Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7418

1. En katsonut TV.tä vaan keskityin kesämökkini kevätsiivoukseen. Ruokaostoksille mennessäni Prisman hississä mies kertoi innokkaana kuinka komiat juhlat oli ollut.

No, illalla tuli uutisissa koosteita kruunajaisista.

Luin kahviaamiaispöydässä HS.n viikkoliitteestä Camillan ja Charlesin rakkaustarinan. Rakkaus kesti tuulet ja myrskyt ja nyt Camilla on kuningatar.
  2. Kun liityin Suomi24.n Olin ensin treffipalstalla. No, kaikenlaista sattui, se siitä.

Tavattuani kumppanini kohta 17-vuotta sitten siirryin keskusteluihin. Profiilit tuohon aikaan olivat värikkäitä. Profiiliin pystyi liittämään kuvia, runoja ja tarinoita. Minulla oli paljon privaattikavereita ja kanssakäyminen oli kivaa.

Nyt en juurikaan päivitä profiilia, miksi päivittäisin liian yksitoikkoinen ei luovuutta ei hauskuutta kuten oli ennen.

Mietin eilen, että kun kuopus tulee hän voi nostaa tuolta vaatekaapin nurkasta vanhan pöytäkoneeni ja herättää aarreaittani henkiin.
    Sinne on kopioitu kivoja keskusteluja palstalaisen kanssa, profiileita, kauniita kuvia jne. Mihinkähän moni silloinen ystäväni on kadonnut, ovatko he kyllästyneet vai   siirtyneet rajan taakse.

Nythän minut ja Paloma liitetään parhaiksi kamuiksi, jotka sotkevat palstan aloituksia; )) Olemme toki puheväleissä, seuraan Paloman instan päivityksiä ja iloitsen hänen saavutuksistaan. Maduiza oli nimimerkki, joka sotki välimme. Muilla ei ollu osaa ei arpaa väliemmen katkeamiseen. Niin eihän välimme katkenneet ottivat vaan etäisyyttä.

Tiina kuului kolmen koplaamme, mutta hän oli herkkä eikä hän pystynyt hyväksymään kritiikkiä. Minä suorapuheisena loukkasin häntä ja hän löi hanat kiinni.

No, tässäpä pieni muistutus heille joita "kinostaa".

Livessä minulla on lapsuusiän, teini-iän ja aikuisiän kavereista. He tuntevat minut ja tapani ja pysyvät ystävinäni.

Olisi ihana jos Suomi 24 palauttaisi profiiliemme päivitykset entisajan tyyliseksi, uskon, että sitä kautta keskustelutkin siistiytyisivät.
  3. Kesä tulee ja mökkielämä alkaa. Viime kesä jäi uimatta koska en vielä uskaltanut järveen. Ensi kesänä aloitan itseni liottelun mökin rantavedessä.

Olen aika tarkkaan seurannut kuntoutumistani joten kaikki oireet pysäyttävät miettimään mistä johtuu jne.

On hyvinkin mahdollista, että uimahallin vesi kuivattaa ihoani ja aikaan saa kutiavia kuivia pläiskiä.

No, se selviää kun laistaa paikkoja joista ounastelee oireiden syntyvän.