Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7412

1. Kuulostat siltä kuin olisit saanut kansallistautimme tartunnan.
  2. Kiitos hmp.f

Olet apuun rientävä enkeli, jota olen kritisoinut juuri tästä piirteestäsi, mutta nyt en kritisoi. Hyvin harva uskaltaa astua esiin työ- tai kouluelämässa saati netissä vaikka huomaisi yhteisön joukossa epätavallista käyttäytymistä. Usen ihmiset uskovat omiin hengen tuotoksiinsa, totuudella ei ole mitää tekemistä vaan usko on voimakkain.

Enkä olen ollut liian tuomitseva, johtunee karaistuneesta luonnostani, iskujen tasoittamasta minästäni, että en ole muistnut miltä puolustaminen tuntuu. Viestisi perusteella se tuntuu hyvältä. Puolustetun kokemus lämmittää.
    Eilinen päivä oli kaiken kaikkiaan hirveä, onneksi ennen nukkumaan menoa luin viestisi, sain hyvän mielen. Eilinen oli raskas päivä ja pyörin tovin sängyssä miettien omaa olemustani ja käytöstäni.

Tapasin entisen vuokraemäntäni sydänystävättären lenkillä ollessani. Voi kamala mitä sain kuulla. Kaksi yli 70-vuotiasta naista olivat yhteistuumin tuominneet minut mitä törkeimmillä syytöksillä, joissa ei ole päätä eikä häntää.

Esim: Miten sinä sait revittyä irti kylpyhuoneen pesualtaan?

Tulin kotiin, olin alla päin kuopus tuli ja kuunteli avautumistani. Kuopus muutti tavarani kun olin Hollannissa ja sanoi, kyllä se allas paikoillaan oli kun luovutin avaimet vuokranantajallesi samalla kun tarkastimme paikat. Vuokranantajallasi ei ollut mitään huomauttamista asunnon siisteydestä tai muustakaan epäkohdista. Äiti, ymmärrä, eihän jutuissa ole mitään järkeä. Ymmärsinhän minä, mutta pahalta ne tekemättömät teot tuntuivat. Entäpä ne tehdyt työt.

Olin pessyt entisen asuntoni ikkunat perusteellisesti. Olin ylpeä katsoessani ulos puhtaista ikkunoista. Ei voi olla totta, sekään ei ollut oikein tehty.

Sain huomautuksen.

Ikkunoiden pesu ei kuulu poismuuttavalle vuokralaiselle.

Kuten netti keskusteluissa, asiat pakkaavat menmään päälailleen. Lukihäiriöspesialisti päättelee, että en osaa lukea siis en ymmärrä lukemaani.

Luonnollisesti tällaiset kokemukset koettelevat, mutta ....
    Etiäpäin sano mummo hangessa.

Sinunlaisia puolustajia tarvitaan lisää.
  3. I did it again, last sentence caught ; )