Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7418
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lemppariohjelmiini kuuluu MasterChef Suomi. Olen sooloilija ruuanlaitossa. Tykkään luoda omaperäistä syötävää. Ohjelmasta saa vinkkejä uuden tekemiseen.
No, torstai on toivoa täynnä. Tiedä häntä, kehoni reakoi erilaisin ihottumin ilmeisesti sairauteni aikana käyttämieni lääkkeiden poistuessa kehostani.
Tapanani on lueskella lehtiartikkeleita erilaisiin sairauksiin sairastuneista ihmisistä. On uskomatonta kuinka paljon erilaisia sairauksia on olemassa ja aina löytyy uusia. Yhä nuorempina sairastutaan. Ole saanut elää sut tervettä elämää aina kuuskymppiseksi asti. No, katsotaan miten jatkossa.
Mutta torstai on toivoa täynnä, ajattelin mennä uimahalliin, mutta alkoi pelottamaan saako sieltäkin erilaisia ihotulehduksia.
16.03.2023 11:11
Kuuntelin uutisista uuden HS.n päätoimittajan haastattelua. Hän puhui huolimatonta suomen kieltä.
Esim. Kirjoittajat ei jne.
11.03.2023 13:14
Mihin kastiin itse kuulut? Älykkyytesi ei näy kommentistasi. Jotkut ovat "muka", entä sinä?
11.03.2023 13:10
Mietin pitkään kuinka lähestyn tätä aihetta. Aihe on vaikea, mutta ymmärrettävissä.
Laitoin juuri pyykkejä kuivumaan ja ajattelin tietoisesti ajatuksiani. Ajatukseni virta on nopea, kuten varmaan monilla muillakin. Kerätä ajatuksista oleellinen onkin jo monimutkaisempi homma.
Ripustellessani pyykkiä ajattelin siis mitä vastaan asiaan ja kun nyt kirjoitan en tiedä mitä vastaan.
Eli tulikohan selväksi ajatusten juoksun nopeus, perässä en pysy 😊
11.03.2023 13:06
Minun auto seisoo parkkipaikassaan. Siinä on ollut jotain sälää. Kyllä se kulkee, mutta nykii. Syynkin tiedän, mutta vien sen korjaamoon jahka ennätän. Huristelen P.n autolla, joka on vanha, hyvin pidetty ja lähtee käyntiin vieden perille murisematta ; )
09.03.2023 16:22
Ole realisti ja kirjoita omana itsenäsi älä muihin nojaten.
Kyllä meidän jokaisen elämä on tärkeä, enkä usko, että joku täällä hakee kehuja ja jos ei saa ottaa nokkiinsa.
Kävin juuri kauppareissun. Kun siinä tarjousten perässä juoksin tuli nälkä. Onneksi olin ostanut porkkanapiirakoita ja heti kotiin tullessani söin ne juustolla ja sillipalalla höystettynä.
Mitäpä suupalaa itse olet olet tänään napostellut?
09.03.2023 16:09
Näin taisi käydä maalittajat saivat tahtonsa läpi.
Kuitenkin vetoaisin plus 80-vakioihin, mm. skillaniin ja makriinaan, älkää antako periksi.
Poisajavat anot voivat kuvitella olevansa voimakkaita ja ainutlaatuisia. Ja pask...t
sanon minä, olemme kaikki tasavertaisia, meitä tarvitaan kaikkia.
Oman elämän kirjoittajia ja heitä joilla ei ole omaa elämää.
09.03.2023 13:09
Ostin täytetyn croissantin ja hillomunkin ja ajelin mökille. Loin polun kahviterassille, ihanaa eka kahvit kahviterassilla, hehkuttelin lunta lapioidessani.
No, keittiössä ei ollut vettä, joten kahvittelu jäi sikseen.
En ole joutunut juurikaan tinkimään kulutuksestani, mutta katselen kyllä kauhuissani ruuan hintojen nousua.
03.03.2023 16:14
Aivan mahtava keli täällä korvessa. Kello 12.00 meeting kuntosalilla ja sen jälkeen möķkipolkuja auraamaan. Olen jo parina päivänä mökkipolkuja tehnyt, mutta selkä ei tykkää raatamisesta, joten maltilla vähän kerralla menmään
03.03.2023 10:46
Eikös niissä äänikirjoissa ole sama teksti kuultavana kuin tavan kirjoissa luettavana.. Tavan kirjaa voi lukea auton takapenkillä eikö silloin luonto tuhoudu?
01.03.2023 18:55
Kaikkea hyvää myös itsellesi. Tule mukaan kirjoittamaan. Tilaa on, mukaan mahtuu.
