimään kaikki kala ja liha, joten aloin syömää puuroja ja kanamuna/munakkaita, mutta sekin kesti aikansa, joten minun mieli muuttuu viikottain, eikä se ole valehtelua!

Mutta nyt on "mummo" ymmällä tulevasta , siis laskuista.

Ensiksi kiinteistövero on noussut 800-€/sta yli kahteen tuhanteen ja öljy yhtiö ei toimita polttoainetta, koska he "tarkistavat" maailman tilannetta?

Ja lisäksi nämä omat "mokani", koska muutin rivitalossa "!muutaman pykälän hautausmaalle" ja lapseni hoiti homman, toki maksua vastaan.

Vaan sitten muutti "taivaisiin" naapurini lasten houkutuksella minähän "tarvitsin" hienot nojatuoli ja pöydän, ja lapseni tilasi heti muuttoauton, että nyt et haali mitään. Tosihan se on.

Mutta nyt on lomat ja mikään ei toimi! Miksi ne ei palkkaa joitain poikia viemään roskia kaatopaikalle, vaikka kyllä minua harmittaa nämä ihanat tuolit, joista olisi ollut kiitollinen moni perhe minunkin nuoruudessa.
. "Kyllä saisi ueammin niitä jakaa."

Kiitos huomiosta, vaikka osa taisi olla hieman piikittelyn puolelta, mutta kaikki kelpaa. Olin vain aamulla huolisani, kun koneeni kentässä oli Hi-lan ketju painunut "kredit puolelle, joten nostin sen "framille", että huomataan.

Ainahan luen hänen ketjunsa,...no en sano enempää.

Odottakaa hetki, niin alankin kirjoitella uudesta asunnosta, jossa kävimme juuri tekemässä vuokrasopimuksen tyttäreni ja hänen lapsensa avustuksella.

Voi, voi tätä vanhuutta, mutta onneksi on avuliaat perilliset auttamassa, enkä kerjää nyt mitään "säälipisteitä", vaikka selkä olisikin tarvinnut rollaattorin mukaan.

Olen lueskellut noista "kuolin siivouksista" ja minulle se tulee nyt ja vielä ainakin tänään eläessä. Huomisestahan ei kukaan tiedä?

Muistelen sitä Skillanin muuttoa, kuinka hän hoiti sen itse ja minulla on vain rivitalon pätkän parin asunnon väli. Lapseni ja lapsenlapseni lukuisine ystävineen tulevat avuksi.

Hyvä, että olin heitä hoitamassa silloin pienenä ja se poika jonka vuoksi tulin, vietti tänään penkkaripäiväänsä.
Hil-laa odottelen.