Ei ollut kuten jo etukäteen tiedettiin Sirleystä mihinkään
Ranskalaiset korot
57
607
Vastaukset
- epätietoa
Onko sirly missi vai joku laulaja?
- ranshaicol
Kolmen kärki. Ranska, Haiti ja Kolumbia.
"Ei ollut kuten jo etukäteen tiedettiin Sirleystä mihinkään"
Hyvä, positiivisen kautta!- ranshaicol
Entinen menestynyt missimme Lola tiesi myös Sirleyn ei menesty.
Ranskattaren avuja, rajat auki Ranskaan. Tervetuloa Kanadaan kuulutti Kanadan virallinen johto. Kansa vastasi terrori-iskulla moskeijaan.
Huomenta, korpikirjailija.
Pieni korjaus edelliseen: kaksi terroristia, murhaajaa, mahdollisesti kolmas joka on pakojalalla. Miten he voisivat edustaa "kansaa"?`Pääministeri Trudeaun ja avointen rajojen ja monikulttuurisuuden kannatus Kanadassa on suuri.
Terroristeja on kaikissa maissa ja he eivät edusta "kansaa" Edustiko Breivik "kansaa" Utössa?Paloma.se.co kirjoitti:
Pieni korjaus edelliseen: kaksi terroristia, murhaajaa, mahdollisesti kolmas joka on pakojalalla. Miten he voisivat edustaa "kansaa"?`Pääministeri Trudeaun ja avointen rajojen ja monikulttuurisuuden kannatus Kanadassa on suuri.
Terroristeja on kaikissa maissa ja he eivät edusta "kansaa" Edustiko Breivik "kansaa" Utössa?"Paloma.se.co"
Oliko sinulla edellinen kommentti jossain?
-
Ei murha muuta kansan.edustajaa.
Kanadassa ei murhattu, siellä osoitettiin mieltä äärimmäisin keinoin.
Kuten Norjassakin.
Ja miljoonissa muissa paikoissa.
-
Hallitukset edustavat kansaa kansan-edustajien äänestämänä.
Jokainen maan kansalainen on kansansa edustaja.
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Oliko sinulla edellinen kommentti jossain?
-
Ei murha muuta kansan.edustajaa.
Kanadassa ei murhattu, siellä osoitettiin mieltä äärimmäisin keinoin.
Kuten Norjassakin.
Ja miljoonissa muissa paikoissa.
-
Hallitukset edustavat kansaa kansan-edustajien äänestämänä.
Jokainen maan kansalainen on kansansa edustaja.
H.Ei ollut.
Kanadassa on tapahtunut terroriteko ja se ei ole "kansan" vastareaktio mihinkään. Ainoastaan osoitus siitä että meillä on terroristeja keskuudessamme jopa kaikkein edistyksellisimmissä yhteiskunnissa. Vihan ja terrorin teot eivät ole Kanadassakaan lähtöisin kansan riveistä.
Veikkaan valkoista mahtia, uusnatseja tai jotain uskonnollista äärijärjestöä. Odotellaan nyt uutisen kehittymistä.Paloma.se.co kirjoitti:
Ei ollut.
Kanadassa on tapahtunut terroriteko ja se ei ole "kansan" vastareaktio mihinkään. Ainoastaan osoitus siitä että meillä on terroristeja keskuudessamme jopa kaikkein edistyksellisimmissä yhteiskunnissa. Vihan ja terrorin teot eivät ole Kanadassakaan lähtöisin kansan riveistä.
Veikkaan valkoista mahtia, uusnatseja tai jotain uskonnollista äärijärjestöä. Odotellaan nyt uutisen kehittymistä."Paloma.se.co"
Odotellaan.
Ihmettelen usein miksi sinä pidät vain osaa kansasta "valittuna kansana"
-
Minä katselen kansoja koko-naisuuksina.
Miettien usein miksi nuo/tuo noin meni tekemään.
Toistaiseksi olen tullut tulokseen että kansan hallitus ei toimi kaikkien hyväksi.
Ja saa siksi mitä on tilannut.
