Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Muistanko+väärin,+että+toiselle+konnakotkalle+jäi+vielä+kaksi+poikasta+ja+nyt+siellä+on+vain+yksi.+Siis+yksi+molemmilla+pesillä,+kun+siitä+toiselta+näin+sen+murhatapauksen.+Jotenkin+aina+inhottava+olo,+kun+kurkkaan+sinne.Inhottavaa,+että+ne+syö+jotain+rottia+tai+onko+vesimyyriä,+ainakin+pitkähäntäisiä,+mutta+ei+kettuja!DMikä+lienee+tämä+kävyn+oloinen/näköinen+sorr+ja+mitä+syövät?+Poikaset+siellä+ainakin+on,+mutta+ruokailua+en+ole+sattunut+näkemään..
  2. No,++et+keksinyt+mitään+vilpoisempaa+puuhaa+tällaisella+helteellä,+kuin+kukkien+vaihtaminen+uuteen+ruukuun,+joka+pitäisi+tehdä+mielestäni+jo+kevällä.+Onneksi+sinulla+ei+ollut+"makin"+tyhjennys,+jota+korppis+kertoi+tehneensä+ja+jo+ensiviikoksi+on+sinnekkin+luvattu+lunta+ja+räntää.+Ja+mikähän+minäkin+olen+kritisoimaan+toisten+touhuja,+koska+itselläni+on+aina+liian+kuuma-+tai+kylmä,+tietenkin+vettä+sataa+silloin,+kun+haluaisin+tehdä+jotain,+kun+taas+aurinko+paistaa+liian+kuumasti!+Vitsi,+vitsi,+nämä+on+minun+tekosyitä,+kun+mitään+en+saa+aikaiseksi+tekemään.Seurailen+noita+Kalasääksen+poikasia+ja+aina+heillä+on+herkut,+kuten+sinulla,+vaikka+lohta+en+ole+huomannut.+Taitaa+olla+tähän+aikaan+se+lahna+kutemassa,+jota+ruokaillussa+on+tarjolla.Tänään+on+muuten+sellainen+merkkipäivä+minulla,+että+vanhin+tyttäreni+on+viennyt+isänsä+tuhkat+Kiteelle+ja+pitävät+siellä+muistotilaisuuden+Juhanan+hovissa.En+todellakaan+häpeä+sitä,+että+itse+en+ole+tässä+muisto+tilaisuudessa,+vaikka+suku-+ja+tavat+edellyttäisivät+sitä,+mutta+ei+ole+minun+toinenkaan+lapseni.Tänne+on+ounasteltu+rajuja+ukkosia,+mutta+aurinko+porottaa+aivan+liikaa,+joten+pidän+ulko-ovenkin+auki+läpi+yön,+koska+tämä+on+rivitalo.Hassu+yllätys+oli+kuitenkin,+kun+tyttäreni+soitti,+että+oletko+huomannut+"aamiaisleivät"+jääkaapissasi?+Olen+aina+uskonut,+että+herään,+jos+joku+tulee+asuntooni,+mutta+niin´vain+oli+tyttäreni+tulut+ja+laittanut+tuomisensa+jääkaapiin+saakka.
  3. Minäkin+menin+nyt+oikeana+päivänä+sinne+hampilääkäriin+ja+tapanimukaan+olin+miettinyt+jo+kauppareissut+valmiiksi,+että+missä+järjestyksessä+ne+teen.Hampilääkäri+oli+nopea+ja+paikkasi+kaikki+neljä+reikääni+(siis++hampaissa)+jo+tänään,+joten+huommisesta+ei+huolta+nyt.+Sitä+nyt+mietin,+koska+hän+sanoi+laittaneensa+jotkut+silikoni+paikat,+joka+oli+sellaista+punaista+tahnaa.+Sanoi+kestävän+joillain+jopa+vuoden?En+viitsinyt+palata+istumaan+takaisin+hoitotuoliin+ja+pyytää+kurkkaamaan+minun+yhtä+takahammasta,+jossa+on+samat+paikat,+jotka+on+laitettu+joskus+50-luvun+alussa.Olisi+varmasti+vielläkin+kaikissa+hampaissani,+mikäli+en+olisi+kirkunut+tuskasta+sen+kamalan+poran+äärellä+ja+vannonut+silloiselle+h-lääkärille,+että+isä+on+sanonut,+että+mitään+ei+saa+paikata,+vaan+ne+on+pois+otettava!Seuraavaksi+olikin+kirjasto+ja+siellä+seuraava+moka,+koska+olin+ottanut+yhden+"oman"+kirjan,+jota+he+eivät+huolineet...tietenkään,+jotan+naureskelin,+että+olen+jo+parikertaa+yrittänyt+yhtä+Remeksen+kirjaa+palauttaa+kirjasto-autoon+ja+aina+se+palaa+minulle+takaisin.+Siellä+oli+myös+paljon+poistokirjoja+alennuksella,+mutta+enhän+minä+voi+mitään+ostaa+pysyvästi+kotiini,+koska+eihän+minulla+oli+niille+mitään+säilytys+tilaa.Ajattelin+jo,+että+nyt+on+mokailut+tehty,+mutta+eikös+vain+S-marketin+ostokset+tehtyäni,+niin+kassa+huuleli+jotain+"maksusta",+joka+olikin+unohtamani+maksamakkara+pötky,+joka+oli+vierinyt+siihen+näkymättömiin+ja+sekään+ei+ole+eka+kerran+ja+usein+koukkaan+viellä+sen+laidan,+mutta+nyt+oli+jonoa,+joten+en+jäänyt+siihen+tupeksimaan.+Apteekki+reissu+sitten+jo+unohtuikin,+koska+oli+kiire+Isoon+Prismaan,+kunnes+kaupunki+juoksut+alkaa+ja+siellä+olikin+yllätys.+Koko+parkkipaikan+täytti+iso+Sirkusteltta+huvipuistoineen+minun+tulo+suunnasta,+joten+ajelin++"pokkana"+melkein+kaupan+ovelle,+koska+vieressä+on+iso+puutarha+myymälä.+Olisi+sieltäkin+ollut+ostettavaa,+mutta+oli+niin+tuskastuttavan+kuuma,+joten+kipinkapin+kotiin,+koska+hetken+katseltuani+sitä+ihme+kieputinta+ja+"sirkusmusiikkia",+niin+aloin+voimaan+pahoin.
  4. Kalakotkalle+on+kuoriutunut+kaksi+poikasta,+joita+molemmat+puolisot+oli+äsken+ruokkimassa.+Viellä+jäi+puolikas+lahnaa+illaksikin.