Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. Noista+terveysvaikutuksista+tuli+eilen+ohjelma+TV:stä+ja+ennenkaikkea+siitä,+että+mitä+kaikkiea+markkinoidaan+ihmisille,+mutta+itse+katselin+siitä+vain+osan,+joten+täytyy+katsella+Areenasta,+jos+löytäisin+sen+uudestaan.Mutta+kuinka+on+saatu+ihmiset+uskomaan,+että++esim.+joku+myrkky+on+terveellistä?+Oliko+se+elohopea+(hopea),+vai+mikä+liuos,+kuten+joskus+arseniikki?Tuolla+ylempänä+jo+mainitsin+Pakurinkäävästä,+jota++mieheni+veljen+perhe+kovasti+suosittelee+ja+lähettivät+meillekkin+mieheni+eturauhas+"ongelmien"+vuoksi,+mutta+kyllä+sekin+hoidettiin+aivan+lääkäreiden+toimesta.Onhan+iät`ja+ajat+hoidettu+vammoja+ja+tauteja+luonnon+yrtein+ja+en+usko,+että+pakurinkääpä+olisi+vaarallien,+saati+pihka+ja+terva,+kun+vain+tietää,+kuinka+niitä+oikein+käytetään.Minä+odottelen+nyt+hetkeä,+että+tuo+kasvimaan+pätkä+sulaa,+niin+sieltä+heti+pukkaa+rucola+esiin.
  2. Olipa+Skillan+aika+"pölyssä"+ja+käärmesopan+puuduttamana,+kun+et+muistanut+syöneesi+lammasfilettä+grillissä+paistettuna.+Kyllä+minä+nyt+niin+mieleni+pahoitin,+kun+kaikki+toiset+tunnistit,+jopa+poissa+olevat+huomasit.+Tosin+tämän+koneen+kenkkuilun+takia+en+jaksanut+veivata,+koska+viestejä+tulisi+esiin,+joten+suljin+koneeni.Nyt+onkin+ongelma+tuon+lampaan+kanssa,+koska+ensin+lupasin+viedä+sen+tyttären+perheeseen,+koska+sieltä+löytyy+kyllä+kokkimestareita+ja+sitten+tuli+mieleeni,+että+he+laittavat+niin+omituisia+mausteita+joka+ruokaan,+joita+en+voi+sietää.++Toisaalta+tuli+mieleeni+ne+sisäfile+palat,+jotka+kerran+sain+ja+nekin+osasin+sössiä+perusteellisesti.Tai,+no,+kyllähän+minä+syön+kaiken,+mutta+on+hyvän-+ja+huononmakuista,+vaikka+leipäkin.+Pakko+heille+mennessä+aamulla+on++syödä+inhokki+leipää,+tai+olla+ilman.+En+pidä+kuminalla+ja+maltaan+makuisesta+leivästä,+koska+olen+Itä-Suomen+kasvatti.+Liharuokiin+he+myös+laittaa+jotain+maustetta,+joka+maistuu+minusta+oudolta,+mutta+heille+se+kuuluu+ehdottomasti+siihen+makuelämykseen.!?Kiitos+kaikille+mukana+olijoille+matkalle+tuonne+Kyöpelin+vuoreen,+sillä+on+meillä+vielä+mielikuvitus+tallella+ja+tunnistin+itseni+myös+sieltä+tanssiesityksestä!D