Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun ymmärrystä riittäisi edes sen verran, että kukaan ihminen ei riitele yksin.
01.02.2016 18:39
Kuulostat siltä kuin olisit saanut kansallistautimme tartunnan.
01.02.2016 18:32
Sinä olet Paloman perässä roikkuja ja hänelle vittuilija, mitä siitä saat kerro minulle? Josko ymmärtäisin perskärpästäni hieman paremmin.
01.02.2016 18:30
Tätä aloituksella ajoin takaa, valitkaa viisaasti seuranne. Ei ole kovin monta viisasta jos sinuun on uskominen.
01.02.2016 18:27
Mitä vitun väliä sillä on jos saa asiakeskustelun aikaan onko hame tai housut. Asiakeskusteluja perään ei jatkuvaa vittuilua, tunnetuille nimimerkeille.
Tämäkin ketju olisi voinut mennä erilailla jos aloittaja olisi ollut Niilo Peräkuisma.
01.02.2016 18:24
Olen samaa mieltä kuin nimimerkki "ylläpidolle ehdotus". Sitten kun tarkemmin ajattelin, siitä tulisi vuoden turhake-ehdotus.
01.02.2016 18:15
Häivy, en kaipaa seuraasi, tunnistettavissa olet.
01.02.2016 13:19
Olin ylhäällä kukonlaulun aikaan, vein pissanäytteen laboratorioon. Päätin, että aikainen lintu löytää madon kello oli 7.05. Kun avasin labran oven melkein kaikki vastaanoton istuimet oli varattu.
Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja hakenut sairaalan päivystyksestä eilen illalla näytteenottopullot ja hankkinut lähetteen sairaanhoitajalta.
Takaisin labraan. Kello oli siis 7.05 aikataulun mukaan ovien piti avautua 7.15.
Otin jonotusnumeron näytteiden jättöön. Kävelin käytävää vain muutaman metrin kun numerotaululle tuli jonotusnumeroni. Pääsin suoraan sairaanhoitajan huoneeseen, katseet jälkeeni olivat pettyneen sekavia.
Kun tulin ulos sairaanhoitajan huoneesta vanha kansakoulukaverini huusi "Miten sinä tuon teit" ; )
01.02.2016 13:06
Kuten kirjoitit, olin oikeassa. Olet Lusiina, ikimuori ja monen muun nikin haltija. Joten se siitä luotettavuudestasi. Ei haittaa vaikka kommenttini poistettaisiin sen sisältö on todeksi vahvistettu. Kiitos avusta. Nyt jätän sinut, en vaivaa enää. Olen totuuden metsästäjä.
31.01.2016 22:24
k/K@
Olen selvittänyt siilin taustoja. Moninikkinen höpöttäjä mutta uskon, että ei ole aloittaja. Viittaa mieheen, olisko tämä mörkö joka vastikään tuli piiriin.
On se outoa, että kirjoittajat eivät erota oikeaa väärästä.
Seison takanasi nyt ja jatkossa.
Heta
31.01.2016 22:16
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10706220/little-stronger
Todennäköisesti miehelläsi on ollut sisäelinsyöpä. Se selviää kun lukee arkistoja. Sähkörinnalla ilottelu sai aikaan, että pystyin yhdistämään sinut Lusiinaksi.
Olisikohan mörkökin tiennyt jotain kun vihjaili.
Sädehoito on yksi syövän hoitomuoto.
Tätä ketjua lukiessa ei jää epäselvyyttä kuka on Lusiina.
31.01.2016 21:51
No, tietenkin ulisemaan panevista ongasmeista ; ))
Hyvää yötä, ei kun huutamaan ; DDD
30.01.2016 00:01
Siili@
Olen kiertänyt sinua kaukaa, mutta koska et saa sormiasi pois hameen helmoistani niin kysynpä sinulta muutaman kyssärin.
Milloin luit viikeksi kirjan?
Minkä kirjan luit?
Piditkö kirjoista, jotka luit?
Minkälainen on hyvä kirjailija?
Kuka on lempikirjailijasi?
Itse luen mielelläni Arto Paasilinnaa, (mörkökin tiesi)
Kylmätotuus@ Ei hän ole uusi tulokas ; )
Luen toki muitakin kirjoja kuin Paasilinnaa.
Ranskalaisen Patrick Modianon kirja, Hämärien puotien kuja.
Sovitus, Ian McEwan englantilainen mestarikertoja.
Joonas Jonassonin satavuotias, ruotsalaisten Arto Paasilinna.
Nuorista suomalsisista kirjailijoista viimeksi lukemani oli Tuomas Kyrön Miniä.
Sofi Oksanen on ehdoton suomalainen kirjailijasuosikkini, olen tainnut lukea kaikki muut paitsi Stalinin Lehmät.
Siili@
Koska tekstini aiheuttaa sinussa vatsavaivoja ja teet pajunköydianalyysejä kommenteistani, tajuamatta edes niiden sisältöä, kierrä kommenttini, älä ota osaa. Minä teen samoin, sinulla ei ole minulle mitään annettavaa kirjoituksissasi.
29.01.2016 23:48
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13704714/pettuleipametsan-nyrjahtanyt-erakko#comment-80020571 Tässä linkki mainitsemaani aloittajan novelliin.