H.Paloma.se.co kirjoitti:
Terroristeja on kaikissa maissa ja he eivät edusta "kansaa" Edustiko Breivik "kansaa" Utössa?Myöhäisiltaa@ Katselen kymppi uutisia. Kanadassa on tapahtunut viimeaikoina useita muslimiväestöä kohtaan ja moskeijoihin tapahtuneita hyäkkäyksiä.
- samaakoHalutaanTänne
Paloma.se.co kirjoitti:
Terroristeja on kaikissa maissa ja he eivät edusta "kansaa" Edustiko Breivik "kansaa" Utössa?Kamalia nuo terroristit. Paitsi ne jotka ovat oikeaa uskontoa ja kotoisin lähi-Idästä.
korpikirjailija kirjoitti:
Myöhäisiltaa@ Katselen kymppi uutisia. Kanadassa on tapahtunut viimeaikoina useita muslimiväestöä kohtaan ja moskeijoihin tapahtuneita hyäkkäyksiä.
Jostain ihmeellisestä syystä vieatini jossa kerroin moseija-ampujasta ja hänen motiiveistaan, (White supremacist, eili siis Kanadan Breivik) on poistettu. tiedot olivat lähtöisin Kanadan mediasta.
Paloma.se.co kirjoitti:
Jostain ihmeellisestä syystä vieatini jossa kerroin moseija-ampujasta ja hänen motiiveistaan, (White supremacist, eili siis Kanadan Breivik) on poistettu. tiedot olivat lähtöisin Kanadan mediasta.
ok, ei kannattaisi kirjoittaa ennen ensimmäistä kahvikuppia.
Viestini jossa kerrottiin moskeija-ampujastaPaloma.se.co kirjoitti:
ok, ei kannattaisi kirjoittaa ennen ensimmäistä kahvikuppia.
Viestini jossa kerrottiin moskeija-ampujastaHuomenta@ Lukiko siinä uutisessa Kanadan Breivik? Brdivik surmasi norjalaisis siis omiaan ja jätti jälkeensä yli 70-uhria.
Pariisissa tapettiin yli sata ja tekijöinä oli muslimit, samoin kuin muissakin Eurooppaan tehdyissä terrori iskuissa.
Äärioikeistolaiset ovat viranomaisten tarkkailussa. Muslimit iskevät rotankoloista.korpikirjailija kirjoitti:
Huomenta@ Lukiko siinä uutisessa Kanadan Breivik? Brdivik surmasi norjalaisis siis omiaan ja jätti jälkeensä yli 70-uhria.
Pariisissa tapettiin yli sata ja tekijöinä oli muslimit, samoin kuin muissakin Eurooppaan tehdyissä terrori iskuissa.
Äärioikeistolaiset ovat viranomaisten tarkkailussa. Muslimit iskevät rotankoloista.A.B:llä on samanlainen tausta kuin Breivikillä. Koska hänestä ei taida saada kertoa täällä lähetän sinulle linkin hänen Twitter-tililleen toista tietä.
Paloma.se.co kirjoitti:
A.B:llä on samanlainen tausta kuin Breivikillä. Koska hänestä ei taida saada kertoa täällä lähetän sinulle linkin hänen Twitter-tililleen toista tietä.
"Paloma.se.co"
Pres.Niinistö sanoo että Trumpin pitäisi neuvotella kansain-välisesti, eikä sanella sopimuksia uusiksi.
Kukaan ei kuitenkaan sano Suomessa että näin voitaisiin meilläkin tehdä vähemmistöjen kanssa.
Eikä vain käskeä.
-
Niin kuitenkin on, että Demokratiassakin voima puhuu.
Kauniimmin sanoin vain.
-
Elämän näyttelemisestä olen ennenkin kirjoittanut.
Joissain empatia/inhimillisyys-ketjuissa.
H.- Pulp-fictio
Ja sä myös. Siirry poliittisille palstoille tällaisissa asioissa.
