Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jäin miettimään joten kysyn sinulta. Saatko yleensä vastauksia kommentteihisi muilta kuin minulta?
Haluat tulla huomatuksi ja minä huomioin sinut. On sanottu, että ei kannata vastata jankuttajalle, mutta ikäväähän se on jos kukaan ei huomioisi, eikö niin.
02.11.2025 19:09
Illan
Emme tiedä kuka lähtee ensin minä vai hän, joten elämme yhdessä.kunnes kuolema meidät erottaa.
02.11.2025 19:00
Hyvä olet päässyt helpolla. Olen elänyt up and down kuin Liisa ihmemaassa ; )
02.11.2025 17:55
Kuvittelee, enkä kuvittele en ole elänyt jonkun toisen elämää, oletko sinä tuntenut, että jonkun toisen elämä on parempaa kuin sinun?
Lopeta hölmöjen "viisauksiesi" esille tuonti, saat itsesi naurun alaiseksi.
02.11.2025 17:17
Voi kun tietäisit ; D
02.11.2025 15:22
Lukaisi toista ketjua, jossa käytettiin ja usein käytetään sanaa normaaliperhe, normaalielämän, ormaali sitä ja tätä. jne.
Minun normaali on varmasti erilainen kuin jonkun toisen normaali.
02.11.2025 15:10
Alistettuja naisiako, ei vaan huolehtivia hyviä kodinhoitajia joilla on kapusta ja kaulin hallussa.
02.11.2025 14:16
En ole, muistinmenetystäkään en koe, mutta kevät ja kesä ovat uuden alkua niin luonnossa kuin sisäisessä minässänikin, harkittua muistamattomuutta.
Siksi kait näin rospuuttoajalla on ihana muistella erilaisia keväitä, kesiä ja syyskesiä.
Pakkaskaappi sulamassa, laatilot pesty. Heitin pois vanhentuneet pakasteet, tilaa tulee runsaasti josko innostun joulujutskoja tekemään.
Menee se pyhä siivotessakin, ainakin mieli kohenee puhtaan edesdä.
02.11.2025 14:13
Palvelutalo ei ole käynyt meillä edes mielessä.
Ainut ongelma mikä ehkä eteemme tulee on kaksikerroksinen asuntomme. Olisin valmis vaihtamaan uuteen yksikerroksiseen asuntoon, mieheni ei koe sitä vielä ajankohtaiseksi. Aika näyttää.
02.11.2025 14:04
Vastaan aloituksen hehkutteluun on mahtavaa tulla toimeen omin voimin.
Näin ajattelin aikoinani en enää. Nyt on turvallista jakaa vastuita lähipiirin kanssa.
Tietty se vaatii hyvät välit läheisiin, jos yhteisymmärrys ei pelaa, apua on turha toivoa.
02.11.2025 13:29
Eteenpäin sano@
Harmaan vetinen sää ei innostanut enempiin Kekrin viettoihin kuin ihastelemaan hautausmaan kynttiläloistoa.
Usko on koetuksella kun lukee Päivi Räsästä, tai kirjoituksia Raamatun aikaisista sodista, kidutuksista ja julmuuksista.
Olin kerran elämäni vaiheessa kiinnostunut eri uskonlahkojen toiminnasta ja kiertelin heidän kokouksissaan. Tutustuin eri lahkojen uskovaisiin, kuulin ikäviäkin asioita, mutta ne oli oikeutettuja ne perustuivat Raamatun oppeihin.
Sunnuntai päivän ajatuksia, takaisin arkeen.
Laitoin keittiössä olevan pienen pakkasen päälle. Päivän työtavoite, tyhjentää iso pakkaskaappi, pestä se ja heittää pois yliaikaiset pussukat.
Tilaa joulutarjottaville, sillä kohtahan joulun valmistelu alkaa.
Muistelelot menneistä ajoista tulevat mieleen näin pimeinä vuoden aikoina, keväisin tai kesäisin niille ei ole aikaa.
Vanhojen muisteleminen voi johtaa myös ikävän ja kaipaukseen tilaan, mutta myös hyvän olon tunteisiin.
Jokaisella meillä on hyviä ja huonoja muistoja, emmekä pysty menemään toisen ihmisen muistoihin, ei toinen ihminen pysty toisen muistoja muuttamaan mieleisekseen.
Mielialan muutokset voivat johtua kehon puutostiloista. Rautalisä ja thyroksiinin lisäys on vaikuttanut omaan jaksamiseeni positiiviseti.
Ajatukset vaihtoon rakentavasti;)
02.11.2025 12:20
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
29.10.2025 14:31
Olin hyvinkin aktiivinen kun punalaputetut tuotteet sai kello 20.00 jälkeen 60% alennuksella.
Nyt ihmiset ostavat punalappuisia tuotteita pitkin päivää eikä niitä enää ole jäljellä kello 18 ilta-aleissa.
Ostan kyllä punalaputettuja vieläkin kun teen niistä samana päivänä ruokaa. En jemmaa.
29.10.2025 14:29
Ajattelin ensin sulattaa ja pestä ison pystypakkasen. Ruuat ehtii joulukuussa tietty jos ilmestyy hyviä tarjouksia lantuista ja porkkanoista voi laatikkoja tehdä paistamista vaille valmiiksi pakkaseen.
Marraskuun siivous ja joulusiivous tilattu.
Tästä se lähtee.
29.10.2025 13:47
En tiedä totuuskomissiosta enempää kuin valheidenverkostoistakaan.
Yksi ihmisen kunnioitettavampia ominaisuuksia on vilpittömyys.
Mielipiteeni ovat omiani.
29.10.2025 12:17
Jess, olet totuuden äärellä ; )
29.10.2025 11:53
Ei kun minä sovin tapaamisen Demen kanssa joskus kauan sitten kun olimme kirjeenvaihdossa keskenämme. Lyhyellä varotusajalla tuli sukujuhlat esteeksi tapaamiseen.
29.10.2025 11:43
Ei ulkosuomalainen ainut ole joka jatkaa.
29.10.2025 11:34
Koeta jo hmmärtää, niin jos pystyt, että kyse on vilpittömyydesta tai vilpillisyydestä, ei henkilökohtaisesta loukkauksesta.
29.10.2025 11:32
Ketkä veivät? Demeter oli kuriiri, toi ilottelun aiheen nojatuoliin. Reaktioni oli aiheellinen kuten itsekin toteat.
29.10.2025 11:23
24 / 371