28.01.2016 22:00
Aloittaja on kirjoittanut mm.
Pettuleipämetsän nyrjähtänyt erakko.
Tein vastineen, ystävällisävyisesti palstalaisista.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13706672/suomelan-kyla#comment-80013613
Näitä on vielä lisää, jahka etsin ; )
28.01.2016 21:56
The wilderness is not a view from my window, but I try to imagine ; )
......
Yes, I will follow your example. I wash my mouth with chocolate.Would it be a good idea?
28.01.2016 13:30
Kainuun murteessa e korvaa i:tä. Aena = aina.
ies = edes, d pudotetaan pois sanasta.
Konsonantit usein kaksittuvat. Syömmissään = pahassa kurissaan jne.
En osaa kainuun murretta oikein vain alitajunnan sanat tulevat ulos puheessa ja kirjoituksessa. Se on kuin erikielillä puhuttaessa, "aijemmin" opittu on siellä sanavarastossa ja alitajunnan varastonhoitaja heittää sanoja suuhun.
28.01.2016 13:12
Vuosi 2005 oli kaikin puolin mullistuksien vuosi. Löysin itseni naisena vuosien syrjässä olon jälkeen. Olin lopettanut raskaan yrittäjäurani. Aloin etsimään uutta alkua. Kuntoilin ja löysin hyvän olon kehossani, laihduin ja kaunistuin.
Vuosi sisälsi rakkauskokeiluja, pettymyksiä ja kasvamista.
Keväällä 2006 löysin Petzen, luotettavan elämänkumppanin. Rakkausrunot jäivät pölyttymään pöytälaatikkoon. Saavuttamattomat haikailevat loppuivat, tosi rakkaus oli astunut elämääni.
Löysin papereitteni joukosta myös mielenterveystyön vapaaehtoiskurssilla keväällä 2007 tekemäni elämänpolkusuunnitelman. Suunnitelman toteutumisarvio osoitti, että olen onnistunut nappiin ennustaessani tulevaisuutta ja tätä päivää.
Petze
Tähdet tanssivat yön tummissa silmissäsi.
Kuun kimalle jo laskeutunut hiuksillesi.
Sydämesi, täynnä elämän kultahippusia.
Voimakas tahtosi kiveä ja tulta,
rakkautesi hellää ja lämmintä.
Mandi 16.6.2007
28.01.2016 12:44
Kiitos hmp.f
Olet apuun rientävä enkeli, jota olen kritisoinut juuri tästä piirteestäsi, mutta nyt en kritisoi. Hyvin harva uskaltaa astua esiin työ- tai kouluelämässa saati netissä vaikka huomaisi yhteisön joukossa epätavallista käyttäytymistä. Usen ihmiset uskovat omiin hengen tuotoksiinsa, totuudella ei ole mitää tekemistä vaan usko on voimakkain.
Enkä olen ollut liian tuomitseva, johtunee karaistuneesta luonnostani, iskujen tasoittamasta minästäni, että en ole muistnut miltä puolustaminen tuntuu. Viestisi perusteella se tuntuu hyvältä. Puolustetun kokemus lämmittää.
Eilinen päivä oli kaiken kaikkiaan hirveä, onneksi ennen nukkumaan menoa luin viestisi, sain hyvän mielen. Eilinen oli raskas päivä ja pyörin tovin sängyssä miettien omaa olemustani ja käytöstäni.
Tapasin entisen vuokraemäntäni sydänystävättären lenkillä ollessani. Voi kamala mitä sain kuulla. Kaksi yli 70-vuotiasta naista olivat yhteistuumin tuominneet minut mitä törkeimmillä syytöksillä, joissa ei ole päätä eikä häntää.
Esim: Miten sinä sait revittyä irti kylpyhuoneen pesualtaan?
Tulin kotiin, olin alla päin kuopus tuli ja kuunteli avautumistani. Kuopus muutti tavarani kun olin Hollannissa ja sanoi, kyllä se allas paikoillaan oli kun luovutin avaimet vuokranantajallesi samalla kun tarkastimme paikat. Vuokranantajallasi ei ollut mitään huomauttamista asunnon siisteydestä tai muustakaan epäkohdista. Äiti, ymmärrä, eihän jutuissa ole mitään järkeä. Ymmärsinhän minä, mutta pahalta ne tekemättömät teot tuntuivat. Entäpä ne tehdyt työt.
Olin pessyt entisen asuntoni ikkunat perusteellisesti. Olin ylpeä katsoessani ulos puhtaista ikkunoista. Ei voi olla totta, sekään ei ollut oikein tehty.
Sain huomautuksen.
Ikkunoiden pesu ei kuulu poismuuttavalle vuokralaiselle.
Kuten netti keskusteluissa, asiat pakkaavat menmään päälailleen. Lukihäiriöspesialisti päättelee, että en osaa lukea siis en ymmärrä lukemaani.
Luonnollisesti tällaiset kokemukset koettelevat, mutta ....
Etiäpäin sano mummo hangessa.
Sinunlaisia puolustajia tarvitaan lisää.
28.01.2016 12:13
I did it again, last sentence caught ; )
27.01.2016 22:20
347 / 371