Minäkin rupean määräilemään kten muutkin pikkusielut. Se on nyt tarttunut. - Pulp-fictio
Pulp-fictio kirjoitti:
Minäkin rupean määräilemään kten muutkin pikkusielut. Se on nyt tarttunut.Tämä tässä oli korpikirjailijalle.
Pulp-fictio kirjoitti:
Minäkin rupean määräilemään kten muutkin pikkusielut. Se on nyt tarttunut.Olisiko niin, että muutamien muidenkin pitäisi siirtyä politiikan palstalle. Uskallatko nimetä nimimerkit minuthan jo nimesit😮
Katsos en osaa kirjoittaa poliittisesti oikeilla määreillä joten minut naurettaisiin sieltä ulos. Tosin ajattelin mennä googleen ja kirjata koneen viereen muistilappusen oikeaoppisista termeistä esim. mitä tarkoittaa populisti, mitä idealismi, mitä kommunismi, mitä vihervasemmisto, mitä demokratia, mitä rasismi, mitä monikultturinen yhteiskunta, mitä kansallismieliset, mitä natsi ja äärioikeistolainen.
Sitten minun pitää erottaa toisistaan kuka on kansalainen ja kuka terroristi.
Minulla on niin paljon opittavaa.- Pulp-fictio
Olisiko niin, että muutamien muidenkin pitäisi siirtyä politiikan palstalle. Uskallatko nimetä nimimerkit minuthan jo nimesit😮
Katsos en osaa kirjoittaa poliittisesti oikeilla määreillä joten minut naurettaisiin sieltä ulos. Tosin ajattelin mennä googleen ja kirjata koneen viereen muistilappusen oikeaoppisista termeistä esim. mitä tarkoittaa populisti, mitä idealismi, mitä kommunismi, mitä vihervasemmisto, mitä demokratia, mitä rasismi, mitä monikultturinen yhteiskunta, mitä kansallismieliset, mitä natsi ja äärioikeistolainen.
Minulla on niin paljon opittavaa.Noille muutamille miille olen jo hännänhuipussa sanonut samat sanat.
Ja noista termeistä viis. Jokaisella saa olla tietenkin oma kantansa, puolueensa. Sellainen ei häiritse, mutta jos kaapataannjonkun aloitus, niin se on mielestäni palastat:a (9 kirjainta). Siitä en tykkää.
Voi sitten perustaa oman aloituksen esim. paasaukseni 1. ja sitten tietää, että jollain on agendansa (taas). Pulp-fictio kirjoitti:
Noille muutamille miille olen jo hännänhuipussa sanonut samat sanat.
Ja noista termeistä viis. Jokaisella saa olla tietenkin oma kantansa, puolueensa. Sellainen ei häiritse, mutta jos kaapataannjonkun aloitus, niin se on mielestäni palastat:a (9 kirjainta). Siitä en tykkää.
Voi sitten perustaa oman aloituksen esim. paasaukseni 1. ja sitten tietää, että jollain on agendansa (taas).Tunnustan tää on mun aloitus 😂 En siis kaapannut. Tarkoitukseni oli oikeesti jutella missikisoista, mutta kun kommentoin virallisella nimimerkilläni, mitä ranskatar kommentoi valituksi tulemisensa jälkeen ja mainitsin Kanadan moskeijahyökkäyksestä. Se oli bensaa nuotioon, mitä tapahtuikaan Paloma sai hepulin ja hunkki säesti. Yritin kääntää puskanikillä aloitusta. En enää voinut, se ei enää onnistunut.
Olen sanonut, en tee aloituksia. En tule jatkossakaan tekemään omilla nimimerkeillä. Joskus teen, mutta harvoin. Olisin toki jutellut mieluummin misseistä. Suomalaisesta missien valinta organisaatiostahan kirjoitetaan lehdistössä kriittisesti.
