Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tullut+paisetta.+Ei+mennyt+harakoillekaan.+Hyvä+taktiikka+aijon+jatkaa.
Jos+aloitus+olisi+jatkunut+missikisoista+olisin+todennäköisesti+kommentoinut+puskasta+loppuun+asti.+Kirjallisuudessakin+mielenkiintoisimmat+juonet+ovat+piiloleikkejä.
Olethan+kritisoinut+ystävääni+kovin+sanoin+itsekin,+hänen+samaan+asiaan+jumittautumisestaan,+mutta+turhaan.
Minä+tein+virheen+vain+kirjoittamalla+kanadan+muslimeita+kohtaa+tehdystä+iskusta.+Sitten+ystäväni+ohjasi+junan+väärälle+raiteelle.+Hän+kun+on+ottanut+elämän+tehtäväkseen+käännyttää+myös+minut.+Niin+en+itseasiassa+tiedä+mihin+uskoon,+mutta+yritys+on+ollut+sitkeää.+Siitä+kunnioitukseni+hänelle.
Emmehän+kumpikaan+minä+ja+ystäväni+ole+sopivia+politiikkaan.+Koska+oikea+politiikan+tekeminen+on+kiroa+hommaa.
Voimmehan+tietty+yksilönä+julistaa+kuten+persut/vihreät/vasemmisto/+keskusta/kokoomus/kristilliset/sdp++rehellisyyden+nimiin+asioita+kunnes+mieli+muuttuu+ja+takki+kääntyy.
Kysyit+mitä+minä+tällä+saan.+
Halpaa+huvia😏
31.01.2017 22:56
Ei+tää+ADHD+palstaa+kuoleta.
31.01.2017 22:14
Mitä+sinä+kuvittelet+tekeväsi.+Sinulla+on+vakionikki+koska+se+on+helpoin+tapa+ohittaa+robotti.
Koeta+olla+tarkkana+minä+aijon+jatkaa+puskailuani.+
Älä+nyt+hyvä+ihminen+kuvittele+minua+osaamattomaksi+sinua+huijaamaa.+Kymmenen+vuoden+kokenmuksella+osaan+yhtä+sun+toista+kivaa,+joka+panee+sinut+puhisemaan+huijatuksi+tulemisesta+😈
31.01.2017 22:10
😆😆😆😆+rehellinen+kuinkas+muuten.😇😇😇😇
31.01.2017 21:59
Täytitte+koneessa+maahansaapumisvisan?
ESTA+haetaan+ennen+USA:n.matkaa.+Jos+hakemusta+ei+hyväksyt+ei+pääse+
edes+koneeseen
Tein+viime+Viikolla+uuden+hakemuksen+tulevaa+matkaamme+varten.+Esta+on+voimassa+kaksi+vuotta
+
Oliko+matkasi+toinen+kahden+vuoden+sisällä+vai+kauan+sitten+kun+ESTA:a+ei+vaadittu+etukätee?
.
31.01.2017 20:55
Kirjoita+vain+itsesi+puolesta+älä+muiden.👀
31.01.2017 19:40
Ei+ole+kysymys+huijauksesta.+viimeisin+korppis-nimimerkilläni+tekemä+aloitus+poistettiin.+
Olen+periaatteen+ihminen+ja+kerron+tulevaisuudessakin+jossain+ketjun+etenemisvaiheessa+olevani+aloittaja.+Tässä+nyt+tuli+hyvä+paikka+kun+minua+syytettiin+vääryydestä+aloittajaa+siis+itseäni+kohtaan+😊
31.01.2017 19:07
Asiasta+on+meneillään+kìvas+keskustelu+suomalaisessa+mediassa.+
Ammattitaidottomat+vetävät+missikisoja.+Sehän+tuli+hyvin+raikeästi+esille+miss+Helsinki+kisassa.+Valinta+sai+Euroopassa+ja+Venäjällä+kriittistä+arvostelua.+Nyt+on+missikisaorganisaatio+tulilinjalla.
Missimme+on+oltava+pitempiä,+itsevarmempia+ja+pukeuduttava+näyttävästi.
Kun+vertaamme+Sirleytä+Saara+Aaltoon+voimme+suoralta+kädeltä+sanoa+kumpi+on+maailmanluokan+esiintyjä.
31.01.2017 18:54
Tunnustan+tää+on+mun+aloitus+😂+En+siis+kaapannut.+Tarkoitukseni+oli+oikeesti+jutella+missikisoista,+mutta+kun+kommentoin+virallisella+nimimerkilläni,+mitä+ranskatar+kommentoi+valituksi+tulemisensa+jälkeen+ja+mainitsin+Kanadan+moskeijahyökkäyksestä.+Se+oli+bensaa+nuotioon,+mitä+tapahtuikaan+Paloma+sai+hepulin+ja+hunkki+säesti.+Yritin+kääntää+puskanikillä+aloitusta.+En+enää+voinut,+se+ei+enää+onnistunut.+
Olen+sanonut,+en+tee+aloituksia.+En+tule+jatkossakaan+tekemään+omilla+nimimerkeillä.+Joskus+teen,+mutta+harvoin.+Olisin+toki+jutellut+mieluummin+misseistä.+Suomalaisesta+missien+valinta+organisaatiostahan+kirjoitetaan+lehdistössä+kriittisesti.