14.02.2023 09:44
Kirjoitin.... että minä tykkään näin talvella mukavuuksista ympärilläni...
16.01.2023 12:59
Niin se alkoi uusi viikko lumisateella. Olisiko kuntosali ja uimahalli tämän päivän ohjelmassa. No, katsotaan. Luin toisesta ketjusta turhakkeista. Minun "turhake" kesämökki on kylmillään, ei siksi, että säästöä tulis vaan siksi, että minä tykkään näin talvella mukavuuksista ympärilläni. Kesällä on sitten aikaa nauttia mökkielämästä.
Hyvää viikon alkua kaikille.
16.01.2023 11:56
Että voi ollakin harmaa ja mielenkiinnoton vuoden aika, ei ihme jos masennusta pukkaa.
Olen lukenut palstaa, en ole innostunut ottamaan osaa keskusteluihin sillä lupaavista aluista huolimatta ne päätyvät minä ano...sinä rekattu...sinä relattu ano.
No, mitäkö tänään...mmm..tylsää.
Olen yrittänyt tehdä tekemistä eri päiville, tälle sunnuntaille en ole mitään keksinyt. Olen maannut sängyllä ja lukenut, mutta selkä ja jalat eivät tykkää makoilusta.
Viikolla kävin uimahallissa ja kuntosalilla, ne ovat olleet vaihtelua tavaratalojen ruokaostoksille.
Illalla SuomiLovea katsellessamme nautiskelimme sushija. Runebergin tortut eivät oikein uppoa.
Sytytin juuri ulkovalosarjat, päivän harmaus voitettu.
15.01.2023 16:55
Kokeile niska-hartia hierontaa huippaukseen.
11.01.2023 17:44
Mietipä tuota, makriina ja skillan ovat olleet ikänsä edellyttämällä palstalla. On heitä toki muitakin kahdeksankymppisiä, jotka ovat jääneet pois.
Anonyymit, jotka eivät missään tapauksessa käyttäydy tai kirjoita, kuten plus 80 -ikäiset naiset, naiset kirjoitin koska mieskirjoittajia en tunnista kuin yhden ärjäkän tyypin.
Itse olen 75-vuotias, mutta uskon pystyväni sopeutumaan muillekin kuin plus 70-palstalle.
11.01.2023 17:40
Hyvä keskustelun aihe, sain tarvitsemaani tietoa erilaisista kehon toiminnan muutoksista. Luulin sairauteni tehneen muutoksia kehoni toiminnoissa, mutta kyse onkin iän tuomista muutoksista.
Noista vaipoista ei liene ongelmaa ainakaan meille naisille. Vaipoissahan kuljimme nuorempanakin. Sairaalassa ollessani tykästyin housuvaippoihin.
Niitä hankin jahka en enää pääse nopsaan liikkeelle.
Huvittaa nyt ilkeät huomautukset joita olen saanut täällä, mökin ulkohuusista ja talon yöastiasta. On ne vaan tuikitärkeitä.
11.01.2023 17:27
Löysin tänään tämän ketjun, joka on nostettu luettavaksi ja kommentoitavaksi. Luin ketjun, aikaa kului, mutta kannatti. Alkuperäinen ketju oli asiallinen sanoisinko hyvä. Oli mielenkiintoista lukea omia ajatuksia kymmenen vuoden jälkeen, sekä ihailla keskustelua asiasta.
Osanottajat kertoivat hyvässä sovussa omia näkemyksiään asiasta.
Loppu oli tyypilllstä hätä päivää. Asia häviää persoonaan meneviin töksäytyksiin.
Kiitos ketjun nostajalle, oli kiva lukea vanhoja kommenttejamme silloin kun vielä riitti halua keskustella asiasta.
11.01.2023 15:12
Vuosi 2022 oli minulle vuosi, jota en halua kenenkään muun kokevan.
Menetin terveyteni, jota nyt yritän kuntoutusohjelmilla takaisin. Menetin vuoden aikana monta hyvää ystävää tuonpuoleiseen.
Olin huhti-toukokuun vaihteessa itsekin tuonpuoleisen rajalla, mutta sain tilaisuuden palata elämään. Taival on ollut kivinen, mutta kuitenkin antoisa.
Toivon kaikille terveyttä vuodelle 2023. Terveys on tärkein sitten tulee muu sipostelu.
30.12.2022 23:16
Sain joulupukilta tämän sievän joulun punaisen pyjaman. Pidän sitä koko tämän pävän, huomenna tulee päivällisvieraita joten pukeudun säädyllisesti 😊 Niin ja me vanhukset pötkötellään tuon tuosta kuten joku nuorempi jo mainitsi.
25.12.2022 18:18
80 / 371