korpikirjailija

korpikirjailija profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Auringonlasu 12.08.26

Liittynyt 11v sitten
105 aloitusta · 7449 kommenttia
Huomaan, että et voinut mennä nukkumaan ilman tätä päivitystä. Halusit keskustelua kanssani. No, jatketaan huomenna jahka herään.
Keskipäivää@

Nyt kun netti toimii, avasin vanhan läppärini ja voi kuinka hähämmästyin olen kopioinut muistiooni suuren määrän kirjoituksia täältä keskusteluista. Tulikiven katkeria sanasotia ja miellyttäviä keskusteluita.

Säilössä on paljon runoja, tarinoita ja elämän pohdiskelua. Onneksi ei tarvitse tyhjästä aloittaa jos alan oikolukemaan kirjoituksiani. Tietty oikolukuapuna voi käyttää tekoälyä.

Sinäkin Mdk kerää nämä tarinasi kansien väliin, ne ovat tosi kivoja lukea. Eli tulevien aikojen mielekästä tekemistä ; )

Tiedä mitä niiden julkaisemisesta seuraa.
Huomenta@

Kun heräsin mietin pyhät jatkuvat, mutta sitten tajusin, että nyt on tavan lauantai. No, siitäpä hoksasin tänään pitää laittaa uusi tulostin/kopiokone kuntoon, vierailemalla asiantuntijafirmassa. Olen tottunut tähän kännykkä kommunikointiin, mutta tajusin se ei yksinään riitä monipuoliseen työskentelyyn netissä, pitää olla erillinen Wi-Fi ja läppäri/tietokone lisänä monimutkaisiin toimintoihin. Siispä vanhat toimettomana koneet töihin.

Vappu meni hyvin, tapasin ihania taiteen ystäviä näyttelyssäni, vieraita kävi paljon Korvesta ja eri puolilta Suomea. Nuorten taidetoimintaa suunnitteleva Ukrainalainen nuorten ryhmä kävi ihastelemassa töitäni ja haastattelemassa minua.

Tauluni ja keramiikkateokseni virittivät monta hauskaa keskustelua vieraiden kanssa töitten herättämien mielikuvien ja muistojen tarinoissa. Yksi pariskunta ihastui keramiikkaveneeseeni ja sen soutajiin, " ihan kuin me" muistelivat tervaveneretkeään ensikertaa tavatessaan.

Olen tyytyväinen että uskalsin avata taidettani jaettavaksi. Ihmiset ihastuivat värikkäisiin maalauksiini ja humoristisiin keramiikkateoksiin. Sainkin palautetta tavasta jolla jaan esineissäni ja maalauksissani väriä ja iloa tähän harmaaseen maailmaan.

Mahtavinta oli kun syntyi kauppoja ja varauksia. Se innosti minua, ehkäpä jatkan maalaamista ja tietty jos terveys antaa myöten keramiikan tekoa. Ihastelin eilen illalla istuessani parvekkeella orvokkeja. Idea syntyi, maalaan ison orvokkiteoksen. No, katsotaan ; )

Helatorstaina esikoinen tulee perheineen Korpeen, joten pääsemme avaamaan grillikesän, pikkuinenkin oppii mummolan kesän viettoon.

Kivaa viikonloppua ;)