Olisiko monelta onnistunut näinkin hyvä otsikko.👠
Huomaatko, ei kannata rynnätä puolustamaan tuntematonta.- separhaitennauraa
Tunnustan tää on mun aloitus 😂 En siis kaapannut. Tarkoitukseni oli oikeesti jutella missikisoista, mutta kun kommentoin virallisella nimimerkilläni, mitä ranskatar kommentoi valituksi tulemisensa jälkeen ja mainitsin Kanadan moskeijahyökkäyksestä. Se oli bensaa nuotioon, mitä tapahtuikaan Paloma sai hepulin ja hunkki säesti. Yritin kääntää puskanikillä aloitusta. En enää voinut, se ei enää onnistunut.
Olen sanonut, en tee aloituksia. En tule jatkossakaan tekemään omilla nimimerkeillä. Joskus teen, mutta harvoin. Olisin toki jutellut mieluummin misseistä. Suomalaisesta missien valinta organisaatiostahan kirjoitetaan lehdistössä kriittisesti.
Olisiko monelta onnistunut näinkin hyvä otsikko.👠
Huomaatko, ei kannata rynnätä puolustamaan tuntematonta.Hah hah haaa. Katsoppa ketä kaikkia taas huijasit!
Siniset rehelliset 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 separhaitennauraa kirjoitti:
Hah hah haaa. Katsoppa ketä kaikkia taas huijasit!
Siniset rehelliset 😂😂😂😂😂😂😂😂😂Ei ole kysymys huijauksesta. viimeisin korppis-nimimerkilläni tekemä aloitus poistettiin.
Olen periaatteen ihminen ja kerron tulevaisuudessakin jossain ketjun etenemisvaiheessa olevani aloittaja. Tässä nyt tuli hyvä paikka kun minua syytettiin vääryydestä aloittajaa siis itseäni kohtaan 😊- separhaitennauraa
Ei ole kysymys huijauksesta. viimeisin korppis-nimimerkilläni tekemä aloitus poistettiin.
Olen periaatteen ihminen ja kerron tulevaisuudessakin jossain ketjun etenemisvaiheessa olevani aloittaja. Tässä nyt tuli hyvä paikka kun minua syytettiin vääryydestä aloittajaa siis itseäni kohtaan 😊Kukaan ei sinua usko. Rehellinen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- hautajaiset
separhaitennauraa kirjoitti:
Kukaan ei sinua usko. Rehellinen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
niin just tuollainen on palstan kuollettamista
separhaitennauraa kirjoitti:
Kukaan ei sinua usko. Rehellinen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kirjoita vain itsesi puolesta älä muiden.👀
- Pulp-fictio
Ei ole kysymys huijauksesta. viimeisin korppis-nimimerkilläni tekemä aloitus poistettiin.
Olen periaatteen ihminen ja kerron tulevaisuudessakin jossain ketjun etenemisvaiheessa olevani aloittaja. Tässä nyt tuli hyvä paikka kun minua syytettiin vääryydestä aloittajaa siis itseäni kohtaan 😊Sori, mitä sä tosta saat?
Mä olen mokannut siis m o k a n n u t, kun käytin pikanimeä ja tietenkin söhelsin, että pistin viimeiseen senhetkisen vakioni.
Olin vihainen itselleni. Leikkii tuntematonta, vois leikkiä loppuun asti. Miksi sitten taas totesit, että variksille meni tms.
Tuliko tästä paise, joka puhkes. - SuosittelenLämpimäst
Olisiko niin, että muutamien muidenkin pitäisi siirtyä politiikan palstalle. Uskallatko nimetä nimimerkit minuthan jo nimesit😮
Minulla on niin paljon opittavaa."Tosin ajattelin mennä googleen ja kirjata koneen viereen muistilappusen oikeaoppisista termeistä esim. mitä tarkoittaa populisti, mitä idealismi, mitä kommunismi, mitä vihervasemmisto, mitä demokratia, mitä rasismi, mitä monikultturinen yhteiskunta, mitä kansallismieliset, mitä natsi ja äärioikeistolainen. "
Nuo mainitsemasi poliittiset termit kuuluvat yleissivistykseen ja ne kannattaa yrittää ottaa hallintaan. - byäähhh
Olen periaatteen ihminen ja kerron tulevaisuudessakin jossain ketjun etenemisvaiheessa olevani aloittaja. Tässä nyt tuli hyvä paikka kun minua syytettiin vääryydestä aloittajaa siis itseäni kohtaan 😊:) ranshaicol
30.1.2017 8:18 ja puskista väliin kommentteja.
