Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7418
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina+on+hyvä+olla+jotain+spesiaalia+kaapeissa+jos+vaikka+ei+olisikaan+valmistautumassa+tiettyyn+juhlaan.
+Eilen+illalla+kun+palasin+autonpesusta+puoli+kymmenen+maissa+sain+yllätysvieraaksi+Petzen+mukana+hänen+tyttärensä.+Onneksi+olin+tehnyt+ennen+huoltoasemalle+lähtöä+sweet&sour-tonnikalasalaattia+mehustumaan+jääkaappiin.+
Tällaistakin+voisi+Halloween+iltapalapöytään+tehdä...
Valmis+pussukka+erilaisia+revittyjä+salaatin+lehtiä,+kirsikka-tomaatteja,+kaksi+keitettyä+kananmunaa+silpottuna,+purkki+Pirkan+tonnikalaa+sweet&sour-kastikkeessa.+
Mehustumaan+ja+syömään.+Voisi+säpäkän+maun+ja+värikkään+ulkonäön+puolesta+sopia+Halloween+napostelupöytään.
23.10.2016 13:19
Kävin+tarkstamassa+taustojasi.+
Olet+tehnyt+ensi+esiintymisen+expimot+nimimerkillä+50++palstalle+syksyllä++2012.+
Olet+mies+se+on+totta.+Kun+palasit+taas+tänä+syksynä+kirjoittelemaan+teit+meille+kysymyksen+oletko+mielestämme+mies+vai+nainen.+
Mietin+itseasiassa+miksi.+
Nimimerkkisi+oli+minulle+täysin+tuntematon+vaikka+olen+aloittanut+aktiivisen+kirjoittelelun++50+palstalla+syksystä+2007.+
Kun+tulit+palstalle+2012+jo+pystyi+tekemään+johtopäätöksen+itseään+viisaana+pitävästä+miehestä.
Näin+siinä+käy+menee+pieleen+arvuuttelut+jos+ei+vaivaudu+kylmää+totuutta+selvittelemään.
No,+voit+lopettaa+ylimieliset+heittelyt...olen+tollo+tai+hullut+pois+palstalta+sekä+ohjeistaa+minua+miettimään+mitä+kirjoitan.+jne..
Minulla+ei+ole+enää+lisättävää,+joten+ohitetaan+toisemme+sievästi+ohituskaistoilla+niin+voimme+molemmat+loistaa+omaa+erinomaisuuttamme.
23.10.2016 12:56
Ei+kai+ole+ensimmäinen+kerta+kun+vakituista+nimimerkkiä+käyttävistä+palstalaisista+aloitus+tehdään.+
Onhan+noita+aloituksia+ollut+monen+sorttista+meikäläisestäkin.+Esille+nosto+lie+nostajan+sairas+kiinnostus+kirjoittajasta.+
Niin....Ketkä+täällä+pääsääntöisesti+yöllä+kirjoittelee?+Yöllähän+näitä+omituisuuksia+ilmestyy.
Yksi+räksy+on+ollut+vuositolkulla+kannoillani,+mutta+kun+sen+tietää,+siihen+tottuu+ei+se+häiritse.+Ei+tällaisilla+kirjoittajilla+ole+kaikki+pyyt+pivossa.
Olen+kiusoitellut+expimot-nimimerkkiä.+Mielipiteeni+hänestä+naisena+muodostui+siitä+kun+hän+itse+nosti+itsensä+tikun+nokkaan+tehden+aloituksen+siitä+kumpi+hän+on+nainen+vai+mies.+
En+usko,+että+mies+toimisi+niin.
22.10.2016 17:40
http://tetrasys.fi/in/nyt/1095~150~341220/Suomessa-opiskeleva-britti-pelkää-EU-eron-vaikutuksia-"Minut-voidaan-pakottaa-palaamaan-maahan-johon-en-enää-halua"
Tässä+opiskelijoiden+näkemyksia.
22.10.2016 17:14
Lähtisin+heti+paikalliseen+Jim+&+Jill+kauppaan+jos+saisin+kavereita.+Menin+viikolla+kyseiseen+kauppaan+pukeutuneena+toppa/tuulipukulookkiin,+pipoon,+halpoihin+tarralenkkareihin+ja+puutarhakäsineihin.+Mukanani+oli+kävelysauvat.
Kysyin+hiihtohousutyyppisiä+tiukkoja+naisten+housuja.+Nuori+myyjätär+katsoi+minua+omituisesti+ja+vastasi,+ei+meillä+ole.+Kysyin+uudestaan+siis+sellaisia+housuja,+joita+nuoret+käyttävät+ja+osoitin+hänelle+yhtä+housutankoa,+jotain+tällaistä,+hän+toisti,+ei+meillä+ole+ja+kääntyi+pois.+
No+se+riitti+kävelin+ulos.+Menin+H&M-liikkeeseen,+josta+löysin+etsimiäni+housut,+jotka+ostin.+
Siis+sain+idean+pieneen+kostoon+siten,+että+mentäisiin+porukalla+hengailemaan+kyseiseen+liikkeeseen,+laitettaisiin+päälle+nuorten+kuteita+ja+nokka+nirpassa+kyseltäisiin+kaikkea+tyhmää+mitä+nyt+vanha+ihminen+kysyy+;+)+Kuten+minä+erehdyin+"hiihtohousutyyppisiä"+kyselemään.
