Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Tänään+haluaisin+tietää,+että+mitä+te+toiset+teette+Polar-juustosta+5+%,+joka+on+kuin+"lapikkaan+pohja",+eikä+sovi+oikeastaan+raastetuksikaan,+koska+on+niin+sitkeää!Naapuri+on+minulle+tuonut,+kuten+myös+tyttäreni.Sitten+sain+ihania+pieniä+purkkeja,+joita+vilkaistessani,+tulkitsin,+että+on+jotain+hedelmä+nektaria,+joten+kulautin+heti,+mutta+varjelkoon!+Suu+oli+palaa+ja+kun+luin+esitteen,+niin+oli+sitruunatiivistettä,+maustettu+kurkumalla+ja++mustapippurilla!+Yksi+on+vielä+,+mutta+viemäriin+sen+heitän.Eipä+tässä+muita+ongelmia+nyt+olekaan+ja+koronaa+en+pelkää,+mikäli+se+ei+seinien+läpi+tule+asuntooni,+tai+toisaalta+en+pelkää+naapureitani+koronan+levittäjiksi,+koska+käyn+juttelemassa+heidän+kanssaan+tuolla+ulkona.+Kotiini+en+päästä+edes+tytärtäni,+mikäli+hänellä+ei+ole+vessa+hätä!DD
  2. "Facessa+esiinnyit+Arja+Kuusistona,+yksinäisenä+ja+arkana,+halusit+minun+ystäväkseni.+Tarkistin+Arja+Kuusiston+faceprofiilin.+En+yllättynyt,+Arjalla+oli+yli+900+ystävää.+Kun+en+hyväksynyt+Arjaa+ystäväkseni,+lyöttäydyit+yhden+facekaverini+kaveriksi+ja+seurasit+hänen+kirjoituksia.+Jos+otin+osaa+hänen+kommentointeihin+näit+kommenttini.+Niinpä+kerroit+Suomi24+palstalla+mitä+olin+vastannut+tälle+kaverilleni.+Otin+häneen+yhteyden+ja+hän+poisti+sinut+heti+kaverilistalta.Tuntuuko+tutulta?"???+Ei+todellakaan+tunnu+ja+miksi+olisin+ollut+joku++Arja+Kuusisto?+On+minulla+omakin+nimi+ja+myös+oma+Face-tili,+jossa+on+muutama+kotikyläni+serkkuja.Miksi+syydät+joidenkin+Anonyymien+kirjoituksia+minun+kontolleni,+koska+kaikkihan+voi+lukea,+mitä+olen+itse+kirjoittanut,+mutta+toisten+kirjoituksista+en+vastaa.Tämä+on+todella+naurettavaa,+koska+sorruin+vastaamaan+taas,+vaikka+olin+jo+päättänyt,+että+en+kommentoi+mitenkään+kirjoituksiisi,+saati+mukamas+stalkaisin+sinua+erityisesti,+mutta+tuo+Arja+Kuusiston+ceissi+jäi+painamaan+mieltäni,+joten+"pyykki+on+pesty"+ja+on+vain+huuhtelua+vailla..No,+sen+olen+kirjoittanut,+että+kaipaan+kuviasi+sieltä+ranta+tontiltasi,+erityisesti+siitä+hienosta+grillistäsi+ja+ihanasta+kallio+puutarhastasi,+mutta+anti+olla,+aivan+hyvin+voin+ilman+sitäkään+tietoa,+koska+onhan+noita+ihania+grillikatoksia+ja+puutarhoja+toisaallakin.Haluat+leimata+minut+psyykkisesti+sairaaksi+ja+pakkomielteen+omaavaksi,+mutta+ilmeisesti+olen+se,+joka+ei+ymmärrä+omaa+tilaansa,+koska+minä+koen+taas+sinut+vainoharhaiseksi,+joka+etsii+lakkaamatta+syitä+toisista,+jotka+ei+ymmärrä+sinun+elämääsi+ja+asennettasi.+Aina+vain+ovat+moittimassa+sinua,+vaikka+syytönhän+sinä+olet.Olkoon+tämä+viimeinen+kirjoitus+tänne+Noja-tuoliin,+jossa+jo+joku+kehoitikin++"riitelevien+akkojen"+poistumista+täältä.+No,+nyt+on+tuoli+vapaa+osaltani.
  3. Olisit+vain+reilusti+ollut+sini-sirkku,+koska+olet+mieleiseni+kirjoittaja+palstalla.+Hyvin+otit+kantaa+tuohon+SkillaN;nin+moittimiseen,+koska+sehän+oli+aivan+törkeää,+verrattuna++meidän+"sinun+ja+minun"+moitteisiin.+Lukiessani+sinun+kirjoituksia,+niin+varmasti+olemme+myös+tavanneet+tuntemattomina+silloin,+kun+asuit++siellä+Lippajärvellä+ja+ehkä+jopa+Auroran+puistossa,+saati+Glimsissä.+Jotenkin+ihanaa,+kun+kirjoittelet+minullekin+tutuista+maisemista,+kuten+sieltä,+missä+nyt+asut.Kyllähän+EU-liittyminen+teki+vaikeaksi+maalla+asumisen+ihanuuden,+koska+muistan,+kun+menimme+lomalla+kananmunia+hakemaan+tutusta+naapurista,+niin+ne+pilaili,+että+ei+ole+kanoja,+koska+niilläkin+täytyy+olla+korvamerkit+nykyisin..