Ei ole kysymys huijauksesta 😂😂😂😂😂😂 byäähhh kirjoitti:
:) ranshaicol
30.1.2017 8:18 ja puskista väliin kommentteja.
Ei ole kysymys huijauksesta 😂😂😂😂😂😂Mitä sinä kuvittelet tekeväsi. Sinulla on vakionikki koska se on helpoin tapa ohittaa robotti.
Koeta olla tarkkana minä aijon jatkaa puskailuani.
Älä nyt hyvä ihminen kuvittele minua osaamattomaksi sinua huijaamaa. Kymmenen vuoden kokenmuksella osaan yhtä sun toista kivaa, joka panee sinut puhisemaan huijatuksi tulemisesta 😈hautajaiset kirjoitti:
niin just tuollainen on palstan kuollettamista
Ei tää ADHD palstaa kuoleta.
- ärränkierrän
Mitä sinä kuvittelet tekeväsi. Sinulla on vakionikki koska se on helpoin tapa ohittaa robotti.
Koeta olla tarkkana minä aijon jatkaa puskailuani.
Älä nyt hyvä ihminen kuvittele minua osaamattomaksi sinua huijaamaa. Kymmenen vuoden kokenmuksella osaan yhtä sun toista kivaa, joka panee sinut puhisemaan huijatuksi tulemisesta 😈Koirahan kiemurrella.Aiemmin sanoit ettet huijaa ja nyt kehut kymmenen vuoden kokemuksellasi miten huijaat. HAHAHAAA...
Pulp-fictio kirjoitti:
Sori, mitä sä tosta saat?
Mä olen mokannut siis m o k a n n u t, kun käytin pikanimeä ja tietenkin söhelsin, että pistin viimeiseen senhetkisen vakioni.
Olin vihainen itselleni. Leikkii tuntematonta, vois leikkiä loppuun asti. Miksi sitten taas totesit, että variksille meni tms.
Tuliko tästä paise, joka puhkes.Ei tullut paisetta. Ei mennyt harakoillekaan. Hyvä taktiikka aijon jatkaa.
Jos aloitus olisi jatkunut missikisoista olisin todennäköisesti kommentoinut puskasta loppuun asti. Kirjallisuudessakin mielenkiintoisimmat juonet ovat piiloleikkejä.
Olethan kritisoinut ystävääni kovin sanoin itsekin, hänen samaan asiaan jumittautumisestaan, mutta turhaan.
Minä tein virheen vain kirjoittamalla kanadan muslimeita kohtaa tehdystä iskusta. Sitten ystäväni ohjasi junan väärälle raiteelle. Hän kun on ottanut elämän tehtäväkseen käännyttää myös minut. Niin en itseasiassa tiedä mihin uskoon, mutta yritys on ollut sitkeää. Siitä kunnioitukseni hänelle.
Emmehän kumpikaan minä ja ystäväni ole sopivia politiikkaan. Koska oikea politiikan tekeminen on kiroa hommaa.
Voimmehan tietty yksilönä julistaa kuten persut/vihreät/vasemmisto/ keskusta/kokoomus/kristilliset/sdp rehellisyyden nimiin asioita kunnes mieli muuttuu ja takki kääntyy.
Kysyit mitä minä tällä saan.
Halpaa huvia😏ärränkierrän kirjoitti:
Koirahan kiemurrella.Aiemmin sanoit ettet huijaa ja nyt kehut kymmenen vuoden kokemuksellasi miten huijaat. HAHAHAAA...
