Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Tämä+"terveydelläkö+ei+ole+väliä"+vastaisin,+että+onhan+sillä,+mutta+ei+ole+vanhuksilta+kielletty+vehnäjauhot,+voit,+sun´muut+herkut,+koska+elämän+loppuvaiheessa+on+kaikki+luvallista,+mistä+vain+saa+hyvän+mielen,+että+ei+ahdistusta+pukkaisi.Nuorempana+joutui+noita+herkkuja+kaihtamaan+ja+joskus+huonolla+menestyksellä,+koska+paino+nousi.+Nyt+on+painokin+alentunut+melkein+teini+lukemiin,+vaikka+sokeri+arvot+hieman+nousee,+mutta+onhan+siihen+lääkitys,+mikäli+eivät+nyt++Kelan+vaatimuksesta+rajoita+sitäkin.Huomasin+itse,+että+sokeriarvot+ei+nouse+jostain+pullasta,+tai+piparista+päivittäin,+vaikka+nautinkin+niistä.+Lisäksi+naapurini+tuo+aina+ruokapalvelusta+saamansa++kiisselin+joskus+,+koska+ei+mukamas+voi+syödä+sitä,+koska+sokeriarvot+"voi"+kohota?Mies+on+laiha,+kuin+luikku.+Onko+hänet+peloiteltu?+Olen+aina+kuvitellut,+että+sokeri,+kuten+verenpainekkin+on+yhdistetty++näihin+"eilintaso+sairauksiin",+siis+lihaviin.Mitä+tuohon+ruuneperin+poismenoon+en+ota+kantaa,+koska+sinisirkku+sen+pian+selvittää+ja+kertoo+.Jokainen+odottaa+vain+SkillaN;nin+paluuta,+koska+hänelle++uutisensa+kirjoittaa,+kuten+minäkin+mielelläni.Pullasta+innostuin+ja+niistä+vehnäjauhoista,+että+voiko+joku+tämänikäinen+vielä+karttaa+noita+ja+voita?
  2. "Kuka+on+palstan+seriffi+tai+seriffitär"?Ei+kukaan,+mutta+SkillaN+on+kiistatta+palstojen+ystävällisin+kirjoittaja+ja+rehellinen.Hänen+Kahvipirttinsä+jaksoi+kukoistaa,+vaikka+moni+yritti+sitä+kammeta,+perustaen+millon`mitäkin++tanssi+latoa,+tai++jotain+muuta,+mutta+ei+vain+vetänyt.Kunnioittavaa+on+myös+häneltä,+että+avasi+tänne+80++uuden+korvaavan+pirtin+Noja-tuoli,+mutta+eikös+siitäkin+tullut+sanasota+ja+useita+entisiä+vastaavia+vedettiin+esiin.Toisaalta+harmillista,+että+jopa+60++palstalta+katsottiin+aiheelliseksi+tulla+tänne+sekoilemaan+ja+moittimaan++jokaista+kirjoittajaa,+milloin+kielioppi+virheistä+tai+vääristä+mielipiteistä.Sekin+on+harmilista,+että+vedetään+myös+nämä+vaki-nikit+solvaukseen,+että+kyllähän+minä+tiedän,+että+anonyyminä+tuonkin+herjan+heitit!?+Vaan,+mitä+tekee+tämä+vaki-nikki?+Häipyy+pois,+mutta+syytökset+jatkuvat+ja+kirjoittajat+katoavat.
  3. "Facessa+esiinnyit+Arja+Kuusistona,+yksinäisenä+ja+arkana,+halusit+minun+ystäväkseni.+Tarkistin+Arja+Kuusiston+faceprofiilin.+En+yllättynyt,+Arjalla+oli+yli+900+ystävää.+Kun+en+hyväksynyt+Arjaa+ystäväkseni,+lyöttäydyit+yhden+facekaverini+kaveriksi+ja+seurasit+hänen+kirjoituksia.+Jos+otin+osaa+hänen+kommentointeihin+näit+kommenttini.+Niinpä+kerroit+Suomi24+palstalla+mitä+olin+vastannut+tälle+kaverilleni.+Otin+häneen+yhteyden+ja+hän+poisti+sinut+heti+kaverilistalta.Tuntuuko+tutulta?"???+Ei+todellakaan+tunnu+ja+miksi+olisin+ollut+joku++Arja+Kuusisto?+On+minulla+omakin+nimi+ja+myös+oma+Face-tili,+jossa+on+muutama+kotikyläni+serkkuja.Miksi+syydät+joidenkin+Anonyymien+kirjoituksia+minun+kontolleni,+koska+kaikkihan+voi+lukea,+mitä+olen+itse+kirjoittanut,+mutta+toisten+kirjoituksista+en+vastaa.Tämä+on+todella+naurettavaa,+koska+sorruin+vastaamaan+taas,+vaikka+olin+jo+päättänyt,+että+en+kommentoi+mitenkään+kirjoituksiisi,+saati+mukamas+stalkaisin+sinua+erityisesti,+mutta+tuo+Arja+Kuusiston+ceissi+jäi+painamaan+mieltäni,+joten+"pyykki+on+pesty"+ja+on+vain+huuhtelua+vailla..No,+sen+olen+kirjoittanut,+että+kaipaan+kuviasi+sieltä+ranta+tontiltasi,+erityisesti+siitä+hienosta+grillistäsi+ja+ihanasta+kallio+puutarhastasi,+mutta+anti+olla,+aivan+hyvin+voin+ilman+sitäkään+tietoa,+koska+onhan+noita+ihania+grillikatoksia+ja+puutarhoja+toisaallakin.Haluat+leimata+minut+psyykkisesti+sairaaksi+ja+pakkomielteen+omaavaksi,+mutta+ilmeisesti+olen+se,+joka+ei+ymmärrä+omaa+tilaansa,+koska+minä+koen+taas+sinut+vainoharhaiseksi,+joka+etsii+lakkaamatta+syitä+toisista,+jotka+ei+ymmärrä+sinun+elämääsi+ja+asennettasi.+Aina+vain+ovat+moittimassa+sinua,+vaikka+syytönhän+sinä+olet.Olkoon+tämä+viimeinen+kirjoitus+tänne+Noja-tuoliin,+jossa+jo+joku+kehoitikin++"riitelevien+akkojen"+poistumista+täältä.+No,+nyt+on+tuoli+vapaa+osaltani.