Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7416
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa,+luin+ketjua+ja+ihmisuhdekriisejä+tuntuu+täällä+palstalle+riittävän.+Ihmettelen+miksi+teit+tämän+aloituksen+kun+näyttää+siltä,+että+et+hyväksy+toisten+mielipiteitä+aloitukseesi+jossa+kirjoitit:+"Tässä+koettanut+paikkailla+isän+ja+pojan+välejä,+joka+näyttää+aika+repaleiselta.+"
Sait+kannanottoja+esim.+pojan+ja+isän+välisiin+ongelmiin,++mutta+niitä+ei+sitten+itseasiassa+tuntunut+olevankaan.
Kirjoitit:"Arvoisat+Demeterit+ja+Korppikset.+Ei+kaikkien+elämät+ole+kuten+teidän."
Käsittääkseni+on+vain+yksi+demeter+ja+korppis+ja+heillä+vain+omat+elämänkokemukset,+erilaiset+kuin+sinulla+se+on+totta.
Keskusteluissa+Demeter+osaa+yleistää,+minä+käytän+kommentteihini+omia+kokemukseni+tuomia+"viisauksia"+;+))+Niitä+ei+voi+yleistää.
24.07.2016 14:08
Myin+viime+joulun+alla+kirpparilla+Sointu+kahvikuppisarjan+6+kpl.+Ne+olivat+äitini+aikoinaan+ostamat.+Tein+niillä+kattauksen+sukujuhlissa+vanhemmalle+suvun+väelle+Kun+viimeinenkin+äitini+sisaruksista+kuoli+en+nähnyt+enää+syytä+pitää+astiastoa+kaapissa+kun+niille+löytyi+sopiva+ostaja,+joka+maksoi+mitä+pyysin.+
Kun+lopetin+ravintolapalveluyritykseni+ja+myin+astiastot,+jätin+itselleni+24+sarjoja+eri+astiastoista+ja+aterimista.+
Itsellä+on+nyt+käytössä+Petzen+tyttäreltä+saamani+sievä+muki.+
Terkut+Lapista+Silver+Foxini+(auto)+sai+tulikasteen+ajoin+kahdessä+päivässä+yli+750+km.+
Näissä+uusimmissa+autoissa+on+paljon+ajomukavuuksia,+joten+matka+taittui+jouhevasti.+
Kahvia+join+matkan+varrella+posliinimukeista+ja+kertakäyttömukeista.+Hiljaisen+kansan+kahvilassa+nautin+nokipannukahvit+pahvimukista,+joka+tarjoiltiin+sievässä+kuksan+tyylisessa+puupitimessä.
Nokipannukahvi+on+parasta+ikään+;+)
24.07.2016 13:35
Enhän+minä+nyt+rommania+ajatellut+kirjoittaa+vaan+otteita+omasta+elämästäni.
Olisiko+pareen,+että+kirjoitettaisiin+vain+omasta+elämästä.
Ei+minun+elämmääni+vaikuttanut+Unkarin,+Tsekkoslovakian+saati+Puolan+kansannousut.+
Informaatiota+saimme+sanomalehdistä+aina+muutaman+päivän+viiveellä.+
Nykyaikana+liian+yksityiskohtainen+julmuuksien+kertominen+ja+näyttäminen+julkisessa+mediassa,+on+liikaa,+jos+yksityiskohtiin+jää+koukkuun+(kauheuksilla+mässäilyyn)+saa+niistä+itselleen+henkistä+pahaa+oloa.+
Ennen+oli+paremmin+oli+välimatkaa+tapahtumiin+ja+ne+olivat+kaukana+lintukodostamme.
Kekkonen+oli+hyvä+presitentti,+joka+osasi+luovia+isoveljen+kanssa.+
Korven+asukkaat+rikastuivat+koska+rakensivat+Kostamuksen+kaupungin.
Muuallakin+silloisessa+neuvostoliitossa+oli+suomalaisille+rakentajille+töitä+niin+paljon+kun+vain+halusivat+tehdä.+
Seitkytluvulla+oli+työntekijöiden+markkinat+työelämässä.+Sovittiin+erilaisin+työehtosopimuksin+työntekijöille+perusturva.+Töitä+sai+kun+kehtasi+hakea+tai+jopa+saatettiin+tulla+kotoa+pyytämään+töihin.+
Nyt+kaikki+tuo+on+ohi+ja+työehtosopimuksia+puretaan.+Sunnuntaityö+lisät+on+pian+mennyttä+aikaa+ja+lomaltapaluurahat,+niin+mitä+ne+olivat+;+)+kysyy+seuraava+sukupolvi.