Olisiko+monelta+onnistunut+näinkin+hyvä+otsikko.👠
Huomaatko,+ei+kannata+rynnätä+puolustamaan+tuntematonta.
31.01.2017 18:45
En+ole+käynytkään,+enkä+käy.
+
Suomi+on+kylmä+maa,+emme+pärjäisi+tiilitönöissä+talviaikaan+;+)
31.01.2017 18:24
Olen+syntynyt+-+47+ja+opiskelimme+kansakoulussa+englantia.
31.01.2017 18:12
Tätä+asiaa+olen+aina+painottanut.+Suomi+rakennettiin+mies/nainen+tiimityönä.+Israel+on+rakennettu+mies/nainen+tiiminä.+Palestiinassa+miehet+istuvat+ja+tupakoivat,+naiset+murjuissaan,+lapset+rääsyisinä.+Tuijottavat+muurin+takse,+itkevät,+ne+on+vieneet+meidän+maat.+Eihän+he+osaa+pientä+omaa+maalänttiään+rakentaa,+ei+omistaan+huolta+pitää+vain+sotia.
31.01.2017 15:58
Heitin+hatusta+äänestäjien+määrän,+jäin+odottamaan+oikaisua+😂
31.01.2017 15:43
Olet+turhautunut+ikäihmisiin.+Vaihda+ikäisiisi+vai+kävikö+omalla+ikäpalstallasi+niin,+että+sinua+pidettiin+pikkuvanhana?
31.01.2017 15:33
Olisiko+niin,+että+muutamien+muidenkin+pitäisi+siirtyä+politiikan+palstalle.+Uskallatko+nimetä+nimimerkit+minuthan+jo+nimesit😮
Katsos+en+osaa+kirjoittaa+poliittisesti+oikeilla+määreillä+joten+minut+naurettaisiin+sieltä+ulos.+Tosin+ajattelin+mennä+googleen+ja+kirjata+koneen+viereen+muistilappusen+oikeaoppisista+termeistä+esim.+mitä+tarkoittaa+populisti,+mitä+idealismi,+mitä+kommunismi,+mitä+vihervasemmisto,+mitä+demokratia,+mitä+rasismi,+mitä+monikultturinen+yhteiskunta,+mitä+kansallismieliset,+mitä+natsi+ja+äärioikeistolainen.+
Sitten+minun+pitää+erottaa+toisistaan+kuka+on+kansalainen+ja+kuka+terroristi.
Minulla+on+niin+paljon+opittavaa.
31.01.2017 15:29
Kansan+Tahto+on+vasemmiston+äänitorvi+Oulusta.+Se+ilmestyi+ennen+viikottain.+Nyt+kahdeksan+kertaa+vuodessa.+Lehti,+jolla+ei+ole+enää+kannattajia.+Kansan+ääni+on+tänä+päivänä+tukahdetuttu+kansan+kahtiajakautumisen+vuoksi
Kansan+voima+eli+sisällisota+ratkaisee+mikä+kansan+osa+johtaa+kansaa+voimallaan.
31.01.2017 11:59
Ei+tule+valtaan.+Mistä+tuon+tietää.+Sata+vuotta+sitten+sodittiin+nälkää+ja+herravaltaa+vastaan.++Nyt+on+tullut+aika+jolloin+sodimme+toinen+toisiemme+mielipiteitä+vastaan.
31.01.2017 11:47
Huomenta@+Lukiko+siinä+uutisessa+Kanadan+Breivik?+Brdivik+surmasi+norjalaisis++siis+omiaan+ja+jätti+jälkeensä+yli+70-uhria.
Pariisissa++tapettiin+yli+sata++ja+tekijöinä++oli+muslimit,+samoin+kuin+muissakin+Eurooppaan+tehdyissä+terrori+iskuissa.
Äärioikeistolaiset+ovat+viranomaisten+tarkkailussa.+Muslimit+iskevät+rotankoloista.
31.01.2017 10:24
Onko+ihmissuhde+asiantuntijoita+Euroopan+Unionissa?+Rajat+auki+elämän+päähän+potkituille+ja+muiĺekin+kerjäläisille.
30.01.2017 23:02
Minulle+on+ollut+taloudellista+hyötyä+osata+ruotsin+kieltä.+Nostan+eläkettä+Ruotsista.+Tuon+eläkkekertymän+kokosin+silloin+kun+eläkettä+ei+vielä+Suomesta+kertymyt
Lisäksi+olen+tehnyt+opiskelijavaihdon+välityksellä+hyväpalkkasta+tarjoijan+työtä+Ruotsin+Lapissa.
Hollanin+kieltä+pystyn+helposti+ymmärtämään+ja+seuraamaan,+koska+luin+ruotsin,+lyhyen+saksan+ja+pitkän+englannin.+Hollannin+kieli+on+näiden+kolmen+maan+kielen+jonkinlainen+sekoitus.+Hollannin+kieltä+en+ole+opetellut+puhumaan,+siellä+pärjää+englannilla.
Ruotsin+kielitaitoa+en+usko+jatkossa+nuorten+tarvitsevan.
30.01.2017 22:52
311 / 371