22.10.2016 16:58
Nyt+on+Suomeen+saapunut+pellevillitys.+Luin+Psykiatrisen+vankimielisairaalan+ylilääkäri+psykiatri+Hannu+Lauerman+mielipiteitä+ilmiön+taustoista.
Mietin+Halloween+on+tulossa,+mitä+kaikkea+voi+tapahtua.
Joulu+lähestyy+vaihtuuko+pellevaatetus+joulupukin+nutuun.
Pillikulkue+pystyyn,+vastustamaan+ilmiötä.
22.10.2016 16:33
Se+mitä+saat+tietää+eksistämme+kuten+minä+lapsieni+kautta+on+toisen+käden+tietoa+;+)
18.10.2016 21:18
No,+tältä+kantilta+ajatellen+voisin+käydä+kummittelemassa+eksäni+talossa+Norjassa;+D
Hiippaileisin+katselemassa+miten+siellä+menee,+samalla+tulisi+Oslokin+tutuksi.+Olen+kiertänyt+Pohjois+Norjaa,+mutta+Etelä+Norja+on+minulle+tuntematon.
Liekö+tämä+eksäni+muistaminen+satunnainen+mielenhäiriö.+Esikoiseni+on+ollut+koko+päivän+ajatuksissani.+Hän+syntyi+19.10.83+siis+kolmekymmentäkolme+vuotta+sitten.
18.10.2016 20:37
Yksi+juttu+jotta+tää+sekoilu+saadaan+loppumaan.+
Jos+kirjoitan+jostain+henkilöstä,+jota+en+tunne+tarkistan+taustatiedot+ennen+kuin+haukun+vaikkapa+liljakkaaksi+ruskiksi.++Kyseessähän+on+suomalainen+mies.+Paras+ystävättäreni+asuu+Pielisen+rannalla+Pohjois+Karjalassa.+Hän+on+Karjalasta+tulleiden+evakkojen+jälkeläinen.+Hänen+veljen+tytär+on+entinen+miss+Suomi.+Komiaa+tummaa+sukua,+eikä+nimi+ja+tausta+tee+suvusta+venäläisiä.+He+ovat+suomalaisia.+
Olemme+väitelleet+maahanmuutosta.+Olet+sitä+mieltä,+että+muslimiuskoiset+kotoutuu+Pohjoismaihin+ja+rikastuttaa+kulttuureitamme.+Jos+ei+aijemmin+niin+ainakin+kolmassukupolti+on+ruotsalaisia/suomalaisia.+
Mitä+nämä+kommenttisi+tästä+suomalaisesta+miehestä+edustaa+suvaitsevuutta+vai+rasismia?
Nyt+haluan+tietää+mikä+on+vastauksesi?+Vaikka+aloitus+on+sarkastinen+en+ole+syyllistynyt+haukkumaan+ketään+lyttyyn.
Jotain+positiivistä+Paloma.+Kävin+facessasi,+sinulla+ja+lutusella+on+ihanan+romattisen+talo,+kelpaisi+minullekin+;+)
18.10.2016 20:23
Viimeksi+tänään+Pohjois-Karjalaista+miestä+hän+väitti+ruskiksi+(venäläiseksi)
18.10.2016 18:49
Miten+löysit+tämän++mielenkiintoisen+kommentin?+
Pyh+Happamia+...sano+;+)
18.10.2016 18:34
Kylän+siivooja+istui+kivellä+ja+puhalteli+turhautuneena+hermosavuja,+ei+mitään+tekemistä.+Varjele+Luoja+(melkein+pappi+kun+oli)+hän+siunaili,+aamulla+kaikki+kaatuu+niskoilleni+ja+kuka+maksaa.+Puska+lohdutti+siivoojaa,+älä+huoli+käyn+yöllä+potkimassa+isommat+paskat+Korppiksen+tontille.+Hän+kun+ei+juuri+nyt+huomaa+mitään,+on+täysin+keskittynyt+kirjoittamiseen.+
Ei+Korppis+mitään+huomannutkaan,+mutta+hänet+oli+huomattu.+Henry+kyyhötti+Korppiksen+kylpyammeen+vieressä+rannalla,+josko+vaikka,+mutta+ei+kai+sentään,+onkohan+jo+liian+kylmää.+Henry+lähti+kotiin+kylmästä+kärvistelemästä.+Samoin+lähti+Mimmi+ja+Hytinäx,+jotka+olivat+myyneet+kojunsa+mustaherukkamehukanisterit+tyhjiksi.
Pian+lähti+muutkin.+Valot+sammoivat+yksi+kerrallaan.
+
Kylän+ainut+ravintola+oli+suljettu,+mutta+ei+tyhjä,+sillä+siellä+oli+yksitystilaisuus.+Kokoushuoneen+valon+kajo+näkyi+ulos+aina+aamutunneille+asti.+Kukaan+ei+tarkkaan+tiennyt+ketkä+siellä+kokoustivat,+mutta+huhuja+ja+arvuutteluja+oli+ollut+ilmassa+pitkin+iltaa.
