Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "+Suomessa+tietenkin+kaikki+on+halpaa"Tietenkin,+koska+mehän+asumme+apinoiden+valtakunnassa+ja+kommunistien+valtaamassa+Suomessa,+irti+Venäjästä!Onko+kallista+maksaa+9,90/€/kk+netin+käytöstä?+Samalla+voi+käyttää+s-postia+viesteihin+ystävien+kanssa.+Puhelinta+ei+oikeasti+tarvitse,+mikäli+ei+ole+kiireinen+asia+ja+sehän+hoituu+myös+pikaisella+soitolla,+tai+joskus+vaikka+textarilla,+joka+ei+paljon+maksa.TV-lupamaksut+menee+nykyisin+verotuksessa+huomaamatta,+joka+on+oikeutettu+sikäli,+että+nyt+kaikki+pinnaritkin,+kuten+minä,+joudumme+maksamaan+tuon+maksun.+joka+ei+ole+paljon.+Ei+täällä+Suomessa+ole+niin+kurjaa+asua,+kuten+sinä+kuvittelet/muistelet,+koska+nykyisin+kukaan+ei+muista+edes+sitä,+mitä+oli+sinun+nuoruudessa+sanonta+"punikin++penska".Nyt++on++riita++Halla-Aholaisista,+ja+Laurasta,+mutta+tietenkin+myös+siitä,+kuinka+Sipilä+ja+Orpo+kurppaa+valtion+rahoja+sinne+"omaan+taskuunsa"+ja+köyhille+eläkeläisille+jää+mitään,+koska+nämä+"mamut"+vie+kaikki+rahat!Sitä+minä+en+jaksa+ymmärtää,+että+vaikka+kaikki+maahanmuuttajat+häädettäisiin+täältä,+niin+kuinka+se+lisäisi+näiden+"köyhien"+tuloja,+koska+ne+rahat+ovat+eri++momentilla+ohjattu+toisaalle.
  2. Tervetuloa+kotimaisemiin+Skillan,+mutta+sinäkin+luopio+kirjoitat+itikoista,+koska++lapsenlapseni+ei+ole+kuullut+moisista,+vaan+ne+ovat+kaikki+hyttysia,+samoin+kuin+ei+ole+enää+mustalaisia,+vaan+ne+ovat+romaneja!DVitsi,+vitsi.+Olin+siis+tänään+viilentyneessä+ilmassa+tekemässä+silitys+possakkaani,+joka+olisi+myös+herättänyt+hilpeyttä+tältä+teiniltä,+että+mikä+se+possakka+on,+samoin+kuin+hursti!Hurskainen+siis+myös+teititteli+vanhempiaan,+kuten+minunkin+äitini,+joka+oli+outoa+minulle,+koska+me+lapset+jo+sinuttelimme+vanhempiamme,+mutta++kaikki+aikuiset+teititeltiin+ja+he+olivat+joko+setiä,+tai+tätejä.Venlastiinahan+on+oikea+prinsessa!+Oliko+herne+patjan+alla?+Kuinka+ne+aakkoset+oli+niin+vaikeita?+No,+helppo+minun+on+sanoa,+koska+minun+vanhempi+sisko+tankkasi+kaikki+läksynsä+ääneen+ja+minä+opin+häneltä+kaiken,+jopa+lukemaan+,+joten+pääsin+kouluun+5-vuotiaana,+lähinnä+siksi,+että+luokallemme+tuli+vain+4+oppilasta.Hyväksi+muisteluksi+meni+myös+minun+silityspäivä,+koska+siellä+tämä+teini,+joka+vasta+syyskuussa+täyttää+14-v,+oli+opetellut+jo+tupakoimaan+ja+ottanut+siideriä,+mutta+on+myös+poikaystävä?!+Vanhemmat+tietää+asian+ja++tyttäreni+kertoikin+niistä+minulle.Tyttö+kun+heräsi,+niin+kyselin+itsekkin+hieman+asiasta+ja+etenkin+siitä+poikaystävästä,+mutta+en++(onneksi)+tuominnut+mitenkään+ja+hetkenpäästä+tyttö+ihmetteli,+että+miksi+et+utele+enempi++tästä+pojasta.++Sanoin,+että+mitäpä+minä,+koska+itsehän+tiedät,+kuinka+toimit.Kyllähän+vanhemmat+oli+hänet+jo+"ripittäneet"+siitä.Sitten+tulikin+mielenkiintoinen+keskustelu+äiti,+lapsi+ja+lapsenlapsi,+siis+naisia+ja+aloin+kertomaan,+mitä+minun+tyttäreni+teki+silloin+nuorena!+Pian+olikin+kehoitus,+että+kerro+lisää+mummi,+että+tekikö+äiti+kaikkea+sitten,+kun+oli+vasta+18-v?+Pian+tulikin+kehoitus+(leikillä),+että+nyt+mummi+menee+kotiinsa+ja+lasta+tultiinkin+hakemaan+mökille.Oli+oikein+piristävä+päivä+minulle+ja+ehkä+menen+taas+huomenna+sinne,+koska+eihän+ne+silitykset+loppuneet,+koska+olen+niin+kauan+laistanut+niitä+ja+sitäpaitsi+minulle+riittää+4/h+työpäivä.
  3. Olin+jo+huolissani,+että+nyt+saa+Skillan+slaagin,+koska+kukaan+ei+enää+kirjoita,+mutta+koneissa/ylläpidossa+oli+vika,+vaikka+itsekkin+epäilin,+että+minun+uusi/vanha+kone+temppuilee.Hyvä+aihe+on+nyt,+että+hellettä+piisaa,+joten+nautitaan+siitä,+koska+olen+keksinyt+ne+ketun+"sata+keinoa",+millä+itse+pärjään+pienessä+asunnossa,+johon+ilta-aurinko+porottaa+pimennysverhoista+huolimatta,+sillä+ne+verhot+kerää+sen+lämmön+verhon+ja+ikkunaruudun+väliin.Pienelle+kasvimaalleni+tein+kastelujärjestelmän+siten,+että+poistin+muovipullosta+(joita+ei+voi+palauttaa)+pohjan+ja+se+suu+osa+sinne+multaan.+Sitten+vain+pullo+vettä+täyteen,+josta+se+imeytyy+tarpeen+mukaan+ja+sitten+vain+uusi+täyttö.Oli+muuten+tosi+hyvä+opetus+minulle,+kuinka+tulisin+toimeen+ilman+nettiä+ja+huomasin,+että+telkkarin+poissaoloa+(melkein+vuoden)+kestin+huomattavasti+pidempään,+kuin+netin+menetystä.+Tätäkö+on+se+nykyaika?No,+aikaisemmin+tuli+lehdet+kotiin,+joita+voi+lukea.+Nyt+olin+tottunut+aamukahvin+aikaan+avaamaan+netin+ja+sieltä+lehdet+lukemaan+ja+koska+yhtään+lehteä+ei+tule+kotiini,+niin+naureskelin+koneen+myyjällekin,+että+Raamattuako+olisi+pitänyt+käydä+lukemaan,+vaikka+ei+olisi+kyllä+ollut+pahitteeksi+minullekaan.Onhan+tässä+vielä+oma+hankaluutensa+opetella+uuden++koneen+toimintoja+ja+pahin+on+Spider-pasianssin+muodonmuutos!DDD