Matteuksen+evankeliumi:7:13 Menkää+ahtaasta+portista+sisälle.+Sillä+se+portti+on+avara+ja+tie+lavea,+joka+vie+kadotukseen,+ja+monta+on,+jotka+siitä+sisälle+menevät;
Niin+-+kauhistusten+tekijät+peilautuvat+homouden+synnistä+ja+valheen+ystävät+jäävät+myös+ulkopuolelle.Ilmestyskirja:21:27 Eikä+sinne+ole+pääsevä+mitään+epäpyhää+eikä+ketään+kauhistusten+tekijää+eikä+valhettelijaa,+vaan+ainoastaan+ne,+jotka+ovat+kirjoitetut+Karitsan+elämänkirjaan.§§§§§§§§§§§"Hylätkää+väärät+opit,+ja+palauttakaa+seurakuntien+johtaminen+hengellisille+miehille,+sillä+sääliitävää+on+katsoa+tätä+tilaa+johon+Suomi+on+ajautunut+kirkko+mukanaan,+ja+vain+pahemmaksi+se+uhkaa+mennä+ellei+käännöstä+tule."___Naispapit+ovat+tuoneet+vain+kaaosta+kirkkoon+sillä+varsinkin+he+ovat+juuri+noita+homottajia+ja+naisia+kuulemma+valmistuu+papeiksi+tuntuvasti+miehiä+enemmän+ja+se+tulee+jatkossa+vaikuttamaan+kirkolliskokouksen+päätöksiin.§§§§§§§§§§§Kirkon+tutkimuskeskuksen+tutkijan+Kati+Niemelän+mukaan+pappien+suhtautumisessa+Raamattuun+ja+kirkon+oppiin+on+merkittäviä+sukupuolten+välisiä+eroja.+-Raamatunlukeminen+suomalaisten+pappien+keskuudessa+on+ylipäätään+vähentynyt+selvästi.+Erityisesti+naispappien+Raamatun+lukeminen+on+vähäistä.Niemelä+kertoo,+että+liberaali+orientaatio+on+2000-luvun+aikana+kasvanut+eniten+naispappien+keskuudessa.-+Esimerkiksi+suhtautumisessa+homoseksuaalisuuteen+on+havaittavissa+merkittävä+ero+miesten+ja+naisten+välillä.+Miehistä+noin+50+prosenttia+on+perinteisellä+kannalla+eli+pitää+homoseksuaalisuuden+harjoittamista+syntinä.+Naispapeilla+vastaava+lukema+on+vain+14+prosenttia,+Niemelä+havainnollistaa.Niemelän+mukaan+naiset+ovat+tällä+hetkellä+kirkossa+muutosagentteja+miesten+pitäytyessä+herkemmin+kirkon+alkuperäisessä+uskontulkinnassa.
Homot+ovat+oikeutettuja+vain+parannuksen+tekoon.Ja+miten+paskan+vatkaamisesta+voisi+puhua+kohteliaasti?Roomalaiskirje:1:24+Sentähden+Jumala+on+heidät,+heidän+sydämensä+himoissa,+HYLJÄNNYT+saastaisuuteen,+häpäisemään+itse+omat+ruumiinsa,+1:25+nuo,+jotka+ovat+VAIHTANEET+Jumalan+totuuden+VALHEESEEN+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.+1:26+Sentähden+Jumala+on+HYLJÄNNYT+heidät+häpeällisiin+HIMOIHIN;+sillä+heidän+NAISPUOLENSA+ovat+VAIHTANEET+luonnollisen+yhteyden+LUONNONVASTAISEEN;+1:27+samoin+MIESPUOLETKIN,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+NAISPUOLEN+kanssa,+ovat+KIIMOISSAAN+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+RIETTAUTTA+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.+1:28+Ja+niinkuin+heille+ei+kelvannut+pitää+kiinni+Jumalan+tuntemisesta,+niin+Jumala+hylkäsi+heidät+heidän+KELVOTTOMAN+mielensä+valtaan,+tekemään+SOPIMATTOMIA.1:29 He+ovat+täynnänsä+kaikkea+vääryyttä,+pahuutta,+ahneutta,+häijyyttä,+täynnä+kateutta,+murhaa,+riitaa,+petosta,+pahanilkisyyttä;+1:30 ovat+korvaankuiskuttelijoita,+panettelijoita,+Jumalaa+vihaavaisia,+väkivaltaisia,+ylpeitä,+kerskailijoita,+pahankeksijöitä,+vanhemmilleen+tottelemattomia,+1:31 vailla+ymmärrystä,+luotettavuutta,+rakkautta+ja+laupeutta;+1:32 jotka,+vaikka+tuntevat+Jumalan+vanhurskaan+säädöksen,+että+NE,+jotka+senkaltaisia+tekevät,+OVAT+KUOLEMAN+ansainneet,+eivät+ainoastaan+itse+niitä+tee,+vaan+vieläpä+osoittavat+hyväksymistä+niille,+jotka+niitä+tekevät.
30:3 Sillä+katso,+tulee+aika,+sanoo+Herra,+jolloin+minä+käännän+kansani+Israelin+ja+Juudan+kohtalon,+sanoo+Herra,+ja+palautan+heidät+maahan,+jonka+olen+antanut+heidän+isillensä,+ja+he+saavat+periä+sen."+32:37 Katso,+minä+kokoan+heidät+jälleen+kaikista+maista,+joihin+minä+heidät+vihassani,+kiivastuksessani+ja+suuressa+suuttumuksessani+karkoitan,+ja+palautan+heidät+tähän+paikkaan+ja+annan+heidän+asua+turvassa.