17.10.2016 15:12
Sinä+sen+sanoiksi+puit+mitä+mielenilmausketjussa+yritin+painottaa,+jos+sataa+ei+menot+kiinnosta.
14.10.2016 12:58
Kirjoitin+kerran+tarinan+palstahenkilöistä.+Tarinan+suomi24+kylän+asukkaista.+Se+oli++minun+mielikuvani++kanssakirjoittajista.+Olisiko+aika+taas+naputella+positiivinen+huumorilla+höystetty+tarina+meistä++kirjoittajista.+Ensin+paperille+lista+nimimerkeistä+ja+sitten+henkilön+ympärille+oman+mielikuvan+mukainen+tarina,+henkilöt+samaan+tilaan+ja+se+olisi+siinä😅
14.10.2016 12:49
Liian+kova+ilmaisu+VIHA.+Eiköhän+kiukku+tai+suuttumus++ole+jokaiselle+tutumpi+tunne+kuin+viha.+Ei+tarvitse+roskiin+viedä+kuin+eiliset+perunankuoret.
14.10.2016 12:18
Huomenta+tytöt🙄Harrastan+monipuolisesti+kädentaitoja.+Olen+osallistunut+mm.+Öljyväri-+poslìninmaalauskursseille.+Opetellut+erilaisia+maalaustekniikoita.+Nykyään+maalaan+vapaasti+sekoittaen+eri+tyylejä.+Olen+myös+opetellut+saven+ja+puun+työstöä.+Valokuvaan+joka+päivä+jotain+eteeni+tullutta+esinettä+tai+maisemaa.+Etsin+ideoita+tuiki+tavan+asioista.+Olen+myös+osallistunut+kirjoittajakursseille.+Päiväni+koostuu+uusien+asioiden+etsimisestä+ja+tallentamiseen+mieleni+kansioihin.+En+voi+sanoa,+että+pitkästyisin+itseasiassa+minua+joskus+kauhistuttaa+ajan+lipuminen+ohi+kuin+huomaamatta.
14.10.2016 12:13
Belgian+poliisi+on+tyrinyt+ja+maa+on+saanut+maksaa+virkavallan+lepsuilusta.+Toivon,+että+suomalaset+ihmiset+kunnioittaisivat+poliisin+työtä+ja+auttaisivat+heitä+kaikissa+epäilyttävissä+tapauksissa.+Onneksi+meillä+ei+ole+vielä+yhtä+paljon+pakolaisia,+jotka+suojelevat+maamiehiään,+mutta+mistä+sen+jatkossa+tietää,+tuleeko+lisää.+Onko+Venäjän+Syyrian+Isisalueiden+pommituksilla+tarkoitus+lopettaa+terrorismi+vai+ajaa+ihmisiä+pakoon+ja+tietty++Eurooppaan.
13.10.2016 23:08
....Kahvipöydän+alta+piereskelevän+koiransa+ulos...pakko+korjata+tai+joku+saa+hepulin..+;DD
13.10.2016 23:00
Miltä+aikuinen+ihminen+tuoksuu?+Aikuinen+käsittää+laajan+skaalan+ihmisiä.+Nuoret+aikuiset,+työssä+käyvät+aikuiset,+perheelliset+aikuiset+ja+sitten+ihan+aikuiseksi+kasvaneet+ja+pian+lapseksi+muuttuvat+aikuiset+;+))
Laktoosia+sisältävän+ruoan+syönti+tekee+monelle+meistä+kepposia.+Hississä+päästetty+pieru+nostaa+punan+poskille,+pelko+kouraisee+rintaa+jos+vaikka+joku+on+tulossa+samaan+hissiin.
Petzen+pojan+tyttöystävä+oli+ihana.+Hän+joutui+viemään+kahvipöydän+piereskelevää+koiraansa.+Hän+katsoi+meitä+sievästi+hymyillen+ja+sanoi+voi+kunpa+me+ihmisetkin+voisimme+piereskellä+vapaasti,+emme+kärsisi+niin+paljon+vatsavaivoista.
On+ihan+hullua+ajatella,+että+emme+"haisisi."+Julkisesti+emme+tietenkään.+Joskus+vaan+sattuu+noloja+tilanteita+kun+pieru++puksahtaa.++
Vanhatkin+ihmiset+"haisevat"+ei+enää+raikkaalle+kielolle+vaan+enempi+napanöyhtälle.+;+)
Itse+käytän+päivittäin+kasvovoiteita.+Vartalovoiteita+saunan+ja+suihkun+jälkeen+(kuiva+iho)+ja+ulos+lähtiessäni+ruiskautan+O+de+Lancomea+korvan+taakse.+Kevyt+päivä+parfyymi.
13.10.2016 22:58
Oletko+sinä+masokisti+kun+tulet+uudestaan+ja+uudestaan+nokittavaksi?
12.10.2016 18:29
328 / 371