Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Sain+sittenkin+puolukoita+ja+muuta+tilaamiani+ostoksia+ja+tietenkin+niitä+"kaupanpäälisiä",+joita+tyttäreni+tuo+minulle.+Onneksi+ei+ollut+se+Turun+opiskelija+mukana+ja+turvavälit+pidettiin.Opiskelija+oli+kuitenkin+ollut+torimyyjänä+tänään+ja+äitinsä+kertoi,+että+joku+asiakas+oli+kiitellyt,+että+on+ihanaa,+kun+on+taas+heidän+ihana+torimyyjä+paikalla+ja+onhan+hän+kaunis+tyttö+ja+todellakin+kohtelias+kaikkia+asiakkaita+kohtaan.+Olisikohan+tullut+mummiiinsa?,+tuskin,+koska+tyttäreni+ja+hänen+miehensä+ovat+aina+osanneet+palvella+asiakkaita+ja+ovat+opetteet+lapsensakin+kohteliaaksi.Nyt+muistan,+että+minunkin+ihanin+ja+paras+paikka+oli+iltaisin+olla+kioski-+kahvila+myyjänä+normaalin+työni+jälkeen.+Ihania+poikia+kävi+siellä.Toisaalta+kamalin+muisto+on+se,+kun+omistaja+sanoi,+että+madot+vain+pois+hillosta+ja+siitä+vain+jäätelön+päälle!++Onneksi+lopetin+siellä,+mutta+kyllä+se+aluksi+tuntui+oudolta,+että+mitä+minä+nyt+teen,+kun+olin+ollut++8-16+päivän+ja+iltaisin+17-21+ja+sitten+ei+ollutkaan+mitään.Nyt+olisi+kauhistus+mennä+mihinkään+töihin,+edes+mihinkään+vapaaehtoiseen.
  2. Huomasitko++SkillaN.+Ylälaidassa+oli+172+kirjoitusta,+mutta+1127+lukijaa+ja+ilmeisesti+kaikki+ovat+lukeneet,+sillä+ei+otsikon+mukaan+muuten+tänne+eksy.On+tämä+vain+niin+vetävä+palsta+ja+kun+ajattelen+aikaa,+kun+Noja-tuoli+ei+ollu+täällä,+niin+ei+ollut+kirjoittajiakaan,+mitä+nyt+sinisirkku,+Makriina+ja+Rituliini+yritti+houkutella+ja+saivat+joskus+minutkin++mukaan.Vähän+olen+kirjoitellut,+koska+politiikasta+en+sano+juuta+en+jaata+ja+eihän+minulle+tapahdu+mitään,+sillä+onhan+ohjeistettu,+että+itsestä+ei+saa+kirjoittaa,+sillä+heti+tulee+vastaus,+....niin+minä,+minä,+minä,+vaan+entä+jos+kirjoittaa+perheestään+ja+etenkin+lapsistaan,+niin+ei+sekään+kelpaa.+Pahin+on+jos+menee+kirjoittamaan+naapurista,+tuttavista,+tai+sukulaisista,+niin+sehän+vasta+myrkkyä+on,+joten+olkoon+puolestani.+En+käy+arpomaan,+mikä+olisi+sopiva+kirjoitus,+mutta+nyt+kuitenkin+innostuin+hieman.+Ilokseni+voin+todeta,+että+mitään+en+ole+säilönyt,+koska+ei+ole+pakastinta,+kuin+tuo+onneton+pieni+jääkaapin+yläosassa+ja+siihen+laitan+vain+sellaista,+jos+olen+laittanut+liikaa+ruokaa+ja+tietenkin+sekavihanneksia+ostan+pakasteena+sinne,+koska+on+turhaa+mennä+ostamaan+3+porkkanaa,+neljännes+lanttua+ja+kaalikin++pitäisi+pilkkoa,+mutta+onneksi+sain+valmiita+kaalikääryleitä,+joita+on+ainakin+Lidlissä+jopa+vihannes+täytteellä.Leipääkin+joudun+pakastamaan+osan,+koska++muutoin+loput+homehtuu+ja+jääkaapissakaan+ei+ole+tilaa,+saati,+että+se+sielläkään+säilyisi+hyvänäTalvi+helpottaa,+koska+silloin+säilyy+ulkona+pienet+määrät,+kun+vain+huolehtii,+että++Naakat,+Varikset+ja+Oravat+ei+pääse+käsiksi.
