Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta@
Iän+karttumisen+on+helppo+hyväksyä+kun+rinnalla+kulkee+hyväkuntoinen+ja+terve+itseä+vanhempi+mies.+
Kokemusta+on+siitäkin+kun+hurahdin+noin+20-vuotta+nuorempaan.+Ukkomieskin+vielä.+No+eihän+siitä+mitään+olisi+tullut+joten+lopetin.
Aviomieheni+oli+8-vuotta+nuorempi.+Huima+vielä+kun+meidät+vihittiin.
Poikieni+mielestä+isä+on+nyt+vanhemman+nnäköinen+kuin+minä,+mutta+lie+jo+tasoittunut+ikääntyessään.
Ensimmäinen+avomieheni+lie+kuollut.+Hän+oli+neljä+vuotta+minua+vanhempi.
Tänään+on+mieheni+sisaren+80-vuotispäivä.+Näkisitpä+hänet,+upea+pitkäsääri+ja+kaunis+nainen.
Ikä+ja+ulkonäkö+ei+kulje+käsikädessä+ei+liioin+terveys+ja+ikä,+kuolemakin+niittää+ikää+katsomatta.
Korvessa+kaunis+aurinkoinen+aamu.+Että+mitähän+tekisi.+No,+ensin+aamupuurolle+ja+sitten+isommalle+koneelle+tekemään+kutsukortteja+ensi+kesän+juhliini.+Samalla+lähetän+onnittelukortin+Ernalle.+Juhlimme+hänen+synttäreitä+kun+matkustamme+Hollantiin.+
Matkakuume+kohoaa.+
Keramiikassa+vielä+monta+rautaa+tulessa.+Ensi+maanantaina+pitää+ottaa+savea+kotiin+työstettäväksi,+että+saan+kaikki+jutskani+valmiiksi+ennen+matkaamme.
Niin+ja+luonnollisesti+tänään+pitää+ulkona+piipahtaa.+Siivousta+en+enää+joka+perjantai+tee.+Ei+tämä+asunto+kerkeä+viikossa+likaantua.
Tein+eilen+riisipuuroa,+joten+ei+kun+syömään.
10.02.2017 10:52
olen+sitä+mieltä,+että+viesti+on+lähtenyt+DW:n+koneelta.
Olen+pyytänyt+kolme+kertaa+viestiä+poistoon.+Siellä+se+vielä+oli+kun+palasin+juuri+savenpyörityksestä.
Älä+esitä+tietäjää,+siihen+olet+kykenemätön.
09.02.2017 21:01
Tiedät+yhtä+hyvin+kuin+minäkin+kuka+sen+viestin+kirjoitti.
09.02.2017 16:05
Ahaa,+taisin+juuri+tunnistaa+vakionikkisi+😂
09.02.2017 15:50
Kyllä+se+kuume+syttyy+kun+seuraa+nuoria.+Sain+juuri+kuvia+whatsappiin+esikoisesta+surffaamassa+merellä+Hikkaduwassa.++
Innostuin+viime+kesänä+nuoria+seuraamalla+suppailemaan+mökin+rantavedessä.+Mikä+onnistumisen+ilo.
09.02.2017 15:36
Tuosta+nuorten+matkareitistä+tarkennus.+Colombonista+matkasivat+ensin+junalla+Unawatuwaan+ja+sieltä+tuktukilla+Hikkaduwalle+😊.Jokaisessa+paikassa+pari+kolme+päivää.
Nuoremme+tekevät+erilaisia+matkoja+kuin+me+ollaan+totuttu.+Kiertävät+paikkoja+valiten+usein+yösijat+vasta+paikan+päällä+ja+kuten+nytkin+nuoret+lensivät+ensin+Dubaihin+ja+sen+ihmeet+nähtyään+jatkoivat+Sri+Lankan+Colomboon.
Kuulemma+heti+kun+lentokoneen+renkaat+koskettavat+Helsinki+Vantaan+lentokenttää+alkavat+etsimään+seuraavaa+matkakohdetta.
Minun+Petzeni+on+samanlainen.+On+jo+nyt+suunnittelemassa+seuraavaa+matkaamme.😉
09.02.2017 15:16
Sait+peukun+niin+positiivinen+olit+ketjun+kuolevaisten+joukossa.+
Outoa+kuinka+kaipuu+hoitokotiin+on+jo+++60-palstalaisilla.+Minä+olen+viimeaikoina+funtsinut+siirtymistäni+uudelle+vuosikymmenelle.
Mistä+tuon+tietää+kun+vuosikymmeniä+täällä+kirjoittelee,+että+loppumetreillä+asuisimme+kaiķki+jossain+nettivanhusten+kodissa.
Juteltaisiin+salin+kiikkutuoleissa+läpärit+käsissä+ja+ne+jotka+ei+enää+ylös+omin+avuin+pääse+naputtelisivat+huoneitten+sängyistä.
Olen+jo+tuota+makuuasento+sättäilyä+harjotellut.
09.02.2017 15:03
Olisiko+meillä+yhteistä+tahtoa+niin+paljon,+että+pommittaisimme+ylläpitoa+rivojen+kommenttien+poistoon.+käykääpä+tukenassa+poistopyyntöäni.