Pitäähän sinua juksata mennen tullen😄
SuosittelenLämpimäst kirjoitti:
"Tosin ajattelin mennä googleen ja kirjata koneen viereen muistilappusen oikeaoppisista termeistä esim. mitä tarkoittaa populisti, mitä idealismi, mitä kommunismi, mitä vihervasemmisto, mitä demokratia, mitä rasismi, mitä monikultturinen yhteiskunta, mitä kansallismieliset, mitä natsi ja äärioikeistolainen. "
Nuo mainitsemasi poliittiset termit kuuluvat yleissivistykseen ja ne kannattaa yrittää ottaa hallintaan.Huijasin taas😆 voi minua veitikkaa.
- vapaapalsta
Pitäähän sinua juksata mennen tullen😄
Solmussa olet. Kiemurtele, kiemurtele.
Mitä hyöveijää . - Pulp-fictio
Ei tullut paisetta. Ei mennyt harakoillekaan. Hyvä taktiikka aijon jatkaa.
Jos aloitus olisi jatkunut missikisoista olisin todennäköisesti kommentoinut puskasta loppuun asti. Kirjallisuudessakin mielenkiintoisimmat juonet ovat piiloleikkejä.
Olethan kritisoinut ystävääni kovin sanoin itsekin, hänen samaan asiaan jumittautumisestaan, mutta turhaan.
Minä tein virheen vain kirjoittamalla kanadan muslimeita kohtaa tehdystä iskusta. Sitten ystäväni ohjasi junan väärälle raiteelle. Hän kun on ottanut elämän tehtäväkseen käännyttää myös minut. Niin en itseasiassa tiedä mihin uskoon, mutta yritys on ollut sitkeää. Siitä kunnioitukseni hänelle.
Emmehän kumpikaan minä ja ystäväni ole sopivia politiikkaan. Koska oikea politiikan tekeminen on kiroa hommaa.
Voimmehan tietty yksilönä julistaa kuten persut/vihreät/vasemmisto/ keskusta/kokoomus/kristilliset/sdp rehellisyyden nimiin asioita kunnes mieli muuttuu ja takki kääntyy.
Kysyit mitä minä tällä saan.
Halpaa huvia😏Ilmaista huvia. Rupesi naurattamaan. Nyt täytyy puskissa olla tarkkana. Mäen kyllä jaksais uunottaa muita.
Etkös pelkää, että meistä tulee neuroottisia - missä korvessa se kirjailija luuraa.
No, mikä fiilis nyt on? - Pulp-fictio
Pulp-fictio kirjoitti:
Ilmaista huvia. Rupesi naurattamaan. Nyt täytyy puskissa olla tarkkana. Mäen kyllä jaksais uunottaa muita.
Etkös pelkää, että meistä tulee neuroottisia - missä korvessa se kirjailija luuraa.
No, mikä fiilis nyt on?Lisään vielä, olen sìis edelleen samaa mieltä, että ei kannattaisi kaapata ketjua, vaikka kaappaisi itsensä. Ei se palvele mitään.
Olisihan aloitustasi voinut käsitellä asiana. Mihin näitä missikisoja tarvitaan? Naisen esineellistäminen? Luonnollisuus vai keino?
Jos keino, plastiikkakirurgien kisatko?
Voidaan rinnastaa euroviisuihin. Musiikkikilpailuako puhtaasti?
Eikö politikointia?
Mikä on se taho, mikä lakkauttaa missikilpailut? Nuoret naisetko?Suhtautuisivatko nuoret naiset itseensä terveemmin? Huomenta@ Itseasiassa naurattaa. Hymyilen, minulla on tyytyväinen olo.
Eihän ole ensimmäinen kerta kuin jokainen epämääräinen aloitus tulkitaan tekemäkseni.
Olen varma, että et löydä seuraavaa ennen kuin ja jos kerron olevani aloituksen takana.
Tähän tulleet moralisoivat hahahaha kommentit ovat yhden ja saman moninikin tekemiä, tunnistan lähettäjän. VAN.
Mihin missikisoja tarvitaan? Ne ovat yksi tärkeä osa maailman politiikkaa.
esim. Armi Kuusela/olympialaiset -52.
Iris Mittenaere/Ranskassa tapahtuneet terroriteot lienevät olleet sympatian osoitus maalle.