  3. Sienimetsään+teki+mieleni,+vaikka+vettä+sateleekin+harvakseltaan,+muuta++tyttäreni+onkin+mennyt+sinne+Espooseen+tarkastamaan,+mitä+kaikkea+siskonsa+on+saanut+siellä+aikaan+ja+yllätys+oli+hänelle,+koska+kaikki+sähköt+oli+korjattu+ja+kristallikruunu+killui+katossa?On+minulla+niin+kaksi+erilaista+tytärtä,+että+toinen+tarvitsee+apua+kaikesta+ja+toinen+tekee,+mitä+haluaa+ja+yleensä+kaikkea,+joten+aivan+hyvä,+että+hän+voi+sieltä+Tanskasta+tulla+opastamaan+siskoaan.Eniten+minua+huolettaa+tämä+tytär,+joka+lähti+minun+autollani+sinne+Espooseen,+koska+oli+omansa+ajanut+"päin+honkia",+jonka+hän+korjasi,+että+petäjään,+mutta+"soronou",+osien+saaminen+siihen+on+kestänyt+melkein+ikuisuuden,+mielestäniItse+olen+ollut+jo+kauhuissani,+jos+lähden+Lidliin++ostoksille,+noin+10+km+ja+sieltä+takaisin,+mutta+autohan+oli+pelannut,+kuin+"enkeli",Jotenkin+tuli+mieleeni+se+vanha+kotimainen+elokuva,+missä+mies+raahasi+sen+lehmän+sänkyyn,+että+voi+sanoa+vaimolleen,+"että+kyllä+minä+tiedän",+mutta+kysyttäessä,+että+kuinka+aiot+sen+saada+pois+sieltä,+niin+oli+pakko+myöntää+,+että+sitä+hän+ei+tiedä?Luoja+varjelkoon,+jos+tyttäreni+"piiputtaa"+autoni+sinne+johonkin!+No,huolensa+kullakin,+oli+hän+sentään+kysynyt+autoni+korjaajalta,+että+voiko+sillä+lähteä+ja+he+oli+todenneet,+että+mikä+èttei+,+autohan+on+huolettu,+katsastettu+ja+hyväksi+todettu.Espoossa+pitäisi+olla+myös+luumu+sato,+viinimarjat+ja+vadelmat,+kuten+sienet+ja+mustikat,+mutta+unohdan+ne.
  4. Tämä+"terveydelläkö+ei+ole+väliä"+vastaisin,+että+onhan+sillä,+mutta+ei+ole+vanhuksilta+kielletty+vehnäjauhot,+voit,+sun´muut+herkut,+koska+elämän+loppuvaiheessa+on+kaikki+luvallista,+mistä+vain+saa+hyvän+mielen,+että+ei+ahdistusta+pukkaisi.Nuorempana+joutui+noita+herkkuja+kaihtamaan+ja+joskus+huonolla+menestyksellä,+koska+paino+nousi.+Nyt+on+painokin+alentunut+melkein+teini+lukemiin,+vaikka+sokeri+arvot+hieman+nousee,+mutta+onhan+siihen+lääkitys,+mikäli+eivät+nyt++Kelan+vaatimuksesta+rajoita+sitäkin.Huomasin+itse,+että+sokeriarvot+ei+nouse+jostain+pullasta,+tai+piparista+päivittäin,+vaikka+nautinkin+niistä.+Lisäksi+naapurini+tuo+aina+ruokapalvelusta+saamansa++kiisselin+joskus+,+koska+ei+mukamas+voi+syödä+sitä,+koska+sokeriarvot+"voi"+kohota?Mies+on+laiha,+kuin+luikku.+Onko+hänet+peloiteltu?+Olen+aina+kuvitellut,+että+sokeri,+kuten+verenpainekkin+on+yhdistetty++näihin+"eilintaso+sairauksiin",+siis+lihaviin.Mitä+tuohon+ruuneperin+poismenoon+en+ota+kantaa,+koska+sinisirkku+sen+pian+selvittää+ja+kertoo+.Jokainen+odottaa+vain+SkillaN;nin+paluuta,+koska+hänelle++uutisensa+kirjoittaa,+kuten+minäkin+mielelläni.Pullasta+innostuin+ja+niistä+vehnäjauhoista,+että+voiko+joku+tämänikäinen+vielä+karttaa+noita+ja+voita?