Vapaa kuvaus

Yhden sielussa tuli on ikuinen
toinen jäästä sulattaa vain sen
joku täällä aina rakastaa
joku vain tahtoo unohtaa

Yksi liikkuu leijonan askelin
toiselle riittää pieni haavekin
joku leijuu keijujen suojissa
toinen tanssii susien kanssa

Aloituksia

37

Kommenttia

326

  1. Tuotakin olen kuullut, että joku nainen saisi minusta hyvän miehen. Olen kuullut tuota varsinkin vanhempieni ikäisiltä naisilta.
  2. En halua jälkikasvua.
  3. Olen 24 vuotias mies. En ole seurustellut koskaan, en edes ollut treffeillä. Yhden yön juttujakaan en ole harrastellut. En ole oikeastaan yhtään mitään tehnyt parisuhteen löytämisen eteen.

    2012 marraskuussa aloitin kuntouttavaan työtoimintan työttömien työpajalla, kun olen pitkäaikaistyötön. Ja siellä samassa paikassa olen vieläkin kuntouttavassa työtoiminnassa. Viimeksi olen ollut palkallisessa työssä keväällä 2011.

    Asun vielä vanhempieni luona. Avasin huhtikuussa 2012 pankkiin säästötilin, jonne säästän rahaa joka tilistä. Niillä säästöillä sitten jonain päivänä maksan takuuvuokran yms, kun muutan omilleni. Viime vuonna myin jotain tavaroitani Huuto.netissä, ja olen saanutkin jotain myydyksi. Säästöjä on laskelmieni mukaan tarpeeksi, jotta saisin muutetuksi omilleni. Olen katsellut netistä sopivia yksiöitä.

    Olin vuonna 2009 työharjoittelussa kiinteistöhuoltajana ammattiopistossa 3 kuukauden verran. Opiskelin sähköalaa, ja sain tehdä joitan sähköhommia ammattiopistolla, sekä jonkin verran muillakin kouluilla. Sain käydä kahvitauolla koulun siivoojien taukotiloissa. Puhuivat että kyllä tuolle Samille pitäis joku nainen saada. Oltiin kerran isän entisen työkaverin luona grillaamassa. No hänen vaimonsa sitten kysyi, että onkos tyttöystävää. Vastasin, ettei ole. Ihmetteli, että eikö tosiaan ole, niin fiksun olonen poika olet. Viimeksi viime viikolla sain kuulla, että on ihme kun mulla ei ole ketään, kun olen kuulemma niin fiksun oloinen.

    En polta tupakkaa. Kokeilin armeijassa, mutta lopetin sen. Alkoholia juon tosi vähän. En ole koskaan humalassa ollut. Ensimmäisen kerran maistoin alkoholia 17 vuotiaana. Taisi olla jotain mansikan makuista viiniä.
  4. Toisessa viestissä tässä ketjussa käy ilmi, että koen kyllä vetoa naisiin. Teininä kun tyydytin itseäni, niin useimmiten kuvittelin itseni aktissa jonkun tytön kanssa. Olen ollut joskus ihastunutkin joihinkin tyttöihin. Nykyään, kun kuljen jossain tuolla kadulla, niin mietin usein, että miltähän seksi tuntuisi tuonkin vastaan tulevan naisen kanssa. Sitten mietin, että jos tuo tietäisi, mitä ajattelen, niin mitäköhän minusta ajattelisi.

    Tunnistan itseni harkitsevaksi ihmiseksi. Tännekkin kun vastailen näihin viesteihin, niin luen viestin moneen kertaan, ja mietin mitä kirjoitan. Kirjoitan viestini ensin tekstinkäsittelyohjelmalla, luen sen läpi, ja ehkä teen muutoksia viestiin. Vasta sitten julkaisen viestin muiden nähtääväksi, kun viesti on mielestäni valmis. Niin tämänkin viestin kohdalla.