Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7421
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärsin+ja+laitoin+esim.+linkityksistä+ja+parista+kolmesta+sanasta+linkityksen+yhteydestä,+niitä+näet+poistetaan+normaalisti+keskustelujen+ketjuista.+
Nyt+ruokakauppaan+😊
01.05.2017 17:05
Vetäsen+rautalankaa.....
Vastasin+Epulle....+lue+aina+kommentti+johon+vastaan,+säästyt+hepuleilta.
Kehaisin+kommenttejasi+ei+tullut+kiitoksia+
Pyrks.+Pyrks....uusi+keskustelukulttuuri...pyrks.
Älä+linkitä+en+mä+niitä+avaa+luen+vai+kommentteja+ja+joskus+laitan+tunneilmaisun+youtubesta+....pyrsk
01.05.2017 16:40
Komiat+olivat+Vappuvalkeat+ja+ilotulitukset+siellä.
Täällä+Hollannissa+vietettiin+ennen+kuningattaren+syntymäpäivää+vappuaattona.+Nyt+juhla+on+siirtynyt+kuninkaan+syntymäpäiväksi+27.5.+Amsterdamiin+on+tullut+runsaasti+turisteja+oranssiin+pukeutuneina+ja+pettyneet+kun+juhlat+on+ohi.
Kerran+laitoin+yo-lakkini+päähän+kun+lähdimme+kuningattaren+päivän++juhlahumuun.+Yksi+mies+kysyi+tanssilavalla+minulta...olenko+merikapteeni.
Kivoja+muistoja+vuosien+varrelta,+tosin+en+enää+jaksa+innostua+siten+kuin+aikaisemmin.
Eilen+oli+täällä+kaunis+sää,+näit+varmaan+päivitykseni+😊+mm.+Keukenhofin+kukkapuistossa+vieraili+eilen+40+000+turistia+ihailemassa+upeaa+puiston+kukkaloistoa.
Tänään+meillä+on+siivous-+ja+pyykkipäivä.
Eilinen+ilta+meni+kotosalla,+olen+hurahtanut+Solitareen.+Pelasin+pasianssia+puolelle+öin.
Tällainen+vappu+täällä+😉
01.05.2017 14:55
Huomenta@
Vappu+on+Pohjoismainen+juhlapyhä.+Täällä+on+normi+maanantai.+Sinulla+on+heti+aamusta+viina++mielessä.+Ymmärrän,+mutta+jospa+se+joskus+helpottaa.
01.05.2017 11:44
Jos+se+et+ollut+sinä+niin+kuka?+
Turhaa+selittelyä.
30.04.2017 23:19
https://youtu.be/oPYaIoT8U1E
Parasta+ennen+😊😊
30.04.2017 23:08
🎺🎸🎷🕭📯🎧🎧🎤🌿🌾🌻🌺🌼💐⚘🍦🍰🍸🍺🍷🍾🍾🍾🍻❤💙💚💛
30.04.2017 22:32
Hunkki+en+minä+sinun+ketjuja+arvostellut+vaan+tota+kopioketjua,+jossa+samat+kaksi+lähettelee+toisilleen+tunteita+🔊
30.04.2017 21:20
Kävin+vilkaisemassa+musiikkiketjua,+yksinpuhelua+ja+linkkejä+🎶
30.04.2017 15:41
En+tiedä+mitä+kiksejä+saat+näillä+viina+kommenteillasi.+Onko+se+niin,+että+se+viina+on+yötä+päivää+mielessä?+Minulla+ei+ole.+Juon+viiniä+silloin+kuin+juon,+eikä+naamani+ole+turvonnut.++
Kippis,+vaikka+en+vappua+nyt+juhlikkaa.
30.04.2017 15:38
Kiitos+neuvoista.+Uskon+kuitenkin,+että+54-+ja+56-vuotiaat+ovat+jo+itseohjautuvia+lapsosia😄.
11.04.2017 12:08
Vapaaehtoistyö+vaatii+antaumusta+auttaa,+itsensä+unohtamista,+ei+enää+mun+juttu.+Minulta+loppuu+kärsivällisyys+jos+näkyvää+muutosta+ei+tapahdu.
Useinhan+autettava+heittäytyy+avuttomuutensa+tilaan+ja+käyttää+sitä+hyväksi.
11.04.2017 12:04
En+kaipaa+hiihtokelejä,+on+kiva+kun+kengät+ei+lipsu😉
11.04.2017 11:56
Nyt+kun+ihanat+muistoni+Karibian+risteilyltä+alkavat+jäämään+pois+unistani,+onnellisuus+tasaantuu+ja+arki+alkaa+juoksemaan+omaa+rataansa+huomaa+olevansa+joskus+myös+surullinen+ja+jopa+ulkopuolinen+"kotonaan".
