Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2889

1. Haluatko miljonääriksi

Tänään tulee ilmeisesti uusintana ilmeisesti tuo lauantain ohjelma neloselta klo 18.30, joten katsokaa. Aluksi olin pet
    70 plus
    1
    94
  2. Maito-/piimäpurkin korkit.

Joko on ideoita, kuinka niitä voisi hyödyntää? Minä ajattelin liimata niitä kankaanpäälle ja tehdä siten "kotikutoisen"
    70 plus
    1
    91
  3. Pizzan-pitsan-kulut

Kuinka paljon ko. paistoksen valmistus kulut maksavat, jos sen kotona leipoo? Laskelmiin on kai otettava huomioon valmis
    Ryhmät
    5
    81
  4. Roskapostit s-postissasi

Olen tuskaillut noiden s-postien roskapostista, jotka täytyy poistaa yksitellen, mutta nyt keksin hyvän idean. Kyllä yr
    Ikäryhmät
    2
    63
  5. Pian saapuu Pääsiäis noidat, ne virpojat

Millaisin palkkioin olette varustautuneet? Onko nykyisin vain raha, joka kelpaa?
    70 plus
    4
    61
  6. Tietojenkalastelua

Kerrankin suomi24 ilmoittaa näkyvästi varoituksen. Onko teistä kukaan saanut ja kuinka se tapahtuu? Älkää antako tietoja
    70 plus
    0
    57
  7. Vanha aihe, Lehtitilaukset

Itselleni ei tule lehtiä, mutta olen tilannut lapsenlapselleni Aku Ankan Lehtikuningas sivustolta hintaan 69,-€/vuosi, j
    70 plus
    0
    53
  8. Suurin moka haastattelijalta

Matti Nykäsen hautajaiset. Juontaja odottaa hautajais´ saattuetta ja selostaa, että ensin tulee Matin ruumis auto ja si
    70 plus
    14
    53
  9. Radiumia lääkeeksi joskus

Hämmästyneenä luin paikallislehden kirjoituksen että Radiumia on ollut suositeltuna lääkkeeksi, joka paranttaa suurinpii
    80 plus
    7
    49
  10. Hypnoosi, humpuukkia, vai

Haluaisin kokeilla itse, ..ai niin olen kerran kokeillut tupakan vieroitukseen ja humpuukiksi koin. Tuli taas eilen mie
    70 plus
    6
    42
  11. Syyllinen sylttytehtaalta?

Heti aamusta on päivä pilalla, kun törmää tuohon minnaSmilen mainokseen, joilla hän nostaa vanhoja ketjuja esiin. Huomas
    Ikäryhmät
    23
    36
  12. 70+ palsta, jossa "moninikki" häiritsee palstaa.

Nyt taas! "Pilmari" esittää avoimen kysymyksen Ruuneperille, koskien "aatami ja eeva" tapahtumia, joihin haluaa vastauks
    Suomi24
    1
    35
  13. Minunko ongelma

Miksi en pääse vastaamaan mihinkään kirjoitukseen? Olenko ainoa, jonka kone on hitaampi, kuin etana ja tuo vastaus ongel
    70 plus
    11
    30
  14. Kuolinsyy nykyisin? Mihin ennen kuoltiin?

Mietin itsekseni tuota asiaa ja yritin palauttaa mieleeni, oliko kukaan tuntemistani ihmisistä dementikko? Ei ollut. Ti
    70 plus
    8
    20
  15. 70+ katsokaa rahanne

Itse sain inspiraation tuosta "läpinäkyvästä'"? 2,.€ kolikosta, joka olikin helppo väärentää. Kokoilin kaikki käteiseni
    70 plus
    2
    20
  16. Miksi Suomi24 ei vastaa, kun kysytään?

Miksi kirjautuminen ei kestä aina, kunnes kone suljetaan, vaan on jonkun minuutin ja taas täytyy laittaa joku utopinen n
    Suomi24
    0
    12