Haitin maanjäristykset ja Kolumbian sisällissodassa tapahtunut edistysaskel kohti rauhaa.
Näitä maita edustaneet missithän eivät kuuluneet veikkauslistojen kärkeen.
Kyllä kauniille, lahjakkaalle nuorelle avautuu tie menestymiseen. Suomalaisten vaatimattomuus on karsittava pois, takarivin Tyynenä oleminen ei anna maailmanlaajuisia mahdollisuuksia.
Terve ihminen näkee mahdollisuutensa.
Esim. Sirley Karvinen oli henkisesti epävarma, taustalla olleen pitkäaikaisen koulukiusaamisen takia.vapaapalsta kirjoitti:
Solmussa olet. Kiemurtele, kiemurtele.
Mitä hyöveijää .Kivaa ajan vietettä, en ole enempää solmussa kuin ennenkään. Itseasiassa en enää pääse solmuun ikä jo estää.
Älkää nyt hyvät ihmiset ottako palstaa tosissaan. Rehellisyyttä kaipaavien on syytä siirtyä pois koneiden näyttöpäätteiltä.
Mitähän nuo minusta ajattelevat kuuluu aikaan kun epävarmana lähdin eka kertaa maailmalle.
Todella outoa.
Niin kaunis Suomalainen etu-nimikin tytöllä.
-
Kolmas maailman-sota on näköjään menossa Kanadassakin.
Myös Ranskassa viher-vasemmisto eteni.
Mitä ihmettä äänestäjät luulevat tekevänsä?
H.Mitähän sit tapahtuu kun kaupunkien puistot on syöty tyhjäksi ja pitäis polkupyörällä lähtee hakemaan rehua maaseudulta?
Kaikki maantietkin paljon huonommas kunnos ku kävelykadut kaupunkeis.koti-kiusattu kirjoitti:
Mitähän sit tapahtuu kun kaupunkien puistot on syöty tyhjäksi ja pitäis polkupyörällä lähtee hakemaan rehua maaseudulta?
Kaikki maantietkin paljon huonommas kunnos ku kävelykadut kaupunkeis.Jokamiehen oikeudella metsään marjoja sekä sieniä keräämään.
Kuntokin kohenee, kun reippaasti polkee.koti-kiusattu kirjoitti:
Mitähän sit tapahtuu kun kaupunkien puistot on syöty tyhjäksi ja pitäis polkupyörällä lähtee hakemaan rehua maaseudulta?
Kaikki maantietkin paljon huonommas kunnos ku kävelykadut kaupunkeis."koti-kiusattu"
Niinpä TT...
-
Jos mietimme tyhjä-käyntiä teillämme, taitaa se olla jalan-kulkijoilla ennätys.
Kakkosena ehkä Pyöräilijät, rollaattorit ja mopoilijat.
Ainoastaan autot ajavat tuottavasti, verojakin tuottaen.
Loma-reissullakin.
Vero-Laskelmasta puuttuu tasa-arvo.
Outoa on että sitä arvoa pyritään vieläkin pahemmaksi vääntämään.
-
Mites olis?
PP-vero 280€/vuosi.
Makeis-vero renkaille 22€
H.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Niinpä TT...
-
Jos mietimme tyhjä-käyntiä teillämme, taitaa se olla jalan-kulkijoilla ennätys.
Kakkosena ehkä Pyöräilijät, rollaattorit ja mopoilijat.
Ainoastaan autot ajavat tuottavasti, verojakin tuottaen.
Loma-reissullakin.
Vero-Laskelmasta puuttuu tasa-arvo.
Outoa on että sitä arvoa pyritään vieläkin pahemmaksi vääntämään.
-
Mites olis?
PP-vero 280€/vuosi.
Makeis-vero renkaille 22€
H.-vero uusille renkaille 22€.
H."Mitä ihmettä äänestäjät luulevat tekevänsä?"
Muutetaan perustuslakia. Älykkyystestin kautta äänestyskoppiin.
- poltamme_passit
Joo,loppukiri jäi hieman vaisuksi. Ehkä olisi pitänyt käydä kosteanpaikanleirillä.