16.07.2016 18:07
Eiköhän+sekin+ole+yksilöistä+kiinni,+on+mies-+ja+naisomaishoitajia.+Nuorempi+voi+sairastua+siinä+kuin+vanhempikin+ja+iältään+vanhempi+voi+joutua+nuoremman+omaishoitajaksi.
16.07.2016 13:25
Aloittajalla+on+monta+hyvää+syytä+olla+kateellinen,+ainakin+jos+ajattelen+omaa+elämääni.+Sain+elää+alkottomassa+turvallisessa+perheessä.+Äiti+oli+aina+kotona,+isä+tienasi+leivän+ja+me+lapset+saimme+valita+opiskelemmeko+vai+emme.+Sisko+meni+nuorena+töihin.+Veljeni+opiskelivat+kotoa+pitäen+ylioppilaaksi,+itse+lähdin+kansalaiskoulun+jälkeen+seikkailemaan+maailmalle.+Onneksi+lähdin+sillä,+saan+ulkomailla+olo+ajaltani+lisä+eläkettä,+jota+Suomessa+ei+vielä+kuuskytluvulla+tehdystä+työstä+kertynyt.
Palattuani+takaisin+Suomeen+aloin+paikkaamaan+koulutustani.+Kirjoitin+ylioppilaaksi+työn+ohella.+Tein+lapseni+80-luvulla,+olin+niitä+onnekkaita,+jotka+pitivät+9-kuukauden+äitiysloman+ja+lapsilisätkin+tuli+joka+kuukausi+tilille.
Mikä+oli+perustaa+perhe+kun+oli+jo+oma+asunto+ja+työtä+sekä+mahdollisuus+jatkaa+opiskelua+työn+ohella.
En+moiti+nuoria,+ymmärrän+heidän+huolensa.+Ei+Suomi+ole+enää+lintukoto+sellainen,+jossa+itse+olen+saanut+opiskella,+työtä+tehdä+ja+perheen+perustaa.+
Nizzan+kuoleman+rekka-auto,+Turkin+vallankaappausyritys,+joka+voi+olla+alku+maan+sisällisodalle.+Euroopaan+suuntautuva+muuttoliike,+muuttajien+aiheuttamat+konfliktit+kantaväestön+kesken,+kulttuurierot,+joissa+jokainen+etninen+ryhmä+pitää+kiinni+omista+tavoistaan,+integroitumisen+mahdottomuus,+epävarmuus+ja+huoli.
Olemme+suurin+osa+eläkkeellä+olevia+Yksi+saa+isompaa.+toinen+pienempää+eläkettä+mutta+tosiasia+on,+että+olemme+saaneet+elää+rauhan+aikaa,+aikaa+mikä+ei+ole+tuleville+sukupolville+itsestään+selviö.
16.07.2016 13:14
Kuten+lemmikkieläimiäni+rantani+pullasorsia+;+))
13.07.2016 13:55
Kysy+aloittajalta?
13.07.2016 13:52
Sä+olet+tainnut+lopullisesti+seota.
13.07.2016 13:46
Voihan+sitä+kirjoittaa+miehenä+tai+naisena.
13.07.2016 13:42
http://www.hs.fi/ruoka/a1386748373866
Nosin+ammeesta,+en+tarttunut+kiinni,+kiitos+pähkinöiden+hoikistavan+vaikutuksen+;+)
08.07.2016 23:23
Pistä+silmälasit+päähäsi+niin+näet+paremmin.
08.07.2016 23:18
Ei+niitä+oteta+oikeisiin+töihin+vaikka+saisivat+luvankin+siitä+pitää+huolen+se,+että+ovat+alvariinsa+paksuna+vaikka+ei+olisi+miestäkään.
08.07.2016 23:13
Lapseni+oppivat+jo+pieninä+yrittäjä-yksinhuoltaja+äidiltään,+että+raha+ei+kasva+puussa+eikä+sitä+revitä+seinästä,+vaikka+kuopus+kerran+niin+oletti+kun+olin+nostamassa+rahaa+automaatista.+
Uskon+yrittäjien+lasten+olevan+aktiivisimpia+etsimään+selviytymiskeinoja+kuin+sosiaalisesti+heikomassa+asemassa+olevien+perheiden+lapset.+Yrittäjien+lapset+oppivat+jo+pieninä+vanhemmiltaan,+että+mitään+ei+saa+jos+ei+yritä..
