Kristiina23

![]()
Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512
Aloituksia
36
Kommenttia
2889
Haluatko miljonääriksi
Tänään tulee ilmeisesti uusintana ilmeisesti tuo lauantain ohjelma neloselta klo 18.30, joten katsokaa. Aluksi olin pet194Maito-/piimäpurkin korkit.
Joko on ideoita, kuinka niitä voisi hyödyntää? Minä ajattelin liimata niitä kankaanpäälle ja tehdä siten "kotikutoisen"191Pizzan-pitsan-kulut
Kuinka paljon ko. paistoksen valmistus kulut maksavat, jos sen kotona leipoo? Laskelmiin on kai otettava huomioon valmis581Roskapostit s-postissasi
Olen tuskaillut noiden s-postien roskapostista, jotka täytyy poistaa yksitellen, mutta nyt keksin hyvän idean. Kyllä yr263Pian saapuu Pääsiäis noidat, ne virpojat
Millaisin palkkioin olette varustautuneet? Onko nykyisin vain raha, joka kelpaa?461Tietojenkalastelua
Kerrankin suomi24 ilmoittaa näkyvästi varoituksen. Onko teistä kukaan saanut ja kuinka se tapahtuu? Älkää antako tietoja057Vanha aihe, Lehtitilaukset
Itselleni ei tule lehtiä, mutta olen tilannut lapsenlapselleni Aku Ankan Lehtikuningas sivustolta hintaan 69,-€/vuosi, j053Suurin moka haastattelijalta
Matti Nykäsen hautajaiset. Juontaja odottaa hautajais´ saattuetta ja selostaa, että ensin tulee Matin ruumis auto ja si1453Radiumia lääkeeksi joskus
Hämmästyneenä luin paikallislehden kirjoituksen että Radiumia on ollut suositeltuna lääkkeeksi, joka paranttaa suurinpii749Hypnoosi, humpuukkia, vai
Haluaisin kokeilla itse, ..ai niin olen kerran kokeillut tupakan vieroitukseen ja humpuukiksi koin. Tuli taas eilen mie642Syyllinen sylttytehtaalta?
Heti aamusta on päivä pilalla, kun törmää tuohon minnaSmilen mainokseen, joilla hän nostaa vanhoja ketjuja esiin. Huomas233670+ palsta, jossa "moninikki" häiritsee palstaa.
Nyt taas! "Pilmari" esittää avoimen kysymyksen Ruuneperille, koskien "aatami ja eeva" tapahtumia, joihin haluaa vastauks135Minunko ongelma
Miksi en pääse vastaamaan mihinkään kirjoitukseen? Olenko ainoa, jonka kone on hitaampi, kuin etana ja tuo vastaus ongel1130Kuolinsyy nykyisin? Mihin ennen kuoltiin?
Mietin itsekseni tuota asiaa ja yritin palauttaa mieleeni, oliko kukaan tuntemistani ihmisistä dementikko? Ei ollut. Ti82070+ katsokaa rahanne
Itse sain inspiraation tuosta "läpinäkyvästä'"? 2,.€ kolikosta, joka olikin helppo väärentää. Kokoilin kaikki käteiseni220Miksi Suomi24 ei vastaa, kun kysytään?
Miksi kirjautuminen ei kestä aina, kunnes kone suljetaan, vaan on jonkun minuutin ja taas täytyy laittaa joku utopinen n012