- ranshaicol
Variksille meni aloitus.
Tosin missikisat ovat aina olleet sidoksissa politiikkaan. Voittiko kaunein? Ei ollut ennakkosuosikkien joukossa. - O.s.ShirleyTemple
Mistä tässä ketjussa puhutaan?
Mikä kumma Sirley? Minkä maalainen nimi se on?
En ole ennen nähnyt.
Shirley Temple tulee mieleen.- miranol
Kanadan Sirleystä, joka leikitteli tähtisädetikuilla.
- Pulp-fictio
Niin tuli aluksi mullekin mieleen Temple. Hänhän steppaili, kun oli ihmelapsibuumi - ei kyllä millään ranskalaisilla koroilla.
Eikös Rauno Lehtinen säveltänyt sen.
Voittaja on kaunis.
- Pulp-fictio
Paloma, Ancelinalleja Hunksz: ihanko tulitte politiikkaa huastamaan toiseen ketjuun. Trollausta! Sitä omaa paapatusta. Ranskalaisia korkoja kaikille. Kyllä tekstit vaikuttaa joskus vanhusten maaniselta toistelulta.
Ja anti olla, jos teidän teksteissä pirauksissaan laitta vähän sivuraiteille asiaa, jopas pikkusielut rupeavat vikisemään. Tuo teennäinen, näytelty "mehän"-henki, ikäänkuin muiden päiden yli puhuminen on vastenmielistä.Olet turhautunut ikäihmisiin. Vaihda ikäisiisi vai kävikö omalla ikäpalstallasi niin, että sinua pidettiin pikkuvanhana?
- Pulp-fictio
Olet turhautunut ikäihmisiin. Vaihda ikäisiisi vai kävikö omalla ikäpalstallasi niin, että sinua pidettiin pikkuvanhana?
Väärin.
Niistä ranskalaisista koroista...
ranskatar joka voitti on vaim 173 cm pitkä (ilman korkoja). Nyt kuulemma on havaittavissa trendin muutos kun trumppi ei enää omista kilpailua. Kaikki etniset variantit mitä ihmisrotuun kuuluvat ovat samalla viivalla, pituus- ja painorajoituksista on luovuttu ja jos katsoo esim tämän vuoden finaalia tai vaikka semifinaaliakin niin melkein kaikki maailmanosat olivat edustettuina: afrikkalainen, eurooppalainen. aasialainen naiskauneus samanarvoisina ja multietnisyys hyvin voimakkaasti esillä. Esim. Miss Colombia on tummaihoinen (afrikkalaista perua) mutta piirteet ovat mestiisisekoitus (valkoista ja intiaania/amerikkalaista alkuasukasta)
Miksi Sirley ei menestynyt, en osaa sanoa.
Ehkä häneltä puuttui sitä itsevarmuutta, lavaesiintymistä, karismaa ja yleisöä kosiuskelevaa charmia millä latinokaunottaret mällää.Asiasta on meneillään kìvas keskustelu suomalaisessa mediassa.
Ammattitaidottomat vetävät missikisoja. Sehän tuli hyvin raikeästi esille miss Helsinki kisassa. Valinta sai Euroopassa ja Venäjällä kriittistä arvostelua. Nyt on missikisaorganisaatio tulilinjalla.
Missimme on oltava pitempiä, itsevarmempia ja pukeuduttava näyttävästi.
Kun vertaamme Sirleytä Saara Aaltoon voimme suoralta kädeltä sanoa kumpi on maailmanluokan esiintyjä.
Tiesihän tuon, mutta tärkeintä ei ole pärjääminen vaan rehti kilpailu, vaikken tuon lajin kilpailuista juuri perustakkaan. Ihan nätti tyttö joka tapauksessa, vaikkei meikäläisen naisihannetta edustakkaan, eikä väliäkään. Pärjäämistä vaan Shirlylle, elämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621018
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla334983- 61822
- 55713
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k97634- 25622
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai48619- 57600
- 68600
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14588