08.07.2016 23:08
En+minä+mitään+jankuta+en+edes+änkytä+kysyin+vain+ja+sain+vastauksen,+että+eri+kulttuureissa+pidetään+hyvää+huolta+lapsista+se+mistä+kulttuurista+oli+kysymys+jäi+epäselväksi.
08.07.2016 22:58
Olen+otettu,+kiitos+aloittajalle+en+olisi+ansainnut+tätä,+mutta+olkoon,+olenhan+vaatimaton+ihminen+sekä+ujo.+Ujo+luonnollisesti+koska+ujous+on+muotia.+Kuparipannu+päässä+on+helppo+johtaa+harhaan.;+)
08.07.2016 22:51
Olen+löytänyt+pähkinät.+Juuri+nyt+naposten+paahdettuja+pistaasipähkinöitä.+Pähkinät+ovat+terveellisiä+ja+kieltämättä+niihin+tulee+riippuvuus+;+))
08.07.2016 22:43
Oletko+ikinä+mennyt+itseesi+ja+miettinyt+kuinka+polarisoit+omia+ajatuksiasi+muihin.
En++ole+vielä+tähän+päivään+löytänyt+naurun+pyrsekeen+pisaroita+ruudultani+lukiessani+kommenttejasi.
Sinulla+on+kumma+tapa+luulla,+että+sinua+ymmärrettäisiin.+Siitä+huolimatta+kirjoitat+muiden+kopsaavan+juttujasi,+kuinka+niin+voisi+käydä+kun+ei+niistä+sinun+jutuistasi+ota+selvää+Heikkikään.
Kyllä+ne+ilonpillerit+tässä+ketjussa+ovat+olleet+Anceli+ja+Heikku.
08.07.2016 11:31
Katso+tarkemmin+kuvaa,+oikean+olkapääni+takana+on+poreita+aikaansaava+joutsen+suihkulähde+;
08.07.2016 11:07
Tämä+blogi+osoittautui+tuiki+tarpeelliseksi.+Tämä+blogi+toi+kuten+jo+kirjoitit+vanhat+kaunat+keskiöön,+mutta+samalla+osoitti+sen+tosi+asian,+että+tunnistettavissa+oleva+aloittaja/henkilö+voi+ärsyttää+niinkin+paljon,että+itse+aloituksen+aihe+sumenee+ja+lopuksi+siitä+ei+keskustella+lainkaan.
On+sanomattakin+selvää,+että+seksihörhöaloitukset+ovat+"kesävieraiden"+aikaan+saannoksia.+Siitä+ei+kukaan+maininnut+vai+mainitsiko?
Tässä+blogissa+aloituksen+aiheella+ja+sitä+seuranneilla+alkumetrien+kommenteilla+ei+ollut+mitään+tekemistä+aloituksen+aiheen+kanssa.
+Juttu+kietoutui+profiilikuvani+ympärille.
Onneksi+palstalla+kukkii+myös+hulvaton+huumori+ja+parhaat+palat+saivat+aikaan+naurun+pyrskähdyksiä.+Voisiko+luokitella,+että+asia-aloitus+muuttuikin+huumorialoitukseksi
Sopimattomaksi+ja+rumaksi+haukuttu+hauska+kuvani,+kertoo+luovuudestani+ja+huumorintajustani+sen+ymmärsivät+tietty+samanhenkiset+palstakirjoittajat.+
Provoksikin+aloitusta+joku+arveli.+Ei+tullut+mieleenikään+kun+aloitin,+että+provoaisin.+Mietin+jopa,+että+kukaan+ei+ehkä+reakoi+lainkaan.+Hunksi+nyt+tulee+vaikka+ei+pyydetä+joka+aloitukseen+tuomaan+itseään+tykö.+Tässä+nyt+pääsi+käymään+niin,+että+profiilikuvani+provosi+tahtomattani.
Kyllähän+minä+ymmärrän+mikä+paheksuvien+kommenttien+takana+on,+mutta+jääköön+sanomatta+koska+se+provoaisi+taas+lisää+;+)
08.07.2016 11:00
https://www.youtube.com/watch?v=jHjGubqJl_A
Logidogille
06.07.2016 15:51
338 / 371