Olen+suvenellin+kanssa+samaa+mieltä+ei+kannata+reakoida+aloituksella+rivouksiin+se+voi+antaa+hyvänolon+orgasmin+sairaalle+mielelle.
09.02.2017 12:21
Esikoinen+ja++hänen+vaimonsa+siirtyivat+eilen+"tuktukilla"+kuten+hän+ilmaisi+Colombonista+Hikkaduwalle.
Upeuta+rantoja+siellä.
09.02.2017 12:15
Mistäs+siihen+sikisit?😨
09.02.2017 12:02
Pyysin+sitä+kommenttia+poistoon.+En+tiedä+onnistunko,+mutta+yritin.
09.02.2017 11:59
Sano+muuta.
08.02.2017 16:01
Tarkoitin+olet+kasvoton.+Voit+olla+vaikka+piimätiinu,+mutta+älä+ole+hyppivä+heinäsirkka.
08.02.2017 15:59
Eipä+ole+++60+juurikaan+viisaampia+jos+ei+nyt+tyhmempiäkään.Siinä+ja+siinä+about+samassa+sarjassa+painitaan.
Moni+kirjoittaja+kuvittelee.+että+ei+ole+vielä+ikäihminen.+Kuusikymppinen+on+kamalan+vanha+näin+ajattelin+ja+näin+ajattelee+nuoret,+kuten+itsekin+ajattelin+kun+olin+parikymppinen.+
No,+olen+hyväksynyt+vanhenemiseni.+En+ole+kuitenkaan+hukannut+sitä+pientä+tyttöä+sisältäni.+Se+saa+jäädä+sinne.+😉
08.02.2017 15:54
Asiallinen+aloitus+nyt+kun+olen+siirtymässä+tänne+++70+palstalle+koen+aloituksesi+muistutuksena+reilusta+pelistä.+Jos+on+haluaa+minulle+ilkeillä+antaa+palaa,+mutta+omalla+nimimerkillä.+
Se,+että+kirjaudutaan+ei+vähennä+puskasta+tulevia+kommentteja.+Rekisteröity+painaa+ruksin+käytä+muuta+kuin+rekisteröityä+nikkiä+ja+se+on+siinä.+Sillä+ohitetaan+myös+robottikysymykset.
Puskahuutelian+oppii+tunnistamaan.+Tuskin+aamulla+Kristiinan+perässä++60-palstalle+seurasi+muita+++70+palstalaisia+kannustustamaan+rouvan+mielipiteitä.
Eli+ollaan+rehellisiä,+minua+saa+kritisoida,+mutta+reilusti+omalla+nimimerkillä+kiitos.
08.02.2017 15:37
Ilmoitusluonteinen+asia.
Nimimerkki+Kristiina+yrittää+kynsin+ja+hampain+haukkua+minua.
Hän+kävi+tänään+kuuskymppisissä+kertomassa+oikean+etunimeni,+uskoiko+nimeni+julkaisemisella+aikomus+pelotella+ja,+että+lisää+paljastuksia+on+tulossa.+Hän+myös+kirjoitti,+että+olen+tullut+tänne++kaatamaan+kupppeja+tänne.
Korpis/Korpikirjailija/Aila.
Olen+ollut+vuosia+nimimerkki+Kristiinan+sylkykuppina.
08.02.2017 11:59
Oli+varmaan+shokki+kun+tulin+koputtelemaan++70-palstan+ovea.
Et+ole+kommentoinut+jutustelujani++70-palstalla+omalla+nikilläsi,+mutta+puskasta+kuulen+sinun+epätoivoiset+huutosi.+
Todistit+juuri,+että+sinun+kuppisi+kaatui+ensimmäisenä.
08.02.2017 11:40
Kiitos+Ruuneman.+Toivottavast+en+ole+loukannut+sinua.+Ihmettelin,+koska+itselläni+on+ollut+tapana+siirtyä+ikäni+edellyttämänä+seuraavaan+tasoon.
No,+ei+ole+minun+asiani+ketään+ohjailla.
Kirjoitan+vielä+kuuskymppisiinkin,+mutta+olen+kai+saanut+tarpeekseni+siitä+ja+kaipaan+vauhtelua.kun+Kuuskymppisissä+kirjoittelee+viiskymppiset+ja+allekin.
Se+lie+samaa+kuin+täälläkin+koetaan+minua+kohtaan,+että+"älä+tule+opettamaan"+😊+
Näillä+mennään.+Aloitukseni+jäänevät+vähiin,+mutta+kommentoin+mielelläni+jos+kommentoitavaa+syntyy.
08.02.2017 11:04
Kuinka+harmoonisiin+yhteisymmärrysta+huokuviin+keskusteluihin+voidaan+päästä+jos+nimimerkki+vaihtuu+jokaisessa+viestissäsi?
Puskasta+voi+esim.+vastata+itselleen+ja+peukuttaa+itseään+koska+on+omasta+mielestää+rykässyt+ulos+jotain+kuolematonta.
08.02.2017 10:45
Tykkäät+siis+riidellä.+Minä+en+jaksa+joten+hahattele+tykönäsi.+Kiusaajat+naureskelevat+itessein.
08.02.2017 10:40
306 / 371