Vieraskoreus+on+jo+poistunut+ja+kiukuttelu+iskee+itseeni+ja+Petzeen+sekä+hänen+jälkikasvuunsa.
P:n+poika+ei+tykkää+jos+astun+hänen+reviirilleen,+huomautan+jostain+mitä+hän+on+luvannut+tehdä+eikä+kuten+hänen+tapansa+on,+tee+lupaamaansa.+Tytär+on+tosi+ikävässä+elämäntilanteessaan,+nostaa+nenun+ja+poistuu+provosoivasti+luotamme+jos+sanon+yhdenkin+väärän+sanan.+Tytär+on+laihtunut,+tressaantunut+ja+katkera.+Hänen+miehensä+jätti+hänet,+meni+naimisiin+ja+teki+lapsen+uuden+vaimonsa+kanssa.+Yritän+ymmärtää,+mutta+kun+en+pysty,+surussa+rypeminen+ärsyttää.
Isä+tietty+yrittää+puolustaa+lapsiaan,+vaikka+pitää+myös+minunkin+puolianikin.
Tämä+lie+tuttua+uusioperheissä.+Vai+onko?
Pyrinkin+siihen,+että+ns.+"isän+elämän+kumppanina"+olen+mahdollisimman+neutraali+(etäinen)+jälkikasvun+kanssa+niin+Suomessa+kuin+täälläkin.
Tähän+ratkaisuun+tulin+jo+kun+tapasimme+kohta+11-vuotta+sitten.+"Äitipuolta"+minusta+ei+koskaan+tule,+ystävä+en+myöskään+ole,+sillä+ystävän+pitää+pystyä+sanomaan+mielipiteensä+siten,+että+vastapuoli+ei+vedä+heti+herneitä+nenää.
Miksiköhän+itseni+luokittelisin+näissä+omituisissa+kuviossa?
Toisaalta+minua+hämmentää+myös+saamani+kohtelu+Petzen+Suomessa+olevan+ex-vaimon+suvun+osalta.+Olen+outo+lintu.+Itsevarma,+sanavalmis+ja+suora.+Henkisesti+sivistynyt+vai+kuinka+se+nyt+menikään+😁
Tuolla+toisessa+ketjussa+kehuin+itseäni,+joten+taidan+olla+myös+ärsyttävä+sanomisilläni,+ulkoiselta+olemukseltani+ja+maneereiltani,+mutta+niitä+nyt+on+vaikea+enää+alkaa+muuttamaan.+
Tällaista+täältä+pääsiäisen+lähestyessä.+Normi+arki+on+painanut+jalkani+tiukasti+maankamaralle.
Aurinko+paistaa,+pilvisyyttä+on+runsaasti+ja+tuuli+on+viileää.
11.04.2017 11:53
Miksiköhän+persun+pojat+haastetaan+alvariinsa+oikeuteen+vaikka+puhuvat+totta,+sitä+saa+ihmetellä+täällä+maailmalla,+missä+esim.+maahan+tunkeutuminen+on+eri+luokkaa+kuin+Suomessa.+1200-pakolaisen+kuukausivauhdilla+rantautuu+onnen+onkijat+Hollantiin.
Onneksi+vielä+toistaiseksi+eivät+meidän+kyläämme.
10.04.2017 22:37
Sinä+lainasit+Hs:n+artikkelia,+minä+kirjoitin+omin+sanoin+😉
10.04.2017 22:29
😅😆😂😃🤗
10.04.2017 22:09
On+meillä+vaan+kivat+miehet,+eivät+korvaansa+lotkauta+kun+laitamme+kuvat+profiiliin.😆
Mahtaa+Tellulla+olla+komea+se+yksi+ja+ainut,+joka+otti+ja+lähti.
10.04.2017 22:06
Totta,+näet+minut+tyttösenä+ja+sehän+on+ihana+asia+ja+todistaa,+että+olen+ikäistäni+nuoremman+näköinen.+Jopa+hollantilaiset+miehet+ovat+hanakasti+kiinnostuneita+tekemään+tuttavuutta+kanssani.+Ehkäpä+ajattelevat+kuten+sinä.
Olenhan+toki+kertonut+Petzeni+iän,+mutta+ikä+ei+riitä+isäkseni.+Anoppinikin,+joka+makaa+dementoituneena+vanhainkodissa+ei+myöskään+sovi+äidikseni,+ikä+ei+vain+riitä+😜
10.04.2017 22:00
Sanoppas+muuta😄
08.04.2017 20:49
299 / 372